3. Hotelbeoordelingen: Rijnland-Palts
  4. Hotelbeoordelingen Koblenz
  5. Beoordelingen van Fährhaus

Beoordelingen over Fährhaus Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

3 An der Fähre, Metternich, 56072 Koblenz, Duitsland

#1 van de 40 hotels in Koblenz

• Beoordeeld op: 25 augustus 2024

Ligging

• Beoordeeld op: 17 augustus 2024

We komen zeker nog eens terug.

Ik heb niks negatiefs aan te merken.

Het personeel was super vriendelijk.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2024

No-Stress verblijf, genieten van comfort en luxe ! Doen als je (eenmalig) eens 'top' zoekt !
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Het 5* hotel, niet bij het centrum, biedt alles wat je verwacht, maar daar staat wel een serieus prijskaartje tegenover ! Voor een kort verblijf van 2 overnachtingen is dit nog net aanvaardbaar, maar dan dus eenmalig !

Gekozen voor een kamer met zicht op de Moezel, vlak aan de kamer, zalig genieten ! Zeer comfortabel bed, airco, stil, zwembad en sauna een 20 m verder op de gang, top ! De avond van aankomst gegeten in het restaurant , op het terras met zicht op de Moezel. verfijnde keuken en super lekker ! 's Morgens lekker uitgebreid ontbijtbuffet, startend met een gember-shot ! Verzorgde afgesloten buitenparking !

• Beoordeeld op: 5 augustus 2024

Weinig - kleiner zwembad dan foto - restaurant is te duur (schotels veel te 'mager') - Koblenz is echt wel heel toeristisch

Modern hotel - heel mooi gelegen naast Moezel - zeer goed ontbijt - vriendelijk personeel, vast en studenten - mooi terras voor ontbijt/diner - zwembad en zonneterras - ideale uitvalsbasis voor fietstochten langs Moezel en Rijn

• Beoordeeld op: 25 juli 2024

Uitstekend restaurant

• Beoordeeld op: 24 juli 2024

Vriendelijk personeel, mooie kamers. Lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 19 juli 2024

Super luxe en toch ook intiem met goede persoonlijke service op een schitterende locatie

weet niks te verzinnen

Ontbijt was heerlijk en goede persoonlijke service

• Beoordeeld op: 17 juli 2024

Uitzicht over de rivier Vriendelijke bediening Laadpalen

• Beoordeeld op: 10 juni 2024

Leuke luxe verblijf in mooie omgeving en 45 minuten van de Nürburgring!

Parkeergelegenheid was zo goed als vol steeds.

Het ontbijt en avondeten was goed, ook de bediening was redelijk tot goed.

• Beoordeeld op: 15 mei 2024

Goed hotel maar te duur…

Dit hotel viel tegen voor een prijs van bijna 200 euro per nacht, incl. ontbijt. Voor deze prijs te ver van het centrum!(volgens receptie 45 minuten lopen). De kamer was schoon, een fijn bed maar voor de ruimte te vol ingericht, waardoor het een kleine kamer werd. Het ‘beloofde’ uitzicht op de rivier was zeer beperkt: in de verte en vanaf een grote hoek aan de zijkant. Een upgrade van 40 euro kon, dan was er een direct uitzicht. We hadden weinig privacy doordat de buren een kamer met een groot terras naast onze kamer hadden. Zij konden daarom direct in onze kamer kijken. Dat was even schrikken ! De kamer heeft een schuifdeur, was zeer aangenaam… Het diner in het bijbehorende restaurant: slecht en smaakloos eten! Voor 145 euro mag je echt meer verwachten dan een zeer lef en fantasieloos 3-gangen diner. Jammer, de bediening was servicegericht en aardig! Het ontbijt was daarentegen heerlijk en divers. Voor ons is logeren in dit hotel niet voor herhaling vatbaar vanwege de prijs- en kwaliteitsverhouding en de ligging naar het centrum.

• Beoordeeld op: 13 mei 2024

Fantastische locatie, fijn verblijf, een aanrader!

Bij het ontbijt vond ik sommige gasten zich nogal elitair gedragen, maar daar doe je helaas niks aan..

Bij binnenkomst werd direct een drankje aangeboden, en het meteen naar de zin gemaakt, bij het ontbijt een lekkere gembershot erbij en de koffie word vers gemaakt door een barista en een omelet of scrambled eggs vers voor je gebakken, top! De ligging is ook fantastisch en gratis parkeren is ook prettig.

• Beoordeeld op: 8 mei 2024

Goed verblijf als je niet in het stadscentrum centrum wil logeren

Wellness aan de kleinere kant , ontbijt mocht iets uitgebreider zijn en wel relatief ver van stadscentrum

Leuke en goede ligging aan de moezel , lekker restaurant, vlot bereikbaar

• Beoordeeld op: 30 april 2024

• Tweepersoonskamer met Balkon

Het viel tegen dat we niet in het restaurant konden eten want er was een partij. Had ik dat vooraf geweten had ik een ander hotel gekozen.

Kamer en ontbijt was uitstekend Locatie was ook leuk aan de moezel.

• Beoordeeld op: 29 april 2024

Heerlijk ontspannen op elk gebied!

Nvt

Na een fijn ontvangst met goed Engels sprekende medewerker genoten van de prachtige kamer met uitzicht! Een apart toilet op de kamer en veel licht. We hebben genoten van de textielvrije sauna, de stoomdouche en het zwemmen in het zwembad. Alles bij de prijs inbegrepen! Tot slot voor ons een heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 15 april 2024

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

De te zachte kussens. Lawaai vanaf het terras.

Twee heerlijke dagen gehad in het hotel. De ontvangst was zeer vriendelijk. Kamer was schoon en comfortabel. Zeer vriendelijk personeel en ook de beide restaurants zijn zeer goed.

• Beoordeeld op: 14 april 2024

Top hotel voor 2 overnachtingen
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Centrum was niet wandelend bereikbaar

Inrichting, comfort en faciliteiten

• Beoordeeld op: 28 januari 2024

Ik vond op de kamer wat van voorgaande gasten

Prachtig hotel

• Beoordeeld op: 10 december 2023

Lekker relaxt

Wat meer uitleg bij ontvangst. Pendelbusje/vervoer naar stadscentrum.

Lekker ontbijt. Mooi aan de moezel. Heerlijk restaurant (godhart)

• Beoordeeld op: 4 december 2023

Wij komen terug!

Ligging Hotel vlak aan de Moezel. Elektrisch laden van de wagen. Vriendelijk personeel. Lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 21 september 2023

Aangenaam hotel, maar service om drankjes/drinken mag beter.
    • Junior Suite

badkamer had doorkijk naar de slaapkamer. Dit kon niet dicht, want dan zou de spiegelkant van wasbak dicht zijn, maar de douche open. Dit werd als onpretting ervaren ivm mijn dochter die mee was. verder werd er 2x koffie bij het ontbijt gevraagd en niet gegeven en werkte de app om drankjes bij het zwembad bestellen slecht, waardoor na een 30 minuten belle de drankjes nog eens 25 minuten op zich lieten wachten.

De bedden waren groot en sliepen heerlijk! De kamer was zeer ruim. Ook het gratis autoladen werd gewaardeerd. Het zwembad met sauna op de bovenste verdieping was met een prachtig uitzicht. Het avond eten was ook subliem. Tevens is het vanaf het hotel slechts 45 minuten rijden naar de Nürburgring.

• Beoordeeld op: 12 september 2023

een hotel om aan te bevelen ligt wel ver van de altstadt voor voetgangers en rolstoelgebruikers
    • Tweepersoonskamer met Balkon

de stoeltjes op de balkon is niet ideaal om te zitten rolstoel gebruikers verwittigen dat ze aan de andere kant van de lift kunnen uitrijden (plus punt als we het weten) jammer dat rolstoel gebruiker niet aan de lavabo kon zitten en dat er geen handvaten waren in de wc en de douche

ontbijt buffet is heel goed zo kan iedereen nemen wat je zelf wil eten op terras was prachtig qua temperatuur en zicht mooie grote kamers zeer vriendelijk en behulpzaam personeel opladen van auto gratis is een goeie service

• Beoordeeld op: 19 augustus 2023

Prachtig hotel op een geweldige locatie. Moderne inrichting en zeer vriendelijk personeel. Eten was heerlijk op het terras met een prachtig uitzicht. Een aanrader.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2023

Bijna perfect buiten mogelijkheid te eten in hotel

Dat je geen prijs kon vinden diner savonds en niet alle gasten in hotel konden blijven eten Lag ver van centrum in kalme buurt rand lange brug

Rust/ kamer/ personeel/ hygiene/ uitzicht moezel/ sauna zeer lang open( uitzonderlijk)/fietsen/ ontbijt buiten/ weinig lawaai/ parking/ vijf ster waard

• Beoordeeld op: 15 augustus 2023

Mooi hotel!