Beoordelingen over Holiday Inn Express München Messe Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Otto-Lilienthal-Ring 6, 85622 Feldkirchen, Duitsland

#5 van de 6 hotels in Feldkirchen

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Op doorreis naar Italië .
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Kamers worden zeer klein wanneer een bed bij gezet word. Weinig eet gelegenheid in de buurt. Maar 1 restaurant om avondmaal te eten.

Zeer goed doorreis hotel. Netjes ,vriendelijk personeel,parking ontbijt. Alles prima inorde

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Prima hotel voor een doorreis
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Ontbijt is continentaal, maar aanbod is relatief beperkt.

Prijs-kwaliteit verhouding, hygiëne, ligging, gratis parkeren en ontbijt. Daarnaast gezin van 4 op een kamer mogelijk.

Heerlijke tussenstop!
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Personeel van de keuken/catering tijdens het ontbijt waren bot en chagrijnig. Bij het pakken van koffie was de melk op. Toen mijn man dat wilde aangeven (vanuit een goede bedoeling), werd hij afgesnauwd dat dit staat aangegeven op het apparaat (in het Duits). Beetje jammer Wifi pakte niet op de kamers helaas.

Lekker ontbijt. Schone ruime kamers. Behulpzaam personeel van de receptie. Locatie is makkelijk te vinden en fijn dat er een garage is. Dicht bij de snelweg

Goed voor 1 nacht, goed overnachtingshotel, vlakbij doorgaande route.

Koeling/airco was tijdens deze hete dag kapot. En zou ,,morgen" worden gerepareerd, aldus het personeel. Tja, dat viel niet mee. Maar ijsklontjesautomaat maakte het weer goed ;-) Verder goed verzorgd en lekker ontbijt.

Goede service. Kamers werden aangepast toen die niet op 1 etage bleken te liggen.

Vond het ontbijt wat aan de magere kant, had er meer van verwacht qua aanbod vleeswaren, enz.
    • Standaard Tweepersoonskamer - Rookvrij

Kamers waren niet goed schoon. Eén van de nachtkastjes/plank was niet schoon vanwege koffie of thee vlekken en de badkamerspiegel was vies.

Klantvriendelijkheid

Prima locatie voor de doorreis.
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Prima locatie voor de doorreis. Gratis parkeergarage onder het hotel. Het hotel heeft alleen een ontbijtrestaurant, maar restaurant Tbone, in de buurt is fantastisch voor het diner! We zouden dit hotel zo nog een keer boeken.

Een overnachting voor onderweg
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

De wc op de kamer zag er schoon uit maar het stonk heel erg. Het leek erop dat de vieze wc lucht trok in de tegels en voegen ...

Direct naast de autobaan, de volgende dag kun je jouw reis snel voortzetten.

Goed hotel voor op doorreis naar de vakantiebestemming

Parkeervoorzieningen.

Top hotel voor doorreis naar Italië. Goed gelegen aan de snelweg dus niet ver omrijden o.i.d. Kamers zijn schoon. Ontbijt is ruim verzorgd. Parkeergelegenheid als je met een grotere auto met vouwwagen bent valt tegen. Zeker als je wat later komt zijn alle parkeerplaatsen vol en heb je een parkeerprobleem. Gelukkig alsnog goed opgelost door zelf iov receptie wat te bedenken maar dit is wel een puntje van kritiek. Diner verzorgd het hotel niet dus in de buurt zelf wat zoeken mbt avondeten.

• Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Geen airco in de kamer...het was er smoor heet. Hele nacht niet kunnen slapen. Super saaie eetzaal. Geen kok aanwezig dinee werd door de receptionist gemaakt ,matig eten.

niet nog eens
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

bedbank was niet comfortabel, was ook smerig bij het inklappen voor meer ruimte op de krappe 4 persoonskamer. Airco werkte niet met 34 graden en slecht kleine ramen aan 1 kant dus geen tocht voor koeling. Ontbijt wel goed en zelfs koffie om mee te nemen op doorreis.

Ontbijt en dicht bij snelweg op doorreis

handig doorreis hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - Rookvrij

De organisatie aan het ontbijt

Het is een ideaal doorreis hotel mede door zijn ligging. De kamers zijn in orde maar niet meer dan dat. Basic. Maar voor een doorreis hotel hoeft het ook niet meer te zijn. Onze kamer was proper maar rommelig. Het ontbijt was goed maar door de drukte kon het personeel de capaciteit niet aan, Daar moet het management iets aan doen.

Ontbijt was lekker, service goed.
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Lokatie, kwam een beetje industrieterrein over

Ontbijt was lekker, service goed. Wij kwamen laat aan wegens pech en toch nog iets van eten kunnen bestellen

Hotelkamer was schoon en netjes
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Te krap om met 4 personen op 1 kamer te liggen. Veel te warme kamer. Airco coolde niet meer. Slechte opklapbed voor de kinderen. Slecht tot niet kunnen slapen.

Hotelkamer was schoon en netjes

Locatie was perfect
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

De airco deed het niet. Er was beneden overigens ook geen airco. Het was die dag 33 gr en de kamer was al warm toen we binnen kwamen. Heel slecht geslapen vanwege de warmte. Ik had een betere airco verwacht. Bedbank slechte kwaliteit.

Locatie was perfect Kamer was schoon

Tussenstop
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Airco werkte niet echt waardoor het enorm warm was op de kamer. Alhoewel zijn de temperaturen momenteel ook wel extreem.

Klantgericht top. Wij waren vergeten op de kamer na het uitchecken en mochten nadien terug op de kamer.

De grote parkeergarage onder het hotel is ideaal.
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Voor het avondeten kun je er niet echt terecht maar er zijn in de nabijheid genoeg eetgelegenheden. Wij zijn bij Wirtshaus Weissenfelder geweest, 3 min rijden, goed eten en sfeervolle rustige locatie.

De grote parkeergarage onder het hotel is ideaal. Zeer netjes en strak geregeld en prima kamers.

Prijs/ kwaliteit ,superschoon en dicht bij snelweg Echt...
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Geen luxe en geen bar voor s avonds gezellig drankje of hapje Maar je bent zo in het gezellige dorpje Feldkirchen

Prijs/ kwaliteit ,superschoon en dicht bij snelweg Echt een ideale snelle overnachtingsstop

We waren tevreden , prettig hotel voor op doorreis .
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Het ontbijtgebeuren vonden wij rommelig, tafels niet snel genoeg afgeruimd en schoongemaakt voor de volgende gasten .Daardoor te weinig tafels beschikbaar, dit kan vlotter.

Kamer was netjes, bed lag heerlijk. Alleen de dikke dekbedden waren te warm ( synthetisch ) douche was prima.

Tussenstop met gezin naar Italië
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Kamer was klein maar alles paste net. In de avond een kop koffie kost € 3,50!

Erg klantvriendelijk, gratis overdekt parkeren, inclusief goed ontbijt.

Prijs/kwaliteit verhouding

De koffie was te slap.

Prijs/kwaliteit verhouding Ik had blijkbaar niet ingevuld dat wij met een baby zouden komen en het was geen enkel probleem om nog een campingbedje erbij te zetten (naast de bedbank en het 2pers bed).

Goed hotel voor tussen overnachting.
    • Standaard Tweepersoonskamer - Rookvrij

Het eten in het hotel was niet de prijs-kwaliteit waardig zoals je er voor moest betalen.

Goede ligging, goed comfort van de kamer. Goed ontbijt net veel keuze.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Prima hotel met goed ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

De bedden waren redelijk hard. Uiteindelijk een kwestie van smaak.

Goede kamer en uitgebreid ontbijt. Het personeel was aardig en sprak ook Engels. Locatie dicht bij de snelweg, handig voor doorreis. Zo nodig kan bij de receptie kosteloos toiletgerei worden gehaald (bijv. tandenborstel), wat wij als service nog niet eerder hadden gezien. Kamer modern ingericht en praktisch. Al met al zeer tevreden.

Voor 1 nacht goed te doen. Prijs/ kwaliteit goed.
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Niet heel schoon, veel stof op nachtkastjes en onder het bed vies. Douchekop was stuk..

De medewerkers van het hotel zijn zeer behulpzaam, we moesten plotseling een groep van 15 kinderen opvangen van een voetbal toernooi, hotel gaf ons zonder enige twijfel het restaurant tot onze beschikking. Met ons eigen eten en drinken hebben we daar ruim twee uur gezeten ivm het koude en regenachtig weer. Echt top...

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Prima overnachtingslocatie
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Eigenlijk alleen kleine puntjes. We kwamen laat aan met slapende kindjes. En dan is het wel een flink eind van de auto via de lift, door de lange gang naar de kamer. Kan het hotel ook weinig aan doen, maar wij geven voorkeur aan begane grond (wel om gevraagd). Verder bood het ontbijt ons weinig. De kinderen hebben hier eigenlijk alleen de eetbare bakjes met jam gegeten.

Prima kamer. Het bed voor de kindjes stond netjes opgemaakt klaar. Parkeren onder het hotel met vol bepakte auto is wel zo prettig.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Goed geslapen, maar slechte service

Personeel was duidelijk niet opgewassen tegen de drukte. 's Avonds een lange rij om in te checken, drie man achter de balie, maar slechts één iemand die de check-ins deed. Bij het ontbijt geen afgeruimde of schone tafel te vinden, bordjes op, bestek op, geen brood, geen yoghurt, geen glazen... De bijna boze en geïrriteerde medewerkers waren weinig behulpzaam en vooral chagrijnig.

Kamer, badkamer en bed waren prima, niets negatiefs op aan te merken. Gewoon zoals je van een dergelijk hotel ook verwacht.

Goed verblijf voor als je op doorreis bent
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Ontbijt was voldoende en lekker maar te weinig zitplaatsen, dat was het enige minpuntje. En geen kinderstoel.

We konden goed met 2 volwassenen, 1 kinderbed en 1 baby bed in 1 kamer. We hadden de kamer geboekt op doorreis en daar was het perfect voor. De kamer was ook schoon. Ontbijt was voldoende en lekker maar te weinig zitplaatsen, dat was het enige minpuntje.

Prima verblijf als tussenstop richting wintersport (Oostenrijk)
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Ontbijt viel tegen, of het glaswerk/borden waren op, of het eten was op. Duurde erg lang voordat het werd aangevuld. Kortom pieken kunnen ze niet goed opvangen.

Parkeren in afgesloten garage onder het hotel, ideaal dus op doorreis naar de wintersport. Prijs is prima!

Ideaal voor 1 nacht
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

De ontbijzone was ietwat luidruchtig, maar dat zal wel,specifiek gelegen zijn aan de andere hotelgasten.

Wij waren op doorreis en dan is dit een uitstekende keuze... ondergrondse parking, deftig ontbijt... kamer was eerder klein (gezin van 3 op 1 kamer), maar verder wel OK. Is enkel om te slapen tenslotte... makkelijk dichtbij autobaan

Ideaal doorreishotel, goede uitvalsbasis!
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Niets, we wilden gemakkelijk en uitgeslapen verder reizen en we kregen waar voor ons geld.

Ideaal doorreishotel. Correcte kamerprijs, 4 personen (2volwassenen 2kinderen) op 1 kamer. Geen grote kamer, maar wel degelijk met een goede douche. Klein en compact. Vriendelijke ontvangst aan de receptie, zowel bij in- als uitchecken. Ontbijt was in buffetvorm, ieder gezinslid vond iets naar zijn zin.

Prima ontbijt, scherpe prijs, perfect voor overnachting op...
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Het was soms warm in de kamer en het bleek lastig de temperatuur goed af te stellen.

Prima ontbijt, scherpe prijs, perfect voor overnachting op weg naar de bergen!

Prima hotel voor doorreis
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Gezinskamer is met zetelbed, slaapt nogal hard, kan nog net voor 1 nacht.

24u check-in Propere kamer en badkamer Verzorgd ontbijtbuffet Gratis afgesloten ondergrondse parkeergarage Ligging vlakbij snelweg, ideaal als doorreis. Stille kamers

Locatie tov snelweg
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Het is blijkbaar heel lastig in hun systeem als je via booking.com op 1 reservering 2 kamers boekt. Personeel kan hier niet mee om gaan en incheck procedure heeft daarmee ook ruim 40 minuten geduurd, waarna we alsnog foutief ingecheckt waren. Toen we begin van de avond vroegen of we pizza konden bestellen bleek de keuken dicht te zitten. We zouden wel via hun bestelling door kunnen geven en dat zij die dan bestellen. Hier hebben we vervolgens twee uur op moeten wachten met een kind van drie. Terwijl ondertussen andere gasten wel pizza bleken te krijgen uit hun keuken?

Locatie tov snelweg

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Deze locatie, hoewel München Messe genoemd, bevindt zich...

Deze locatie, hoewel München Messe genoemd, bevindt zich toch op afstand van de Messe en ligt afgelegen (in de velden). Bij aankomst om 21.30u was er niks meer te eten te krijgen. Er werd pizza besteld die vervolgens 1.5u op zich liet wachten omdat ze helemaal uit München centrum moest komen. Volgende keer boeken we iets anders.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

• Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Hygiëne toilet (stonk urine) onder het zetelbed was niet gestofzuigd allemaal kruimels etensresten blijkbaar uit de zetel gevallen met het zetelbed om te bouwen .was bij de andere kamer net hetzelfde probleem

• Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Wc stinkt (wc product / javel gebruiken aub ) niet gestofzuigd kruimels chips etc onder het zetelbed Bij onze 2 verblijven in de 2 kamers steed hetzelfde probleem.

Prima verzorgd
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

We waren op doorreis naar Oostenrijk (Karinthië) en hebben met ons gezin (2 kids van 6 en 8 jaar)een nachtje doorgebracht in dit prima hotel. Ontbijt was prima verzorgd met ruime keuze.

Prima ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - Rookvrij

Parkeermogelijkheden waren zeer beperkt. Het was 's avonds erg druk zodat ons werd geadviseerd om bij het hotel er tegenover de eten. Dit was overigens prima. De Wi-Fi ontvangst was slecht hoorde ik van de kinderen.

Prima ontbijt. Kamers waren goed.

Het was een zeer geslaagd verblijf.
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Wij waren daar met 2 taxi bussen en het viel ons op dat buiten alle parkeer vakken in gebruik waren, terwijl er een ondergrondse parkeer garage aanwezig was . Was deze vol of waarom was buiten alles vol??

De kamers waren schoon en groot genoeg , en zagen er verzorgt uit. Het ontbijt was goed en voldoende.

Mooi, netjes, schoon, goed verzorgde kamer
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Geluid: wij hadden kamer 106, het leek net of er een koeling steeds aansloeg om de paar minuten. Slecht geslapen door de bromtoon die we steeds hoorden.

Mooi, netjes, schoon, goed verzorgde kamer

Prima voor 1 nacht
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

De kinderen konden bij op de kamer waardoor de prijs voor een doorreis hotel meeviel. De kamer was hierdoor wel krap, maar prima voor 1 nacht. Fijn dat er donkere gordijnen zijn en ruime incheck en uitchecktijden.

Prijzig en marig
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Lijkt wel of de mensen hier niet met plezier voor de gasten werken.

Hebben hier al veel vaker overnacht maar nu is het aanmerkelijk minder geworden. Personeel sommigen minder vriendelijk. Prullen op de vloer in de gang die er de dag erna nog liggen. Toletbril zit gewoon los. Shampoo en zeep beiden leeg. Slecht gestofzuigd op de kamer. Volgende keer niet meer hier.

Overnachting Holiday Inn Express München
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

In de douche liet de stang al half los en de bedleeslampjes kon je niet meer in een stand vast zetten (kamer 515).

De bedden waren van prima kwaliteit (alleen zou ik persoonlijk kiezen voor 2 losse dekbedden). Het ontbijt was simpel maar prima. Onze kinderen konden prima op de bedbank slapen.

LEKKER ONTBIJT
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

FAMILIEKAMER HAD EEN TWEEPERSOONSBED EN SLAAPBANK , DE SLAAPBANK SLIEP SLECHT GOED VOOR 1 NACHT

LEKKER ONTBIJT NETTE KAMER HOTEL IS GOED VOOR DOORREIS

goed voor een nodige overnachting, maar al betere holiday inn's ervaren.
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

pizza was lekker, maar andere snacks in bar vielen tegen. bediening was helemaal niet ok.

kamer rook muf. kon geen venster openen. tevens te warm op de kamer, gelukkig was er airco.

correct hotel voor zakelijke gasten

zakelijk hotel en een zakelijke behandeling van de hotelgasten.

Alles was correct, deutsche grundlicheid op zijn best. Zeer net en alles wat men aanbied op de advertentie was er. Airco niet getest wegens niet warm die week.

Doorreishotel
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Ventilatie op de kamer schiet ernstig tekort (al bij 25 graden buiten). Raam(pje) open biedt enig soelaas. Parkeren in parkeergarage kan tot 1.90m hoogte (dus niet met dakkoffer). Parkeerplaatsen buiten waren niet toereikend. Geen horeca in de buurt, je zit op een bedrijventerrein.

Ontbijt is prima verzorgd en personeel is vriendelijk. Locatie is direct aan de snelweg (je bent dus snel weer op weg). Kamers zijn schoon en goed onderhouden.

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Ideaal voor doorreis
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Niet tegengevallen maar wees je ervan bewust dat dit hotel op een industrieterrein ligt met een ibis en wat kantoren. Geen horeca ed dus.

Ligging vlakbij snelweg. Ideaal voor doorreis.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Een prima Hotel - Grote slaap kamer - Personeel is zeer Correct !
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Rookvrij

N.V.T

Ontbijt is voortreffelijk. Veel variaties in ontbijt , er wordt regelmatig verse brood + beleg + frisdrank + fruit aangevuld je komt echt niks tekort! "SUPER "HOTEL"

Het was ook heel aangenaam dat er iemand aanwezig was in het hotel en dat er een ar was!!
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

De prijs voor een kamer van 5 personen met daarbij een heerlijk ontbijt voor maar 82 €. Indien dit niet zo goedkoop zou kunnen, dan zouden we onderweg niet stoppen en gewoon doorrijden naar de bestemming, maar dit was super aangenaam!!

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

hotel gebruikt als overnachting op weg naar een skivakantie
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

bediening aan de bar was niet met kennis van zaken, bar is niet gezellig.

volledig ontbijt, voorzien van alle broodjes, kazen, perfectie locatie vlakbij de autostrade, parking ondergronds.

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

lekker ontbijt, bonus voor de kinderen: van die grote zoute...
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

de lakens voor het tweepersoonsbed zijn veel te smal. ja het bed is ook smal, maar daar dan je niet met zijn tweetjes onder liggen. ik ben 3 keer van de kou wakker geworden.

lekker ontbijt, bonus voor de kinderen: van die grote zoute krakelingen!

redelijk voor 1 nach op doorreis
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Rookvrij

alle zeep/shampoo was op Bij check in lang moeten wachten omdat er een extra bed bijgezet moest worden....wat we bij boeken reeds hadden aangegeven.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Super hotel voor overnachting op weg naar de wintersport
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Dat onze boeking niet juist was doorgekomen bij het hotel

Dat we ondanks dat booking.com onze reservering niet juist had doorgegeven en we een tweepersoonskamer zouden krijgen ipv een tweepersoonskamer met slaapbank zeer goed geholpen zijn en twee kamers kregen voor de prijs van een. Het ontbijt was ook een heel fijne verrassing !

Goede overnachtingsplaats richting Wintersport
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Trappenhuis was vervuild, ontbijtzaal is verre van een gezellige plek

Direct aan de snelweg, ideale overnachtingsplaats richting wintersport, auto kan onder het hotel geparkeerd worden!

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Prettig
    • Standaard Tweepersoonskamer - Rookvrij

Locatie ver niet dicht genoeg bij beurs dus koerst met auto. En zeker 30 min om naar oude centrum/gezelligheid en restaurants in München te komen met auto

Ruime frisse kamer

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

De kamer in in orde en de slaapbank is prima voor 1 of 2...
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Voor de prijs in orde, maar het avondeten zoals gesuggereerd met menu e.d. blijkt in de praktijk een aanfluiting. De pizza wordt ergens in de buurt gekocht en bij het hotel lauw opgediend. Zwak management dus, want het personeel moet maar met ontevreden gasten dealen, nadat die lang hebben moeten wachten.

De kamer in in orde en de slaapbank is prima voor 1 of 2 kinderen. Het personeel is soms door de snelle toestroom van gasten ietwat overdonderd, maar blijft vriendelijk.

• Beoordeeld op: 28 januari 2017

Prima ontbijt, uitgebreid en warme broodjes.
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Prima ontbijt, uitgebreid en warme broodjes. Het bed voor de kinderen was al opgemaakt bij binnenkomst. Ideale ligging voor op doorreis vlak aan de snelweg.

• Beoordeeld op: 18 januari 2017

Basic kamer, ok voor overnachting op doorreis of beursbezoek
    • Standaard Tweepersoonskamer - Rookvrij

Twee aparte bedden ondanks keuze voor dubbel bed bij reservatie. Bedden tegen elkaar geschoven en er kwam behoorlijk wat stof en vuil tevoorschijn. Geen koelkastje op de kamer, wifi werkte niet in de kamer. Kamers zijn aan een opknapbeurt toe.

Basic kamer in lijn met de prijs voor een overnachting. Garage waar de auto kon blijven staan tijdens beursbezoek, ook na uitchecken. Goed ontbijt. Vriendelijk personeel, zelfs toen de shuttle lang op zich liet wachten met ontevreden gasten tot gevolg.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Ideaal hotel voor één nacht doorreishotel
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

familiekamer: dubbel bed met slaapbank, toch zeer krap. zeer warm op kamer

Dicht bij snelweg, ideaal als doorreishotel. Ontbijt degelijk, niet overmatig groot aanbod maar ok prijs vriendelijkheid personeel ondergrondse parking correcte opvolging van op voorhand verstuurde emails (mbt tot restaurantjes in buurt)

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Mede door het verblijf in dit hotel werd het een geslaagde citytrip naar München.
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

De kamers zijn standaard voorzien voor twee personen. Met vier personen is het wat krap, maar doenbaar.

Prima ontbijt! Heel gevarieerd en steeds tijdig bijgevuld, ook als je wat later kwam ontbijten. Degelijke bedden. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Gratis ondergrondse garage. Vlotte internetverbinding. Geen hinder ondervonden van het verkeer buiten. Je bent heel snel in de stad via A94 (10 min) en op de ring rond München (A99). Geen onverwachte extra kosten bij het vertrek.

• Beoordeeld op: 26 september 2018

Kamers prima
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Ontbijt kan uitgebreider en als je tussendoor een kop koffie wilde uit de automaat betaalde je 3 euro

Kamers prima

Vriendelijkheid

Spinnewebben voor ingangdeur kamers

Vriendelijkheid

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Degelijke kamer met douche
    • Standaard Tweepersoonskamer - Rookvrij

Bed te klein. Onaangename geur in de kamer bij binnenkomen.

Degelijke kamer met douche

Personeel

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Kort tegen autostrade

Ontbreken van koelkast

Kort tegen autostrade Goed en uitgebreid ontbijt Goede kamers met het nodige comfort, airco, proper en modern

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Jammer dat de kinderen niet eigen dekbed hadden de rest was...
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Jammer dat de kinderen niet eigen dekbed hadden de rest was goed

Munchen

Geen airco

Het terrasje

Fijn hotel voor stopover
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

makkelijk bereikbaar van de snelweg. goede douche. goed ontbijt. Voor 83 eur een mooie prijs

Prima overnacht en zeker een aanrader.
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

De kamer had voor ons als gezin groter gemogen.

Zeer comfortabel doorreis hotel. Goed ontbijt en zeer vriendelijk personeel.

De bedden voor de kinderen waren slecht

De bedden voor de kinderen waren slecht

Goed als tussenstop

Goed als tussenstop naar Kroatië

Zeer handig op doorreis

Slaapbank was niet super

Goed voor een tussen stop lange reis
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Goede kamers met alle gemakken voorzien

Goed voor doorreis.
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Beroerde slaapbank en een klein tweepersoonsbed. Kamer erg klein als je met z’n vieren bent.

Prima ontbijt.

Met onze 2 kinderen op 1 kamer kunnen slapen.

Geen avond eten

Met onze 2 kinderen op 1 kamer kunnen slapen. Voor weinig geld