Beoordelingen over Hotel Eschborner Hof Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Friedrich-Kahl-Str. 22a, 60489 Frankfurt am Main, Duitsland

#209 van de 221 hotels in Frankfurt am Main

5,9

6,1

Mwhua

De kamer die wij zouden krijgen was nummer 15 maar deze was nog niet klaar. Daarom kamer 18 gekregen. Na dat we Frankfurt hadden bekeken kwamen we terug in onze kamer, ZATEN ER ANDERE MENSEN IN 😱. De man bij de receptie leek het niet zo veel te schelen. Gelukkig lagen al onze spullen nog in de auto, maar dit was zeker geen goede ervaring.

Voor 1 nacht prima.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Prima voor bezoek aan de Messe goed gegeten bij de Italiaan vlak bij het station!

Omgeving hotel echter als richting het station het parkje in loop kun je wel buiten de stad hardlopen!

Je krijg wat je voor de lage prijs mag verwachten om zelf meer, goed kamer prima ontbijt Binnen een kwartier lopen bij het station prima restaurants en de S3/4/5 in korte tijd op de Messe en in centrum van Frankfurt brengen.

alles wat je nodig hebt bij een snelweg hotel

Douchekop bleef niet hangen op hoogte.

Goed bed, tafel en stoelen aanwezig, föhn aanwezig, warme harde douchestraal, ruim, Flesje water ontvangen, 2 handdoeken, zeep en shampoo aanwezig.

Goede bedden, goede douches

Goede bedden, goede douches

Goed. We komen zeker terug als we in de buurt zijn.

Geen restaurant, was dicht. Parkeerplaatsen beperkt.

Ontbijt was goed, kamers gewoon normaal goed. Was makkelijk te bereiken.

• Beoordeeld op: 21 september 2016

uitstekend bevallen.

goed ontbijt,ruime kamer,vervoer naar station.

• Beoordeeld op: 21 november 2015

Met de auto waren er best aardige restaurants te bereiken.

Het restaurant dat erbij hoorde was al een tijdje gesloten. En het zijn twee hotels met een receptie op een armoedig industrie terreintje.

Met de auto waren er best aardige restaurants te bereiken.

• Beoordeeld op: 17 september 2015

Ontbijt is netjes, personeel vriendelijk

We hadden een kamer in een kelder, dat kan natuurlijk echt niet. Verder is dit hotel veel te duur voor de uitstraling, locatie en faciliteiten die het biedt.

Ontbijt is netjes, personeel vriendelijk

• Beoordeeld op: 20 juni 2015

Het naar huis gaan was het beste aan het verblijf.

Kleine kamer, slecht bed, vieze lucht in de kamer. Betaalde er 160 euro vanwege de beurs. Gigantisch, slechtste prijs/kwaliteit verhouding ever voor mij

Het naar huis gaan was het beste aan het verblijf. Daarnaast was het ontbijt redelijk

• Beoordeeld op: 17 februari 2015

De service van dit verder afgelegen hotel in de vorm van...

Hotel had ten tijde van de beurs een redelijke prijs kwaliteit verhouding: simpel en voor beurs begrippen niet duur. Het ontbijt was gemiddeld. Het hotel had geen receptie maar deelde die met het naastgelegen identiek gebouwde hotel ernaast wat best krom was aangegeven. (alleen op de deur in de richting naar buiten zichtbaar)

De service van dit verder afgelegen hotel in de vorm van Shuttle bus naar de S-bahn en terug, ten tijde van de beurs was goed. Het kleine en goedkope, maar zeker niet slechte restaurant achter het hotel was een uitkomst.En slechts 2 stops van de Frankfurter-beurs.

• Beoordeeld op: 30 maart 2016

wat weinig parkeerplaatsen aanwezig.

wat weinig parkeerplaatsen aanwezig. het was erg gehoorig

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Eschborner Hof