Beoordelingen over Holiday Inn Express Duesseldorf City Nord Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Mercedesstrasse 14, Düsseltal, 40470 Düsseldorf, Duitsland

#111 van de 197 hotels in Düsseldorf

Gebaseerd op 2026 beoordelingen over dit hotel

Ons dagje holiday inn
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

We hadden wat miscommunicatie over de kamers. We hebben geboekt voor 7 volwassenen en 4 kinderen maar kregen 4 kamers met alleen tweepersoonsbedden zonder bedbanken.

De hygiene op de kamers zelf, de garage mogelijkheid, het ontbijt.

We hebben niet de kamer gekregen die we gereserveerd hadden.
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

We hebben niet de kamer gekregen die we gereserveerd hadden. Ze was zogezegd niet beschikbaar. Hebben wel een deal kunnen sluiten met een fles water op de kamer en gratis parking ondergronds. Dit wel na meerdere keren aanhalen dat wij niet content waren om dat de kamer niet klaar was. Het was nochtans al 17.00 uur toen wij incheckten. Het ontbijt was OK

• Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

De bediening achter de receptie deden ook de bar. Dat ging heel langzaam. Tijdens het ontbijt was iemand onwel geworden in de keuken. 112 was opgeroepen. Personeel was van slag. Dit werd niet gedeeld met de bezoekers. Had een medewerker van de receptie kunnen doen. Misschien toch handiger geweest omdat er een tijdje niets aangevuld werd. Geen borden eten niets. Bezoekers die het niet in de gaten hadden waren geïrriteerd. Dit was zeer sneu voor het keukenpersoneel.

Alles was prima.

Prima voor weinig geld
    • Business Tweepersoonskamer

Het ontbijt is karig en wordt slecht aangevuld

Prima kamer voor weinig geld. Koffie/thee-faciliteiten, zeep/shampoo, voldoende handdoeken, alles prima.

Express Inn: goed slapen, niet meer dan dat.
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

De humeurige norse houding van de medewerker bij het inchecken. De ongeïnteresseerde houding van de medewerkster bij het uitchecken.

Goed matras en kussens

Goed ontbijt.
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Mijn zonen hebben amper kunnen slapen op de stalen bedbank. Zeer triest om zo iets in de slaapkamer te zetten!!!! Hele harde bankkussens!!! Queensize bedden heel erg klein!!!!

Goed ontbijt.

Voor de prijs een redelijk hotel, alleen jammer van de herrie
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Er stond een twijfelaar ipv een kingsize bed. Wij hebben tot 04:00 uur s’ nachts wakker gelegen omdat er om de 10 minuten een deur dicht sloeg. Het geluid hiervan was zo hard dat het leek alsof de deur bij ons ingetrapt werdt.

Personeel is vriendelijk en het ontbijt goed

prima basic hotel.
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

nachtpersoneel was chagerijnig, ondanks dat wij geen enkel probleem of onenigheidhadden met hem hadden,

prima basic hotel. Voor ons extra interessant omdat onze kinderen op een slaapbank erbij kunnen. ontbijt is prima

Goed en lekker dicht bij het centrum met de metro ben je zo in de oude stad.

Dat je de lift heel goed kan horen. Hij tikt twee keer en dan staat hij stil en dat begint om 07:30 s'morgens en na het ontbijt zijn wij weggegaan, maar de lift gaat door tot 23:00 daarna zitten de meeste gasten op hun hotel kamer.

Het ontbijt en de bedden waren goed. De bus en de Metro stoppen op 500 meter bij het hotel vandaan.

Super!

Geen restaurants in de nabijheid

Vriendelijk onthaal. Nette kamers. Omdat er niet dichtbij een restaurant is werd door het hotel pizza besteld die we in de lobby mochten opeten. Heerlijk ontbijt. Ideale plaats voor een tussenstop!

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

prijs/kwaliteit is dit zeker ok voor een business hotel.
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Mijn zeteltje had een obscure plek alsof er een hele fles cola was overheen gegoten. Niet zo smakelijk.

Het personeel was super vriendelijk en behulpzaam. De kamers werden steeds goed opgeruimd en elke dag verse handdoeken is een kleine maar heerlijke luxe op een business trip. Geen omgevingslawaai en een degelijk bed.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Prima hotel, vlakbij het openbaar vervoer.
    • Business Tweepersoonskamer

De persoon die ons hielp bij de receptie was niet zo behulpzaam. Zijn collega weer wel. Ik had mijn meisjesnaam ingevuld bij de boeking en was dat vergeten. Dus hierdoor ontstond verwarring. Gelukkig keek zijn collega verder dan haar neus lang was.

De kamer en badkamer vond ik goed. Alles was schoon en zag er netjes uit. Ook altijd fijn is de koffie-/theeservice. Het ontbijt was oké. De eieren iets te lang doorgekookt. Dat kom je wel vaker tegen. Jammer, want dan smaken ze niet lekker.

• Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Ontbijt was goed maar vrij basic (beperkte keus). Veilig in parkeergarage van hotel parkeren kost 15€ per dag. Aan de weg ook (beperkte) gratis parkeergelegenheid beschikbaar.

Ontbijt was goed (maar vrij basic). Koffie was wel top met veel keuze! (cappucino, expresso, etc) Kamers keurig, schoon en van alle benodigde faciliteiten voorzien.

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Prima verblijf en bevroren tijdens het ontbijt
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Enige echte minpunt was dat het ontbijt met de winterjas aan genuttigd moest worden. Het was steenkoud in het restaurant

Prima hotel. Goede bedden en prima airconditioning op de kamer. Daardoor konden de ramen dichtblijven in de lawaaiige omgeving.

Personeel was vriendelijk, kamers & ontbijt basis, geen restaurant!!

begeleiding naar het vinden van een restaurant in de buurt. We werden letterlijk aan ons lot overgelaten buiten een folder van een pizzatent die in het hotel levert...

ontbijt was basis, kamers netjes, geen extra's (geen mogelijkheid tot lunchen of dineren)

Anders dan voorgesteld op booking.com
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Het ontbijt was veel te weinig, Het personeel sprak zo goed als geen Engels, terwijl dit wel aangegeven stond, Een kamer met queensize bed was welgeteld een bed van 1m40. Het personeel kent zelf niks van informatie over de omgeving, Booking.com stelt het hotel héél anders voor dan wat het werkelijk is.

De kamer was zeer schoon

Aan te bevelen voor een citytrip

Locatie was verder van de stad/centrum dan aangegeven op booking.com

Ontbijt was prima, de kamer was schoon en netjes. Personeel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Schone kamer met fijn dekbed.
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Schone kamer met fijn dekbed. Vriendelijk personeel. Simpel, maar prima ontbijt. De stad is gemakkelijk bereikbaar met de tram. Ideaal hotel als je niet teveel wilt betalen en het niet erg vindt om even te moeten reizen met ov om in de stad te komen

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Top verblijf, prima prijs kwaliteit verhouding met een goed ontbijt.
    • Business Tweepersoonskamer

niks, het was gewoon goed.

Moderne accommodatie die schoon en fris is, geweldige bedden en een badkamer met een apart toilet afsluitbaar door een deur. Vriendelijk personeel dat alles voor je doet om het je naar de zin te maken, heb je een taxi nodig dan bellen ze deze voor je.

Mooie en propere kamers.
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Het ontbijt was voldoende. Maar ze zitten letterlijk overal te ontbijten. Zelfs in de pc hoek. Ook het afruimen gebeurd niet snel, en kruimels worden gewoon van tafel op de vloer geveegd

Mooie en propere kamers. Goede ligging,vlot bereikbaar met een tramhalte op 5min stappen. 10 min op de tram richting centrum

Drama en nooit meer

We kwamen om 12.30 aan, wisten dat we pas om 15.00 op onze kamers konden, maar al wel ingecheckt en 2 kamers naast elkaar gereserveerd. Toen we terugkwamen waren onze kamers vergeven en waren er geen kamers meer beschikbaar naast elkaar. De douchekop in de badkamer was afgebroken, die moest je dus vasthouden tijdens het douchen. Het ontbijt was het ergst. Totale chaos. Niet genoeg plek, mensen aten in de lobby of namen het mee naar hun kamer. Kwartier in de rij voor een kop koffie. Geen vriendelijk leuk personeel. Klantvriendelijkheid zwaar beneden peil behalve, Ik denk, de manager maar die hebben we maar heel even gezien.

12.00 uitchecken Gratis drankje voor lange wachten inchecken

De locatie was zeer gunstig en de auto kon er ook na...
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Wij hebben bij inchecken een kamer toegewezen gekregen waarna we onze spullen hadden gedropt en de stad in gingen. Toen we 's avonds terug kwamen werkten onze sleutel pasjes niet meer en bij de receptie gaven ze aan dat het niet onze kamer was... Na heel wat gevraag en onduidelijkheid bleek dat de medewerker ons niet goed had ingecheckt en onze kamer aan anderen was gegeven, de bagage was aan de balie afgegeven. We kregen een andere kamer, welke minder mooi was.. Ook het ontbijt viel tegen, het was echt veel te druk. Vechten om een plaatsje om te zitten, geen messen en borden op voorraad. Het eten was vaak op en voor koffie/thee moest je vijf minuten in de rij staan.

De locatie was zeer gunstig en de auto kon er ook na uitchecken nog blijven staan voor hetzelfde tarief als een overnachting.

Prima verblijf.
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Het personeel kon de drukte van het ontbijt niet aan. Was erg chaotisch. Geen borden en messen te verkrijgen. De ruimte was ook zeer beperkt voor het aantal mensen wat aan het ontbijt was.

Bedden en hygiëne waren heel goed

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Ideaal voor kerstmarkt bezoek
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Inchecken duurt wat aan de lange kant. Hoop papierwerk ondanks een reservering.

Uitstekende ligging t.o.v. de snelweg. Hotel op loopafstand van de metro/tram/bus zodat je binnen 15 min midden in het centrum staat.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

We hebben een fijn weekend in Dussledorf gehad.

Hotel is prima. Kamer is schoon en het was er 's nachts rustig om te slapen. Ontbijt is eenvoudig en alles wordt op tijd aangevuld. Hotel ligt niet ver van de snelweg. Openbaar vervoer (Tram/bus/S-bahn) is op 500 meter afstand. Binnen 10 minuten sta je in het centrum.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

parkeerplaatsen, veel te weinig zodat we toch betaald moesten kerkeren dit was zeker niet de bedoeling bij boeking stond gratis parkeren

prima ontbijt, mooie schone kamer aardig personeel

Een hotel met een goed bed, een goed ontbijt voor weinig, helemaal top!!!

helemaal niks

Een mooie uitvals basis aan de rand van Dusseldorf. Alles was perfect voor een heerlijk weekendje uit in Dusseldorf, je bent er zo met de tram!

Voldoende
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Ontbijt was erg matig. Geen bestek , duurde 10 min voordat er een mes, vork uit de keuken kwam, ook glazen en kopjes waren er tekort. Personeel had het er erg druk mee. Kwaliteit van het ontbijt vonden wij matig.

Kamer was prima, goede bedden, prima inrichting en goede badkamer

Prima hotel voor kort verblijf
    • Business Tweepersoonskamer

Wel erg dicht bij de autoweg gelegen. Raam open 's nachts niet echt mogelijk. In zijn algemeenheid: hotels moeten beter letten op kierstandmogelijkheden van ramen in hotelkamers.

Kamers okee. Ontbijt idem. Goede ligging voor doorreizigers. Geen fascinerende omgeving. McDonalds om de hoek was handig. Ligging nabij vliegveld is okee. Personeel vriendelijk.

Het ontbijt was uitstekend en er was voldoende keus.

De douche voorziening kan beter ( de douchekop was niet optimaal vast te zetten)

Het ontbijt was uitstekend en er was voldoende keus. De kamers waren netjes ingericht, openbaar vervoer was in de nabije omgeving ( 200 m).

Prima hotel en ideaal als je vroeg vertrekt vanaf Düsseldorf Airport.

Tijdens het ontbijt waren er veel werklui aanwezig zodat het moeilijk was om een tafeltje te vinden.

De kamer was keurig en de ligging van het hotel is prima!

Niet voor mensen met een stof-allergie
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Slecht geslapen door 1)geluidsoverlast van de lift naast de kamer en van treinen. Het hotel ligt bij het spoor. 2)En door veel stof in de kamer, vreselijk als je allergisch bent.

Goed matras. Gratis ontbijt. Parkeren in de straat

Voor mij niet geschikt.

De douchekop was kapot, hing los. Ontspannen douchen was er dus niet bij! Super gehorige kamers dat was heel erg jammer!! Ontbijt was redelijk goed. Het was even lopen naar de bushalte of metrostation en ik ben slecht ter been dus dat was even afzien voor mij. De shuttlebus was 18 euro pp vanaf het hotel naar het vliegveld, ik heb dat niet gelezen anders had ik een hotel genomen dat veel dichterbij het vliegveld ligt.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

• Business Tweepersoonskamer

Dure parkeergarage! 15 euro per nacht, terwijl je ook voor de deur kunt parkeren. Helaas kwamen wij pas achter de prijs toen we al in de garage stonden.

Prima hotel om te overnachten voor een vlucht. Receptie ruime openingstijden en er is veel bedrijvigheid. Ontbijt prima, kamer schoon en netjes.

Prima accomodatie voor werk- een doorreispubliek
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

De omgeving is voor vakantiegangers niet gelijk enorm uitdagend. Het is duidelijk een hotel voor het zakelijksegment.

Zeer prettige ontvangst. Het hotel is in de nabijheid van het station gelegen. De wijk zou ik willen omschrijven als een bedrijfswijk met showrooms. De accomodatie is redelijk up-to-date. Wij maakten gebruik van het pre-ontbijt, wat vanaf 04:00 uur klaar wordt gezet. Eenvoudig maar voldoende. Deze accomodatie heeft geen restaurant-faciliteiten.

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Goede prijs/kwaliteit dichtbij vliegveld.

Af en toe wat minder aandacht voor de gast door afscheiding tussen bar en kantoortje. Onvoldoende zicht. Maar verder erg aardig.

Bijzonder nette kamers

Voor verbetering vatbaar.
    • Business Tweepersoonskamer

Men had geen lach op het gezicht aan de balie. Jammer, want is eerste contact. Toen we de eerste kamer kregen toegewezen bleek de kamer (521) nog niet gepoetst te zijn. Lakens lagen door elkaar, lag een broodje op de kast, fles op nachtkastje, badkamer vuil. We hebben dit gemeld, maar men zei dat dit niet kon ! . Toch wel. Hebben dan nieuwe kaarten voor andere kamer gekregen (501), die netjes in orde was. De douche was een uitdaging om niet verbrand te worden, daar de knoppen heel stroef draaiden, maar uiteindelijk toch van een warme douche kunnen genieten. De dag van uitchecken is iemand - zonder kloppen - in onze kamer willen binnenkomen (voormiddag rond 10 u) - voor het uitcheckuur - 12 u dus en waren op de kamer, maar slotje op de deur gedaan. De poetskar stond in de gang, dus wellicht poetsdame. Dit is erg ongepast, aangezien men niet eerst geklopt heeft en evenzeer privacy kon geschonden worden. We hebben dit ook bij uitchecken gemeld, dus toch wel excuses verwacht, maar dat gebeurde ook niet. Jammer. Er is dus zeker verbetering mogelijk.

Kamer (tweede die we uiteindelijk kregen toegewezen) was netjes. Heel goede matras. Voorziening om jas op te hangen. Temperatuur op de kamer - ook zelf te regelen. Shampoo, zeep aanwezig en haardroger.

mijn verblijf is voor de vierde keer fantastisch en we gaan nogmaals gaan , groetjes en tot later
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

het hotel is uitstekend gelegen , met de tram 7 min rijden naar centrum voor dagje winkelen , wandelen,restaurant , heerlijk eens een weekendje dusseldorf , het is voor ons al de vierde keer dat we naar holiday inn gaan en we gaan nog meermaals gaan , dank u wel iedereen van holiday inn ,

Gewoon een goed hotel voor een goede prijs
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

De ligging is niet ideaal ten opzichten van de binnenstad, maar wel perfect voor de treinen.

Het hotel was gewoon goed, het blinkt nergens specifiek in uit, maar alles is wel echt goed...

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Prima hotel!

Broodjes waren op en werden niet meer aangevuld er kwam wel gewoon brood voor in de plaats

Kamers zijn prima, heerlijke matrassen op de bedden, schoon en ontbijt is ook goed

Middels lijn U71 een prima verbinding met het centrum van Düsseldorf

Op kamer 410 waar we sliepen hoorde je steeds het lawaai van de lift als die werd gebruikt.

Prima kamer met 2 royale één persoons bedden. Keurig schoon sanitair en prima bedden. Ontbijt was erg goed

Tja

In verband met het overlijden van mijn partner telefonisch contact gezocht. Moest maar met Booking contact opnemen, die moesten beslissen. Van Booking hoorde ik dat het hotel niet bereid was tot wat voor wijziging dan ook. Had inderdaad geboekt zonder wijzigingsmogelijkheden. Maar toch ...

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Prima verblijf met een zeer uitgebreid ontbijt
    • Business Tweepersoonskamer

Drukte bij het ontbijt, rijen bij de koffie en de broodjes, te weinig broodjes voor gasten die laat aanschoven.

Prima verblijf om de stad Düsseldorf te bezoeken. Heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 26 december 2016

Prima ontvangst en vriendelijk personeel.

Prima ontvangst en vriendelijk personeel. Aangezien we al vroeg vertrokken had de receptie broodjes en fruit geregeld voor onderweg. Hotel dicht bij het vliegveld

• Beoordeeld op: 21 december 2016

Oké door de ligging
    • Business Tweepersoonskamer

Kamers waren naar onze wensen niet proper genoeg. Doordat het hotel volledig volzet was was het ontbijt vrij chaotisch , waardoor er mensen lang op een plaatsje hebben moeten wachten. bepaalde dingen werden te weinig bijgevuld.

Ligging vlakbij de tram en op 5 minuten in het stad. Geen last van straat lawaai op de kamers. Modern uitziende kamers.

De kamer en de bedden waren heerlijk.
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Het ontbijt was een drama in een druk weekend. Geen bestek, borden of broodjes. Alle tafels bezet of niet afgeruimd en een lange rij voor het koffiemachine. Daar moeten ze beter op inspelen.

De kamer en de bedden waren heerlijk.

Overnachten is goed verwacht alleen niet teveel van het ontbijt
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Het ontbijt, bij aankomst in de ontbijtzaal was het brood en de gekookte eieren al op (dit werd ook niet meer aangevuld vanuit de keuken) in de ontbijtzaal zijn er te weinig plaatsen en werden de tafels niet opgeruimd. Dit viel mij echt tegen

De kamer was netjes en ruim

Ik kom hier zeker terug!
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Ik zou aanraden om op super drukke dagen meer personeel in te zetten tijdens het ontbijt.

Nette kamer met goede bedden en koffie of thee. Ontbijt was heerlijk. Uitstekende verbinding met het centrum via U-baan.

Alles was inorde .
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Vlugger bij vullen en tafels afruimen . Was te weinig personeel ze waren maar met 2 voor heel de zaal .

Alles was inorde . Behalve zondag bij het ontbeid dat was minder

Locatie 9, ontbijt 2

Ontbijt. Bij binnenkomst waren alle tafels bezet, daarna lang moeten wachten op broodjes omdat die op waren. Men kon het aantal gasten niet aan.

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Kamer en bed goed.
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

personeel aan de receptie bij ontvangst onvriendelijk. Receptie / bar deden geen moeite je te begrijpen. Lounge ongezellig. Ontbijt matig.

Kamer en bed goed.

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Fijne locatie en geschikt voor Glutenvrij verblijf
    • Business Tweepersoonskamer

Hoewel het toilet duidelijk schoon gemaakt was, stonk deze toch. Wellicht kwam deze lucht via het afvoersysteem het toilet binnen.

het was zeer prettig dat er glutenvrije broodjes bij het ontbijt verkregen konden worden. Ze werden netjes warm gemaakt en bij de tafel gebracht. Prima service.

• Beoordeeld op: 16 december 2016

Kleine maar mooie kamer.

Kleine bedden

Kleine maar mooie kamer. Ontbijt was goed. Dichtbij metro en tram station, in 15min in centrum. Geen straatgeluiden. Gratis parking in de straat van het hotel

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Kamer perfect en aan de receptie ook heel vriendelijk
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Ontbijt had iets uitgebreider mogen zijn alleen hard gekookt eitje ,geen roerei met spek en ook geen pancakes

Kamer perfect en aan de receptie ook heel vriendelijk

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Het kan altijd beter!
    • Business Tweepersoonskamer

Dat je er in de avond geen warm hapje kan nuttigen. Mis de Nederlandse tv zenders.

De kamers waren goed mis alleen op de site dat je aan kan geven voor een gehandicapten kamer te boeken. Het ontbijt kan wat uitgebreider

• Beoordeeld op: 4 december 2016

Perfecte plek voor een nachtje Dusseldorf winkelen/kerstmarkt

De kamers waren prima, goede bedden, en alles was heel schoon. De locatie is top: rustig en op een paar minuten van de U-bahn 71 waarmee je in 6 stops hartje Altstadt bent.

• Beoordeeld op: 1 december 2016

Prima hotel voor stedentrip Düsseldorf
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Niks. Wij maken vaker gebruik van dit fijne hotel.

Prettig hotel. Dichtbij tram zodat je vlot in het centrum bent. Nette kamer, schoon en elke dag opgeruimd en voorzien van schone handdoeken. Gratis parkeren aan de straat.

• Beoordeeld op: 30 november 2016

Ontbijt was redelijk.

Het prijsniveau tijdens de beursweek was exorbitant hoog. Kamers beetje gehorig. De locatie is niet echt inspirerend en ver van het centrum en de Messe.

Ontbijt was redelijk. Niet heel uitgebreid maar voldoende voor een goede start van de dag. Kamer zijn eenvoudig maar modern en comfortabel. Hotel is goed bereikbaar met de auto. Vriendelijk personeel. Beschik over een eigen parkeergarage.

• Beoordeeld op: 24 september 2016

Goed verzorgd ontbijt, nette kamer.
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Aan de achterkant van het hotel geluidsoverlast van het spoor. Dat ligt vlak achter het hotel. King size bed was maar een bed van 140, met een erg klein dekbed.

Goed verzorgd ontbijt, nette kamer.

Prima hotel voor dat geld

Eerste dag was er meer keuze qua ontbijt dan de 2e dag

Kamer was goed voor een gezin als onze

Zeer uitgebreid ontbijt en de bar tot 2 uur open.

Geen

Zeer uitgebreid ontbijt en de bar tot 2 uur open.

Zeer propere kamers, het ontbijt is goed, een echte aanrader!

De wifi werkte niet.

De kamers waren heel proper en praktisch, het ontbijt was lekker.

Weinig plaats voor ontbijt.
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Weinig plaats voor ontbijt. Goed opgelost door zaal te openen👍

• Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Slaapbank was zeer onprettig stoote ook mij meerdere malen er tegen aan omdat het bureau er bijna tegen aan zat.

Lekker dichtbij het centrum
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Er lag veel stof in de kamer

Lekker dichtbij het centrum

Weinig gratis parkeermogelijkheid.

Dichtbij Mc.Donald

Jammer dat de WiFi niet werkte

Jammer dat de WiFi niet werkte

Ideaal voor enkele dagen Dusseldorf bezoekje

Eigenlijk niets

Ontbijt meer dan goed en voldoende. Kamer netjes en ideaal voor een snelle overnachting.

Kamer erg warm, slechte airconditioning.

Kamer erg warm, slechte airconditioning.

De netheid van de kamer
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

De parkeergarage zou voor de gasten gratis moeten zijn.

De netheid van de kamer