Beoordelingen over Hotel Feilen-Wolff Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Kölner Str. 22, 54294 Trier, Duitsland

#34 van de 43 hotels in Trier

De afstand tot het centrum.

Er was 's nachts veel omgevingsgeluid omdat wij met de ramen open hebben geslapen, wegens de hitte. Er was (toevallig) een feest met live muziek aan de Mosel en er reden 's nachts heel frequent goederentreinen aan de voorkant kort langs het hotel.

De afstand tot het centrum.

Prima Hotel, betreft prijs / kwaliteit, motor kon mooi...

Prima Hotel, betreft prijs / kwaliteit, motor kon mooi in de garage staan, vraag een kamer aan de achterzijde van het Hotel, das rustiger, voorkant is redelijk drukke straat en spoorlijn. Prima ontbijt, aardige eigenaar, schone kamer, goed bed.

Ok doorstroom hotel, meer niet.

Dat alle personeel Duits kon praten ipv Bulgaars.

Kamer was schoon, maar alles was uit de jaren 70, veel lawaai van de drukke weg. Lekker ontbijt. Prima prijs/kwaliteit, OK voor een nacht.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

ontbijt, snelle beleefde bediening, prima kamer servies.

misschien touristen informatie op de kamer. was niet aanwezig, bus en trein info

ontbijt, snelle beleefde bediening, prima kamer servies. prima kok in het restorant

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Mooi stopplaats voor motorritten langs de Moezel en om 's avonds te eten in Trier

Naar het centrum is toch wel een kwartier lopen. Veel geluid van verkeer en treinen bij een kamer aan de straatrzijde van het hotel.

Mooie overdekte en afgesloten parkeerplaats voor onze motoren op de binnenplaats. Prima ontbijt.

Het ontbijt is voldoende.

Personeel spreekt uitsluitend Duits. Kamer is zeer klein. Hotel is gelegen aan een drukke baan, geen winkels in de nabije buurt. Centrum ligt op 2,5 km wandelen.

Het ontbijt is voldoende. Personeel is behulpzaam.

goed hoor!! Met een paar kleine kanttekeningen!!

Eigenlijk het ontbijt een beetje varieren, dat zou Leuk zijn!! restaurant niet gebruikt, door ook het mooie weer, maar nodigde ook niet echt uit!! We wilde savonds nog een borreltje toe doen, maar er werd meteen verteld dat ze om 22.00al dicht gingen. Beetje onvriendelijk hoor!!!

De ligging was Prima,kamers sober maar netjes. Ontbijt kan iets meerder variatie in, de hele week hetzelfde.De eigenaar was niet bepaald gezellig.Dat was jammer!!

Degelijk ontbijt

Geen WiFi Standaard kamer (geen minibar, geen waterkoker)

Degelijk ontbijt Makkelijk bereikbaar met de auto en op ca. 10' van het centrum Prijs-kwaliteit verhouding

het was goed en schoon

het is een oud hotel maar het is er schoon en dat is toch het belangrijkste het ontbijt is er goed we konden de moter,s mooi in de garage zetten en het licht vlak bij het centrum van trier

Fijn daar in Trier

Iets gedateerd, maar niet storend.

Fijne locatie dichtbij het centrum met gratis parkeren voor de deur. Vriendelijke mensen en overal is aangedacht (wanneer de deurdicht gaat hoe maak je het open etc.). Ze steken graag de armen uit de mouwen voor je.

Goed ontbijt,grote badkamer,we kregen een rustige kamer...

Nogal donker in het restaurant.

Goed ontbijt,grote badkamer,we kregen een rustige kamer achteraan gebouw.lekker gegeten 's avonds en heel prinselijk.op wandelafstand vh centrum.tof!we gaan zeker terug als we in de buurt moeten zijn.we woonden een concert bij in de Trier arena.parkeergelegenheid ok.

Vriendelijk behulpzaam personeel Mooie ruime en propere kamers en rustig balkon Prima ontbijt Lekkere maaltijden Kortom alles zeer naar wens

Best goed en geen duur hotel met prima ontbijt en goed avondeten.Voor enkele dagen uitstekend

Muren zijn dun, elk geluid is te horen

niets specials maar alles was er en was vers . meer moet dat niet zijn. Avondeten prima, zeer lekker en niet duur,vriendelijke bediening. Als tussenstop of enkele dagen uitstekend doenbaar.

Geweldig hotel, dicht bij centrum en ontbijt was goed

En oud hotel, maar dat heeft zijn charme. Geweldige familie die dit hotel runt met liefde. men werkt erg hard om de gasten het naar hun zin te maken. De kamer die ik had was voor iemand alleen perfect. Douche/toilet erg schoon. Ontbijt was geweldig, gewoon wat je van een goed ontbijt verlangd. Vanaf hotel 20 minuten lopen naar het centrum, je auto kun je aan de straat kwijt. kortom een prima hotel, prima plek.

Citytrip

Het comfort in de badkamer kon wat beter met een kastje en een kleerhaakje plus wat stopcontact dozen in bad en slaapkamer

Het ontbijt was goed en avondeten was voldoende en lekker.

Gemoedelijk, rustig.

Jammer, dat maandag rustdag is, toen wij er waren. Geen mogelijkheid voor avondeten. Ook alle andere dagen pas va. 18.00u geopend, dus overdag ook geen mogelijkheid voor n kopje koffie ofzo..Verplicht om naar centrum te gaan.

Ontbijt was goed, verschillende soorten verse broodjes, croissant, en ruime keuze beleg. Cornflakes, jus, ei, yoghurt..Niets te klagen dus!! Kamers, sanitair was zeer proper. Eigenaresse zeer vriendelijk en attent.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

6,0
    wij hebben een mooi weekend gehad

het bed is aan de lage kant en de kussens zijn te zacht.

.Het ontbijt en de kamer waren redelijk. Wij hebben s"avond laat nog een kleinigheid gegeten dat was super.

Prima overnachting na een concert in de Trier Arena

Het is een ouder hotel maar wel met een prima bed, een hele warme douche en een simpel maar prima ontbijt. Voor deze prijs echt een aanrader. Net geen 3 km van de Trier Arena. Lopend prima te doen.

Ontbijt was sober maar voldoende.

We hadden aangegeven met de boeking dat een persoon glutenvrij was maar geen rekening mee gehouden. Punt van aandacht!

Ontbijt was sober maar voldoende. Prima uitvalsbasis voor een bezoek aan de stad. Vriendelijke mensen in de bediening.Kamers eenvoudig maar schoon.

Ruime kamer, op loop afstand van de stad.

Ruime kamer, op loop afstand van de stad. Ontbijt goed verzorgt en vriendelijk personeel. Door omstandigheden moesten wij ons verblijf eerder beëindigen. Ongevraagd bood de hoteleigenaar ons aan een gedeelte van de reeds betaalde kosten terug te betalen!

De omgeving en trier is een heel mooi. Er is veel te doen.

Het was niet gezellig. Zoals een barretje waar je aan kon zitten. Er was geen leuk zithoekje waar je gezellig kon zitten je moest maar op je kamer zitten. Het heeft een fliinke renovatie nodig, want het was heel oudbollig.

Het was schoon

Goed genoeg voor bezoek aan Trier

Alles is gemiddeld en simpel; redelijk goed schoon. Geen hotel om in te verblijven, maar als slaapplaats tijdens een bezoekje aan Trier zeer acceptabel als je geen hoge eisen stelt. Dan is vooral de kwaliteit prijsverhouding doorslaggevend. Standaard ontbijtbuffet, niets op aan te merken. Slaapkamers aan achterzijde van het complex aan een rustige straat; niet aan de drukke voorzijde. Redelijke loopafstand tot alle bezienswaardigheden: een dag is genoeg.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

niet voor herhaling vatbaar.

kamer en alles oud, klein en versleten. badkamer net groot genoeg voor kleine douche en wc, beide proper maar versleten. lavabo naast bed hing los en silicone gebarsten. veel lawaai van wat er in hotel gebeurde. vlak langs drukke baan zodat je niet buiten kon zitten. ver van centrum.

bed en Tv waren in orde. Prijs kwaliteit sus en zo. ontbijt te doen.

Een goed hotel voor kort verblijf

Wij (echtpaar 75 jaar) zeulden de koffers de trappen op terwijl de eigenaar (ongeveer 40 jaar) met lege handen achter ons aan liep...........De kamer is niet geschikt voor langer verblijf Zo zijn er geen gemakkelijke stoelen, is de verlichting te slecht om bij te lezen en heeft de tv alleen Duitse zenders

Het hotel is gelegen op redelijke loopafstand van het centrum. Het hotel ligt aan een drukke straat, we hadden geen last van het verkeerslawaai omdat we (op ons verzoek) een kamer achter kregen. Het ontbijt was normaal, het diner prima maar te zout . De kamer was sober, schoon, de bedden zijn prima.

Restaurant van het hotel lekker en prijsvriendelijk

Afstand naar het centrum is toch zeker 25 minuten lopen. Wel een verbinding met de bus echter 's avonds weinig frequent.

Restaurant van het hotel lekker en prijsvriendelijk

wij hebben leuke dagen gehad .Fietsen langs de Moezel was leuk.

Parkeren gaat soms moeilijk want het hotel heeft bijna geen eigen parkeerplaats

Kamers eenvoudig maar schoon .Ligging is prima. Ontbijt was goed maar niet uitbundig. Parkeren is niet geweldig ,soms moet je voor aan een hele drukke weg parkeren. Bedden waren prima maar op tv was geen nederlandse zender.

Leuk hotel maar volgende keer zou ik een ander hotel proberen

Erg gehorig, bedden waren al wat ouder. Helaas langs de kant van de drukke weg parkeren. Wij vonden het toch iets minder prettig om wat verder weg van het hotel de auto te parkeren.

Goed ontbijt

héél goed , jammer van de norse eigenaar !!

de vriendelijkheid van de eigenaar kon beter, was niet goed gezind toen we na het avondeten nog iets wilde drinken in het restaurant , alhoewel het nog een half uur open was , had de tafel al opnieuw gedekt voor s 'morgens, !!

ontbijt was goed, kamers waren oké

Genieten in Trier!

Prima hotel voor city trip Trier, parkeren terrein hotel of in de buurt van hotel (gratis). Op wandelafstand van centrum Trier (15 minuten). Kamers zijn prima, wij hadden een kamer met balkon, was heerlijk. Elke dag nieuwe handdoeken en schoonmaak kamer. Ontbijt was fantastisch met genoeg keuze! Vriendelijke personeel. Avondeten ook aan te raden, wij hebben er elke avond heerlijk gegeten voor een perfecte prijs!

Uitstekend adres voor een dagje Trier

Hotel ligt aan drukke weg. Gelukkig hadden wij de kamer achterin.

Voordeel van dit hotel is gratis parkeerplek voor de deur en ontbijt was inbegrepen. Op slechts 1 km zit je midden in de Alt stad van Trier. Hotel heeft een restaurant Grieks Bulgaars en ruime keuze en smaakte prima. Wifi was snel.

Als uitvalsbasis voor motortochten geschikt.

Ligt langs drukke weg (hadden daar verder géén last van). Dik kwartier lopen naar centrum.

kamer voldoende groot. Enigszins gedateerd, wel netjses. Goed ontbijt. Garage voor motor.

Ruime kamer en ontbijt voor een schappelijke prijs.

Ontbijt was schraal toen we rond half 10 beneden kwamen (Ontbijt duurde tot 10uur). De tweede ochtend was er geen warm water en konden we dus niet douchen. Door drukte op de weg overdag was het parkeren aan de weg niet gemakkelijk. Verouderd interieur in eetzaal (Duitsland in de jaren zestig).

De kamer was lekker ruim. De kamer en badkamer waren voldoende schoon. Hotel is op loopafstand van het centrum.

Redelijk

Geen Parkeer plaats Parkeren in de berm langs de weg als er plaats is Geen terras Geen lift

Perfect internet Prima bedden Rustig kunnen slapen geen straatlawaai

Vriendelijke ontvangst.

Niets. Het enige is dat het best lastig is om voor het hotel te parkeren (overdag), het is best een drukke straat. Misschien een tip zodra je geboekt hebt dat je via een mail uitleg hierover krijgt hoe je aan de achterzijde kunt komen.

Vriendelijke ontvangst. Nette kamer (wel gedateerd, maar dat is bijna overal in Duitsland) Iedere dag schoonmaak en schone handdoeken. Wij sliepen aan de achterkant, dus ver van het lawaai van de straat. Ontbijt is prima, voldoende keuze. Parkeren kan aan de achterzijde van het hotel. Het hotel ligt op 10/15 minuten lopen van het centrum van Trier. Bij het hotel kun je ook eten, helaas kan ik dat niet beoordelen, maar de prijzen zijn er heel schappelijk.

Lang weekend Trier.

Ik vond de weg vrij druk om te parkeren / over te steken. De weg had verder geen invloed op de nachtrust, gelukkig.

Goede plek voor een bezoek aan Trier. Redelijk dicht bij de stad, gratis parkeren. 20 minuten lopen naar het centrum, de bus is ook goed te doen! Aardig personeel, persoonlijke ontvangst.

Parkeermogelijkheid. Hele drukke weg. Moeilijk om over te steken..

Vriendelijke ontvangst. Ouderwets Hotel authentiek. Alles was perfect. Ook het diner en ontbijt toppie.

Kamer was heel schoon, ontbijt was voldoende.

Afstand van hotel naar centrum was lopend verder dan verwacht. Was circa 25 minuten. Kamer was een beetje aan de kleine kant

Kamer was heel schoon, ontbijt was voldoende. Diner was prima zowel kwalitatief als qua prijs. Onze kamer lag aan de achterkant wat lekker rustig was. Bovendien was er een overdekt balkon wat heel prettig was.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

5 dagen lekker verwennen in een prima hotel.

voor die prijs kon het niet beter.

prima kamers heel proper,nette bediening,goede bedden ook voor rug patiënte,zijn wij alle twee. parkeren praktisch voor de deur.goed eten.over de brug en je bent in het centrum.een aanrader. prijs kwaliteitsverhouding niets mis mee,voor herhaling vatbaar.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

net hotel op wandelafstand van Trier, ideaal voor motards omwille van hun privé-motorparking

-voor deze correcte prijs zijn hier voor ons geen nadelen

+net basic hotel aan een correcte prijs +privé motorparking +op 500 m van de oostelijke oever van de Moezel met veel restaurantjes +naar het schijnt ook een eigen goed restaurant (nog niet geprobeerd) +goed ontbijt is in de prijs inbegrepen

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Aan de rand van Trier, 20 minuten lopen naar de prachtige binnenstad. Vlakbij een bushalte

Parkeergelegenheid. Eigen parkeergelegenheid hield in dat je aan de openbare drukke weg een plekje moet zoeken. Niet leuk een volle auto zo te parkeren

Restaurant (Bulgaars) was uitstekend en ook het ontbijt. Rustige ruime kamer in een bijgebouw

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Prima hotel voor enkele overnachtingen maar ook niet meer dan dat.

Het hotel ligt aan een drukke weg en langs spoorwegen. Daarvan heb je wel wat geluidsoverlast. Er is bij het hotel geen terras of een andere gezellige ruimte om even wat te drinken. Er is alleen het restaurantgedeelte en dat nodigt niet uit om even gezellig wat te drinken. We hebben er overigens niet gegeten dus daar kan ik niets over zeggen. Over het algemeen is het behoorlijk gedateerd maar het is wel allemaal erg goed bijgehouden. Het is allemaal wel schoon en zuiver. Er is ook geen airco op de kamer, wel jammer want toen wij daar waren was het erg warm.

Het was schoon. De bedden waren fijn. Ontbijt was prima. Wij waren met een aantal motoren en die konden we allemaal in de garage parkeren.

Gebruik een groepsbusticket 12,50 5 p. de gehele dag v.v. naar Trier centrum e.d.

Kamer is wat gehorig en er is geen lifte voor als je wat slecht ter been bent. Verstuurd vanaf mijn iPhoneat

Lekker ontbijt. En bIj aankomst werd ons een parkeerplaats achter het hotel aangeboden (gratis). Redelijke dinerprijzen.

Goed hotel voor fietsers, wandelaars langs de rivier de Mosel

Het is jammer dat er bij het hotel geen gelegenheid is om buiten op een terras te zitten met mooi weer om nog even een drankje te nuttigen.

Het hotel is prima voor een paar nachtjes, prima ontbijt en vriendelijk personeel, het centrum van Trier is voor als je goed ter been bent prima aan te lopen.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Niets, ze kunnen het iets moderner makenmaar dan wordt het ook duurder

Het was prima, zeker voor de prijs en relatief dichtbij. Ook was er een leuke boulevard aan de moezel net over de brug die bijna klaar was

Voor herhaling vatbaar.

Beetje oud maar zeer proper. Personeel zeer vriendelijk, gratis garage voor de motorfiets. Het restaurant bij het hotel is een aanrader. Lekker en goedkoop. Vraag wel een kamer aan de achterzijde van het hotel want het is gelegen aan een drukke straat. Goede wifi. Goed hotel om Trier en omgeving te verkennen. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

zeker boeken

Ge moet 14 Min wandelen naar het centrum ( maar dat wisten we )

Het ontbijt was alles dat ge moet hebben, niets op aan te merken , restaurant is ook een aanrader

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Matras was iets te zacht. Dat is persoonlijk.

Het is een gezellig familiehotel met een goed en goedkoop restaurant. Waar je je drankjes of diner op de rekening van je kamer nr kon zetten.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Prima.

Er viel ons helemaal niets tegen.

Het ontbijt was kwaliteitsvol en uitgebreid, super. Een pluspunt is het bijhorend restaurant. Het eten was er lekker, uitgebreid en goedkoop. Het personeel zeer zeer vriendelijk. De netheid van de kamer was prima. Qua prijs/kwaliteit geven wij 300%

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Het hotel is ideaal na een dagje shoppen in Trier

Koffie was beetje te sterk, maar dat hebben wij opgelost door beetje warm water toe te voegen.

Mooi charcuterie buffet Lekkere knapperige broodjes en croissants Yoghurt en fruit

Super geslaagd.

niets wij waren tevreden zo .

Ontbijt was eenvoudig maar alles was er war je mag verwachten. Ze kunnen zer goed de broodjes afbakken. Diner vond ik heel erg goed. Prijzen zijn ook zeer acceptabel.

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

De prijs/kwaliteitverhouding is goed, er is voldoende...

Alles was naar wens.

De prijs/kwaliteitverhouding is goed, er is voldoende gratis parkeer gelegenheid bij het hotel, alles was naar wens, ongeveer 15 minuten lopen naar Porta Nigra, een machtig ontbijt. Rustige buurt en leuke kamer met balkon.

fantastische vakantie

super proper hotel , vriendelijke eigenaar, personeel . zeer lekker ontbijt en avondmaal hondvriendelijk , dicht bij centrum in 1woord fantastisch

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Goede uitvalsbasis voor de Moselsteig

Kamer lag aan een weg waar 's morgens nogal wat te doen was. Met de raam dicht geen probleem, met de raam open echter wel.

Prima ontbijt, ruime badkamer en een goed bed.

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Aantal dagen de weihnachtsmarkten bezocht met familie.

Misschien een koelkastje op de kamer zou ideaal zijn.

Prijs kwaliteit verhouding was zeer goed in dit hotel. Ontbijt was ook goed voor elkaar. Wij hadden kamers aan de achterzijde van het gebouw, waar meer rust heerst dan aan de straatzijde. Maar wij hadden geen klagen. Tevens gebruik gemaakt van het restaurant waar de gerechten ook goed waren. Ook de weihnachtsmarkten waren goed beloopbaar van dit hotel. Kwartiertje lopen ;)

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Locatie ca 25 min.

Het ruikt erg muf ondanks dat het schoon is en het is verouderd. Maar desondanks voor een bezoekje aan Trier is dit een prima hotel.

Locatie ca 25 min. Van het centrum. De bushalte is dichtbij, binnen 10 minuten ben je in het centrum. Het ontbijt was uitstekend Daarnaast kan je heel erg goed dineren tegen een uitstekende prijs.

• Beoordeeld op: 25 november 2016

Goed, goede prijs -kwaliteit, toch wat oudmodisch en wat gebrek aan "geestdrift".

Er was geen lift naar de tweede verdieping! Heel drukke straat waar het hotel gelegen was ( verkeer + goederentreinen) gelukkig kregen we een kamer in de bouw achterin.

Degelijk ontbijt, propere kamers en elke dag in orde gebracht!

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Aanrader voor een lang weekend!!!!

Was parkeer ruimte aan beide kanten van de straat, maar als deze vol is?

Nette kamer, zeer schoon. Prima ontbijt. Vriendelijk personeel. Vlakbij centrum Trier.

Aanrader

Ligging hotel prima, op goede loopafstand tot het centrum. Kamers waren netjes, ontbijt goed verzorgd en personeel vriendelijk. Kwaliteit-prijsverhouding uitstekend.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Heerlijk rustig en comfortabel.

Geen minpunten. Wel was er weinig animo om er te dineren. Er waren weinig gasten, terwijl de kaart er goed uit zag. Wij zijn trier in gelopen om te eten.

Kamers waren simpel maar voldeden en heel schoon. Ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 30 september 2016

Kamer was prima.

Locatie is aan een drukke weg. Buiten centrum.Wel goed aan te lopen maar erg druk.

Kamer was prima. Hadden zonder problemen een andere kamer gekregen ivm lawaai door werkzaamheden in de straat.Hoefde ook niets bij te betalen wel een grotere en ruimere kamer. Mooie locatie om te starten met fietsen

• Beoordeeld op: 30 september 2016

Ok hotel, communicatie over werkzaamheden ronduit slecht

Men had verzuimd te melden dat de straat, pal achter mijn kamer, werd opengebroken. Het materiaal van de werklui stond onder mijn raam geparkeerd. Ik was dus om 7.00 uur klaar wakker. Het ontbijt was ok, niet bijzonder.

Prima bedden. Prettig ontvangst.

• Beoordeeld op: 21 september 2016

We mochten de motoren in de garage neerzetten.

Eigenlijk niets

We mochten de motoren in de garage neerzetten. We waren wat vroeg maar mochten toch al de kamer gebruiken. De binnenstad van Trier goed te voet te bereiken.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Goed genoeg!

De koffie uit een perculator is een serieus minpunt. De koffie is om 7.00 uur klaar en staat daar tot het einde van het ontbijt. Dit doet een beetje denken aan de koffie in een voetbalkantine. Een expressomachine mag toch wel in een hotel.

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

korte vakantie

Bij slechter weer kun je niet echt gezellig op je kamer zitten met 1 rechte stoel. Er is ook, behalve je balkon, geen gelegenheid om bij het hotel buiten te zitten.

Het eten in het restaurant was lekker, er was een goede ruimte voor de fietsen, iedere dag schone handdoeken. Goed ontbijt. Service personeel.

• Beoordeeld op: 25 juli 2016

Hotel is best aan te raden en zeer vriendelijk personeel zeker een 9.0 waard.

Er was een foutje van de kok mijn vrouw had haar avond eten al en ik moest wachten. Kok had het vergeten te maken. Kwamen wel direkt sorry en excuses doen wel een pluspunt. Maar ja foutje kan iedereen maken tog.

Eten goed en niet te duur drinken ook redelijke prijs. Bed zeker goed heerlijk geslapen. Kamer met douche wc. En balkon goed te doen voor een twee Persoons kamer niks op aan te merken.

• Beoordeeld op: 19 juli 2016

zeer schoon hotel voor bezoek Trier, mooi gelegen aan de Moesel, loopafstand van centrum

Kleine eenpersoonskamer zonder balkon.

Het ontbijt was uitstekend verzorgd, steeds aangevuld indien nodig, alles wat men zich maar wensen kan. Hele schone kamer met douche

Gedateerde kamer

Gedateerde kamer

Zeer vriendelijke mensen en lekker eten.

Geen airco op de kamer.

Zeer vriendelijke mensen en lekker eten. Ook het ontbijt was telkens goed en alles wordt regelmatig aangevuld.

goede prijs - kwaliteit verhouding

Rust en goed ontbijt

Het ontbijt was goed.

Niets alles goed.

Het ontbijt was goed.

Goede locatie, goed restaurant.

Goede locatie, goed restaurant.

Voor deze prijs was alles dik in orde

Eigenlijk niets

Prijs kwaliteit ,nette kamers en heel vriendelijke gastheer en personeel

Voor een stadsvakantie lekker dichtbij aan de moezel en zeer gastvrij

eigenlijk niets

Het ontbijt was goed alles werd zeer snel bijgevuld. Restaurant hebben we alle dagen 's avonds gegeten. Is zeer goed en voordelig.