Beoordelingen over Holiday Inn Express Frankfurt Airport Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Langener Strasse 200, 64546 Mörfelden-Walldorf, Duitsland

#3 van de 8 hotels in Mörfelden-Walldorf

Ontbijt ruime keuze, wat er enkel niet aanwezig was, waren...

Bij aankomst was onze familiekamer geboekt via booking.com wel gereserveerd voor ons, maar enkel voor 2 personen. Dus dienden we het zetelbed nog zelf te voorzien van laken, dekbed en kussen... (de benodigdheden mochten we even later oppikken aan de balie toen het personeel het even minder druk had met de check -ins) Start viel dus een beetje minder goed uit.

Ontbijt ruime keuze, wat er enkel niet aanwezig was, waren (individuele verpakkingen) choco; de keuze aan eitjes was ook enkel hard gekookt.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

op weg naar Oostenrijk, prima hotel om te overnachten.

op weg naar Oostenrijk, prima hotel om te overnachten. Het ligt vlak bij de snelweg. Keuze uit twee soorten kussens; hard of zacht. Shampoo en zeep aanwezig, ook bij het vergeten van tandenborstel kan je terecht bij de receptie. Slaapbank is goed. Het ontbijt is gevarieerd. Dichtbij het hotel goed restaurant (5 min wandelen), een aanrader.

Prima overblijfplaats op weg naar of terug van vakantie.

De douche was niet goed warm te krijgen. Voldoende warm om kort te douchen, maar niet warmer te krijgen.

Ontbijt goed geregeld en lekker. Kamer was helemaal klaar voor gezin met 2 kinderen. Babybed stond klaar, slaapbank was reeds opgemaakt. Badkamer op het oog schoon en hygiënisch. Het loont de moeite om voor avondeten het dorpje Mörfelden in te gaan. De Goldener Apfel is een aanrader: lekker eten op een leuke locatie, voor een prima prijs!

Ontbijt was goed, parkeergelegenheid, vriendelijk personeel

Prijs-kwaliteit avondeten en drank is duur Toilet was vies, kots op de muur en bril was ook vies, schimmel in de douche

Ontbijt was goed, parkeergelegenheid, vriendelijk personeel

Nette kamers

Op de website van het hotel stond dat kidneren gratis eten met 2 volwassenen. Dit bleek in praktijk niet het geval en leidde tot een hogere rekening dan verwacht.

Nette kamers

Oké hotel tijdens doorreis

Slaapbank alleen geschikt voor kleine kinderen, niet voor grote kinderen of volwassenen. Kamer niet super schoon

Ideaal voor overnachting tijdens reis. Praktisch gelegen langs snelweg dus goed bereikbaar. Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Ik kom hier nooit meer terug.

Derde bed viel niet op te slapen. Bij vertrek kregen we te horen dat er nog 30 Eur parkeergeld afgerekend moest worden, terwijl de avond ervoor is verteld dat het parkeren gratis is. Dit is oplichting. Het onvriendelijke personeel aan de balie vertelde dat we de kamer toch goedkoop hadden gekregen. De geadverteerde prijs is dus niet correct.

Prima ontbijt

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Prima kamer, vriendelijk personeel maar je kunt er niet eten.

Op de website staat dat je er kunt eten, maar helaas was er niets op voorraad. Alleen nog diepvries pizza's voor € 10,00... Daarnaast was er geen communicatie nadat het brandalarm om 6u 's ochtends was af gegaan en iedereen buiten en in de lobby stond. Brandweer kwam en vertrok weer, maar nul communicatie vanuit het personeel.

Personeel was vriendelijk, kamers prima ingericht en schoon.

Prima voor doorreis

Het lawaai van de blazer in het sanitair die je in het slaapgedeelte bleef horen. De conditie van de slaapbank, daar moesten 2 personen op kunnen slapen maar het was vrij klein en het dekbed was voor 2 ook veel te klein.

De locatie voor onze doorreis

Geschikt voor overnachting tijdens doorreis.

Familiekamer met een tweepersoonsbed en een tweepersoons uitklapbed. Het uitklapbed was niet comfortabel en ook niet echt prettig voor twee oudere kinderen. (14 en 16)

Ontbijt was prima, buffetvorm. Genoeg keuze, fruit en prima koffie.

Frustrerend

Uur gewacht in een lange rij bij inchecken omdat elektronica keycard niet lukte. Met kinderen een uur wachten midden in de nacht.....pffffff

Hygiëne was goed

zéér nette prijs kwaliteit.

geluidsoverlast naaste b weg. wij hadden de ramen dicht. 1 x 1 persoons dekbed voor 2 kinderen..

mooie schone kamer nette prijs heerlijk ontbijt dicht bij snelweg.

Nooit meer

Kamer zat vlak naast de lift, wat een kabaal kwam daarvan af, zeer gehorig over het algemeen. Badkamer was ok alhoewel het water van de douche ver buiten de cabine kwam, dus natte vloer. Kamer was niet schoon, overal stof . Om 6 uur śochtends we brut gewekt door het brandalarm. Geen evacuatie of reactie van het personeel. Ontbijt was heel minimaal, verwacht niets bijzonders. Parkeren is belachelijk duur 15 euro.

Zat dichtbij de snelweg

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Prima doorreishotel, zeer centraal nabij snelweg, nette kamers, goed ontbijt

Al jarenlang een heel praktisch en prima doorreishotel naar wintersport. Goede ervaringen met dit hotel, ligt vlak aan de snelweg (geen last op kamer van geluid), verzorgd, goede ontvangst, familiekamer geen probleem, sofabed is opgemaakt bij aankomst, prima ontbijt.

Gelukkig maar voor 1 nacht.

De grootte van de kamer (was erg klein), het lawaai de hele nacht door (snelweg, vliegtuigen met motoren die warm draaiden) en het warm verschrikkelijk warm, terwijl het buiten tien graden was.

De ligging, in verband met doorreis was het ideaal dat het langs de snelweg lag.

Goede prijs kwaliteit verhouding

We hadden een 4 persoons familie kamer. Slaapbank was een twijfelaar met een 1 persoons dekbed. Kamer was voor 2 volwassen en 2 kinderen erg klein.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Het ontbijt mag iets uitgebreider zijn.

De kamers waren schoon. Het bed was iets te smal, maar zeer comfortabel. Voor een nachtje slapen op doorreis is dit een prima hotel.

Prima op de terugreis vanuit Italië

Op de terugweg vanuit Italië hier overnacht. Net hotel waar we als gezin op 1 kamer konden overnachten. Ruim genoeg. Ontbijt was prima. Hotel ligt nabij de snelweg naar Nederland. Aan de overkant van de weg is een restaurant waar je gezellig en goed kunt eten.

Niet voor herhaling vatbaar

Wij hadden een familiekamer geboekt voor 2 volwassenen en 2 kinderen. In de hotelkamer was een tweepersoonsbed en 1 iets ruimer 1persoonsbed waarop 1 kussen lag. In dit bed moesten onze 2 kinderen slapen. Veel te krap voor hen. Verder wat de ontbijtzaal erg rommelig. Overigens niet alleen het hotel aan te rekenen, want de gasten waren ook niet bepaald netjes. Er lagen veel etensresten op de grond.

Dat het hotel dicht bij de snelweg is. Verder eigenlijk niets.

Beviel ons prima heel vriendelijk personeel, ook gelijk aan een park dus je kan ook heerlijk wandelen met je hond of zonder. Een vismeer waar wandelroutes zijn.

prima locatie, directe verbinding met de snelweg dat het perfect maakt voor op doorreis.

tegen betaling parkeren, familie kamer geboekt; was alleen het 2 persoonsbed opgemaakt. lakens en kussens waren niet aanwezig voor de slaapbank, moesten daarvoor zelf naar beneden om het op te halen, kregen toen 1 deken mee voor 2 kinderen, deze was veel te smal voor het bed. Verwacht voor het boeken van een familiekamer wel iets meer aanwezige beddengoed.

goed, uitgebreid ontbijt, onbeperkt kunnen nemen.

prima voor 1 nacht

parkeerkosten, slaapcomfort van de slaapbank, wij hadden kamer voor 4 personen geboekt en 2 personen moesten op de slaapbank slapen

de locatie - dicht bij de snelweg

De prijs kwaliteit is geweldig.

Ik heb hier eerder overnacht, en de douch was dit jaar meer beschimmeld en het was echt veel drukker met het ontbijt. De prijs kwaliteit is echt super hier, voor nog geen 69 euro een overnachting inclusief ontbijt met 4 personen is top. Persoonlijk erger ik mij dan aan mensen die tijdens het ontbijt een heel overlevings vakantie pakket samen stellen, een broodje extra smeren dat kan, maar 14 nutella kuipjes in je tas laten vallen is toch niet nodig. We willen allemaal volgend jaar toch weer voor die 69 euro overnachten.

De prijs kwaliteit is geweldig. Ontbijt is ook goed. Aan de overkant van het hotel is een goed restaurant. De kamers zijn schoon, gewoon een semi zaken hotel. Wij komen hier graag.

Beter een andere optie zoeken

Kamer, deze was klein voor een familiekamer, + bedden waren ook te klein.

Het ontbijt was zeker wel in orde. Op het moment dat wij toekwamen was het heel druk, maar alles werd constant aangevuld.

Prima voor een kort verblijf

Extra bed is wat smal en niet comfortabel

Prima hotel voor een overnachting richting onze vakantiebestemming. Personeel is vriendelijk en in-en uitchecken verliep makkelijk en snel. Ontbijt is prima. Wifi werkte perfect.

Prima voor 1 nacht op doorreis.

Het eten was erg basaal, weinig extra's. Geen warme worstjes of fristi o.i.d. Veel te warm op de kamers, we kregen de airco niet aan de praat en op 1 van de kamers kon het raam niet open.

De kamers waren tegenover elkaar.

Prima voor 1 nacht, maar niet voor 1 week.

Er is voldoende parkeergelegenheid op hun parkeerterrein, alleen kosten € 15,00 per dag. Het parkeerterrein wordt waarschijnlijk ook gebruikt door mensen die niet het hotel bezoeken. Ik vind het absurd dat de mensen die echt verblijven in het hotel, dit bedrag ook moeten betalen. Laten ze dan het bedrag zonodig aanpassen, zodat de mensen die niet verblijven in het hotel wegblijven en dat de mensen die uitchecken in het hotel worden vrijgesteld van betaling. Je zal er maar meerdere dagen in het hotel verblijven, dan lopen de parkeerkosten behoorlijk op.

Keurig hotel, up to date, moderne strakke aankleding, prima...

Het leek alsof de kamer niet was schoongemaakt. Spetters in de badkamer, niet gezogen tapijt.

Keurig hotel, up to date, moderne strakke aankleding, prima voor doorreis met kinderen. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Ontbijt niet uitbundig, maar zeker voldoende.

Prima hotel om te overnachten onderweg naar vakantiebesteming

Gezinskamer voorzien van slaapbank, die niet echt comfortabel ligt. Maar voor 1 nacht is de kamer prima te doen. Hotel ligt vlakbij de snelweg, dus snel weer onderweg.

Gewoon, prima ontbijt.

Gewoon, prima ontbijt. Gezinskamer met vier personen is krap. Bedbank lag niet comfortabel. Parkeren voor het hotel kost €14,00 per dag, achter het hotel is gratis.

Prima voor 1 overnachting onderweg

Ontbijt was niet zo. Croissants niet lekker, klein assortiment en om 9 uur werden artikelen al niet bijgevuld.

Schone en nette kamers. Bij het gasthaus bij de camping aan de overkant is 's avonds goed te eten tegen een goede prijs.

Lekkere pizza plus wijn in restaurantgedeelte.

Zeer slechte WiFi verbinding, langs zeer drukke weg dus ramen konden niet open, weinig vers fruit/groente bij ontbijt.

Lekkere pizza plus wijn in restaurantgedeelte. Goede service dat dit 24/dag geopend is. mooie wandelmogelijkheden meteen bij hotel.

prima hotel voor onze doorrijs

Hygiëne mag beter! kamer was niet super schoon. vuilnisbak niet geleegd, nog een gebruikt kopje voor de koffie was niet vervangen, en een klein beetje schimmel in de badkamer.

gezien de prijs kwaliteit verhouding was het ontbijt echt super. Ook de kamers waren prima, we konden prima op de kamer leven met 2 volwassenen en 2 kinderen.

Lekkere bedden, maar geen gratis parkeergelegenheid

Geen gratis parkeergelegenheid bij het hotel. Ik ben een gast in het hotel maar dan nog was het €15 om mijn auto daar te parkeren. Slechte zaak.

De bedden waren geweldig! Ik hou mijn hart inmiddels regelmatig vast omdat ik in menig hotel bikkel harde bedden ben tegen gekomen. Vreselijk als dat gebeurd en voor mij een definitieve afknapper. Deze waren perfect! De kamers waren aan de kleine kant, maar alles was aanwezig. Personeel was super behulpzaam en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

kamer voor gezin van 4 was aan de kleine kant, maar dat was niet heel erg, het was wel warm op de kamer, gelijk maar raam open gezet

lokatie en keurig ontbijt

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Prima locatie voor een korte tussenstop naar het zuiden

Jammer dat we 15 euro voor het parkeren moesten betalen. Dat was ons vooraf niet duidelijk.

Prima locatie voor een korte tussenstop naar het zuiden. Prima prijs voor een gezinskamer.

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Prima hotel met centrale ligging nabij AirPort/ snelweg, zeer netjes en gewoon goed

Het was voor ons een doorreis-hotel naar wintersport Oostenrijk, perfecte locatie, vlak aan de snelweg, zeer vlotte incheck, binnen 5 minuten kamersleutel en prima nette kamer

• Beoordeeld op: 25 december 2016

Ideale tussenstop op weg naar Oostenrijk.

15,00 voor een parkeerplaats achter een slagboom te duur.

Zeer uitgebreid ontbijtbuffet.Vriendelijke medewerkers.Koffie/theefaciliteiten op de kamer.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Onpersoonlijk personeel en armoedige kwaliteit

Zeer onvriendelijk en onpersoonlijk personeel. Kapotte/ versleten handdoeken in de badkamer, zwarte haren in het bed. Erg armoedig allemaal.

ligging t.o.v. Vliegveld

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Een andere werknemer die ons wel vriendelijk hielp en ons...

Ontvangst door een heel onsympatieke man

Een andere werknemer die ons wel vriendelijk hielp en ons zelfs een pizza aanbood omdat er geen eten meer te krijgen was die avond. Topgozer!

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Iedereen van het receptiepersoneel dat ons ontving en tips...

Iedereen van het receptiepersoneel dat ons ontving en tips gaf mbt de omgeving, als de mensen van het ontbijt die terwijl we wachten aan ons favoriete tafel de tafel reinigden als de kuisman die ons toch meenam terwijl onze lift stopte en ons liet afstappen aan onze verdieping, dus de persoonlijke aanpak van deze diverse diensten en de netheid van de kamers gaf ons een heel goed gevoel.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Goed hotel voor 1 nachtje.

Het ontbijt werd stipt om 10u30 afgeruimd. Je kon dan ook geen koffie meer bijnemen. Het bed was wel klein. ook de slaapzetel van de kinderen was niet comfortabel. was een heel dun matrasje waar je het ijzer kon doorvoelen. ook kan je het raam niet op slot doen, deze kon je zo open trekken. wat ik niet zo veilig vond met de kinderen. jammer dat er geen nederlandstalige kanalen op tv waren. andere talen genoeg. Heel gehorige kamers, als er mensen heel vroeg vertrekken heb je het gehoord

Het ontbijt was standaard, maar lekker. De kamer was ok. goede matras op het grote bed. alles was netjes. wifi verbinding was ok.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

Prima hotel voor een nachtje onderweg

Kozijnen en badkamer ietwat gedateerd. Schimmel in de badkamer en een toilet wat wel een keer vervangen mag worden.

Prima ontbijt om de dag mee te starten, goed matras, maar niet heel breed bed. Slaapbank voor onze zoon van 2,5 jaar was prima. Locatie was voor ons perfect; overnachtingshotel voor een lange autoreis.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Priema hotel voor een tussenstop.

Voor een nachtje slapen moet je de auto stallen op een betaald parkeer terrein.

De prijs en de mogelijkheid van het gebruik van 1 kamer met onze twee kinderen

• Beoordeeld op: 10 augustus 2016

Ligt aan drukke weg en bedden te smal

Drukke weg langs hotel, 2 persoonsbed is veel te smal en dekbed te kort. Slecht geslapen. Kies 1 persoonsbedden Geen eindtijd voor ontbijt is in informatiemap te vinden

Goed ontbijt en douche

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Goed voor als je op doorreis bent.

De kamer was niet erg ruim vanwege de slaapbank van onze kinderen. Doordat we zo krap op elkaar lagen, werd het 's nachts bloedheet op de kamer. Maar gelukkg sliepen we hier maar een nacht.

Ligging dicht bij de snelweg Uitgebreid ontbijt Goede prijs kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

goed hotel voor op doorreis

het ontbijt wat aangeboden wordt is prima en zeer gevarieerd. We hadden een 4 persoonskamer met een 2 persoon bed en een bedbank voor de kinderen, was prima te doen.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Zeer goed en uitstekende prijs-kwaliteit

Ik heb geen negatieve opmerkingen. Kom volgend jaar, onderweg naar Italie gegarandeerd terug

Goede kamer voor 3 personen. prima douche-TV. Uitstekende prijs-kwaliteit-verhouding. Personeel stuurt door naar zeer goed Duits restaurant. Vanuit de hoofdingang rechtdoor lopen naar buiten en ongeveer 200 meter verder

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Goede prijs/kwaliteit. Parkeerruimte wel aandachtspunt.

Parkeerruimte is niet goed geregeld. Alleen tegen betaling is het mogelijk om op het terrein van het hotel te parkeren. Uiteindelijk lukte het ons om de auto op een niet als zodanig bedoeld terrein achter het hotel te kunnen parkeren, wat ook helemaal volstond met gelijkgestemde hotelgasten. Verder kwam er alleen warm/heet water uit de kraan van de wastafel en moesten we ons dus behelpen met de kraan in de douchecabine.

Kamer, WiFi en ontbijt prima. Ook ontvangst was in orde.

• Beoordeeld op: 27 juli 2016

Aangenaam en leuk.

Personeel niet zo vriendelijk, eerder bot en niet zo klantvriendelijk! Wij hadden per ongeluk een verkeerde uitgang genomen, hadden het niet gezien, nogal botte en onvriendelijke berisping gekregen, men kan dit toch ook anders zeggen.

Ruime kamer, uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Overnachting vanuit NL-IT

Veel geluidsoverlast van groep Chinezen. Vorig jaar exact hetzelfde verhaal. Waarschijnlijk toeval dat het nu net weer tijdens onze overnachting was. Na telefoontje naar de recentje was het snel stil. Mensen zijn aangesproken.

Ontbijt was prima. Alles schoon en goede bedden en goede temperatuur.

Prima verblijf, dicht bij de snelweg, goede prijs/kwaliteit verhouding

Het enige wat veel lawaai maakte was de airco op de kamer.

Het ontbijt is zeer uitgebreid en lekker.

Kort bij autosnelweg
    • Standaard Kamer

Druk ontbijt smorgens bus met chinezen

Kort bij autosnelweg

het verblijf was prima voor ons doel, een overnachting op doorreis.
    • Standaard Kamer

het was netjes schoon, en fijn bed

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Prijs kwaliteit in orde

Prijs kwaliteit in orde

Zeker voor herhaling vatbaar
    • Standaard Kamer

Ontbijt assortiment viel mij een beetje tegen

Hotel staat vlakbij mijn eind bestemming. We waren namelijk op bezoek in Mörfelden.

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Prima voor een korte stop maar neem oordopjes mee

Erg warm in de kamer en veel verkeersgeluid

Het ontbijt en snelle incheck

we hebben van ins hotel écht genoten, goed geslapen en zeeer goed ontvangen door aangenaam personeel
    • Standaard Kamer

hoge kost voor parking ( 15 euro / dag )

ontbijt was super !

prima tussenstop adres

Jammer genoeg wel wat schimmel in de douchecabine.

Prima en ruime (familie)kamer. Slaapbank was reeds klaargezet als bed.

Een aanrader als tussenstop op weg naar het zuiden of noorden.

Kamer was goed en een uitstekend ontbijt.

Perfect

veel te warm, aangezien we aan straatkant zaten was het geen...

veel te warm, aangezien we aan straatkant zaten was het geen optie om met raam open te slapen.

uitstekend

Uitstekend ontbijt,rustig hotel !!!

Hele mooie tussenstop.

Voor iets oudere kinderen( 10 +) wordt de familie kamer mbt de extra bedden iets minder.

Ontvangst en goed ontbijt.

Dicht bij snelweg en vliegveld

Geen restaurant. Alleen kleine kaart

Dicht bij snelweg en vliegveld

Gezinsvriendelijk
    • Standaard Kamer

Keuken personeel, te weinig brood bij ontbijt werd niet aangevuld. We moesten erom vragen

Vriendelijke personeel

Erg rijkelijk ontbijt.

Geluidshinder (veel straatlawaai ondanks gesloten ramen)

Erg rijkelijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Het ontbijt was goed en zeer uitgebreid.

Het ontbijt was goed en zeer uitgebreid.

Prima overnachtingsmogelijkheden op doorreis.
    • Standaard Kamer

Bed te smal voor 2 personen .

Prima kamer. Schoon en comfortabel .

Goed hotel

Omgeving

Ontbijtbuffet

goed hotel voor een overnachting

Prima hotel voor een overnachting

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Prima Hotel voor tussenstop van één overnachting.

Bij uitchecken kon men geen rekening opmaken, computer storing. De storing begrijp ik maar

Der locatie ten opzichten van de autobaan

Prima overnachtingshotel

Beetje lawaaierig

Ligging en ontbijt

Uitstekende tussenstop locatie voor lage prijs

Uitstekende tussenstop locatie voor lage prijs

Comfortable.

Niets. Behalve de onveilge wifi .

De WiFi is een open verbinding en dus Onveilig. Geen gebruik van gemaaktniets

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Holiday Inn Express Frankfurt Airport