Beoordelingen over Holiday Inn Express Essen - City Centre Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Thea-Leymann-Str. 11, Westviertel, 45127 Essen, Duitsland

#36 van de 68 hotels in Essen

Prima hotel, zeker voor een korter verblijf.
    • Standaard Kamer

Het hotel oogt vrij nieuw. De inrichting is niet overdadig maar functioneel. Het personeel is erg vriendelijk. Prima ontbijt. In de garage van het hotel kan (betaald) geparkeerd worden maar men wees ons op de mogelijkheid om gratis in de directe omgeving te parkeren (mits de auto voorzien is van een z.g. Umwelt-Vignette). De omgeving is vrij rustig (voor stadse begrippen) en de U-Bahn is op loopafstand, evenals ander openbaar vervoer.

Prima hotel voor dit geld
    • Standaard Kamer

Goed hotel maar hier en daar schoonheidsfouten. Loszittende behang of donkere kitranden. Maar voor dit geld prima

Uitstekend personeel en heerlijke bedden. Geen groot ontbijt maar genoeg keuze. Koffie was fantastisch

• Standaard Kamer

Iets uitgebreider ontbijt. Graag een Nederlandse tv programma.

Het ontbijt was simpel maar goed. De ligging is perfect, in het centrum. Ongeveer 10 minuutjes lopen.

Prima voor alleen overnachting

Saai ontbijt. Heel erg simpel allemaal. Geen faciliteiten.

Schone kwalitatieve kamers. Perfect voor zakenreizigers. Vlak bij grootste shoppingmapp van heel Europa "centrO"

De badkamer was keurig aangepast.
    • Standaard Kamer

De aangepaste kamer is erg klein met rolstoel. Er staat 1 twijfelaar waardoor lastig met zorgmatras of kamerdelers die niet “getrouwd” zijn. Dit was niet gecommuniceerd als afwijkend op standaard kamer.

De badkamer was keurig aangepast. (maar douche liep af naar de kamer) Vriendelijk personeel. Net ontbijt.

Geweldig shopping center!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

voor de prijs die je er voor betaald valt er niets te klagen

Je betaald naar prijs! Hotel stelt niet bijzonder veel voor. Het is wel gewoon van alle gemakken voorzien maar wel zeker een ideale locatie nabij shopping centre Essen. Prima om te overnachten.

Tevreden
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

• eerste avond veel lawaai op de gangen

•Bij aankomst blijk bij het hotel een reservering te staan van 2 personen terwijl bij mij de papieren degelijk stond 2 personen en 1 kind . Even schrikken maar ze hebben er geen probleem van gemaakt. • Super ontbijt • ideaal als je naar Movie Park wilt gaan

Goed verblijf in leuke omgeving
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De laatste keer was het enorm druk bij het ontbijt. Vorige keren viel dit wel heel goed mee.

Wij combineren onze uitstap naar Moviepark steeds met een verblijf in dit hotel. Centrum Essen, met leuke restaurantjes is vlakbij. Voor een kort verblijf voldoet het aan al onze verwachtingen.

voor 1 nachtje te doen
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

fijn een gezinskamer maar niet voor oudere kinderen slaapbank is niet op te liggen zo hard en kleine kamer( leuk voor ouders met kinderen tot 10.) nadeel is ook omdat de kamer zo klein is rennen en gillen de kinderen op de gang .

ontbijt goed en uitgebreid alleen er liep 1 meisje de heleboel schoon te houden haar willen we zeker een compliment geven.

De ligging is top.

Het bed was vrij hard. Hierdoor heb ik er slecht geslapen, icm veel geluiden snachts.

De ligging is top. We gingen naar het theater er direct naast. Het winkelcentrum is ook naast de deur, dus veel uitwijkmogelijkheden gedurende het verblijf.

Tegen gevallen

Hadden een familie kamer en n 2pp kamer geboekt , bij inchecken kregen wij 2x 2 pp kamers en een slaapbank wat ontzettend tegen viel (ijzeren spiralen matras), schoonmaken mag ook wel n keer gebeuren spinnenweb hangen aan t plafond ,

Het ontbijt was goed te doen.
    • Standaard Kamer

We konden op een gegeven moment niet inchecken in onze kamer. Hierdoor moesten we naar de balie toelopen en deze laten activeren. In onze eerdere verblijf hadden dit nogmaals moeten meemaken.

Het ontbijt was goed te doen. Daarnaast is het bereikbaarheid en de parkeervooezieningen ideaal. Het internet werkt er ook prima!

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Ontbijt was goed alleen dame die in het restaurant serveert...
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Ontbijt was goed alleen dame die in het restaurant serveert bleek heel onbeschoft en ongemanierd te zijn naar ons en andere gasten. Het is een dame van oudere leeftijd die blijkbaar niet van kinderen houdt.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

investeert in fatsoenlijke bedden, prijsverschil van de bedden een groot verschil maken in verblijf.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Ik heb na drie dagen weer in me eigen bed geslapen te hebben nog steeds last van me rug en dan te bedenken dat ik maar 1 overnachting heb gehad.

Het enige wat goed was het ontbijt, bedden ronduit verschrikkelijk !!

kort en schoon
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het ontbijt was echter te karig, heel saai en gewoontjes. Er was niet eens gebakken ei o.i.d. Parkeren is duur (11 euro per dag) in de parkeer garage gelegen onder het hotel. Holiday Inn geeft ook geen kleine tegemoetkoming hierin (wat wel mogelijk is gezien de besparingen op het ontbijt). helaas geen koelkastje op de kamer.

kamers en hotel waren heel schoon, dat is heel belangrijk. Locatie van het hotel, op loopafstand van Limbecker Platz is wel uitstekend. bedden waren schoon. v.v. een waterkokertje

Aanrader!

Bar kan iets meer sfeer/gezellig plekje gecreëerd worden om iets te gaan drinken.

Heerlijk ontbijt, goede slaapcomfort, schoon, goede locatie voor winkelen en eventueel theater bezoek, parkeren bij het hotel.

Dat het dicht bij het centrum was
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Ik had een fam kamer 2 persoonsbed en een slaapbank voor onze dochter wat echt hard was met bobbels ip het plaatje zie je 1 persoonsbed.

Dat het dicht bij het centrum was

De locatie is zeer centraal en goed bereikbaar.

geen min punten!

De locatie is zeer centraal en goed bereikbaar. Het hotel heeft een eigen (betaalde) parkeergarage. Het (oude) stadscentrum is lopend bereikbaar (ongeveer 500 meter van Limbacker Platz en het hotel ligt op 20 minuutjes van Alpine Centre Bottrop.

Afstand naar het centrum is goed te lopen

De bedden zijn super slecht klein 140 breed Familikamer geboekt voor 2 volwassen en 2 tieners de bedwang was nog slechter dan het normale bed en zelfs nog smaller dan het vaste twee persoonsbed de bedbank dus danig slecht dat je krom lag op het stalen frame matras te dun niet geschikt om op te slapen gelukkig verbleven we 1 nacht maar eingelijk was het niet te doen daardoor allemaal slecht geslapen inclusief onze andere reisgenoten die het zelfde hebben ervaren verder alles wel netjes en schoon maar voor de prijs zeg ik nee geen tweede keer meer nacht overslaan

Afstand naar het centrum is goed te lopen

Ontbijt was goed alleen de bedden wat te zacht.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Bedden vielen tegen. Bij het bankbed voelde je de spiralen door het matras.

Ontbijt was goed alleen de bedden wat te zacht. Dichtbij het centrum van Essen.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Oke
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Glutenvrij ontbijt, zeer matig, vooral in vergelijking met gluten ontbijt. Kamers erg gehorig, in de avond veel overlast van geluid van kamer naast ons.

Kamer was oke.

Betaalbaar overnachten op goede locatie
    • Standaard Kamer

Het was erg druk in de ontbijtruimte. We konden in eerste instantie nergens zitten. Verder was het erg warm in de kamer. Raam open was geen optie door verkeer.

Gemiddeld hotel
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De bedden waren zeer echt en de badkamer vond ik niet hygiënisch ogen. De voegen van de badkamer/douche hebben nodig een anti-schimmel behandeling nodig.

De ligging van het hotel is zeer gunstig. Personeel vriendelijk en ontbijt mankeerde niets aan.

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Prima hotel voor een weekend. Wifi verbinding goed en er is genoeg te doen in de omgeving.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Op onze laatste dag (nieuwjaarsdag) was het een chaos in de ontbijtruimte. Wegens te weinig personeel waren de tafels niet op tijd afgeruimd. Ik ging helpen met afruimen maar personeel in dienst stelde dat niet eens op prijs. Ze zei dat dat niet mocht. Kortom ontbijt gehad bij een niet afgeruimde tafel. Rond 10:30 uur moesten andere gasten nog in de rij staan voor een tafeltje. Uiteindelijk hebben ze de andere ruimte geopend.

Vriendelijk personeel, schone kamer, sanitair en bedden. Schoonmaakdienst kwam dagelijks de douche schoonmaken en de bedden opmaken.

Geweldige kwaliteits prijs verhouding.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De slaapbank voor de kinderen

Zeker gezien de lage prijs boven verwachting .1 overnachting in rustig hotel en ook nog goed ontbijt .Komen hier zeker nog een keer terug.Op loopafstand van centrum met groot winkelcentrum en diverse restaurants in de buurt.

Eenvoudig, maar prima.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Na het ontbijt terug op de kamer. De bedden waren netjes opgemaakt in de tussentijd. Alleen er hing een werkelijk misselijkmakende zweetgeur op de kamer. Niet een beetje, maar vreselijk. Die geur rook je al op de gang. Het bijzetbed (bedbank) voor de kinderen was nogal smal.

Eenvoudig, maar prima. Goede locatie vlakbij winkelcentrum en winkelstraten. Veel parkeergarages in de buurt.

Het personeel was heel vriendelijk en de omgeving was...
    • Standaard Kamer

De reservering ging niet helemaal goed, bij aankomst kregen we de verkeerde kamer (Dit werd wel goed opgelost). Het parkeren is 11 euro per 24 uur dit staat niet vermeld.

Het personeel was heel vriendelijk en de omgeving was prettig, je loopt een straat uit en je bent in het centrum.

Voor gewoon een overnachting om even in het centrum van Essen te zijn is het een prima hotel.
    • Standaard Kamer

Kamers klein. Ongezellige bar, gewoon aan ontbijt tafels s'avonds een drankje nemen.

Ontbijt was goed. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Ligging is prima t.o.v. het centrum.

Had er meer van verwacht
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Vies en smoezelig, en slechte bedden.

Personeel was heel aardig. Na klacht hebben ze ons twee nieuwe kamers gegeven en we hoefde pas 14:00 uit te checken.

Niet voor herhaling vatbaar.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De kamers waren niet geweldig De bedden van sommige kamers waren niet geweldig. De bediening was niet altijd geweldig, door gebrek aan personeel.

De ligging van het hotel. Parkeergarage onder hotel. Ontbijt was goed.

Fijn hotel op goede locatie

Kamer: aan de krappe kant voor 4 personen

Locatie: aan de rand van het centrum, gratis parkeren in de buurt. Limbecker Platz op loopafstand. Kamer: schoon en netjes Algemeen: uitstekende prijs-kwaliteit verhouding

Voor 1 nacht was het prima

De 4pers kamer was aan kleine kant en de bedden voor 2 volwassenen echt te klein..slaapbank voelde je de veren

De ligging en hulpvaardig personeel.. tandenborstel vergeten deze kregen we van het hotel

Strak en modern hotel bij het centrum met een ondergrondse parkeergarage {tegen betaling}.

De koffie was echt niet te drinken. Na het ontbijt even snel weer naar de kamer gegaan om daar met de aanwezige waterkoker en instantkoffie een betere kop koffie naar binnen te werken. Bij reserveren wordt er af en toe iets door elkaar gehaald, zoals de indeling van de kamers en waren de kamers niet naast elkaar.

Wij hebben twee kamers genomen, echter deze waren niet naast elkaar. Gelukkig wel op dezelfde verdieping, zodat de kinderen toch gemakkelijk naar ons toe konden komen. Wij hadden een kamer met 3 aparte bedden gevraagd en een kamer met een tweepersoonsbed. Helaas was dit omgedraaid. Geen probleem van gemaakt. De ontvangst was keurig en het ontbijt was goed en lekker. De koffie uit de automaat was niet lekker {zuur}, maar de thee en chocolademelk waren wel goed.

Vriendelijk personeel, propere kamers, lekker ontbijt.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De matrassen zijn aan vernieuwing toe, zeker dat van het zetelbed. Je kon door de dunne matras de veren voelen waardoor het niet aangenaam slapen was.

Vriendelijk personeel, propere kamers, lekker ontbijt.

Goed .. voor shoppen en kerstmarkt
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Kamer beetje te klein voor gezin bed bank lag niet lekker, maar dat hadden we al gelezen Erg warm op de kamer Geen kapstok .. waar laat je 4 winterjassen? Geen afstandsbediening. .we vroegen erom ook die deed het niet

Locatie alles op loopafstand straat verder gratis parkeren ..ontbijt prima

• Beoordeeld op: 24 december 2017

• Standaard Kamer

De matrassen zijn hard. Voor mensen met lichamelijke klachten en een goede nachtrust op een comfortabele matras nodig hebben is dit een minpunt.

Kamer was netjes en schoon. Ontbijt was goed en de afstand naar het centrum prima.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

• Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het ontbijt zelf was prima, maar er waren teveel mensen tegelijkertijd aan het ontbijt waardoor er onvoldoende zitplaatsen waren.

dicht bij centrum, gunstige prijs

• Standaard Kamer

De bedden zijn voor een zij slaper te hard, doordat er geen topmatras op ligt.

Ontbijt heerlijk. Service zeer goed. (ivm verzoek voor een andere kamer)

Lekker (kerst)shoppen in Essen.

De afstand tot het centrum was wat groter dan verwacht. Niet onoverkomelijk overigens.

Goed ontbijt en vriendelijk personeel. Zollverein meer dan een bezoek waard.

• Standaard Kamer

Ontbijt keuze is minder voor kmr van 100 euro pn. Mag wel scrabbled eggs ofzo bij. Ontbijt ruimte was mega druk geen plek om te zitten

Dicht bij het centrum...goede kamers en bedden.

Wij kwamen voor de kerstmarkt maar dit is best nog wel een heel eind lopen, verder was het prima.
    • Standaard Kamer

Een biertje in het hotel avonds ging niet omdat het er helemaal vol zat Personeel onderneemt ook geen actie om bijv stoelen uit ontbijtzaal te halen. Ontbijt is erg druk mensen staan soms 20 minuten in de rij te wachten.

4 kamers allemaal naast elkaar

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Voor een paar dagen is het goed\redelijk. Zou er over na moeten denken om er weer heen te gaan.

Er was geen verwarmings radiator o.d. om schoenen en wanten te drogen. Ook geen mogelijkheid om een natte jas op te hangen. Er lagen sokken onder het bed van de vorige gasten. Er had meer kerstversiering op het liften balkon gekund. Erg magertjes. Het meubilair in de eetzaal was te clean. niet warm van kleuren. geen verse vruchtensap. gasten stonden te wachten aan de bar of stonden er.

Lekker in de buurd van de stad. gemakkelijk overal te komen mat Taxi. Bus . of Metro.

Netheid in hotel is goed, vriendelijk personeel en ligging...
    • Standaard Kamer

Ontbijt kan beter, miste mijn gebakken ei en bacon. kamer is zeer klein en miste koelkastje op kamer. geen stoelen op kamer om rustig te zitten. wordt voor vier kommen koffie neer gelegd, maar voor twee koppen is er melk.

Netheid in hotel is goed, vriendelijk personeel en ligging voor bezoek centrum Essen zeer goed. Parkeergelegenheid perfect.

Was passen en meten in de hotelkamer met de uitgeklapte slaapbank
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Kamers zijn te klein voor 4 personen. Als de slaapbank is uitgeklapt kun je het soort van bureau niet gebruiken en de stoel ook niet. Geen minibar. Zou grotere kamers geven als men met 4 personen is. Ontbijt was matig, geen geruld ei met spek wat normaal in ieder hotel is, geen vers fruit als meloen e.d., minder keus aan beleg als dat we in andere vergelijkbare hotels gewend zijn.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Lekker ontspannen en gezellig!
    • Standaard Kamer

De reling van de trap is gevaarlijk, de bevestiging van de leuning aan de staanders zijn scherp. Kans op verwonding is aanwezig.

Fijne ligging, in korte tijd ben je in het centrum. Goede bereikbaarheid vanaf de snelweg. Goede gratis parkeergelegenheid in de buurt. Kamer is eenvoudig, maar wel netjes. Ontbijt is simpel maar wel van goede kwaliteit.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

• Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Hygiëne in de kamer viel tegen. Haren op de handdoeken en in de badkamer. Kamer was ook wat verouderd, meerdere vlekken op de muur en plafond.

Ontbijt was prima. Vlakbij het centrum.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

• Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Op de dag van vertrek moet je voor 12.00 uur uitgecheckt zijn. Vanaf 08.45 uur is drie keer de kamerdeur opgedaan door de schoonmakers. Er was geen kaartje "do not disturb" aanwezig. Erg vervelend en je krijgt daardoor het gevoel dat je zo snel mogelijk de kamer moet verlaten. Het aanvullen van het brood en het beleg had sneller gekund, zeker tijdens ontbijt "prime time".

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Voor korte vakantie leuk en net hotel op prima locatie!!
    • Standaard Kamer

Bedden zijn wat zacht maar slapen lukte wel. Bij wastafel en douche misschien wat gloor gebruiken zodat vlekken verdwijnen ziet er verder prima uit.

Super locatie. Vriendelijk personeel bij receptie. Mooie slaapkamer. Prima en gevarieerd ontbijt. Op loopafstand (5 min) van groot winkelcentra en centrum.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Op een paar kleinigheidjes na was ons verblijf in orde goed voor een paar nachtjes.
    • Standaard Kamer

Geen stopcontacct langs bed. Geen Schmink spiegel in badkamer en haardroger in slaapgedeelte. Sommig bar personeel s'avonds was niet zo vriendelijk.

Onthaal was zeer goed en vriendelijk. Goede bedden. Goed ontbijt. Rustig gelegen. Niet ver van Centrum

• Beoordeeld op: 3 december 2017

We waren tevreden maar hebben al betere Holiday-Inn- hotels gehad.
    • Standaard Kamer

Bij het ontbijt misten we spek met eitjes. Spijtig dat er 1 van de 2 koffie-automaten stuk was zodat we voor elke kop koffie minstens 10 minuten moesten aanschuiven.

Propere, verzorgde kamers. Bedden met goede matras, goede kussens.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Ideaal verblijf prijs/kwaliteit. Voor een relaxed weekendje weg zou ik iets mooier boeken.
    • Standaard Kamer

Badkamer, douche was niet echt hygiënisch. Vast tapijt is niet echt proper.

Vlakbij het centrum van Essen. Gingen in functie van een concert in de Gruggahalle naar Essen. Hotels korterbij waren al vol geboekt. Ligging was prima. Bij shoppingcentrum, centrum en metro om aan de concertzaal te geraken.

De locatie t.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Een vreselijk lange rij bij het koffie apparaat bij het ontbijt en niemand van het personeel die daar van op kijkt men beschouwt dat min of meer als normaal is ook mijn ervaring andere keren dat ik in dit hotel ben geweest! Zou beter kunnen voor zo'n internationale keten van hotels.

De locatie t.o.v. de winkels en de kerstmarkt.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Fijn dichtbij het centrum . Het was goed voor 2 nachten.

Zie boven

Kamer was redelijk er waren geen haakjes om bv de jas buiten de kast te hangen. Water in de douche en wasbak liep niet af. Te weinig tafels voor zoveel mensen met het ontbijt. Een eitje gebakken zou ook een aanrader zijn. Kamer personeel was slecht te verstaan.

jammer dat het personeel zo'n ongeïnteresseerde houding heeft en bij problemen geen excuus.
    • Standaard Kamer

Personeelsbezetting tijdens ontbijt veel te krap, koffie apparaat & toilet stuk. Werd niets aan gedaan. mannelijk personeel in de bar berekende s avonds veel te veel voor de drankjes, veel te weinig stopcontacten in de kamer.

Ontbijt was goed verzorgd, kamer en badkamer waren schoon, fijne bedden en kussens, ligging vlak nabij centrum, alles op loopafstand, voldoende (betaalde) parkeerruimte (parkeergarage). Gratis Wifi.

De Kerstmarkt in Essen plus enorm overdekt winkelcentrum.

Ons viel tegen, dat het hotel nog niet in kerstsfeer was. Werd pas deze week versierd.

De Kerstmarkt in Essen plus enorm overdekt winkelcentrum. Daar waren we voor gegaan.

Voor 2 personen prima te doen. Met gezin zeker niet doen.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Slaapbank/bed was van slechte kwaliteit. Ook zat het voeteneinde klem tegen het buro. Tijdens het ( matige-) ontbijt was 1 van de koffieautomaten kapot wat resulteerde in een wachtrij van 30 minuten voor een kop koffie of thee. Ook was er constant wel iets op tijdens het ontbijt wat sporadisch en matig werd bijgevuld.

Auto onder het hotel geparkeerd . €11,00 voor 24 uur en met de lift vanuit de parkeer garage naar de verdieping.

• Standaard Kamer

Er was maar een koffiemachine de andere was stuk. Hele lange rij bij de koffiemachine, dus geen koffie gepakt. Een bakje koffie zou lekker zijn geweest.

De kamer was perfect. Locatie prima.

Wat mij niet beviel was de betalingswijze .
    • Standaard Kamer

Wat mij niet beviel was de betalingswijze . Met aankomst had ik alles gelijk betaald chas. Maar toen ik uit ging chekte wilde mevrouw dat ik de hotel moest betalen. Ik zei dat ik al had betaald. Ik kreeg ook geen betalingsbewijs was ik vergeten te . vragen . Gelukkig had ik wel van de binneparking wel een bewijs. Gelukkig geloofde een van de mensen het wel. Dat ik wel betaald heb. Ik hoop dat ik geen last gaat krijgen met de rekening . Ze kunnen wel kijken via camera dat ik betaald heb. 24-11-2017 aankomst rond 15 uur Mvg corstanje

Fantastisch goed hotel voor een redelijke prijs

De gangen waren ze op nieuw aan het behangen zag er een beetje raar uit.

Ontbijt was prima alles was er en lekker. Kamers schoon en de bedden goed. Dicht bij het centrum 5 min lopen

Er was weinig aandacht voor alles. Koud, kil geen welkom gevoel.

Het ontbijt, weinig van alles vaak lege schalen, na 2 dagen nog steeds koffie apparaat stuk. Savonds slechte barman kon niks vinden en zeker geen bier tappen, zijn dan ook weg gegaan, er was veel onvrede onder de klanten. Geen stopcontact bij het bed zeer slecht!,,, dit ivm telefoon opladen en medisch apparatuur. In de gang geen behang op de muur, je vraagt je af is dit wel de goede verdieping. I.p.v. oude badkamer, Föhn op de kamer, waarom? Nee alles was erg mager. We hadden 3 kamers voor 2 dagen en vinden de bijna 600 euro die we hebben betaald het echt niet waard. Wij roepen altijd dat we nog nooit een slechte ervaring in Duitsland hebben gehad maar dit is, “Onze eerste slechte ervaring in Duitsland”

Prima. Voor herhaling vatbaar.

20 minuten wachten voor kop koffie. Automaat was stuk bij ontbijt.kan gebeuren maar oplossing zoeken is dan wel welkom.

Nette kamer. Schoon. Stad makkelijk bereikbaar. Ontbijt goed.

Qua ligging voor de kerstmarkt perfect. Goed voor alleen overnachten.
    • Standaard Kamer

Geen gezellige bar waar je s' avonds nog even kan zitten. Personeel vd bar erg stug en traag zeker niet vriendelijk. Aantal zitplaatsen bij het ontbijt veelste weinig. Moeten wachten op een zitplaats. Jammer dat je niet kan dineren in het hotel.

Kamers waren goed, en schoon. Heerlijke douche. Ontbijt was goed.

Gewoon goed voor een of twee nachtjes
    • Standaard Kamer

Het was erg druk bij het ontbijt en er was eigenlijk te weinig personeel aanwezig om dit op te vangen Kamer en badkamer waren klein, maar goed genoeg voor een kort verblijf.

Alles was super schoon en het personeel behulpzaam. Gunstige locatie.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Goed ontbijt, wel op tijd zijn, rond 8:30 anders erg druk.
    • Standaard Kamer

Behang was van de muren op de gang, verbouwing? Maar niet echt een probleem

Goed ontbijt, wel op tijd zijn, rond 8:30 anders erg druk. Ideale locatie om Essen te bezoeken, een paar minuten lopen naar Limbeckerplatz. Prijs 71 euro ook gunstig.

• Standaard Kamer

Derde maal dat we in Essen Verbleven in hetzelfde hotel. Hotel is zeer goed bereikbaar, restaurant en tankstation in nabijheid. Veilige parkeerplaats onder het hotel (11 Euro/24 Hr). Onbijt is zeer uitgebreid en zelfs bij een hoge bezettingsgraad worden de produkten snel aangevuld. Personeel is spreekt Engels. Essen is tevens een ideale uitvalsbasis om Oberhausen te bezoeken. De meeste winkels bevinden zich rond het treinstation van Essen.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Prima hotel op een goede lokatie, 10 minuten lopen naar het centrum.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Er hangen 2 handdoeken voor 2 personen. Douchen in de avond betekent geen schone/droge handdoek in de ochtend!

Prima kamers.... ze zijn schoon en hebben een fijne badkamer. Niet groot, maar superhandig ingedeeld..

Goed genoeg voor één nacht, weinig gezelligheid
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De slaapbank echt klein. Daar slaap je niet lekker op. Airco was niet geweldig dus 's nachts het raam open gezet. Daardoor geluiden van mensen die 's nachts voor de deur staan te roken. De lobby staat in open verbinding met de gangen waardoor er af en toe best lawaai hoorbaar is. Een avondwandeling in het donker is voelt niet veilig.

Mooie uitstraling hotel en kamers. Prima ontbijt. Top parkeren in goed verlichte afgesloten garage voor 11 euro voor 24 uur.

Voor een citytrip naar Essen meer dan ok.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het hotel heeft een goeie ligging ten opzichte van het winkelcentrum en het centrum van Essen zelf. Alles is op wandelafstand. Hotel zelf is prima. Personeel vriendelijk. Ontbijt meer dan voldoende. Alles werd zeer vlug aangevuld.

Was een goed hotel, vriendelijk personeel, schoon, prima ontbijt en vlakbij centrum.
    • Standaard Kamer

Parkeergelegenheid is minder, of beperkt gratis in de buurt of anders in parkeergarage en dit is prijzig! Was heel druk met gasten in dit weekend, daardoor bij het ontbijt veel leeg, moest je steeds wachten tot het aangevuld was, maar het personeel deed er alles aan om alles aan te vullen

Prima hotel, goede bedden, prima ontbijt, goeie locatie.

Prima hotel en uitgebreid ontbijt voor de prijs die we betaalden!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Bij binnenkomst veel reizigers die w.s. zaten/lagen te wachten op vervoer terug naar huis. Een volle lobby dus.

Prima prijs kwaliteit verhouding. Familiekamer voldoende voor 1 overnachting. Perfect om met kinderen naartoe te gaan in combinatie met een dag winkelen in het uitgebreide centrum van Essen. Ontbijt smaakte goed.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Prima hotel voor bezoek Essen!
    • Standaard Kamer

Verschil in kosten parkeren bij hotel (€ 11,-) met parkeergarage schuin tegenover hotel (100 meter lopen en €3,50) is wel veel...

Standaard ontbijt, prima verzorgd. Zondag was best druk maar ontbrekende ontbijtwaren werden snel aangevuld. Op loopafstand is centrum bereikbaar!

Locatie dicht bij centrum
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Familiekamer is absoluut geen familiekamer... Het is een smal 2 pers bed met een 1.20m brede bedbank voor de kinderen Daarnaast werkte de wifi niet in de kamers

Locatie dicht bij centrum Parkeren in garage voor 11euro pd

De service achteraf, ik heb een handtas (zonder inhoud)...
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De service achteraf, ik heb een handtas (zonder inhoud) vergeten uit de hotelkamer, we hebben hier 6 keer over gebeld, werden slecht te woord gestaan en zijn niet teruggebeld. De tas hebben we niet teruggekregen! Dit viel erg tegen.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

vriendelijk personeel
    • Standaard Kamer

Had bij boeking gevraagd om kingsize bed, ivm onze lengtes ( > 1.90). bij aankomst op de kamer twee 1 persoonsbedden. Tevens is de ligging van het hotel ons te rumoerig en kun je het raam niet openzetten omdat er teveel verkeer langs raast.

vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Gelukkig maar voor 2 nachten
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Kamer was echt veel te klein. Er was geen enkele ruimte over. Het was enorm benauwd in de kamer en zeker met 4 personen en het extra bed was echt aan vervanging toe en heel klein.

Prima ontbijt en dichtbij het centrum