Beoordelingen over Holiday Inn Express Frankfurt Messe Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Gutleutstraße 296, Gutleutviertel, 60327 Frankfurt am Main, Duitsland

#105 van de 221 hotels in Frankfurt am Main

Prima overnachtingshotel met redelijke prijs
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Buurt niet erg aantrekkelijk, wel veilig, maar niets te doen. Met extra bed is kamer wel klein, maar voor overnachting ok. Redelijk druk hotel, met veel groepen en drukte in de lobby.

Prima overnachtingshotel. Schone douche. Basic ontbijtbuffet, prima gezien het feit dat ontbijt in de prijs zit. Voldoende parkeergelegenheid. Uitstekend bed en weinig geluid.

• Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Slaapbank heeft 1 persoons dekbed voor 2 personen. Was nu geen probleem met warmte. Hoge parkeerkosten ten opzichte van de redelijk goedkope kamer

Nette kamer, schoon, comfortabel. Lekker bed en ook slaapbank goede kwaliteit.

beperkt assortiment bij ontbijt.
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

beperkt assortiment bij ontbijt. geen gebakken ei of spek. wel inbegrepen dus dat is een plus. Het betalen voor het parkeren kan beter gewoon gratis gemaakt worden. Het hotel lijkt dit voor gasten soms wel soms niet te doen.

Goede prijs kwaliteit en snel in de binnenstad.
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

De bedden waren smal en doorgezakt en bedbank was hard. Schoonmaak wilde 2x voor 9:00 uur de kamer schoonmaken. Uitslapen en rustig wakker worden is wenselijk.

Uitgebreid ontbijt. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

het bed
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

het ontbijt. weinig brood variatie en apparatuur die het niet deed . ommelet en pannekoeken waren niet te maken. geeft valse hoop bij kinderen. jammer.

het bed

Voor een aantal dagen prima en schoon hotel op een goede locatie.
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Een aantal hotelgasten vond het (alle nachten) nodig om tot heel laat in de nacht luidruchtig hele gesprekken te houden op het parkeerterrein. Daar heeft hotelpersoneel niets over gezegd, terwijl heel hotel daar last van had.

Kamers was erg schoon (wel wat aan de kleine kant maar goed te doen voor een 3 dagen). Hotel is netjes, personeel vriendelijk, ontbijt was goed. (Betaald) parkeergelegenheid achter hotel. Gratis parkeren als je buiten hotel parkeert. Locatie is ideaal dichtbij centrum. Wel midden in industrieterrein maar dat is niet hinderlijk. Zowel met openbaar vervoer als met auto is het centrum goed bereikbaar.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel !
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel ! We kwamen na een lange reis ‘s avonds toe met 2 kleine kinderen waarvan er eentje bij aankomst ziek wasgeworden doch werden heel vriendelijk onthaald en met engelengeduld geholpen!

De slaapbank was netjes tijdig opgemaakt voor mijn zoontje...
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Bij aankomt werd expliciet gezegd dat er zonder extra kosten op de parkeerplaats kon worden geparkeerd ook al stond er bordje. Bij vertrek wilden ze alnog die kosten in rekening brengen.

De slaapbank was netjes tijdig opgemaakt voor mijn zoontje van 2 jaar. Goed ontbijt buffetje bij prijs inbegrepen.

slapen waardeloos. Eten goed.
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

als er staat kingsizebed dan verwacht je niet een bed van 140cm breed en de sofa voor twee kinderen is veel te klein er was ook maar 1 dekbed neergelegd.

lekker ontbijt

Prijs-kwaliteit is redelijk, maar voor ons niet voor herhaling vatbaar. De kamers is echt te klein.
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

De slaapbank! Is niet op te slapen en er is maar 1 klein dekbed die je samen moet delen. Echt niet comfortabel. En de slaapbank ik keihard. Zeer slecht geslapen daardoor.

De mogelijkheid om pizza te bestellen en te laten bezorgen in het hotel.

Wij waren op doorreis en konden met onze kinderen en hond...
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

1. WiFi werkte niet met onze iPhones. Schijnbaar moest je inloggen via een site echter werkte dit niet. 2. De televisie ging niet aan; 3. De kamer was bloedheet en wanneer je een raam openzette hoorde je ontzettend veel verkeersgeluiden; 4. Het parkeren kost 12 euro waarover we achteraf werden geïnformeerd; 5. De deken die op een tweepersoonslaapbank lag was voor één persoon. De manager gaf later aan dat we om nog een deken konden vragen. Wij vinden toch wel dat een ruime deken al voorzien had moeten zijn; 6. De douche werd ineens heel heet en dan weer koeler, heel heet en dan weer koeler. Dit is gevaarlijk, zeker voor kleine kinderen.

Wij waren op doorreis en konden met onze kinderen en hond een familiekamer reserveren. Ontzettend lekker en vers ontbijt! Vlakbij de snelweg. Na de manager te hebben geïnformeerd over onderstaande punten zijn we gecompenseerd door de parkeerkosten niet te hoeven betalen.

De locatie en de kamer was uitstekend!
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

De kamer was erg warm waardoor je wakker werd met een droge mond.

De hygiëne en de uitstekende bedden ook voor onze dochter was een heerlijk opgemaakt bed klaar gezet.

Familiekamer.
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

De familiekamer was veel te klein. Doordat er 1 tweepersoonsbed en 1 tweepersoonsslaapbank stond kon je niet in de kamer lopen. Laat staan spullen neerzetten. Echt veel te klein.

Dat er een familiekamer was.

Niet wat we gewoon zijn van een kamer van Holiday Inn Express.
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Hygiëne van de kamervloer (vast tapijt vol vlekken) en de badkamervloer (tegels met vlekken en schimmel). Lakens tussen de opgevouwde slaapbank, waar de kinderen moesten op slapen waren vies. Deze zijn ze dan wel komen opmaken met proper bedlinnen.

Vriendelijke dame achter de balie

effectief voor doel.
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

dekbed was een postzegel, zeker voor 2 volwassenen. herrie buiten drukke weg en hoop geschreeuw en traffic reizigers met rolkoffers midden in de nacht

ontbijt en service prima

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Goede kwaliteit hotel om de stad te bezoeken
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

De warmte van de douche was niet constant. Soms kouder water in het warme water.

Prima ligging om stad te gaan bezoeken en goed ontbijt met ruime ontbijttijden.

Net en goedkoop hotel met een goed ontbijt, alleen de nachtclub naast het hotel geeft overlast.

Het hotel staat naast een nachtclub waar van 's avonds 22.00 uur tot 's morgens 08.00 uur keiharde muziek wordt gedraaid. Dat dreunt ook behoorlijk door in het hotel en dan met name aan de kant van het hotel waar de club ook staat. Kosten voor parkeren zijn vrij hoog.

Het ontbijt was erg goed verzorgd en het personeel is erg behulpzaam.

prima verblijf

parkeren voor 12 euro per nacht vonden we een beetje prijzig

prima ontbijt, wij waren met 12 familieleden en hebben gezellig en goed overnacht in dit hotel

Heerlijk ontspannen verblijf
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Slaapbank ( extra slaapplek) heeft een kuil tijdens slapen. Door matras om te draaien wel minder last.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Alles netjes en prima in orde. De bedden lagen lekker.

Makkelijk voor 1 overnachting.
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Slaapbank was niet erg confortabel voor onze 2 grote zonen van 15 en 17. Ontbijt was voor Duitse begrippen erg eenvoudig. Wel lekkere koffie☕️👍

Goede ligging t.o.v. messe, op dat moment auto beurs IAA. De prijs voor de overnachting voor een 4 peroons kamer.

Prima voor tussenstop
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Kamer stonk naar rook, douche werkte niet helemaal goed

Vanaf hotel binnen 5 minuten op de snelweg. Genoeg parkeergelegenheid bij het hotel (ook overdekt)

goed voor tussenstop bij een auto vakantie.
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

De kinderen sliepen met zijn 2 op de slaapbank. Was ruim genoeg. Echter de deken was net te klein.

het hotel was goed vanaf de snelweg te bereiken. Auto kan goed geparkeerd worden bij het hotel. Kost wel 12 euro. Bed lag heerlijk en ontbijt was voldoende. We kwamen rond 2200 uur aan en konden snel inchecken en naar bed. Aanrader voor tussenstop.

Bereikbaarheid prima, minder geschikt voor gezinnen

Kamer was erg klein en het was er (ondanks airco op 15 graden) super warm

Voor een stop onderweg een prima locatie, ondanks dat t een beetje vaag industriegedeelte van de stad is

Ontbijt was bufft vorm en goed.
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Gasten gaven hun hond onder de tafel vlees van het buffet te eten! Geen opmerking of iets over dit hotel.

Ontbijt was bufft vorm en goed. Kamer helemaal top, 2x2persoonsbed Alles schoon en zuiver. Bus stopt voor de deur.

Een aanrader.

Ontbijt was elke dag hetzelfde, zou gevarieerd kunnen worden, maar over het algemeen perfect!

Ontbijt was goed. Ligging was goed. Hele nette hotel/kamers, dus perfect. Gratis internet. Voor het hotel in de straat zelf kan gratis geparkeerd worden. Een aanrader!

Parkeergelegenheid aan het hotel.

Onthaal door receptioniste. Kregen 2 kamers op aparte verdiepen terwijl we gezin met 3 kinderen zijn. Sleutels werden op balie gezet en moesten zelf maar uitvissen waar oa liften waren, uren ontbijt, ... Bedden te klein en kamer stonk naar sigaretten. Basic ontbijt, weinig variatie.

Parkeergelegenheid aan het hotel.

Drama
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Achterbuurt met veel junks en zwevers om gebouw heen die binnen komen. Verder bar met slecht ingewerkt personeel helemaal alleen veel te duur voor magnetron snacks en drinken

prima hotel
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Prima hotel. Geboekt omdat wij de volgende dag gingen vliegen. Familie kamer geboekt, deze was wel vol met 4 bedden maar prima te doen. Douche prima evenals het ontbijt.

Prima hotel voor 1 overnachting maar de prijzen voor het eten/de snacks bij de bar zijn belachelijk
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

De prijzen bij de bar voor de snacks eten waren veels te hoog t.o.v. de kwaliteit en kwantiteit van het eten. Een tosti voor euro 7,50?? Een voorverpakte hamburger voor euro 8,50?? Echt schandalig. Dit kan werkelijk niet. We hadden geen keuze omdat we laat aankwamen met kleine kinderen en we hadden honger, maar de prijzen waren echt te gek t.o.v. wat je er voor kreeg. Mijn man kreeg de burger gereserveerd met de mededeling: we hebben geen sla meer dus u krijgt de burger voor de helft van de prijs???? Bij de pizza die ik had besteld had ze al aangegeven dat hij behoorlijk pittig was maar als de pizza te pittig bleek moet ik maar de salami en peperoni er af gooien (???). Er was deze dag een nieuwe dame (was sinds 1 dag daar werkzaam zei ze). Bij aankomst erg vriendelijk. Ze deed zowel de ontvangst, de bediening bij de bar en de volgende dag had ze ook de leiding bij het ontbijt. Dit bleek wat teveel voor haar want ze was bij elke vraag tijdens het ontbijt geïrriteerd. Alle tafels waren bezet of nog vies dus we vroegen netjes waar we konden zitten. Ze wuifde van ga gewoon ergens zitten. Ze gaf wel direct opdracht om de tafel te laten schoonmaken maar was niet heel vriendelijk. Toen de lepeltjes op waren bij de koffie machine vroeg ik haar waar ik deze kon vinden. Ze was geïrriteerd omdat ze niet begreep wat ik bedoelde (ik sprak Engels want ken geen Duits). Ik had het lepelbakje meegenomen om te laten zien dat hij leeg was (was makkelijker uit te leggen). Ze dacht dat ik mijn lege theezakje er in wilde doen (????). Dus ik probeerde uit te leggen dat ik een lepeltje zocht om te roeren. Ze zag er zeer geïrriteerd uit en toen ze me door had wees ze naar een kastje waar alle bestek lag en zei er bij: begin gewoon daar dan kom je het vanzelf tegen. Mijn man keek vanaf de tafel al verbaasd en zag van een afstand hoe onvriendelijk ze was (haar gezicht stond op half 7 toen ze door de ruimte "rende").

Keurig hotel, zag er allemaal modern en goed uit

Voldoende.
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Het hotel ligt in een verpauperd deel van Frankfurt. Het toilet (kmr. 413) veroorzaakte lekkage hierdoor ontstonden rond het toilet waterplassen hetgeen niet erg hygiënisch is (zie vraag 2).

De bereikbaarheid en de parkeergelegenheid van het hotel was goed. Het ontbijtbuffet was eveneens prima.

express, dat is wel het moto van dit hotel.
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Kamer niet grondig gereinigd,snoepdoos van vorige'bewoner' lag nog in en naast het bed. Luidruchtig, sober ontbijt en toch wat krappe bedden.

Vroeg ontbijt (vanaf 6uur)

verblijf van alleen reizende zaken mensen
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Erg kleine kamers en klein bed, we sliepen met kind en hond op de kamer erbij dan zijn de kamers echt te klein. Slechte omgeving, buurt

Ontbijt was goed en personeel was vriendelijk

Goed voor een doorreis.
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Minder warm in de hotelkamer, airco werkte niet. Hotel ligt niet vlak bij het centrum of treinstation. In de avond is het niet fijn/prettig om buiten te lopen met kinderen vanwege de mensen die er rond lopen.

Vriendelijkheid personeel.

Schoon maar erg warm in de kamer.
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Hotel met airco geboekt. Blijkt maar een klimaatbeheersing te zijn die niet meer dan 6 graden kon afkoelen. Bij plus 31 graden hadden we dus een erg warme kamer. Gelukkig kregen we 2 ventilatoren mee.

Prijs

Prima verblijf tov snelweg voor gezinnen met kids
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Check in ging iets té snel waardoor ik factuur van andere gast kreeg. (Keurig opgelost).

Kamers zijn uitgerust met slaapbank waar zonder meerkosten 2 kinderen < 18 op mogen slapen. Prima ligging tov snelweg voor doorreisovernachting. Uitstekend ontbijt.

Weinig te beleven in Frankfurt
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Rookvrij

De liggging is niet ideaal. Wel bushalte vlak voor de deur vh hotel. Tv op de kamer viel.voortdurend uit.

Wij waren voor een paar dagen in Frankfurt. Er valt weinig te beleven behalve het optreden van Coldplay waarvoor we gekomen waren.

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Perfect voor kort verblijf
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Voor een zakenreis was dit ideaal. Niet te luxueus, maar zeer netjes en verzorgd. Het personeel was ook zeer vriendelijk. Het ontbijt was niet te uitgebreid maar ook dit was zeker in orde!

Ontbijt was goed en ontvangst en uitchecken ging erg fijn.

Ligt langs een lawaaierige en drukke weg midden in het industriegebied.

Ontbijt was goed en ontvangst en uitchecken ging erg fijn. Zeer vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 26 maart 2017

Goedkoop maar niet voor herhaling vatbaar.
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Kamer voor 4 pers erg klein. Familiekamer (dus met kinderen) gelegen aan voorzijde, aan erg drukke straat. Raam kon 's nachts eigenlijk niet open vanwege lawaai. Airco was niet aan de praat te krijgen.

Ontbijt was top!Heerlijke douche.

• Beoordeeld op: 24 maart 2017

Fij hotel voor overnachting op doorreis.
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

We hadden een familie kamer voor 2 volwassenen en 2 kinderen geboekt. Op de 2 persoons slaapbank lag slechts een 1 persoons dekbed. Wel 2 kussens. De badkamer zal iets schoner kunnen (hoeken en zeepdipensers)

Het ontbijt was prima verzorgd. Alles voldoende en in diversiteit aanwezig.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Goed overnachtingshotel
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Dat bij het boeken niet vermeldt was dat 11 euro betaald moest worden voor het parkeren op het terrein van het hotel.

Goed bereikbaar vanaf de snelweg.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Prima voor een nacht onderweg naar vakantiebestemming
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Meer keuze en kwaliteit wat betreft eten/snacks in het restaurant.

Makkelijk te vinden, genoeg parkeerruimte, kamer comfortabel, vriendelijk personeel, prijs ok, ontbijt prima

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

• Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Het parkeerterrein kostte 1,00 per uur, het leek of er gerookt was op de kamer en s nachts was het rumoerig ivm feestvierders en een disco met zware bass in de nabijheid. Geen aanrader.

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

prijs/kwaliteit is in verhouding
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

het bed had wel groter gemogen alsook het deken het was een echte vechtpartij om een plaats...

personeel, ondanks ons late boeking hebben ze ons heel goed ontvangen en onze wensen ter harte genomen. Hartelijk dank hiervoor een goed ontbijt, en heel verzorgde kamers

• Beoordeeld op: 16 november 2016

onbetrouwbaar hotel! nicht vertrauenswürdig!

onbetrouwbaar hotel! zij hebben onterecht geld afgehouden van onze creditcard omdat er zogezegd iemand niet is komen opdagen terwijl al de door ons geboekte kamers bezet en betaald werden. zij antwoorden zelfs niet op onze mail hieromtrent.

• Beoordeeld op: 6 september 2016

Voor een gezinskamer onder de € 100,- was dit helemaal perfect.
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Kamers en bedbank zijn wat krapjes met 2 kinderen, maar voor ons was dit puur een doorreishotel dus geen probleem voor 1 nacht.

Ontbijt was goed. Genoeg keus en zag er erg netjes uit allemaal. Het personeel was super vriendelijk. Locatie is top en het was allemaal zeer netjes. Ook het beveiligd parkeren is goed geregeld.

• Beoordeeld op: 2 september 2016

Nette kamer met goede bedden en prima ontbijt voor een lage prijs
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Het hotel is niet heel erg luxe, maar dat was ook niet te verwachten voor deze prijs. Wel netjes en schoon Dus eigenlijk geen tegenvallende punten

Nette kamer met goede bedden voor een overnachting op doorreis. Goede prijs kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Prima voor een doorreis, ben je met kinderen neem dan 2 kamers en eet onderweg iets!
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Je kunt niet dineren in het hotel, wel een hamburger, tosti of broodje knakworst bestellen. Dit maken ze zelf, maar waren ze nog niet bedreven in. Uiteindelijk kregen we dit gratis, omdat het een paar keer mis ging. Verder is het in een achterbuurt en voelde het niet veilig om rond te lopen met de hond. Ook is er niets in de buurt om even te gaan eten. Tot slot, was er een tweepersoonsbed bijgezet voor de kinderen, maar dit was geen succes: het bed was te klein, zakte door en de deken was 1-persoons.

Dicht bij de snelweg dus voor een doorreis prima. Ontbijt was uitgebreid en de douches waren goed.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Prima verblijf voor een nacht
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Wij waren op doorreis en hadden een familiekamer geboekt. De bedden waren prima en het ontbijt was goed en al vanaf 6.00 uur 's ochtends (op zondag) zodat wij hiervan gebruik konden maken en verder konden reizen.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Is een ideaal hotel als doorreishotel.
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Kamer voor 4 personen is te klein. Kinderen van 11 en 9 lagen op een zetelbed, maar was te klein voor hun beide. Weet niet of hotel grotere kamers aanbiedt. Moest dit het geval zijn mag dit standaard bij boeking van gezinnen.

Is een ideaal hotel als doorreishotel. Ontbijt is er zeer lekker en veel keuze. Prijs/kwaliteit zeker in orde

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Top hotel voor doorreis en zakelijke reizen.
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

De locatie is net de beste locatie. Dit is uiteraard afhankelijk wat je doel van het verblijf is. Wij waren op doorreis vanuit Italië en dan is 1 overnachting perfect.

De service, ontbijt en de kamers zijn gewoon top.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

Goede keus voor weinig geld
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Ik had bij booking.com een familiekamer besteld, bij aankomst bleek er een 1 persoonskamer te zijn geboekt ( volgens hotel fout van booking.com )

Uitgebreid ontbijt en goed bereikbaar

• Beoordeeld op: 19 augustus 2016

hotel prima, savonds met kinderen geen veilig gevoel
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

geen restaurant werden vage pizza shoarma rest aanbevolen, midden in verlaten industriegebied, Wifi bij ons niet werkend, parkeren was gratis vd deur echter werd dat niet verteld maar wel dat ze een parkeergarage hebben a 12 euro pd.

mooie moderne kamer

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

Prima kamers, volgens verwachting in deze klasse.
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Dure parkeerplaats in relatie tot locatie Te kleine deken voor sofa; 2 kinderen kunnen daar niet onder slapen

Prima kamers, volgens verwachting in deze klasse. 24 uur open, handig na fileleed

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Prima voor 1 nacht
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Schoonmaker kwam binnen. Toen we voor het ontbijt liepen vroeg hij of hij de kamer mocht schoonmaken, we wilde eerst eten en hij bleef voor onze deur wachten. Daardoor kregen we een opgejaagd gevoel

Het ontbijt was prima, het hotel ligt op loopafstand van de stad.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2016

Prima hotel voor als je op doorreis bent.
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Nette kamers, vriendelijk personeel en een heerlijk ontbijt. Met het openbaar vervoer ben je in 10 minuten in het centrum van de stad, de bus stopt voor de deur.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

een vierpersoonskamer past eigenlijk 3 personen
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Er wordt een 4 persoons kamer aangeboden waarin eigenlijk maar 3 personen passen. De kinderbed is volgens hun groot genoeg voor 2 kinderen tot 19 , maar dat geldt volens mij alleen voor dwarf kinderen en niet voor mensen kinderen.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Goede prijs kwalitiet verhouding.
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Dekens van zowel het grote bed als de slaapbank hadden iets groter mogen zijn. Ook het onderlaken op de slaapbank was wat aan de kleine kant

Kamer was voldoende, ontbijt was prima, wifi ook prima. Voldoende parkeergelegenheid. Prijs van de kamer was inclusief ontbijt en viel erg mee.

• Beoordeeld op: 27 juli 2016

Onderscheidend
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Rookvrij

Hotel ligt in een niet zo aantrakkelijke buurt maar met de bus die stop voor het hotel ben je zo in het centrum

Vriendelijk ontvangst , attent en vriendelijk personeel. Onhouden van je naam en je de volgende dag daarmee begroeten.

Verbleven in juni 2016

De ontvangst, het ontbijt.
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

De kamer was een beetje klein voor drie personen.

De ontvangst, het ontbijt.

Nette kamer, vriendelijke balie
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Luidruchtige straat en verborgen kosten voor parkeren en toeristenbelasting

Nette kamer, vriendelijke balie

Super !

Vlekken op onderlaken!

Heerlijk ontbijt ! Veel variatie !

Goed hotel als tussenstop

Hectiek tijdens het ontbijt

Vriendelijkheid

de buurt

de buurt

goed, wel wat onpersoonlijk

Op kamer: verkeersdrukte aan de voorkant

Ontbijt en bed goed

Schommeling watertemperatuur

Schommeling watertemperatuur

Goed verblijf

Bar pas laat open, dure parkeerplaats

Uitgebreid Ontbijt

Uitgebreid Ontbijt

Betere Bed /zachtere kussens

Gied

De bedbank lag slecht, ook voor 2 kinderen van 10 en 12.
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

De bedbank lag slecht, ook voor 2 kinderen van 10 en 12. Een 1 persoonsdekbed op de bedbank voor 2 personen is ook niet fijn.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

• Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Luidruchtige Nederlanders; genant hoe de tafels na het ontbijt door twee Nederlandse gezinnen achter bleven

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Prima hotel op doorreis
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Er zijn geen opmerkingen beschikbaar voor deze beoordeling

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

goed voor een doorreis-hotel
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

zat wat bloed aan de badkamerdeur

Ontbijt was prima

dramatisch
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

kamer was echt veel te klein voor 4 personen.

Prima tussenstop!

Uitstekende prijs kwaliteit incl ontbijt!

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Holiday Inn Express Frankfurt Messe