Beoordelingen over Holiday Inn Express Cologne Mülheim Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Tiefentalstraße 72, Mülheim, 51063 Keulen, Duitsland

#118 van de 232 hotels in Keulen

• Beoordeeld op: 6 oktober 2018

voor herhaling vatbaar
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

ze mogen wel vermelden dat de parking aan het hotel betalend is

Propere kamers, vriendelijk personeel en lekker en voldoende ontbijt en gratis wifi op de kamer

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Comfort, eenheid.
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Parkeerbeleid is onbegrijpelijk. Wanneer wel betalen, wanneer niet? Wie het eerst komt, het eerst maalt?

Comfort, eenheid. Je weet wat je krijgt. Gewoon goed.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Prima basis hotel, geen luxe. Vrij prijzig voor wat je krijgt. Goed ontbijt.

De afstand tot de tram/ metro lijn 4 is 10-15 minuten lopen. De buurt waarin het hotel staat is niet heel prettig en donker. Hotel heeft verder geen luxe, beneden is ontbijtzaal en bar, verder is er niet veel.

Simpele, maar goede kamers. Ontbijt inbegrepen. Niet bijzonder, wel basic en goed. Kamers waten stil, hotel was, ondanks volle bezetting, rustig. Makkelijk bereikbaar vanaf de snelweg. Naast de mc donalds voor een snelle hap.

Prima geslapen en goed ontbijt.
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Prima ontbijt. Apart betalen voor de garage?? Buiten op de kleine parkeerplaats lag allemaal glas van een autoruit. Uiteindelijk toch gratis parkeren! Beetje rommelig buurtje met dito bewoners.

Een echte aanrader!

Het ontbijt was meer dan voldoende, moesten we ooit terug keren naar keulen dan zullen we zeker en vast terugkeren naar dit hotel. Hygiené + personeel ook TOP!

• Beoordeeld op: 21 april 2018

De gekke deur bij de badkamer.
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

We hebben de hele nacht last gehad van het verkeer buiten waardoor we niet goed hebben geslapen. Het bed lag ook erg hard en er stond een bordje naast dat je 1 zacht en 1 hard kussen hebt maar ze waren allemaal hetzelfde. Ook bij het inchecken kregen we weinig informatie over het ontbijt van hoe laat tot hoe laat en waar het ontbijt zou zijn in het hotel.

De gekke deur bij de badkamer. Want dit was zowel de deur van de wc als de deur voor de badkamer wat heel apart was. Wel fijn dat we de koffers later op konden halen na het uitchecken.

de persoonlijke aandacht
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

de kamer en het ontbijt ongevraagd een kamer voor minder valide waardoor de beloofde sofa er niet was, dit is gecompenseerd maar later bleek waarom..overal koortjes voor licht en alarm en wat we niet prettig vonden, een te lage wastafel(rolstoelhoogte) het ontbijt, veel lege bakken en moest vragen om broodjes en om jam en het assortiment hadden we meer van verwacht

de persoonlijke aandacht

Uitvalsbasis voor concert in Palladium
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

De temperatuur op de kamer was constant heel hoog. Het leek alsof je deze zelf in kon stellen, maar voelde alsof het centraal geregeld werd. Verwarming stond in hele hotel erg hoog, ook in ontbijtzaal. Afstand tot dichtstbijzijnde tram-/metrohalte ongeveer 2 kilometer. Da's na een dag de stad bezoeken nog best ver...

Hotel is net opgeknapt, waardoor alle kamers in zeer goede staat zijn. Schone kamers, van alle gemakken voorzien. Mogelijkheid om op de kamer koffie en thee te zetten. Twee kussens op het bed, een harde en een zachte. Kun je zelf kiezen. Ontbijt meer dan voldoende en snel bijgevuld.

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Fijn en schoon hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was nogal warm op de kamer en de airco reageerde slecht op 16 graden. Maakte bovendien veel lawaai als je hem hoger zet.

Schone kamer en badkamer.

Parkeergelegenheid.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parkeergelegenheid. Voor de deur is een klein strookje gratis parkeren. Daarachter ligt een stuk betaald parkeren. Dit is echter onduidelijk waarom hier wel betaald moet worden en ook nog 10 euro per dag. Het was niet extra beveiligd oid, er stond alleen een slagboom die het geheel afsloot. Het parkeerterrein werd niet sneeuwvrij gemaakt.

Zou er absoluut weer boeken, Fijn hotel om veel redenen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik blijf het raar vinden dat je moet betalen om je auto kwijt te kunnen., De parkeerplaats is wel ideaal maar een tientje per dag, dus 30 voor een weekend vindt ik erg veel. De medewerker die afrekende met ons vondt dat blijkbaar ook want hij rekende 10 ipv 30 euro dus dat was wel weer erg aardig. Bij het ontbijt werd slecht aangevuld toen het drukker werd en ook te laat afgeruimd zodat gasten aan gebruikte tafeltjes plaats moesten nemen.

Kamer niet te groot maar gewoon fijn. Ontbijt niet heel uitgebreid maar wel goed en lekker, met gekookt eitje en erg goeie koffie van verse bonen. Leuk barretje met loungegedeelte, Ideaal dat de tramhalte goed aan te lopen is en daarmee ben je in 10minuten in het centrum voor een paar euro.

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Gelukkig was het alleen om te slapen veel meer gezelligheid was er niet.
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Er was een grote groep op vrijdagmorgen, ik denk uit georgië of zo ouders met kinderen. Buiten het feit dat ze veel lawaai maakte, hadden ze zitten ontbijten om vervolgens aan andere tafels te gaan zitten. Niemand die daar iets van zei, met het gevolg dat je aan een vies tafeltje moest gaan zitten. Dezelfde mensen maakte ook enorm veel kabaal op de gang 's avonds laat en in de ochtend heel vroeg.

Het personeel bij het ontbijt was constant in de weer om alles aan te vullen. Een gedeelte van het personeel was onvriendelijk. Niet het personeel bij het inchecken.

goed bed,alleen jammer het aparte matrassen waren en bedden...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de prijs voor de parking !!! 10 euro per nacht vinden wij erover !! 10 euro voor het gehele verblijf is meer of goed denken wij

goed bed,alleen jammer het aparte matrassen waren en bedden uit elkaar stonden,hebben ze dan maar zelf tegen elkaar geschoven,als koppel is dat toch aangenamer ;-)

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Tophotel. Schoon, comfortabel en mooi.

Dat we 10 euro parkeerkosten hadden betaald terwijl toen achteraf bleek dat als je niet de slagboom had gebruikt maar hem gewoon voor de deur had gezet het gratis was geweest.

Heerlijke bedden. Heel handig en duurzaam vond ik de shampoo en het zeeppompje. Weinig plastic nodig en voorkomt een hoop verspilling in verhouding tot elke dag van die kleintjes neer te zetten. Het was schoon en gewoon een erg mooie en comfortabele kamer.

Aangenaam verblijf
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

De douchekop kan iets groter en nieuwer zijn. Kleerkast en bagageruimte kan beter.

Goed ontbijt en handige meeneembekers voor koffie en dergelijke voor onderweg. Zeer nette en ruime kamer met een goed bed.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Holiday Inn Keulen
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Zeer muffe geur in de kamer. Een véél te klein tweepersoonsbed. De eerste ochtend hebben we om half 9 ontbeten en was er van alles voldoende. De 2e ochtend hebben we rond half 10 ontbeten en was er nog maar weinig plaats in de zaal en was bijna alles op.. Geen croissants meer, geen volkoren of grijs brood meer en even wachten op aanvullingen van kaas, confituur, choco en dergelijke. Een stukje wandelen tot aan de tramhalte.

Het ontbijt (als je op tijd was), was basis, maar zeker wel lekker en oké (m.u.z. van 't fruit dat niet vers was). De badkamer was proper. Het receptiepersoneel was vriendelijk en gaf ons een goede uitleg.

Een weldadige plek om dichtbij de grote stad, uit te rusten van de vermoeidheid.

De ontbijtdame had het zo druk met het aanvullen van het buffet dat ze niet toe kwam aan het afruimen van de gebruikte tafeltjes. Daarom stonden gasten te wachten om ergens te kunnen zitten.

De vriendelijke receptioniste gaf ons een heel rustige kamer, omdat we zo vermoeid waren van de reis. De grote stad is ongeveer 6 km van het hotel, goed te doen met de fiets.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Erg gehorig hotel, kamer en badkamer erg klein.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Had wel iets meer verwacht van een 3 sterren hotel. Kamers waren erg klein evenals de badkamer. Erg gehorig hotel. Onze kamer was op de begane grond erg dicht bij de incheckbalie, dus veel gepraat wat we hoorden tot in onze kamer, ook het gerammel van de kopjes in het restaurant konden we goed horen. De deuren van de andere kamers sloegen erg hard dicht elke keer.

Het ontbijt was redelijk. Standaard maar niets extra's.

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Beste.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Beste. Iemand achter de balie had ons gezegd dat wij de parking van de McDonald's mochten staan maar blijkbaar was dat niet het geval en was onze auto weg getakeld en dat heeft ons 220 euro gekost. Mvg

• Beoordeeld op: 18 februari 2017

Oke voor één overnachting.
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

De airco werkte niet goed(kamer was erg warm). Het bed was geen queensize zoals ik het had aangevinkt, maar een bed van 1,40m.

Hotel was erg hygiënisch en goed verzorgd. Het ontbijt was ook goed.

• Beoordeeld op: 21 januari 2017

Prima hotel aan de vooravond van het bezoek aan de keuken en...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

gerommel op de gang bij de lift is wat hinderlijk.

Prima hotel aan de vooravond van het bezoek aan de keuken en meubelbeurs. Binnen 10 minuten vanaf onze eindbestemming.

• Beoordeeld op: 26 december 2016

Kort verblijf met bezoek aan de kerstmarkt en shopping

Douche liep niet goed af. Eieren waren te hard gekookt.

Twee kussens voor keuze. En zelfs krant bij het lekkere ontbijt. Koffie op kamer. Gratis parking voor het hotel

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Waar voor uw geld
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Te hard bed en kussens naar mijn idee en er staat op de site 500 meter lopen naar de tramhalte maar ik denk dat het toch wel iets verder was.

Super schoon, lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Het ontbijt was goed verzorgd
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was qua temperatuur erg warm. Er was soort airco die t niet goed deed. En raam open was super lawaai. En bed was hard

Het ontbijt was goed verzorgd

• Beoordeeld op: 16 december 2016

Prima hotel voor korte stedentrip Keulen

Ik heb niets aan te merken

Hotel ligt vlakbij afrit A3, kleine 10 min lopen naar tramstation, met de tram binnen 15 min in centrum van Keulen. Vriendelijk personeel, mooie schone kamers. Parkeren kan bij hotel maar ook in de wijk.

• Beoordeeld op: 7 december 2016

Een echte aanrader voor een citytrip naar Keulen
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

De unit van de verwarming in het plafond maakt veel lawaai. Vooral 's nachts lijkt het net of het regent.

Kleine, maar schone kamer. Vriendelijk personeel, zelfs de schoonmaaksters. Goed en uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 4 december 2016

Prima plek om te overnachten als je een paar dagen Keulen wil doen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bedden zijn iets te smal, verder valt er niets aan te merken.

Makkelijk aan te rijden met de auto, en met het openbaar vervoer,300 meter af het hotel, zit je snel midden in het centrum van Keulen.Nette kamer en prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

alles

• Beoordeeld op: 30 september 2018

Een zeer goed hotel. Goede prijs kwaliteit.
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Internet inlog procedure niet geheel duidelijk waardoor het soms niet duidelijk was of internet functioneerde.

Alles was zeer schoon

Goede overnachting met ontbijt, locatie goed te bereiken, met voldoende parkeermogelijkheid
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer schoon met goede bedden, Wifi met uitstekende ontvangst, veilig parkeren voor 10 € per nacht, metro binnen 10 minuten lopen.

Ontbijt was ruim aan keuze, voor ieder wat wils.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De airco werkte niet. Ligging kon beter, is gelegen aan een vrij drukke weg.

Ontbijt was ruim aan keuze, voor ieder wat wils. Kamer was proper.

De bed waren gescheiden ondanks we voor 1 bed gekozen hadden

De bed waren gescheiden ondanks we voor 1 bed gekozen hadden

Nachtje Keulen

De airco en het personeel

Niet van toepassing

We konden tijdig in onze kamers. s'avonds goede ontvangst en makkelijk om een drankje te krijgen. Goed ontbijt tot 11.30 uur

6,0
    prima voor 1 nacht
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

zat schimmel op brood, werd weggehaald zonder excuses oid.

vlak bij snelweg naast, mac donald

Goede prijs/kwaliteitverhouding
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Gelegen aan drukkere doorgaande weg

Schoon, goede sanitaire voorzieningen, goed ontbijt

Doorreis.

Geen suggesties.

Dicht bij de A3 en dicht bij het centrum. Basic maar goed.

Prima kamer. Goed ontbijt
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Mooie ruime kamer. Prima hotel voor ons gezin om te overnachten op de terug weg van de vakantie

Ontbijt was niet erg bijzonder.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt was niet erg bijzonder. Scrambled eggs of iets dergelijks was prima geweest. Nu blauw gekookte eieren, niet lekker.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

De bar.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Gedateerd en ontbijt was wat karig.

De bar. En dat de mcdonalds er naast lag.

Was goed voor een nacht.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij ontbijt niet alles op tijd aangevuld.

Schone kamer. Goed restaurant in de buurt. Bedden waren goed.b

Goed ontbijt

Goed ontbijt

schoon!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het bed was aan de kleine kant

schoon!

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

douche was iets minder proper dan vorige bezoeken

douche was iets minder proper dan vorige bezoeken

Kamers zijn gehorig.
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Kamers zijn gehorig. Je kunt goed horen wat er in de kamer er naast of in de gang gebeurt

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Auto Parker moet bij zelf betalen en vind het niet luke want...
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Auto Parker moet bij zelf betalen en vind het niet luke want parker moet gratis worden bij mijn boeking

Prima kamer.
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Prima kamer. Ontbijt was goed voor een continental breakfast zoals vermeld. Heel aardig personeel. Binnenstad prima te bereiken met de tram

Goed, zoals je van een Holiday Inn Expess zo verwachten .
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Temperatuur op de kamer ! te warm !

Vroeg ontbijt 6:30 !

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Super voor een citytripje

Omgevingsgeluiden

De Prijs kwaliteit verhouding De hygiëne Algemene indruk

Is ons goed bevallen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de kamers waren goed voor de prijs en het ontbijt was ook goed.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

prijs kwaliteit ok

prijs kwaliteit ok

• Beoordeeld op: 10 december 2017

prijs kwaliteit was goed voor een verblijf en concertbezoek
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

dat we na het concertbezoek nog een drankje konden doen en de koffie was gratis.

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Paar daagjes weg

Dekbed was iets te smal

Vol deed aan de wensen

Goed verblijf en dicht bij de snelweg, beslist geen last ervan
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Bedden waren aan de smalle kant

Ontbijt was ruimschoots voldoende, service goed

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Uitstekend kort verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Jammer dat het niet kunt eten in het hotel

Ontbijt en kamers waren erg goed

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Fijn hotel voor een redelijke prijs

Fijn bed. Goed ontbijt. Kort bij Macdonalds

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Prima gemmideld Hotel

Locatie en personeel

De hele propere badkamer en vriendelijkheid personeel
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Keuzemogelijkheden van het onbijt was echt heel basic. Wel goed van kwaliteit.

De hele propere badkamer en vriendelijkheid personeel

Mooie kamer

Mooie kamer

Parkeren
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Rokende mensen bij de ingang

Parkeren

Mooie ruime kamers,een prima ontbijt,rustig gelegen,10...

Zeer tevreden

Mooie ruime kamers,een prima ontbijt,rustig gelegen,10 minuten lopen van openbaar vervoer. Goede verbinding naar centrum Keulen.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Erg tevreden.

Weet ik niet.

Alles is daar prima, in het bijzonder het personeel.Wij komen daar regelmatig en zijn altijd tevreden geweest. Komen graag weer terug.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Over het algemeen goed

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Goede kamer, goed ontbijt

Goede kamer, goed ontbijt

Heel mooie kamer, heel netjes!
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Heel mooie kamer, heel netjes! Mooi uitgebreid ontbijt!

De ligging en het ontbijt

Omgeving

De ligging en het ontbijt

OK hotel voor 1 nacht. Onrustige omgeving en veel lawaai 's nachts.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer gehorig. Slecht geslapen door grote groepen die 's nachts erg luidruchtig waren.

Prima hotelkamer, goede en vriendelijke service en een lekker ontbijtje. TOP!

De prijs-kwaliteitverhouding. Prima hotelkamers, goede service en een lekker ontbijtje.

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Parking veel te duur 10 € per nacht

Parking veel te duur 10 € per nacht

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Redelijk tot goed
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Parkeren voor hotel gratis, maar parkeren op parkeerterrein € 10,00 Slechte verhouding!

goed ontbijt

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Klein bed,matig ontbijt

Klein bed,matig ontbijt

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Prima uitgebreid ontbijt.
    • Kamer met Queensize Bed en Slaapbank

Bed voor 3de persoon op de kamer was niet opgemaakt.

Prima uitgebreid ontbijt. Mooie kamers, fijne douche.

• Beoordeeld op: 1 februari 2017

Goede prijs-kwaliteit.

Goede prijs-kwaliteit. Doorreishotel, perfecte ligging naast de A3. Toch rustig.