Beoordelingen over Holiday Inn Express Berlin City Centre Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Stresemannstr. 49, Friedrichshain-Kreuzberg, 10963 Berlijn, Duitsland

#303 van de 579 hotels in Berlijn

Schoon en net hotel op een uitstekende locatie, vlak bij...

Als je later op de avond binnen wil moet je met je kamer pasje de entré deur openmaken. Ik heb nog nooit een deur zo langzaam open zien gaan. Zal wel een mankementje zijn.

Schoon en net hotel op een uitstekende locatie, vlak bij Metro Station Anhalter Bahnhof. Ontbijt niet extreem uitgebreid, maar wel heel goede kwaliteit. En echte koffie, niet een slappe bak, zoals je op veel plaatsen vindt.

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het parkeren in de parkeergarage werd na 7 uur berekent voor het tarief van 24 uur Voorbeeld: Aankomst dag om 18.00 uur Vertrekdag ( 4 dg later) om 10 uur Tarief 4 x € 22.00 = € 88.00 ( 8 uur te veel)

xxxxxxxxxxxxxxxx

Wel fijn dat het dicht bij het centrum ligt.

Tarief van de Parkeergarage voor de gasten. €22,00 per dag. Echt veel te veel naar onze mening.

We hadden aparte bedden geboekt. Bij aankomst op de kamer bleek er 1 twee persoons bed te staan en was er een slaapbank uitgeklapt. Deze sliep een minder comfortabel en was er maar heel weinig bewegingsruimte op de kamer. Dat viel wel tegen. Gelukkig hoefde we niet veel tijd op de Hotelkamer door te brengen. Voor de rest was alles heel goed in orde. Alleen, vonden wij de prijs van €22,00 parkeertarief in de parkeergarage van het Hotel zelf, per dag, exorbitant hoog. Dat zou voor de gasten toch echt wel minder kunnen lijkt ons. Ontbijt was meer dan voldoende. Vriendelijk en behulpzaam Personeel.

Mooi,schoon hotel voor goede prijs met goede ligging

Mooie ligging,fijne nette kamer. Zeer schoon. Super fijne ligging en vriendelijk personeel. Auto is te parkeren bij het hotel (nog los te betalen maar dat staat duidelijk vermeld) Prima ontbijt!

Prima Hotel - Prijs - Ligging

Prijs parkeren vond ik wel aan de stevige kant.

Schoon. Goed degelijk ontbijt. Ligging t.o.v. de bezienswaardigheden. Nette kamers. Veel tv zenders en een uitstekende WIFI die ook nog eens GRATIS was.

Voldoet aan driesterrenhotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Booking.com had meer inlichtingen kunnen verschaffen over de bereikbaarheid met het openbaar vervoer tot aan het hotel via de kortste weg. Bij aankomst in Hauptbahnhoff Berlin op de eerste dag wist men zelfs niet in de info van het station waar de Stresemann- strasse gelegen was. Nu heeft het ons twee uur gekost om het hotel te vinden. S- en U- bahnhofen zijn niet zo gemakkelijk te combineren voor een beginneling in Berlijn. Had men ons gezegd dat de Potsdamerplatz vlakbij de Stresemannstrasse was, dan was het in maximum een half uur geklaard. Ook in het hotel gaan ze er blijkbaar vanuit dat je Berlijn al kent. Verkeerde strategie van beide organisaties. Zal ik onthouden.

Voldoende ontbijt, kamers nogal basic. Personeel hulpvaardig.

ontbijt had wel iets meer variatie gemogen, alleen een...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

ontbijt had wel iets meer variatie gemogen, alleen een gekookt eitje en had hier best een variatie in gemogen kamers waren prima, locatie erg centraal , loopafstand van postdammerplatz

Eindejaarsvuurwerk viel een beetje tegen maar toch goed geamuseerd
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was voldoende maar niet uitgebreid, hadden wel problemen met onze sleutelkaart, werkte in het begin heel slecht. Onderhoud van de kamer minder goed, één keer tegelijkertijd met kamermeisje en is nadien niet meer teruggekeerd. Volgende dag enkel handdoeken en wc papier vervangen en vuilbak leeggemaakt maar geen bed opgemaakt en niet gekuist...toch wel een beetje raar? Hadden twee aparte bedden gevraagd maar tweepersoonsbed gekregen.

Vriendelijkheid personeel, ligging, mooie kamer

Modern, net hotel op prima locatie voor verblijf in topstad Berlijn!

Helaas was de WiFi niet constant op de kamer, geen kluisje of koelkastje. Het was een eenvoudig ontbijt; we misten het gesneden fruit, brie en scrambled eggs.

Prima locatie; op loopafstand van metro, checkpoint Charlie en Potzdamer Platz. Nette kamers met dito badkamer. Gastvrij en behulpzaam personeel.

TOP

Slot was kapot op de kamer zodat we er niet meer uit konden. Uiteindelijk wel naar buiten kunnen komen maar daardoor kon de deur niet meer op slot. Personeel heeft wel aangeboden om naar een andere kamer te gaan en kregen drankje cadeau. Super geregeld dus door het personel

Alles ontbijt was goed. Kamer was netjes.

Uitstekende ligging om uitstapjes te maken
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer was niet erg ruim. Op de kamer ontbraken kasten om je spullen in op te bergen. De prijzen aan de bar waren te duur. Verder stond het bedrag dat per dag betaald moest worden (€22,-) voor het parkeren in geen enkele verhouding.

Het ontbijt was goed. De kamer was schoon. Uitstekende ligging om uitstapjes te maken.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Dit hotel niet meer
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer had 1 stoel en een kleine gammele tafel voorzieningen voor het plaatsen van de koffer waren er niet, een kast was ook niet aanwezig, badkamer extreem klein. Kamer was te warm met een goed functionerende airco was dit geen problemen, maar deze werkte niet.

Een karig ontbijt

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Uitstekend hotel

Uitstekende locatie pal bij Postdamer Platz en de S bahn halte Anhalter Bahnhof, prima kamer (om 12 uur mochten wij er al in), vriendelijk personeel, voldoende keuze bij het ontbijt. Voor de zoveelste keer verbleven wij hier naar grote tevredenheid ! Auf Wiedersehen !

Gezellig hotel voor kort verblijf en een goede verhouding naar prijs/kwaliteit.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Elektrisch deurslotkaart van de kamer, welke na de 3e kaart degelijk werkte. Wel een dure uitgave voor de ondergrondse parking (22€/dag) Enkel één alternatief d.m.v. parkeermeter op straat (3€/uur)

Ontbijt en de kamer waren goed. Proper en goed uitgerust. (haardroger ed.)

Verblijf in holiday inn express was top

Er waren ten tijde van ons verblijf verbouwingen aan de gang waardoor het iets rumoerig was qua bouwwerkzaamheden. Verder niets

Prima gezinskamers, prima ontbijt, Fijn dat er een parkeergarage bij zit, viel op dat er veel gezinnen met kinderen waren, rustig gelegen, goed bereikbaar met auto

Leuke, korte vakantie

Het ontbijt had iets uitgebreider gemogen, met iets meer variatie. Prijs kwaliteit zit het echter goed in elkaar.

Prima, propere kamers, er was een foutje bij het doorgeven van het aantal personen en dit werd vlot rechtgezet. Ontbijt was prima, al mocht er iets meer variatie in zitten. Hotel dicht bij het centrum en openbaar vervoer. Al bij al prima dus.

Fijn hotel, prachtige stad, we hebben genoten
    • Tweepersoonskamer - Rookvrij

Omgeving is niet geschikt als je d avonds nog een biertje wilt drinken met j gezelschap. Er is niets in een buurt dat niet luguber oogt 🙄

Ontbijt was goed; afstand tot openbaar vervoer was goed; heerlijke bedden; lekkere douche en schone badkamer.

Zoek nog even verder voordat je hier boekt
    • Tweepersoonskamer - Rookvrij

Incheck procedure was erg slecht, ik heb mij nog nooit zo onwelkom gevoeld. De betaling vvor de kamer verliep dubbel, daar het hotel ook een garantiesom en het restant van onze cc had afgeschreven en dit duidelijk niet gecommuniceerd was aan de receptionist. De poging om dit op te lossen deugde niet en ging niet goed. 2e poging door directe actie van vrouwelijke receptioniste verliep wel adequaat en goed. 1e dag geen schone handdoeken, en de kamer werd überhaupt niet gestofzuigd. De hal en en algemene ruimtes trouwens ook hooguit 1x per dag. De kamer iets aan de kleine kant, en weinig opbergmogelijkheden voor kleding als je met zijn 2-en ben. Badkamer werd wel goed schoongemaakt. Ontbijt buffet werd wel goed aangevuld, maar het was vaak, ook buiten de verwachting om, erg druk (lees: veel te druk) in de ontbijt ruimte. Personeel is, op een enkele uitzondering na, onvriendelijk. In de ontbijt zaal zag ik 4 dagen op rij elke dag nieuwe medewerkers, nooit dezelfde. Er zijn in Berlijn veel hotels die een betere beoordeling hebben en nauwelijks duurder zijn: boek daar gewoon en hou dit hotel als laatste optie

De ligging is goed met voldoende toeristische uitvalsmogelijkheden. Directe omgeving van het hotel is niet de aantrekkelijkste in Berlijn. En dan zijn alle positieve dingen eigenlijk wel gezegd.

Afstand centrum aardig eind lopen. Maar qua prijs wel voldoende

Ontbijt prima, voldoende uitgebreid. Ruim de tijd van 6.30 tot 10.30 Laatste dag koffers in bagageruimte achter slot. Heerlijke bedden en kussens, elk twee Elke dag schone handdoeken kunnen krijgen.

Ideale locatie voor toeristen. Net te ver van de beurs
    • Tweepersoonskamer - Rookvrij

Het ontbijt was eerder beperkt. We waren er tijdens de beurs IFA, dus de prijzen van de kamers waren zeker niet goedkoop. Misschien een beetje verwend, maar ik miste 's morgens gewoon mijn omelet met bacon. Er was wel een hard gekookt eitje, maar dat is toch niet hetzelfde. Er waren duidelijk gasten in het hotel die het 's avonds graag bont maakten (niet wat betreft het lawaai), maar buiten was er toch wel duidelijk gedronken en gerookt. Als je dan 's morgens als zakenman even buiten kwam om een sigaretje te roken en de rotzooi van de avond daarvoor is nog duidelijk zichtbaar, is dat niet zo prettig

Het ligt op 15min naar de Brandenburger Tor te voet. Voor de beurs gebouwen is het echter 30 min met de taxi en moet je toch tussen de € 20 - € 30 rekenen om er te geraken. De kamers waren zeer ruim en proper. De medewerkers van de receptie waren zeer behulpzaam. Het hotel is absoluut aan te raden!

Super verblijf in dit centraal gelegen hotel in Berlijn

Klein beetje lawaaiige kamer

Centraal gelegen Ontbijt was super En de bediening erg vriendelijk en hulpvaardig!! fietsenstalling goed geregeld, Hotel is echt een aanrader

Prettig hotel in een fantastische stad!

Hoewel er een uitgebreid ontbijtbuffet was, had er meer variatie in mogen zitten. Bij een kort(er) verblijf zal de variatie echter voldoende zijn.

Zeer weinig geluidsoverlast in de kamer, zowel vanaf de weg als vanuit andere kamers nauwelijks iets te horen.

Fijn, goed en praktisch verblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt was goed maar het zou fijn als er nog wat vegatarische mogelijkheden zijn bij het ontbijt behalve kaas.

Fijn babybedje aanwezig en uitklapbed. Fijne buurt met openbaar vervoer en mogelijkheden om allerlei bezienswaardigheden te bezoek met het openbaar vervoer.

Handig dat ze persoonlijke middel zoals shampoo en douchegel...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Was erg warm in de kamer de kamer koelde niet erg goed. Ondanks deze erg laat stond.

Handig dat ze persoonlijke middel zoals shampoo en douchegel standaard hebben staan. En mocht je als vrouw je persoonlijke middelen bent vergeten dan ze die voor je hebben. Parkeren in het hotel zelf waardoor je maar voor 2 de dagen betaald dat je er bent en zo in en uit de parkeer garage kan rijden.

Prima prijs-kwaliteitsverhouding

De driepersoonskamer werd door de uitgeklapte bedbank erg klein. daardoor weinig loopruimte om de bedden heen (<50 cm). Het matras van de bedbank was matig, zat een kuil in. Weinig ruimte op bagage op te bergen. Geen kast dus koffers en tassen blijven in de kamer staan. Met de al beperkte loopruimte nog minder ruimte.

Goed bereikbaar met de auto. Parkeren tegen E 22,- per dag in ondergrondse garage onder het hotel. Nette, schone kamers. Rustige omgeving, 5 minuten lopen van metro. Matras van het 2-persoons bed was prima. Helaas geen extra dekbed voor mensen die liever niet onder 1 dekbed slapen. Ontbijt goed, voldoende keus. Voor ons prima uitvalbasis om Berlijn in te trekken.

De kamers waren prima.

Wifi. Er was wel Wifi maar geen internet bereik. Personeel erg oppervlakkig. Ging weinig vanuit.

De kamers waren prima. Ook goed schoon. Ook het ontbijt daar hebben we van genoten.

Alles was prima, gewoon voldoende

De airconditioning werd pas na drie keer vragen (verspreid over twee dagen) gemaakt. In de zomer is het veel te warm in het hotel dus zonder airco was het veel te warm om goed te kunnen slapen

Alles was prima, gewoon voldoende

Het was een goed ontbijt, opvallend lekkere croissants!

Het was een goed ontbijt, opvallend lekkere croissants! Verder zeker waar voor je geld in dit hotel, verzorgde kamer, goed bed, goede wifi en hoewel er bouwwerken in de buurt waren, toch rustig !

Prima, en comfortabel verblijf in een prettig georganiseerd hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was op zich prima geregeld, maar het was er vreselijk druk. Constant geloop van mensen. Soms liep je elkaar in de weg. Toiletten in de ontvangstruimte waren niet heel schoon. En de liften gingen heel sloom. Was soms lang wachten vanwege de drukte.

De kamer was prettig geluidsarm. We hoorden geen geloop op de gang en geen geluiden van de naast liggende kamers. Prima bedden! De kamer was klein maar prima. Aardig personeel, comfortabele kamers, en goed ontbijt. Wij hadden niet meer nodig.

Berlijn is top, het hotel was een flop.

De ontvangst was niet goed; eerst werd gezegd dat we een 2-persoonsbed kregen, terwijl ik van tevoren 2 aparte bedden expliciet had geboekt en betaald. Pas toen ik zei dat ik daar niet mee akkoord ging, was er 'opeens' toch een kamer met 2 aparte 1 persoonsbedden beschikbaar die ik heb geaccepteerd. Achteraf vraag ik me af of ik niet belazerd ben, gezien de prijs die ik heb betaald: de range van kamers is tussen de €59,- en €259. Misschien heb ik gewoon een te kleine kamer gekregen die niet de kamer was waarvoor ik heb betaald. De foto's op de bookingsite zijn zo klein dat ik het niet goed kan vergelijken. Heel klantonvriendelijk vind ik. Ook waren de toegangskaarten voor de kamer om de haverklap stuk. Heel vervelend.

De lokatie dicht bij het centrum. De douche was klein, maar fijn.

slecht bed, bouwplaats op 3 meter afstand, ontbijt zeker niet naar duitse maatstaven

Bed veel te klein voor 2 personen, handdoeken gerafeld. direct naast hotel was een bouwplaats, stijger stond 3 meter vanaf ons raam, werklui starten om 07;00 op zaterdag, uitslapen onmogelijk door de herrie. Dit was echter niet vermeld op de site van booking,com. Deze kamers kun je toch niet verhuren, gasten hebben vreselijk last van de bouwplaats. Als we dit van te voren hadden geweten hadden we nooit in dit hotel geboekt, een grote teleurstelling

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

een 6,5 op 10
    • Tweepersoonskamer - Rookvrij

de eerste dag een zondag werd de kamer weinig opgeruimd . alleen lavabo gepoest en vuilbak ververst. bed laken slordig opgelegd. Gelukkig hou ik van orde en had ik onze spullen zelf opgeruimd.

Tweede maal dat we bij jullie waren. Ontbijt minder uitgebreid maar voor mij voldoende . Eventueel meer keus in fruit. Bananen waren op en werden niet aangevuld.

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Goeie locatie, mooie en praktische kamers.

- Wifi werkte echt niet goed - Airco in de kamer leek stuk. 's Nachts werd de lucht heel warm en droog.

Goeie locatie, mooie en praktische kamers. Uitgebreid ontbijtbuffet. Heel vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Hotel zonder identiteit met goede prijs kwaliteit verhouding

check in was vreselijk onpersoonlijk en onvriendelijk. weinig tot geen informatie gekregen van mannelijke receptionist. Wordt nooit goedemorgen, middag, avond gezegd door fd personeel. Hotel zonder identiteit.

De locatie is prima, veel bezienswaardigheden makkelijk te voet te bereiken. Prijs-kwaliteit prima. Ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

prima hotel maar kleine bedden

Kamers zijn wel wat aan kleine kant. De bedden zijn heel klein. Een 2 persoonsbed is een twijfelaar! Iemand van 1.80 meter past niet in het bed en samen moet je wel van knuffelen houden. We hebben onze kamer kunnen veranderen naar 2 losse bedden. Dat was prima. Personeel mag wel iets meer informatie geven wat de stad betreft over plekken om te eten savonds.

Het ontbijt was goed. Genoeg keuze.

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

• Tweepersoonskamer - Rookvrij

Zeer vriendelijk en correct baliepersoneel. Bagage kon kosteloos in bewaring blijven dag van check-out. Kamer correct, goed bed en sanitair. Wifi prima kwaliteit. Ontbijt in orde. S-station Anhalter Bahnhof op 400m, bushalte lijn M41 op 200m. Potsdamer Platz 15 min. wandelen, Checkpoint Charlie dik 10 min.

Centraal gelegen hotel met een goede kwaliteit-prijs verhouding
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Er kan wat vaker een stofzuiger door de kamer. Is tijdens ons 5 daagse verblijft niet een maal gebeurd.

Prima ontbijt, vriendelijk personeel, prima kamer. Uitstekende ligging tov centrum Berlijn

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Prima verzorgd ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Prima verzorgd ontbijt. Hotel ligt niet ver af van alle bezienswaardigheden cq vertrekpunten van openbaar vervoer. Kamers zijn netjes en goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Diverse openbaar vervoer opstapplaatsen op 10 minuten...

Ontbijtzaal komt niet gezellig over en er is weinig loopruimte om bij een tafeltje te komen.

Diverse openbaar vervoer opstapplaatsen op 10 minuten loopafstand en twee supermarkten in de straat. Er lag zowel een hard als een zacht kussen op bed, zodat je kunt kiezen welke van de twee je wilt gebruiken.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

herfstvakantie Berlijn
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Airco op kamer was uitgeschakeld (benauwd) en druk verkeer aan voorzijde hotel.

Hotel bevindt zich op een uitstekende plek vlakbij openbaar vervoer. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt is prima en erg uitgebreid.

Goed hotel voor kort verblijf in Berlijn
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Gezinskamers zouden iets groter mogen zijn, klimaatcontrole kan beter, overall comfort is wel voldoende.

Goede rustig gelegen locatie als uitvalsbasis voor de belangrijke bezienswaardigheden (loopafstand) en voldoende supermarkten in de buurt 😉

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Uitstekend hotel

Ontvangst in dit hotel is wisselend, dit keer een weinig geïnteresseerde jonge dame aan de balie bij aankomst

Prima locatie, heerlijke bedden, goede airco, goede isolatie van de ramen, op loopafstand van Potsdamer Platz

• Beoordeeld op: 2 september 2016

Verhouding prijs/kwaliteit is erg goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

geen enkele afwisseling bij het ontbijt, na 6 nachten niet erg uitnodigend meer. geen frigo maar dit werd ondanks de hitte zo goed als kon opgevangen door de ijsmachine

Goeie airco - rustige kamer - ondanks grote drukte bij buffetontbijt werd er voortdurend aangevuld. - Efficiënt streven naar oplossing bij problemen door de receptie

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

Perfecte uitvalsbasis om Berlijn te verkennen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Klein minpuntje was het feit dat er maar 2 liften waren. Vooral in de ochtend daardoor best lange wachttijden, zodat we meestal toch maar de trap namen vanaf de 6e verdieping.

Heerlijk rustige en comfortabele kamer met splinternieuwe inrichting, airco en uitstekend bed. Ontbijtbuffet is prima, met genoeg keuze, hoewel helaas geen roerei/spek/worstjes. Locatie van het hotel is goed, met twee metrostations met verschillende lijnen op enkele minuten lopen. In de buurt is weinig horeca, maar met de metro ben je in no time in een buurt met tal van restaurantjes. Hotel mede gekozen vanwege de parkeergarage, ideaal. Kost wel 20,- per dag, maar dat hadden wij er graag voor over. Prijs/kwaliteitsverhouding van de Holiday Inn is dik in orde!

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

City trip
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank (2 Volwassenen en 2 Kinderen)

We waren met drie kinderen en ondanks de boeking met aanvraag voor een baby bed vielen ze uit de lucht. We kregen uiteindelijk de kamer maar gelukkig hadden we ons eigen babybed mee want anders had onze baby open de grond kunnen slapen.

Uitgebreid ontbijt en prachtige liggen in de buurt van het centrum van Berlijn. De kamer was verzorgd en prijs kwaliteit een aanrader.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

Voor een city trip zeer goede locatie 20 min lopen naar Brandenburgertor
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank (2 Volwassenen en 2 Kinderen)

kamers beetje klein bijna geen opbergmogelijkheden, maar wel zeer mooie nette goede kamer

goed ontbijt werd zeer snel aangevuld, personeel erg vriendelijk en behulpzaam!!!

• Beoordeeld op: 12 augustus 2016

Centraal gelegen hotel met familiekamers voor een scherpe prijs. Dichtbij metro en Potsdamerplatz.

Het hotel verhuurt geen fietsen en verkoopt ook geen 'Berlin Welcomecards', maar beide kon je verderop in de Stresemanstrasse verkrijgen, bij een souvenirwinkel.

Het ontbijtbuffet bood veel variatie en werd voortdurend aangevuld. Er waren altijd genoeg zitplaatsen in de ontbijtzaal. Het hotel ligt op loopafstand van de Potsdamerplatz. In het daaraan gelegen Sony Center, bevinden zich veel restaurants met overdekte terrassen en een bioscoop met Engelstalige films.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

weekje berlijn
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank (2 Volwassenen en 2 Kinderen)

slechte WiFi, werkzaamheden in de buurt, parkeren erg duur, vergeten shampoo en zeep aan te vullen

goed ontbijt, parkeren onder het gebouw, in de buurt van OV, centraal gelegen

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Fantastisch hotel op centrale plek!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het ontbijt had per dag wat gevarieerder gemogen. Er was keuze voldoende, maar afwisseling per dag was fijn geweest.

De mogelijkheid om (kosteloos) onze tandem in een afgesloten parkeergelegenheid te kunnen stallen. En de mogelijkheid om de fietsaanhanger mee te mogen nemen in onze kamer. Dit was gewenst ivm onze bagage.

• Beoordeeld op: 19 juli 2016

• Kamer met Queensize Bed en Slaapbank (2 Volwassenen en 2 Kinderen)

De buurt kreuzberg is niet zo leuk

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Er stond een twee persoons opklapbed klaar voor onZe kinderen. Babybedje paste er nog makkelijk bij.

• Beoordeeld op: 19 juli 2016

Geen overgrote keus maar voldoende en goed gepresenteerd.
    • Tweepersoonskamer - Rookvrij

Een van de ruimtes apart houden voor gezinnen met kinderen , die zijn wat lawaaierig en koersen teveel rond

Geen overgrote keus maar voldoende en goed gepresenteerd.

prima hotel!

De locatie.

Fijn hotel goed ontbijt

Fijn hotel goed ontbijt

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Voor herhaling varbaar

nvt

Ontbijt royaal en goed, nette kamers met prima douche, uitstekende ligging ten opzichte van het centrum

Prachtige dagen gehad en gaan zeker weer, Berlijn blijft fantastische stad.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De ligging is super. Vlakbij diverse bezienswaardigheden maar ook om de andere kant van Berlijn te leren kennen zoals Neukolnn en Kreuzberg.

Goed,

Lekker ontbijt, goed service, avond personeel was minder vriendelijk dan de ochtend personeel achter de receptie.

we hebben een plezierige tijd beleefd in Berlijn.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

onze vrienden hebben slecht geslapen i.v.m. bouwwerkzaamheden. sommige barmedewerkers zijn onbekwaam.

goed ontbijt

Parkeerplaats van hotel waar je hebt geboekt duur

Ligging hotel

we zijn weinig in het hotel geweest, maar ons verblijf was er prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

het personeel mag wat vriendelijker zijn.

de kamer wat prima, niet groot maar schoon en alles wat je nodig hebt is er.

Prima hotel, uitstekende ligging, zeker een aanrader, en let op je creditcard
    • Tweepersoonskamer - Rookvrij

Gedoe met betaling dwz onterecht boekingen van creditcard, personeel gaf niet thuis.

Nette kamers, fatsoenlijk ingericht, prima bedden

Zeer goed hotel, centraal gelegen, vlakbij metro en busstation
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

kamer was ruim genoeg voor twee personen. De bedden waar iets te smal, maar goede comfortabele matrassen. Douche ruim en voorzien van douchegel.

Goede accomodatie voor een weekend

Ontbijt was simpel

De ligging was top en prijs/kwaliteit verhouding

Cocktails waren uit blik, dit hadden wel vers gemaakte...
    • Tweepersoonskamer - Rookvrij

Cocktails waren uit blik, dit hadden wel vers gemaakte cocktails mogen zijn.

Prima hotel voor wat je verwacht
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Saaie bar, prima hotel maar niet hoogstaand

Centraal gelegen, goede prijs kwaliteit

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt was niet echt luxe

Goed hotel met mooie ligging

Prima hotel in centrum Berlijn
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

kamer was zeer warm, slecht werkende airco

Uitstekend ontbijt en hotel op geode locatie in het centrum

Dichtbij centrum
    • Kamer met Queensize Bed - Rolstoeltoegankelijk - Niet-rokers

Ontbijt. wordt niet veel aandacht aan mensen met een dieet besteed

Dichtbij centrum

kort /zakelijk

ontbijt kamer/ totale presentatie

weinig uitstraling

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Perfecte uitvalsbasis voor een stedentrip.

Perfecte uitvalsbasis voor een stedentrip. Dichtbij alle top 10 bezienswaardigheden!

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Het is warm op de kamer er zelfs met alles uit en raam open (kom klein kiep stukje)

Prima plek; goed ontbijt prettige receptie

Super locatie voor de highlights van Berlijn

ontbijt is niet heel erg uitgebreid

dichtbij centrum, eigen parkeergarage, koffie, thee en waterkoker aanwezig

Geweldig leuke stad

Ruimte op de kamer met extra bed

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Holiday Inn Express Berlin City Centre