Beoordelingen over Hotel Excelsior Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Mannheimer Str. 7-9, Gutleutviertel, 60329 Frankfurt am Main, Duitsland

#126 van de 221 hotels in Frankfurt am Main

Geen aanrader.

Erg kleine kamer. Slechte bedden. Erg warm en benauwd. Water uit de wastafel was warm i.p.v. koud. Water liep niet goed weg tijdens douchen. Al met al had alles zijn beste tijd gehad.

Locatie: vlakbij het station. Het ontbijt was prima.

Hier valt niets op aan te merken.

Wij komen hier al jaren tot tevredenheid dus er viel niets tegen.

De locatie is ideaal als je per trein reist, direct tegenover de zuiduitgang van Frankfurt Hbf. Tevens is de vrije minibar die iedere dag wordt aangevuld een heel goede voorziening.

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Super locatie en uitgebreid ontbijt voor een vriendelijke prijs

Badkamer opknapbeurt Gastvrijheid receptioniste.

Personeel receptie is wisselend. Het chinese meisje kwam arrogant over itt haar mannelijke collega de volgende dag. Heel goed en uitgebreid ontbijt. Badkamer mag een kleine opknapbeurt hebben... Misschien wat azijn op het afvoerputje van de wastafel gooien? lag vol met kalk nl.. Maar voor de prijs (incl. ontbijt en gratis minibar) en de locatie is het een absolute aanrader!

nachtje over in Frankfurt

Eenvoudig, maar goed. Prima

Uitstekende ligging bij CS Frankfurt. Goede prijs kwaliteit voor een nachtje. Gratis Mini bar, wel zo handig bij een late incheck.

Goed gelegen hotel, maar pas op met er parkeren

De parkeergarage is nogal klein en niet geschikt voor flinke SUV's (max. 1.70 hoog staat er, maar dat is waarschijnlijk nog te hoog) , het was zeer moeilijk met onze grote SUV er zonde schade uit te rijden. In de buurt zijn wel andere ruimere parkeergarages (o.a. in de Bahnhof), weliswaar iets duurder, maar geen kans op schade.

Goed ontbijt en ideale ligging

Slecht en het stinkt naar rook

kleine kamer voor 2 personen, korte douche slang, ongezellige omgeving met name ontbijt. En het aller ergste, alles stonk naar rook, zelfs de bedden.

prima midden in het cetrum

goed ontbijt en iedere dag een schone kamer. de hele dag gratis koffie,thee en water en cake in de lobby. Top en gratis minibar gebruik op de kamer .en iedere dag weer aangevuld.

niet voor herhaling vatbaar

Gebouw en inrichting verouderd, viezig, benauwd en vreselijk lawaaierig. Parkeerplaats was er amper bij het hotel. Hutje mutje op elkaar, 10 keer steken en moesten daar ook nog een forse prijs voor betalen

heerlijk uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel, bedden lagen goed

Vriendelijke ontvangst.

De liften zijn heel erg traag waardoor je telkens heel lang moest wachten voordat je van de lift gebruik kan maken. De kamers zijn wel oud. Was echter voor mij geen probleem

Vriendelijke ontvangst.

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Gewoon goede prijs/kwaliteitverhouding.

Wij zijn hier al heel vaak geweest dus we wisten hoe het hotel was. Enige wat aan deze kamer tegen zou kunnenvallen is de oppervlakte. Maar ook dat wisten we.

Het ontbijt was prima. De ligging tegenover het Hauptbhanhof is uitstekend. En de minibar die iedere dag wordt bijgevuld en waarvoor niets extra hoeft te worden betaald, is een fijne service,

geweldige locatie voor stedentrip Frankfurt

n.v.t.

ligging hotel direct tegenover station en op goede afstand oude stadscentrum. nette ontvangst en medewerkers met lokale achtergrond waar je ook terecht kon met vragen over wat te doen en voor goede tips restaurants. (de VVV zit trouwens in stationshal, tegenover station maar dat ter info).

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Een uitstekend verblijf ondanks enkele minpunten!

Het is erg jammer, maar het zou wel wat beter schoongemaakt kunnen worden in de kamer. De badkamer is wel aan vervanging toe. De minibar was prima, maar viel wel een beetje uit elkaar. De verwarming is een beetje moeilijk te regelen. Of een beetje te warm of te koud.

De ligging van het hotel is uitstekend, direct te bereiken vanaf het station. Het ontbijt is uitgebreid en van 5 uur tot 10 uur kan je ontbijten. De minibar is gratis en dat had ik nog nooit eerder meegemaakt. wordt iedere dag weer aangevuld. Excelsior werkt samen met Monopol hotel. Daar is ook het restaurant voor de avondmaaltijd en de Goethe bar voor een drankje. De kamer is lekker ruim.

Ideale locatie voor op doorreis.

Gezien de aanbieding: niets.

Terecht gekomen door een gemiste overstap op de laatste trein naar NL. Prima prijs/kwaliteit-verhouding, een aanbieding van €53 incl. zeer ruim ontbijtbuffet en letterlijk naast het station ga ik niet klagen over her gedateerde interieur of de douchecel die echt wel een opknapbeurt nodig heeft. Alles was schoon en het bed prima.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Crap, ga daar nooit heen

Kakkerlak Een kakkerlak in je kamer vinden is niet geweldig! Zeker niet als je +500 euro /nacht betaalt. Absoluut een afknapper. Prijs kwaliteit nul, nul Volledig af te raden.Men rekent toch vrolijk alle kamers door. Onwelvoegelijke praktijken.

geen enkele positieve noot te melden

Prima.

- Het plaklaminaat in kamer 204 komt op verschillende plaatsen omhoog. Niet fraai om te zien, maar het zou ook valpartijen kunnen veroorzaken. - De beperkte capaciteit van de lift (lange wachttijden)

Goed verzorgd ontbijt, ruime ontbijttijden, locatie t.o.v. station en beurs. Verzorging van de komende en vertrekkende gasten in de lounge (koffie, thee, frisdranken, cake en fruit).

Gewoon goed.

Wij hadden de pech dat het plafond van de badkamer naar beneden kwam. Waterleidingbreuk op 4e etage, wij zaten op de 1e. Hebben andere kamer gekregen.

De locatie is uitstekend als je per trein reist. De kamers zijn eenvoudig maar wel schoon. De minibar die bij de prijs is inbegrepen en iedere dag wordt bijgevuld is ook goed geregeld.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

De laatste keer dat wij dit hotel bezoeken.....

De badkamer was ronduit slecht, krap en oud en de kamer op zich was redelijk (nr 416). De balkondeur sloot niet meer goed waardoor straatlawaai storend aanwezig was. Personeel was ook niet bijster vriendelijk......bij het ontbijt werd slecht aangevuld ondanks dat er nog twee uren te gaan waren.

De bedden waren goed van kwaliteit

Boven verwachting goed!

De directe omgeving is schmutzig. Het hotel ligt tegenover het treinstation en daar hangen dag en nacht vage types rond.

Voor dit geld een prima keuze. Kamer is schoon, de minibar is gratis en het ontbijt is zonder meer goed. Hoe kan het uit?!

Uitstekende locatie en prijs

Hotel is eetje gedateerd

De locatie is uitstekend, het ontbijt was top en op de kamer gratis minibar. Voor wat je krijgt is het hotel echt ontzettend goedkoop

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Prachtige ligging en zeer uitgebreid ontbijt.

Badkamer klein en aan vernieuwing toe. Slechts 2 kleine liften voor 8 verdiepingen.

Geweldig, nog nooit gezien ontbijt. Gratis minibar dagelijks aangevuld.

goed te doen voor 1 nacht met zn drietjes

kind tot 12 jaar kunnen gratis logeren in t hotel geboekt voor 3 personen (dochter 8) en op internet echt gezien dat er een slaapbank was.dit was dus niet t geval er stonden twee 1 persoonsbedden en daar konden we t mee doen...oke de kamer een beetje verbouwen en we hebben met zn 3 tjes geslapen, maar wel heel anders dan in de beschrijving van t hotel!

voor deze prijs was t goed te doen ,en omdat de kamer aan een drukke weg lag ,was de overlast van buiten echt heel minimaal....fijn ook dat t vlak bij t centrum was.

goede prijs kwaltijd verhouding

hoorde nachts de ventilator zachtjes en een slechte buurt veel criminalitijd t en ik begreep de baliemedewerker niet waardoor hij flink geïrriteerd raakte

het ontbijt wat heerlijk en goede prijs kwaltijd verhouding goede ruime bedden! behalve ventialtor lekker rustig op de kamer ondanks de ligging!

Inflexibiliteit van Booking en het hotelmanagement.

Zowel Booking als Excelsior stelden zich niet klantgericht op. Door onduidelijkheid op de site van Booking dacht ik een kamer met ontbijt te hebben gereserveerd. Booking wilde de reservering niet aanpassen. Ik had ook twee kamers in plaats van een kamer kunnen boeken voor 10 euro extra en dan inclusief ontbijt. Nu zou ik 75 euro enkel voor het ontbijt moeten bijbetalen. Belachelijk dat ze dit niet konden aanpassen.

Goed en bescheiden verblijf

Was hier voor de tweede keer en de eenpersoonskamer had weer die muur op 2 meter afstand achter het raam. Uitzicht dus zero. Soort van luchtplaats. Verder alles prima.

Prima prijs-kwaliteit. Vriendelijk en goed personeel.

perfect hotel voor doorreis

vond de parking heel duur ,20 euro voor 1 nacht

heerlijk ontbijt ,alles was aanwezig; prettig was de badjas en slippers die aanwezig waren ,stille kamer

Prijs/kwaliteit is prima!

De kamer/het hele hotel is erg warm ondanks ventilatoren. De bedden liggen goed maar voelen ook erg warm, hebben de donsdekken uit de overtrekken gehaald, maar dat mocht niet baten. Airco zou geen overbodige luxe zijn.

Je kunt al vanaf 5.00 uur tot 11.00 uur ontbijten. Verbleven hier 2 nachten ivm Ironman

Goed voor 1 nachtje. Concert.

Veel te warm in hotel zou nooit in juli/ augustus daar verblijven. lift. Te klein. Drankjes in minibar gratis echter zit er niets in. ...

Bed en ontbijt

Alleen maar ergernis over deze reservering

Dat ontbijt niet in de prijs zat; dus de lage prijs is puur bedrog. Dus hebben we ook niet gebruikt daar. Parkeren was heel erg duur. En om even over 6 begint een schoonmaker overdreven veel lawaai te maken op de binnenplaats met karretjes en flessen. Alleen de kamer was goed. Nooit meer via Booking.com bestellen!!!

Er was geen ontbijt inbegrepen in de prijs, merkten we achteraf, na de reservering. Anders hadden we hier nooit gereserveerd. Ik ben erg teleurgesteld. Ook de parkeerkosten waren hoog: € 20 voor een nacht. Ik wil niet meer bij Booking.com boeken. Zwaar teleurgesteld.

Een aanrader voor iedereen. Tegenover het station, maar ik hoorde nooit treinen.

Zou ik niet weten, misschien dat er geen airco was, maar ze hadden wel een ventilator in de kamer gezet.

Altijd gratis thee en koffie en koeken/cake; minibar gratis en dagelijks aangevuld. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Was maar voor één nacht. Ondanks de goede ligging gaan wij niet meet naar dit hotel.

Dit hotel gaf ons een afgeragde indruk; schroeven die uit de badkamervloer omhoog steken (goed om je voeten aan open te halen). Lampen die niet werkten en een minibar zonder stroom. De kamer was wel schoon. Wij kregen de indruk dat de inboedel nodig aan vernieuwing toe is. Het is namelijk aardig versleten.

De enige goede ervaring is het ontbijt.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Blij dat we alleen op doorreis waren, de omgeving van het...

Blij dat we alleen op doorreis waren, de omgeving van het hotel was heel erg lawaaierig. Buiten veel rondhangende mensen en bedelaars. Geeft geen veilig gevoel. Binnenstad is wel leuk met veel restaurantjes. Voor de garage moet je fors betalen (€20,00 per nacht), een andere keus heb je eigenlijk niet.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Prima overstap en doorreishotel in Frankfurt.

Inrichting gedateerd, maar t geheel maakt dat zeer goed.

Super ligging tegenover treinstation CS Frankfurt, qua inrichting gedateerd, maar qua service bij de tijd. Prima doorreis hotel en voor enkele dagen Frankfurt. Zeer uitgebreid en gevarierd ontbijt, Mede door de orientatie op de Aziatische reizigersmarkt.

• Beoordeeld op: 18 maart 2017

Prijs kwaliteit verhouding was ok

Stopcontact locatie was een beetje onhandig, zat er gelukkig een verstopt achter het nachtkastje. Interieur voelde ook wat gedateerd.

Gratis minibar die elke dag opnieuw gevuld werd. Hadden de kamer nodig om tussen een evenement door te slapen, comfort niveau was goed genoeg.

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

'

'Tweepersoonskamer' was een pijpelaatje met 1 bureaustoel. Oude zooi, kapotte wastafel, heel slechte wifi, een heel flatgebouw met achterburen op 15 meter dat naar binnen kan kijken. En dat voor de hoofdprijs. Wij noemen zoiets: stelen. Schande. Ons bedrijf zal hier nooit meer boeken.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Niet voor herhaling vatbaar - kijk maar snel verder

Op de site van Booking staat: "In de grote ontbijtzaal van het Excelsior wordt elke ochtend een gratis Amerikaans en Chinees ontbijtbuffet geserveerd." Maar bij aankomst bleek dat ik dit apart erbij had moeten boeken. Na de kleine letters gelezen te hebben kwam ik erachter dat als ik op Booking 10 euro meer had betaald, we (3 pers.) wel ontbijt hadden gehad, nu kon ik 3 x 15 euro extra betalen. Ook nadat ik heel vriendelijk vroeg of ik achteraf de 10 euro kon bijbetalen was natuurlijk niet mogelijk. De hotel garage van 20 euro komt er ook nog bij. Wel aan te raden trouwens want in die buurt lijkt het wel klein Marokko/Turkije. Internet is traag en sites kunnen niet goed bekeken worden. Deur van het balkon viel was uit het lood en moest met wat geduw dicht gezet worden. De "gratis fruit en gebak zijn ook gedurende de dag beschikbaar" was 's morgens niets van te merken. Ook de 19" tv was niet echt lekker naar te kijken vanuit bed.

De gratis minibar was dan nog een heel klein pluspuntje. 2 flesjes bier, 2 water en 2 sinaasappelsap.

• Beoordeeld op: 25 december 2016

Ik voelde me zeer belazerd

Meerprijs ontbijt terwijl ik dacht incl ontbijt te boeken , meerprijs van 20 euro voor parkeren ! Wat een oplichterij !!

Het idee dat we een redelijk hotel geboekt hadden , maar de meerkosten vielen zwaar tegen !

• Beoordeeld op: 14 december 2016

We hebben een zeer leuk verblijf gehad in Frankfurt. 2 tot 3 dagen is ruim voldoende om alles te zie

De bedden waren een beetje gammel. Zeer kleine liften. Eigen parkeer garage vereist ware stuurmanskunst wanneer je een grote auto hebt.

Ontbijt was zeer goed. De ligging van het hotel was prima. Zeer goede verbindingen.

• Beoordeeld op: 3 december 2016

Ontbijt was heerlijk en voldoende.

Kamer was niet voor 3 personen ingericht. 1 stoel, weinig hangertjes aan de muur. Derde set handdoeken moesten we aanvragen. Kleine badkamer voor 3. WiFi werkte die dag een beetje minder.

Ontbijt was heerlijk en voldoende. Gratis coffee/thee/cake de gehele dag in de lobby.

• Beoordeeld op: 10 november 2016

Prima hotel voor een prima prijs.

Er waren geen minpunten te bedenken voor een dergelijk prijsklasse hotel.

Ontbijt was goed en uitgebreid. De locatie is top. Ook prettig was de parkeergarage onder het hotel. Want het hotel ligt pal in het centrum en het is lastig om bij aankomst al gelijk te parkeren. De parkeergarage is daar een uitkomst.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2016

Eenvoudige accommodatie met superieur ontbijt

Liftcapaciteit beperkt, rommel in trappenhuis.

Uitstekend ontbijt, met ook de mogelijkheid om echt gezond te eten. Gratis gebruik van mini-bar en koffie/thee. Gratis Wifi. Direct bij station. Hotelbijbel aanwezig.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2016

Goed hotel, centraal gelegen.

Hotelkamer was nogal klein, wij hadden wel de kleinste kamer (nr 714) in het hotel.

Hotel is naast het Station. Goede verbindingen met openbaar vervoer. De hele dag door koffie en cake/koeken in de hal gratis. Mini-bar gratis.

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Prima ontbijt, vriendelijk personeel

Ligging in een slechte buurt (beruchte stationsbuurt), drugs en bedelaars rond het hotel Verkeerslawaai tot diep in de nacht, ook op hogere etages Slechte toestand gebouw: gaten in het behang, slechte douche

Prima ontbijt, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Mijn beoordeling is een 9 waard.

Het enige was wel de warmte op de kamer Jammer dat er geen nederlandse tv-netten te ontvangen waren.

De locatie was uitstekend,kon zo naar het centrum wandelen.De kamer met drie een persoonsbedden was prima.Was wel wat warm (geen Airco,begrip hiervoor gelet op seizoen.Met de twee ventilatoren was te doen.Ontbijt en gratis minibar was geweldig.Zou zo weer boeken en ook aan anderen aan bevelen.Ook personeel was geweldig.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

De locatie en de prijs, goede bedden heerlijk dat het...

Dat er toch voor de parking betaald moest worden.

De locatie en de prijs, goede bedden heerlijk dat het ontbijt al om 5.00uur klaarstond! Wij waren op doorreis en wilden dus heel vroeg vertrekken.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Volgende hotel met betere parkeermogelijkheden uitzoeken.bij een andere aanbieder.

Parkeer garage was een bouwval zelf met koffers trap op sjouwen geen lift aanwezig en dat voor 20 euro per nacht. Booking.com had hier aandacht voor moeten geven.

Kamer was goed schoon, bedden waren goed. Ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Aangenaam hotel in het centrum voor een twee daagjes Frankfurt.

parkeren van auto onder de garage van het hotel kostte 20 per 24 uur. dit stond niet in de booking-advertentie vermeld. vermeld stond alleen dat er extra kosten aan het parkeren verbonden zijn. er stond niet bij hoeveel.

• Beoordeeld op: 12 augustus 2016

Gratis extra's

Vrij duur parkeren. Slecht werkend internet. Heel warme kamer.

Ligging aan het station (tip: kom met de trein!). Veel extra faciliteiten: koffie, thee, fruit... ter beschikking in de hotellobby. Gratis drank in minibar op de kamer!?!

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

1 nacht overnacht, op doorreis

Kussens op de bedden waren veel te zacht, ik zou kiezen voor middelhard. Ikzelf heb een nekprobleem en dus slecht geslapen op een te zacht kussen, een extra kussen verbeterde dit ook niet

Ontbijt was erg goed, lekker uitgebreid !!

• Beoordeeld op: 23 juli 2016

Goed en sober verblijf zonder uitzicht.

De kamer had geen uitzicht en keek op ca. 2 m. tegen een dichte muur aan.

Eenvoudig en rustig hotel, alles op de kamer dat ik nodig had was er. De inhoud van de koelkast mag je gratis gebruiken.

Veel lawaai, onduidelijke parking.

Het gebouw is aan vernieuwing toe, parking is niet duidelijk te vinden.

De gratis cake en het fruit in de namiddag.

De prijs kwaliteit verhouding was super goed!

Douche prima maar wat krap

De prijs kwaliteit verhouding was super goed!

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Prima, als je er heen gaat om ergens goedkoop te kunnen overnachten.

Het was erg warm in de kamer. Er was geen airco, maar wel een ventilator.

Het hotel was op loopafstand van station Frankfurt.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Lokatie vlak naast het station.

Lokatie vlak naast het station. Extraatjes zoals gratis huisbar.

Naast het station

Kleine, oude liften

Naast het station

veel teveel geld voor een slechte kamer

Zeer kleine vieze en gedateerde kamer, vuile afwas op de gangen, schandalig dure prijs

Het ontbijt was heel erg goed

Goede locatie.

Badkamer was wat klein.

Goede locatie.

het hotel neemt het niet zo nauw met de veiligheid.

schandalige veiligheidsovertreding: in de badkamer electrakabels open en bloot nabij de deur. Dit mag nooit voorkomen.

Slecht

Parkeren slecht en veel lawaai door het station ernaast.

Totale inrichting

PRIJS KWALITEIT VERHOUDING

PRIJS KWALITEIT VERHOUDING

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

geweldig

alles was heerlijk .zeer vriendelijk personeel .kom zeker terug grtjs

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Het is ons goed bevallen.

Er waren alleen 2 kleine liften.

Goed hotel en het ontbijt was ook erg goed.

De hygiëne

De hygiëne

Ontbijt prima kamers oke .alleen de eenpersoonskamer had geen koffie of thee op de kamer

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Ontbijt super kamer schoon

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Dicht bij metro, bus, taxi, trein.

Dat je heel.lang moet wachten tot de lift er is. Klein lift, 1 lift voor heel hotel.

Dicht bij metro, bus, taxi, trein. En parking voor auto.

Hatel aan het station dus wat geluid dag en nacht (bussen taxy's en veel geschreew

Eigenlijk niets wat het hotel betreft. Wij komen er al jaren

Tijdens de dag altijd GRATIS koffie thee en fruit voor de gasten

Goede ligging en locatie voor het doel.

Kamer net als het ontbijt waren erg goed. Ligging erg gunstig t.o.v. het centrum

voor een tussen optie op reis prima

de omgeving veel dronken mensen en luidruchtig buiten binnen geen last

prima locatie en ontbijt

prima locatie en ontbijt

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

ontbijt

kamer en bad/douche gedateerd

ontbijt

Heel goed ontbijt met ruime keuze.

Heel goed ontbijt met ruime keuze.

Goede prijs/kwaliteit

Drukke locatie. Warme kamer met kleine badkamer.

Vriendelijk personeel. Goed restaurant en goed ontbijt. Gratis minibar.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Prima stedentrip met een goed hotel.

Veel bedelaars op straat in het centrum van Frankfurt.

Prijs/kwaliteit verhouding is prima, locatie is uitstekend bij het ventraal station.

Verademing

Parkeren kost €20 per dag

Gratis mini-bar, eigen parkeergarage en midden in de stad. Heel uitgebreid ontbijt voor weinig geld.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Excelsior