Beoordelingen over Hotel am Park Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Kurallee 13-15, 54589 Stadtkyll, Duitsland

#3 van de 3 hotels in Stadtkyll

Dagje in Duitsland

In de kamer was het zeer warm. De accommodatie zag er wat verouderd uit, kleine aanpassingen qua meubels of een likje verf in de kamers zou een groot verschil maken.

Ruime keuze qua ontbijt en vriendelijk personeel. Ideale uitvalsbasis om verschillende plaatsen te gaan bezoeken.

Veel voor weinig!

-slap hoofdkussen -hotel wordt verbouwd

-24 uur per dag gratis koffie en thee -zeer ruime kamers (en badkamer) -vriendelijk en Nederlandssprekend personeel -lift -eenvoudig maar goedkoop ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Het hotel is zeker de moeite waard.

Het ontbijt was genoeg maar weinig keus, miste een croissantje, hagelslag, chocoladepasta ook was er geen yoghurt, alleen vruchtenyoghurt. Weet niet of ik de prijs oke vind omdat je ook geen faciliteiten hebt.

De kamers waren ontzettend ruim, het was er schoon en netjes. Er stond in de hal beneden een drank en snack automaat. De wifi was goed en genoeg parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Inchecken ging niet vlekkeloos, de matrassen in onze eerste kamer waren veel te zacht. Volgens mij ontbraken de topmatrassen, alleen een dun matrasje boven op het onderste deel van de boxspring. We kregen daarna een andere kamer met nieuwe bedden. Die lagen gelukkig een stuk beter. De prijs/kwaliteit verhouding van het ontbijt vond ik matig.

De locatie Er was een mogelijkheid om gratis koffie te nemen. Dit was erg prettig

Heel rustig hotel.

Geen bar en sober ontbijt. Veel lawaai in de ontbijtruimte. Geen restaurant in hotel maar wel een goede Italiaans restaurant vlakbij

Heel rustig hotel. Vrij thee en koffie gebruik

Aardige Nederlandse eigenaresse die ons vriendelijk ontving.

Wat gedateerde kamers, zeer groot met balkon maar met een lelijk uitzicht rondom. Was oorspronkelijk een kuurhotel met kitchinette (niet meer aanwezig). Geen mooie omgeving. Aanpandig groot verwaarloosd zwembad dat staat te verpauperen.

Aardige Nederlandse eigenaresse die ons vriendelijk ontving. Gratis koffie of thee aan de balie. Verder alleen drankenautomaat, geen bar aanwezig. Het bereft een hotel met ontbijt.

voldoende

Vrij oud - redelijk apathisch ontvangst, de inkomdeur van het hotel was om 23u15 al op slot, na 15 minuten kwam er pas iemand de deur opendoen.

Grote kamer en grote badkamer

Zoek je een basic hotel centraal gelegen in de Vulkaaneifel zit je er prima.

Geen bar. Weinig gezelligs aan de accommodatie in zijn geheel. Veel werklieden en chauffeurs als gasten. Eenzijdig en karig duur ontbijt.

Kamer ruim. Gratis koffie en thee in de hal: Positief. Negatief: 1. Uitzicht vreselijk (op leegstaand gebouw) en geluid van stroompje irritant. 2. Ontbijt erg basic zeker voor die prijs. Ongezellige ruimte. 3. Ons nachtkastje-tafeltje bleek losgeraakt van de muur. Meteen gemeld maar er werd niks mee gedaan. We konden het niet gebruiken. Ook met de tweede melding werd niets gedaan.

Veel kunnen we er niet over zeggen we waren er maar 1 nachtje
    • Superior Vierpersoonskamer

De kussen waren te zacht. Hotel kamer was niet goed gezogen snoep papiertjes lagen onder het bed

Veel kunnen we er niet over zeggen we waren er maar 1 nachtje

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Ruime comfortabele kamer met goede inrichting.

De WiFi was slecht, kamer was stoffig, hotel zit in een verbouwing wat niet gemeld was, hierdoor ontbijt in een vergaderzaal, er ontbreekt een bar. Sjofele aanblik van naast het hotel gelegen gesloten zwembad en school.

Ruime comfortabele kamer met goede inrichting. De vriendelijkheid van het personeel.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Goed veelzijdig ontbijt.
    • Superior Driepersoonskamer

Voor 3 personen maar 2 glazen. Geen gordijnen voor de nacht. Geen map met informatie over tijden receptie, ontbijt, uitleg tv en WiFi en geen vluchtplan op kamer.

Goed veelzijdig ontbijt. Vriendelijke receptie.

Voor de prijs kan het ermee door
    • Superior Vierpersoonskamer

Afstand tot het circuit is 50 min rijden en geen 20 geen koelkast op de kamer ontbijt was slecht het enigste warme wat wordt geserveerd is een ei dat 5min te lang was gekookt kussens en dekbed veel te dun

Schoon

Goedkope locatie, rustig dorp, prima op doortocht, 's...

Hotel is duidelijk verouderd, maar wordt wel opgeknapt nu, kamer was groot en schoon, maar soms wat brak

Goedkope locatie, rustig dorp, prima op doortocht, 's ochtends nog even hard gelopen in mooie landelijke omgeving, kamer was groot en schoon

Viel een beetje tegen...
    • Superior Driepersoonskamer

Hotel was in verbouwing. In Stadskyll is niets te beleven. Omgeving is wel mooi om te fietsen. Zijn maar naar Cochem, 70km verderop gereden. Dat was leuk.

Prima kamer en bedden.

Prima hotel in rustige omgeving.

Het geheel is een beetje gedateerd, maar renoveringswerkzaamheden waren nog aan de gang. Jammer dat overdekte zwembad naast het hotel niet meer in gebruik is. Ook het leegstaande schoolgebouw tegenover het hotel ziet eruit als een slooppand en doet afbreuk aan de locatie.

Zeer ruime kamer, ruim balkon, goed ontbijt, vrije WiFi, gratis koffie en thee, vrij parkeren. 3 Minuten wandelen naar het centrum van het dorp. Uitzicht op dorpscentrum.

Bij aankomst om 11 uur 's avonds bleek de receptie niet...

Bij aankomst om 11 uur 's avonds bleek de receptie niet meer bemand ... Nochthans was per mail bevestigd door hotel dat deze late aankomst geen probleem was. We hebben zeer lang moeten wachten tot iemand ons de sleutel van de kamer kon overhandigen. Verder was het hotel in volle verbouwing met rommel overal zichtbaar...

Mooie grote kamer.

Ontvangst bij de balie. Was niemand om in te checken en 25 minuten moeten wachten voor ik naar de kamer kon. Slechte koffie bij ontbijt.

Mooie grote kamer. Goede ligging. Ruime parkeergelegenheid.

Prettig verblijf

WIFI viel geregeld weg en de ontbijtruimte leek meer op een vergaderzaal, wat misschien ook wel zo was (in de aangrenzende ruimte werd hard verbouwd en getimmerd).

Mooie grote kamers, vriendelijke ontvangst, eenvoudig maar smakelijk ontbijt.

Prima hotel voor kort verblijf

De inrichting van de kamer die wij hadden, is wat gedateerd. Hotel is nu echter wel bezig om te kamers te moderniseren.

Grote kamer met balkon. Vriendelijk personeel. Fietsen mochten in de garage.

een verblijf om niet meer te herhalen.

ontbijt en onderhoud.

het ontbijt was beperkt, koffie met een smaakje aan, bananen in 3 stukken gesneden, de eerste ochtend ongeveer 10 minuten moeten wachten op de koffie, kaas en yoghurt moest aangevuld worden. De kamer was ruim, er lag geen enkele informatie in de kamer betreffende het hotel of de omgeving. Er hingen stofnetten aan de muur, de bedden waren ok.

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Buiten was het goed gezien de mooie omgeving

Het hotel dateert uit 1992. Is derhalve gedateerd. Er worden renovaties aangebracht. In de avond aan een bar iets gebruiken was niet mogelijk. Er is geen Bar

ruime kamer, goede badkamer ( afvoer wastafel liep niet goed door )

De kamer was zeer goed, ontbijt was goed maar niet veel...
    • Superior Vierpersoonskamer

Dat het zwembad niet open was ,ze zijn het aan het renoveren

De kamer was zeer goed, ontbijt was goed maar niet veel variatie. De parking was ideaal voor onze moto,s ,bijna vlak naast de deur. Het personeel was ook heel vriendelijk ,we hebben een zeer goede motorvakantie gehad.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

rondje eifel

de kamers zijn GROOOOT zit hoek buro tv goede bedden mooi balkon badkamer extra halletje met deur je hoort niks van de gang prima geregeld. Ontbijt van alles voorzien prima geregeld Mooi plaats om je motor te zetten

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Fantastisch hotel en dito personeel.

Wij hadden geen douchegordijntje. Verder alles TOP!

Prachtig hotel, mooi uitzicht, vriendelijk en behulpzaam personeel. Zou het iedereen aanraden hierheen te gaan.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Value for Money
    • Superior Vierpersoonskamer

De styling van het interieur is conform de smaak van 1991. Verder wel netjes en schoon. WiFi op de kamer (3e etage) was instabiel; in de lobby wel goed.

Zeer ruime familiekamer voor een gunstige prijs, inclusief ontbijt. Rustige ligging, hotel zelf ook rustig (mijn verblijf was in het laagseizoen).

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

het is een van de minste hotel wat wij al via booking.com geboekt hebben.
    • Superior Vierpersoonskamer

1/2 van de verlichting werkte maar. Lavabo was stuk en er waren geen wc rollen aanwezig bij de wc op de badkamer. Zeer slechte wifi en internetverbinding op de kamers en er hing een muffe geur op de gang en op de kamer zelf ook.

Ruime propere kamer, vriendelijk personeel en goed ontbijt

Haardroger werkte niet. Het was koud bij het ontbijt, de verwarming stond af. zwembad was niet meer open, valse reclame. En er was ook geen bar of andere voorziening. Niets in het stadje te zien.

Ruime propere kamer, vriendelijk personeel en goed ontbijt

Viel erg tegen.

De kamer viel erg tegen, nauwelijks vergelijkbaar met de foto's op de site. De wifi was abominabel slecht (in het hele hotel). Vanwege een grote groep gasten op zondag was het buffet ontbijt op zijn zachtst gezegd chaotisch - wij hebben ruim een half uur op een tafeltje moeten wachten - en was er nauwelijks meer brood of broodbeleg.

De omgeving van het hotel is prima. Mooi gesitueerd, vlakbij het centrum van Stadtkyll.

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Alleen om te slapen, goed genoeg.

De koffie en het internet, beide waren zwaar onvoldoende.

Het hotel is wat gedateerd, maar heeft alles wat je nodig hebt. Er wordt nu verbouwd dus je mist een gezellig barretje. Het ontbijt is niet overdadig, maar ruim voldoende om een goed en voldoende te eten.

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Blij weerzien

Het ontbijt was bij een wat grotere bezetting een beetje pover het aanvullen verliep te traag om de gasten perfect te kunnen opvangen. Het ontbreken van infrastructuur die normaal is in Duitsland zoals sauna en restaurant/stube.

de kamer was ruim en comfortabel. Staff was vriendelijk en voorkomend. Heropstartend hotel openheid tot overleg. De koffie- en theehoek, bovendien gratis. We kennen deze locatie en we weten dat ze alleen maar kan verbeteren (zie -punten) na lange tijd gesloten te zijn geweest. Voor de staff 'keep up the good work'

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Heel erg goed

Erg zachte hoofdkussens

Vriendelijk ontvangst. Prima kamers en erg netjes. Gratis koffie en thee. Ontbijt was ook goed verzorgd. Kussens van het bed wel erg zacht

• Beoordeeld op: 20 november 2016

mooie, grote kamers, goede bedden, gezellig zitje, gratis...

slechte internetverbinding op kamers (in de lobby wel goed). Geen hotel- of omgevingsinformatie in hotel of op kamer.

mooie, grote kamers, goede bedden, gezellig zitje, gratis koffie en thee in de lobby

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

Goede prijs/kwaliteit verhouding

De beschrijving van de kamer klopt niet helemaal. Er was geen bad en geen kitchenette. Het was voor ons geen probleem dat dit niet aanwezig was maar we vinden het wel een probleem wanneer de beschrijving niet klopt.

Grote kamer, goed verwarmt. Ruime badkamer met inloopdouche.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Prima prijs/kwaliteitsverhouding.

Enorme ruime kamer. Zou eigenlijk appartement genoemd moeten worden. Compleet met vierpersoons eethoek, keukenblok. Geweldig. De prijs doet daar dan nog een schepje bovenop.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Comfortabel hotel met een hart voor fietsers!

Er werd verteld dat er gratis koffie was in de lobby maar de termos was helaas leeg. Ik had liever vers fruit gehad bij het ontbijt in plaats van fruit uit blik. Er was slechts 1 meisje om het ontbijt te verzorgen en zij kon de toeloop duidelijk niet aan.

De kamer was ruim en mooi en de bedden waren heerlijk comfortabel. We hadden ook een mooi terras. We konden onze fiets op een veilige, afgesloten plaats stallen.

• Beoordeeld op: 24 augustus 2016

Moeten nog veel leren!

Inrichting ontbijtruimte met lange tafels voor ca. 16 personen. De beschreven kamer faciliteiten konden niet geleverd worden. Tijdens ontbijt was de aangrenzende ruimte beschikbaar gesteld aan een hoempa-orkest, dat er driftig op los oefende.

Ruime kamer

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Goed hotel.

Hotel am Park is een keurig hotel met zeer grote hotelkamers. De badkamer was ruim en schoon. Nagenoeg alle hotelkamers hebben een balkon. Het ontbijt was eenvoudig maar goed. Het hotel is in juli 2015 na een renovatie heropend. Bij het hotel kan gratis worden geparkeerd. Bij Hotel am Park is naar mijn mening sprake van een goede prijs-kwaliteit verhouding.

Vliegen op vlees en kaas bij ontbijt.

Vliegen op vlees en kaas bij ontbijt. Geen afscherming en geen gekoelde boxen

We hebben het super naar onze zin gehad !

Niets viel tegen..... ;-))

Alles was super goed ! !

basic ontbijt maar kwaliteitsvol, kamer zeer ruim en proper...

basic ontbijt maar kwaliteitsvol, kamer zeer ruim en proper alsook de badkamer

Prettig hotel

Ruime kamer. Hulpvaardig en vriendelijk personeel

Geen nachtlawaai en zeer vriendelijk personeel

Het vele lawaai in de eetzaal. Wij hadden nog juist de overschot (zat vol Nederlanders)

De slaapkamer zeer ruim en goede bedden

Tot onze verrassing spraken de meeste werknemers Nederlands...

Tot onze verrassing spraken de meeste werknemers Nederlands en zij waren zeer behulpzaam en vriendelijk.

Goed hotel
    • Superior Vierpersoonskamer

Goed ontbijt en ruime kamers

Ruime kamers

Ruime kamers Ontbijt goed

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Kon steeds koffie of thee gratis halen.
    • Superior Vierpersoonskamer

ontbijt, niet slecht maar sober was een verbouwing dus lounge was eigenlijk niet te gebruiken

Kon steeds koffie of thee gratis halen.

Verblijf hotel am park

Het idee dat er huisdieren mogen komen en dat met vloerbedekking in kamers

Ruime kamer en badkamer

Is gewoon goed

Zijn de kamers nog aan het renoveren

Grote ruime kamer

IK ZOU ER TERUG GAAN

SLECHTE MATRAS MAAR KAN TOEVAL GEWEEST ZIJN

Prijs kwaliteit aanrader

4,5
    Wifi

Wifi

• Beoordeeld op: 14 september 2017

hotel met open uitzicht en leuke omgeving
    • Superior Vierpersoonskamer

Er was een nare geur bij de ingang en in de kamers. Wellicht dat het te maken heeft met de tapijten...

Omgeving....

Ontbijt matig/standaard

Ontbijt matig/standaard helaas geen Restaurant/Bar

Het ontbijt vond ik wat minder qua keuze.

Het ontbijt vond ik wat minder qua keuze. Ook locatie voor het ontbijt was niet erg geschikt, vermoedelijk wegens werken in het hotel.

Ruime en schone kamer. Prima hotel goede prijs kwaliteit verhouding

Ontbijt starte niet heel vroeg

Ruime en schone kamer

Mooie uitvalbasis voor moteren of autoritten.

Aanblik op het niet in gebruik zijnde overdekte zwembad ligt er troosteloos bij !

Rustige ligging mooie omgeving

Prima hotel, rustige ligging en zeer ruime kamer.

Misschien 'n zitje op het balkon.

Mooie grote kamer en heerlijk bed.

Prima, mooie grote kamer met koelkastje. Rustig hotel

Mooie grote kamers met groot balkon. Lekker rustig.

aangename verlijfplaats voor korte break.

hotel wordt nog gerenoveerd. Wordt nergens vermeld

de ligging aan de Kylltalradweg

Geweldig naar onze zin gehad. Soepel en vriendelijk ontvangen

Dat we in een verbouwing terecht kwamen

Verrassend ruime comfortabele kamer

Slecht hotel

Eigenlijk niks

Goed met vriendelijk personeel

Ruime kamer en badkamer

ontbijt goed veel lawaai door werken tot zaterdagavond 18...

zoals ik reeds schreef veel lawaai door werken

ontbijt goed veel lawaai door werken tot zaterdagavond 18 uur, we konden niet tegen elkaar praten

de kamergrootte

Koffie bij het ontbijt

de kamergrootte

Voor een korte motorvakantie een goed hotel

Het hotel is enigszins vervallen.

Zeer grote kamers

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Het was uitstekend

Ik zou het niet weten

Ruime lichte kamer, voldoende stopcontacten, goed badkamer, fietsen in de garage met oplaadpunten, heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

ontbijt ruim voldoende

hotel werd verbouwd - daardoor o/a niet zo schoon in de gangen

ontbijt ruim voldoende

Goed hotel tegen een redelijke prijs

Er zat her en der wat spinrag in de kamer.

Ontbijt was voldoende. Kamer was zeer ruim. Elk moment gratis koffie en thee beschikbaar. Goede badkamer.

Ontbijt was prima de kamers waren een beetje oudsleeds.

Ontbijt was prima de kamers waren een beetje oudsleeds. Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Heerlijk grote kamer

Veel ruimte en een rustige kamer

Veel ruimte en een rustige kamer

Zeer ruime kamer.

Gebouw past hoegenaamd in omgeving. Dringend opfrissing nodig.

Zeer ruime kamer. Ontbijt ok maar wat amateuristisch.

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Ligging, gratis parkeren, gratis wifi, redelijk ontbijt,...

Koelkast was niet aanwezig.

Ligging, gratis parkeren, gratis wifi, redelijk ontbijt, zeer ruime kamer

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Een aangenaam verblijf voor 1 of 2 nachten.
    • Superior Vierpersoonskamer

Nog niet veel extra faciliteiten. Het ontbijt ( 7.00u en 10.00u) was om 9.00u ver op en werd niet aangevuld.

4 persoons kamer was zeer comfortabel.

prijs-kwaliteit : duur hotel

Werken in hotel, onkruid en vervuild rond hotel, geen bar, geen restaurant in hotel,

Lekker ontbijt, vriendelijk personeel, zeer grote kamers