Beoordelingen over Holiday Inn Express Stuttgart Airport Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Dieselstraße 20, 70771 Leinfelden-Echterdingen, Duitsland

#9 van de 19 hotels in Leinfelden-Echterdingen

op doorreis naar Nederland
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Wij waren met zijn vieren, waaronder twee puber kinderen die op een slaapbank moesten slapen. Deze lag niet erg comfortabel.

De locatie was prima voor onze doorreis naar Nederland. Wij hebben heerlijk gegeten in een restaurant in de buurt. Het ontbijt was uitgebreid en goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Kort maar krachtig
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Ik had graag een aangepaste kamer gehad ivm rolstoel en dat kon ik op de site niet vinden dat dat mogelijk was. In hotel zelf gevraagd en ze hebben aangepaste kamers dus voor een volgende x weten we dat het kan.

24 uurs receptie heel blij mee. 3.30 s nachts pas aangekomen ivm mega file. Erg meedenkend dat we wat langer in de kamer mochten blijven. Prima ontbijt. Prima kamer.

Prima plek voor een overnachting wanneer je op doorreis bent.
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

De slaapbank, waar onze kinderen (11 en 17) op sliepen, was erg hard. Wel jammer want wij (de ouders) hebben heerlijk geslapen in het grote tweepersoonsbed terwijl onze kinderen nét niet lekker lagen.

Compacte maar complete kamer met fijne douche en heerlijke bedden. Ook fijn dat er een waterkokertje in de kamer stond om een kopje thee of koffie te zetten bij aankomst. Nette kamer met airco. De grote tv aan de muur was ook prettig.

Nooit meer een kamer met slaapbank.
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

De slaapbank was echt niet geschikt om op te slapen. Hij was oud, kraakte, geen vlakke bodem en geen echte matras. Zelfs voor kinderen niet te doen. Ontbijt was simpel.

Locatie ten opzichte van snelweg.

Goed ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

De bank die tot bed omgebouwd kon worden was niet comfortabel. Het normale bed sliep wel goed.

Goed ontbijt. Makkelijk te bereiken vanaf de snelweg, ideaal voor als je op doorreis bent. Geen eigen restaurant voor het diner 's avonds maar genoeg mogelijkheden in de buurt. Supermarkt aan de overzijde van de straat. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Prima hotel voor als tussenstop naar Oostenrijk.
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

De bedbank waar onze zoons op sliepen was stuk en schoof tijdens het slapen uit elkaar waardoor zij niet goed geslapen hebben.

Prima hotel voor als tussenstop naar Oostenrijk. Je krijgt ‘s ochtends een uitstekend ontbijt en je zit zo weer op de snelweg!

Prima overnachtingshotel, goed prijs-kwaliteit-verhouding. Lekker ontbijt!
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

De slaapbank had zijn beste tijd lang geleden al gehad.

De kamers zijn basic, prima. Tweepersoonsbed was goed. De kinderen sliepen op een keiharde slaapbank. Oudere kinderen gaan dat niet leuk vinden, maar onze kleintjes vonden het prima.

Prima hotel voor een tussenstop op doorreis
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

De kamer is niet heel ruim, bedbank vrij hard voor de kinderen om op te slapen maar te doen voor 1 nacht.

Grote supermarkt tegenover met een bakker en erg lekkere sushi 😋 ontbijt ook goed.

Goed gelegen hotel als je de luidruchtige ligging erbij wilt nemen.
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

We wisten dat het hotel aan een drukke weg lag. We konden het raam 's nachts niet open laten want er was ook dan veel verkeer. De airco werkte wel goed maar hing boven het bed in plaats van boven de deur waardoor we die zelfs niet op de minimumstand konden zetten 's nachts. Daardoor was het heel warm in die kamer onder het dak. Het ontbijt was wat duur voor hetgeen je er voor kreeg

Lekker diner gehad. Het personeel was heel vriendelijk. Het hotel.ligt heel dicht bij het centrum van het dorp. Makkelijk ïn 5 min met de fiets te bereiken.

Goed voor op doorreis.
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Het ontbijt was niet erg uitgebreid. Er was weinig keuze. De bedden waren zeer hard. leek alsof je op de grond of een plank lag.

Goed bereikbaar. vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamer en badkamer prima. parkeergarage onder het hotel is erg fijn. Je staat binnen een minuut bij de receptie en bij je kamer via de lift. Gezellige bar in het hotel. tegenover het hotel is een supermarkt 24 uur geopend 7 dagen in de week. (Subway broodjes is ook tegenover het hotel).

Prima plek voor een overnachting op de route van en naar Italië!
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Ruime, schone familiekamer. Heerlijk ontbijtje, dichtbij de snelweg, zodat je lekker snel kunt vertrekken en aankomen. Prima restaurantje in de buurt voor een lekker hap.

Leuk voor 1 nacht

Hygiene op de kamer kon beter, ( muur met vlekken enz.)

Mooi hotel met een goed ontbijt. De kamer zag er netjes uit, Groot pluspunt was de ondergrondse parkeergarage. We zijn hier 1 nacht verbleven op doorreis na italie

Goed doorreishotel, maar de schoonmaak kan beter
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Roken Toegestaan

De kamer (108) was erg stoffig en gedateerd. De airco maakte veel herrie en met 35 gr buiten hebben we toch maar zonder airco geslapen.

Het ontbijt was heerlijk.

Prima hotel voor op doorreis
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Locatie niet erg sfeervol, maar dat maakt niks uit als je op doorreis bent.

Goedkoop en schoon hotel voor op doorreis. Prima kamertjes, netjes, alles is aanwezig. Ontbijt is goed. Geweldige prijskwaliteitverhouding. Tweede keer hier verbleven als hotel tijdens reizen na kampeervakantie in Italië en Kroatië. Kinderen logeren gratis op een bedbank en dat scheelt behoorlijk in kosten. Ik beveel het van harte aan voor gezinnen.

Het ontbijt was prima de kamer was schoon
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Roken Toegestaan

De bedden zijn waardeloos bij de bedbank lagen de latten eronder er gewoon uit waardoor er een grote kuil in zat, het “grote” bed was heel hard de kussens super dun en de lakens veel te smal

Het ontbijt was prima de kamer was schoon

Bedbank ongeschikt om als bed te gebruiken.
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

We hadden een kamer voor 4 personen. De kinderen sliepen op een bedbank, waar slechts een heel dun matrasje op lag. De kinderen lagen daardoor op een soort van frame met een paar hele harde randen en daartussen was het bed volledig ingezakt. De kinderen hebben daardoor geen oog dicht gedaan, en wij zelf daardoor ook niet.

Het hotel is makkelijk te bereiken vanaf de snelweg. Functioneel als overnachtingsadres. Ontbijt was prima, en ook eetgelegenheden in de nabije omgeving.

Hotelkamer was comfortabel voor ons gezin.
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Eindtijd ontbijt was een halfuur eerder dan was medegedeeld bij de receptie, en er was onvoldoende voorraad mbt aantal hotelgasten.

Hotelkamer was comfortabel voor ons gezin.

Kamer was schoon en netjes.
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Dekbed was te smal voor het tweepersoonsbed (nl. net zo breed als het bed).

Kamer was schoon en netjes. Niet groot, maar alles was aanwezig. Prima voor 1 nacht.

Goed doorreishotel met heerlijk ontbijt en goede ondergrondse parking
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Beetje onpersoonlijk maar voor doorreishotel is dat geen probleem

Ontbijten was inbegrepen in de prijs en heerlijk. Dichtbij autosnelweg, handig dus op doorreis Zeer propere badkamer

Zeer propere kamers, het ontbijt is goed, een echte aanrader!
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Er zijn geen negatieve aspecten op te merken, wanneer er een probleem was werd het meteen opgelost.

Het ontbijt was uitgebreid. De kamers waren zeer proper. Voor het hotel is er een supermarkt aanwezig die 24/24 en 7/7 open is.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Prima hotel voor doorreis
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Harde oncomfortabele bedden. Parkeren kost 10 euro.

Prima hotel voor een overnachting op weg naar wintersport. Dicht bij de snelweg. Schone kamer en lekker ontbijt. Parkeergarage onder het hotel.

Goede prijs kwaliteit verhouding
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Liet laptoptas liggen en na research door front desk personeel wisten ze ons te vinden in Oostenrijk Daar werden we op hoogte gesteld van onze stommiteit. Met dank aan personeel Holiday Inn Express pik ik tas op terugreis weer op Chapeau !

goed als transithotel. prijs kwaliteit ok
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

we wisten dat er geen restaurant was maar mogelijkheid tot kleine snack zou welkom zijn geweest. wandeling naar italiaanse bistro was toch wel even stappen zo om 21:30 bij aankomst in winter.

ligging aan de autosnelweg, kind mee op de kamer, goede prijs

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Geen opmerkingen

Ontbijt prima en de kamer ook alleen het uitzicht minder, zat tegen een kantoorpand aan en kijken maar voor 1 nachtje hadden we daar geen problemen mee.

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Uitstekende locatie, net hotel maar de bedden kunnen een stuk beter.
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Bedden zijn ontzettend hard, dekbed was aan de kleine kant. Slaapbank was nog harder dan het gewone bed.

Kamer was voor 1 nacht prima, ontbijt is goed!

Prima! Dicht bij de snelweg. Fijne bedden en lekker ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Ik heb 3 keer om een babybed moeten vragen. Daarna moest ik er nog lakens bij vragen, deze waren officieel voor een eenpersoonsbed. Er zat geen matrasje bij.

Schoon en net hotel. Lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Prettig en zeker voor herhaling vatbaar.
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Roken Toegestaan

Jammer dat er gerookt mag worden op de kamers. We hadden twee kamers geboekt waarvan er 1 gigantisch naar rook stonk.

Prachtige kamers met lekker bed en schone badkamer.

prima verblijf voor onderweg
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Het hotel ligt op een industrieterrein naast de snelweg. Het raam moest vanwege het lawaai dicht, gelukkig was er airco. Mistte dat je even 's avonds in de buurt kon eten zonder weer in de auto te stappen.

Schone, moderne kamer met ruime badkamer. Het ontbijt is zeer uitgebreid.

Prima, voor herhaling vatbaar
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

De ruimte in de kamer die overbleef nadat de slaapbank uitgeklapt was

Locatie. Goed te bereiken. Mogelijkheden om iets te eten en supermarkt op loopafstand Rustige ligging. En kon voor de deur parkeren vanwege de dak koffer kon ik de p garage niet in.

Prima hotel voor een doorreis
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Bedden zijn wat hard. Mijn vriendin was zwanger en had daar op de heenreis last van. Op de terugweg was er een topper geregeld!

Wij hadden een kamer met slaapbank voor onze zoon. Kamer was keurig en ontbijt was prima!

dure parkeer kosten.. komen niet weer ontbijt was wel goed!
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Roken Toegestaan

10 euro voor parkeren we waren er savonds laat en smorgens na ontbijt weer weg 10 euro parkeerkosten echt belachelijk.

Dat we na een melding van vies bed gelijk andere kamer kregen..alleen was daar douche putje verstop :( Ontbijt was ook wel goed.

Voor herhaling vatbaar!
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Bijzaak: Geen Nederlandse tv zenders.

Al meerdere keren hier met ons gezin overnacht op weg naar Italië of op de terugweg. Dichtbij snelweg. Heel gunstig geprijsd (kinderen zijn gratis), schoon, goede bedden (kinderen slaapbank), complete badkamer, groot tv-scherm, gratis wifi en heerlijk uitgebreid ontbijt.

Prima hotel als doorreis locatie, niets meer niets minder.
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

De kamers zijn redelijk klein. Het tweepersoons bed is veel te smal voor twee personen met een normaal postuur. Het bankbed mag eigenlijk niet aangeboden worden als slaapplek....echt totaal geen comfort.

Op zich een net hotel, voldoende parkeerruimte onder het hotel. De kamers zijn eenvoudig maar netjes. Sanitair prima. Ontbijt ook voldoende.

uitstekend
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

uitstekend hotel .nette kamer , zeer goed bed en uitgebreid ontbijt . wat ik jammer vond is dat er 10 euro word gevraagd voor de ondergrondse garage van het hotel .dit zou bij de service van het hotel moeten horen . er was voldoende eetgelegenheid op loopafstand van het hotel .

op door reis hebben we hier overnacht
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Roken Toegestaan

we waren met 1kind en we kregen een rokers kamer. deze kamer rook ongelofelijk smerig het leek wel een asbak. we hebben niet kunnen slapen van de stank en ons kind heeft in de nacht nog moeten spugen zo misselijk werden we er van. wij zelf roken ook maar niet binnen en zijn dus wel gewend aan rokers maar dit was echt heel erg.

zeer vriendelijk personeel en lekker dicht bij de snelweg

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

zeer goed hotel voor zakenlui, of om te overnachten tijdens je heen- of terugreis voor vakantie
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

als je laat aan komt op de dag, dan heb je geen parkeerplaats meer bij het hotel en moet je in de straten rond het hotel parkeren.

zeer vriendelijk personeel zeer uitgebreid ontbijt

Overnachting onderweg terug naar huis van vakantie-adres
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Met zijn vieren en 4 koffers was de kamer wel een beetje krapjes, maar gelukkig was het maar voor 1 nacht.

De douche was lekker en het was fijn dat er airco was en koffiezetmogelijkheden. Ook het ontbijt was prima.

prima hotel voor een doorreis-overnachting. Niet meer dan dat
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

met vier personen kamer benauwd, geen airco. Ramen kunnen niet open ivm herrie (weg + vliegveld) buiten.

snel aan te rijden vanaf de snelweg. kamer en badkamer schoon. goed ontbijtbuffet.

Lekker makkelijk, dicht aan de snelweg.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Rookvrij

Dit hotel heeft geen restaurant. Daarvoor kan je een paar honderd meter verderop de stad in.

Lekker makkelijk, dicht aan de snelweg. Goede tussenstop. Prima ontbijt. Kamers goed geluiddicht. Grote supermarkt aan de overkant.

Lekker kunnen bijkomen als tussenstop in een reis van dik 1400km.
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Ik zou niet weten op welke manier het hotel anders aan mijn verwachtingen had kunnen voldoen voor het tijdsbestek dat we gebleven zijn. Al met al een prima accommodatie. Als ik dan toch een minpuntje aan moet geven dan zou er voor zo'n groot hotel iets meer ruimte in het restaurant mogen zijn, want voor een zondagochtend zat het behoorlijk vol en was het zoeken naar een tafel.

Kamer was schoon, ontbijt was prima verzorgd en voldoende keuze. Parkeergarage was even zoeken naar een plekje omdat we een aanhanger bij ons hadden, maar met een losse auto meer dan voldoende plek. We waren op doorreis, dus maar 1 nacht gebleven. De bedden waren prima, de prijs/kwaliteitsverhouding uitstekend.

Heerlijke kamer met prima bedden.
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Voor ons was het vooraf niet duidelijk dat je apart moest bijbetalen voor een parkeerplaats. Kosten €10,-.

Heerlijke kamer met prima bedden. Omdat het 2 persoonsdekbed aan de kleine kant was belden we de roomservice voor een extra en die werd binnen 10 minuten gebracht. Het ontbijt was heerlijk. Voor het diner zijn wij de Haupstrasse afgelopen en terecht gekomen bij Echt Erdinger Brauhaus. Een bijzondere locatie voor een heerlijk diner.

Prima verblijf voor doorreis
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Parkeergarage was al snel vol, buiten te weinig parkeer gelegenheid en je moest wel 10,- betalen terwijl de auto niet op afgesloten terrein geplaatst kon worden.

Prima ontbijt, nette schone kamers, personeel vriendelijk, prijs/kwaliteit top

Perfect hotel alles tussenstop!
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Super prijs kwaliteit verhouding. We sliepen met zijn 4 en op een kamer. Bedbank voor kinderen was goed te doen. Alles netjes, ontbijt ook keurig. Voor herhaling vatbaar.

uitstekend

niets toch 1 minpuntje : de slaapbank is niet van een superieure kwaliteit

zeer goed hotel voor overnachting op doorreis, zelfs om enkele dagen te blijven om Stuttgart te bezoeken is dit een geschikt hotel zeker prijs / kwaliteit lekker ontbijt

Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Tien euro extra parkeerkosten voor auto

Supergoede prijs-kwaliteitverhouding. Uitstekend goedkoop verblijf voor een doorreis. Prima ontbijt. Kamer en hotel goed schoongemaakt. Kinderen mochten gratis verblijven in het netjes opgemaakte slaapbankje. Zeer tevreden.

Prima doorreis hotel
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Roken Toegestaan

Slaapbank sliep echt niet goed, dekbed was erg klein

Bereikbaarheid, vriendelijkheid personeel, prijs kwaliteit, ontbijt, grote tv, WiFi voor alle gezinsleden.

Zeer goed.
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Niet mogelijk om met raam open te slapen wegens lawaai van autoverkeer, maar dit viel perfect te compenseren met de airco op de kamer.

Dicht bij de afrit van de autostrade. Ideale ligging voor bij heen- of terugreis naar of van Oostenrijk/Italië. Het verblijf had alles wat we voor 1 nacht nodig hadden: een goed bed, een propere badkamer, tv, degelijk ontbijt en betaalbaar voor een gezin met 4 kinderen.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Aanrader als doorreis hotel. Receptie 24 uur is een groot voordeel.

Wij zijn laat aangekomen in het hotel, enige nog beschikbare parking ondergronds stond vol rommel (afbraak) die wij eerst moesten opruimen om toch nog de auto tussen te krijgen. De wagen van mijn dochter moest in ovetreding staan om nog te kunnen parkeren (gelukkig met akkoord van het hotel zodat er alsnog een oplossing was)

goed hotel als je op doorreis bent

Betaald parkeren kan echt niet meer in deze tijd. 10 euro voor een nachtje is echt te veel. De kamer heeft een prachtige grote flatscreen tv, maar niet 1 nederlandse zender.

Kamer en ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Ideale locatie nabij de snelweg en winkelcentrum
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Vrij kleine kamer, maar met voldoende ruimte voor het plaatsen van een babybedje Parkeren in de parkeergarage kost € 10,-

Ideale locatie vlak aan de snelweg nabij Stuttgart Winkelcentrum welke tot laat geopend is recht voor de deur.

Vriendelijke ontvangst, mooie kamers, ideaal voor éen...
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Er zijn geen parkeerplaatsen voorzien voor auto's met dakkoffers. Hou hiermee rekening dat de ondergrondse garage hiervoor niet geschikt is. Het personeel heeft alles in het werk gesteld om toch plaatsen voor de deur te voorzien, maar deze zijn ook beperkt. Daarenboven rekenen ze ook voor die plaatsen nog 10 euro aan...

Vriendelijke ontvangst, mooie kamers, ideaal voor éen overnachting of als tussenstop. Goed ontbijt en prijs/kwaliteit is zeker op elkaar afgestemd.

De badkamer was proper maar klein voor 4 personen.
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Er was ontzettend veel straatlawaai door verkeersdrukte. Met het raam open slapen was niet mogelijk.

De badkamer was proper maar klein voor 4 personen.

• Beoordeeld op: 25 maart 2017

Mooie, nette kamers
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

onvoldoende parkeerruimte. Het hotel heeft zijn parkeerruimte verkocht. De klant moet zelf in de buurt op zoek gaan naar een parkeerplaats. Het hotel werkt niet mee

Mooie, nette kamers

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Prima hotel, goede locatie voor tijdens doorreis
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Kamer was krap voor ons als gezin met twee jonge kinderen. Maar aangezien we op doorreis waren, vonden we het acceptabel.

Prima bedden en lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 18 maart 2017

Locatie was prima voor onze doorreis.
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Het bankbed was heel hard. De ruimte te klein voor 4 personen. Beide bedden hadden veel te smalle en te korte dekens, heb een deken uit de auto gepakt en daaronder geslapen.

Locatie was prima voor onze doorreis. Kamer was schoon en praktisch dat er een lampje bleef branden in de badkamer, het blauwe lichtje had geen invloed op de nachtrust maar gaf de kinderen wel het licht wat ze nodig hadden om de wc te vinden

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Opnieuw een prima ervaring!
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

In tegenstelling tot de vorige keer, was het nu in de kamer erg warm toen we aankwamen. Dat viel wel een beetje tegen. Het raam openen voor frisse lucht was eigenlijk geen optie, omdat we aan de straat kant zaten.

We kwamen hier voor de tweede keer op doorreis naar onze wintersport in Oostenrijk. Het ontbijt viel wederom erg goed in de smaak.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Geen goede ervaring (helaas)
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

De dekbedden waren veel te klein voor het bed. Onze 2 zonen moesten op een bedbank slapen, welke uit 3 losse onderdelen van verschillende hardheid bestonden. Niet echt lekker kunnen slapen. Ontbijt...ik miste de scrambled eggs...

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Prima hotel voor kort verblijf of doorreis.
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Helaas geen babybedje zoals verzocht dus eigen vanuit de auto gebruikt. Verder helemaal prima.

Prima bedden en een nette kamer. Goed ontbijt en goede parkeergelegenheid. Het is dichtbij de snelweg (8) dus je bent snel weer op pad als je op doorreis bent.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Prima bedden.
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Prima bedden. Lekkere douche. Zeer goede pizzeria in de buurt.

Prefecte stopover met familie
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Dekbed is net zo breed als het bed.

Prima stopover locatie. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding in het geval van een kamer met twee kinderen erbij.

medewerking nadat we langer moesten blijven ivm kapotte auto

medewerking nadat we langer moesten blijven ivm kapotte auto

Had beter verwacht om te slapen
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Parking was niet gratis in tegenstelling met wat wij zagen op Booking.com Zetelbed is alles behalve comfortabel!

Ontbijt was heel goed! Badkamer goed.

Nette kamer en goed ontbijt
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Harde matras, maar dat is persoonlijk

Nette kamer en goed ontbijt

Mooie kamers en lekker ontbijt.

Schoon.

Vlakbij de snelweg en grote.

Vlakbij de snelweg en grote.supermarkt tot 24.00u open

Goed hotel als tussenstop op doorreis.
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Parkeren is wat moeilijk.

Goed hotel als tussenstop op doorreis. Ontbijt is super. Voor die prijs een goeie basic overnachting met het gezin.

Alles prima, geen opmerkingen
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Ideaal hotel op doorreis. Alles voldoet hier met inclusief ook een lekker en uitgebreid ontbijt. Hygiëne is top.

Erg fijn voor een overnachting op weg naar Italië
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Ideaal gelegen voor een doorreis overnachting. Goede bedden en fijne douches. Ontbijt is goed n je kan de auto veilig parkeren

Snel inchecken

Snel inchecken Lekker ontbijt

Hele nette kamer.
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Hele nette kamer. Slaapbank voor de kinderen was netjes opgemaakt. Fijne badkamer. Prima ontbijt. Goed hotel voor als je op doorreis bent!

Lawaai airco, dunne matras zetelbed kinderen

Lawaai airco, dunne matras zetelbed kinderen

prima hotel, voor herhaling vatbaar voor op de doorreis naar Italie
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

bedden waren wat aan de harde kant, maar niet alles kan perfect zijn.

moderne schone kamer, zeer goede wifi verbinding en een heerlijk ontbijt

Fijn hotel
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Kamers waren schoon, uitstekende wifi, heerlijke douch en ontbijt was uitgebreid en heerlijk!

Ontbijt inclusief, kinderen gratis op kamer

Ontbijt inclusief, kinderen gratis op kamer

• Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Prijs/kwaliteit verhouding is prima in orde.