Beoordelingen over Ferienhaus Am Reilsbach Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Am Reilsbach 25, 56812 Cochem, Duitsland

#26 van de 48 vakantiewoningen in Cochem

Gebaseerd op 337 beoordelingen over dit appartement

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Prachtige ligging, rustig, maar toch vlakbij wandelafstand van Cochem-centrum.
    • Appartement met 1 Kleine Slaapkamer

Wifi. Tot tweemaal toe de code gevraagd. Was niet juist. Heb het daarna niet meer gevraagd.

Een prachtig uitzicht vanuit het bovenste appartement. We hadden een zicht op de Moesel en de Reichsburg!

Prima appartement in rustige omgeving op redelijke loopafstand van het stadscentrum van Cochem.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Het is een kwartiertje lopen tot het centrum, deze wandeling is overigens wel langs de moezel en beslist geen straf.

Mooie ruimer kamers, prachtig uitzicht net buiten het centrum, goed ontbijt. Wij waren op de motor en konden de motor prima kwijt.

• Groot Appartement met 1 Slaapkamer

Zeer vriendelijke ontvangst. We kregen apartement nr 3. Was heel schoon, goede keukenapparatuur, smart tv, een balkon en een heel mooi uitzicht op de Moezel en het kasteel. We hadden ontbijt genomen. En dat was ook goed verzorgd. Verschillende kaas/worst soorten, zoetigheid, yoghurt, cornflakes en er werd gevraagd of je ei wilde. Niets was de eigenares te veel. Er waren handdoeken aanwezig, vaatwasblokje, andere wasmiddelen. Je kunt wandelen naar het centrum ongeveer 15 á 20 minuten heuvelafwaarts, terug moet je wel heuvelopwaarts dus als je niet goed ter been bent kan je beter met de auto.

Prettig, rustgevend, mooie omgeving, veel te doen
    • Groot Appartement met 1 Slaapkamer

Organisatie die bij afwezigheid zaken regelde voor de host was matig. Zodra de eigenaresse zelf terug was verliep alles soepeler, directer en prettiger.

Mooie ruimte, goede locatie en prettig appartement.

Ruim appartement op 20 minuten lopen van Cochem
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Het appartement was alles behalve schoon. Stofwolken onder de banken, schimmel in de badkamer en een plakkerige keuken. Ook lag het ene matras beter dan het andere.

Het appartement was heel ruim met heel veel kastruimte. Ook was er een baby(camping)bed aanwezig en veel speelgoed voor de kinderen. Mooie rustige ligging in Sehl op 20 minuten lopen van Cochem. Prachtig uitzicht vanaf het balkon op het stadje en de burcht.

Leuk gehad, mooie ligging, maar het kon allemaal voor die prijs net wat beter
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Inventaris keuken (weinig servies en keukengerei, scheefgetrokken pannen) Ontvangst (sleutels op brievenbus gelegd) 4 bedden opgemaakt, we waren met zn vijven Onder de zeer stoffige matten lagen hondenharen Tegels toilet en badkamer vies Bankstel zat niet lekker

Ligging tov de Moesel en Cochem, uitzicht op kasteel

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Een aanrader voor gezinnen
    • Appartement met 1 Kleine Slaapkamer

De dekens in de kamer waren precies wat stoffig. Ik moest altijd beginnen hoesten als ik pas in bed lag. Ook de kussens zijn aan vervanging toe.

De inrichting van het appartement, de prijs/kwaliteitverhouding, de ligging en de vriendelijkheid & bereidwilligheid van de gastvrouw

Mooie accomodatie die zeker aan te bevelen is.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Te weinig WC papier aanwezig. Eigen aanvullend papier gebruikt. Dit zelf niet aan willen geven. Was ruimte genoeg geweest om nog ergens reserve neer te leggen zodat je hier niet naar hoeft te vragen.

2 kamers met leuke/gezellige huiskamer en goed uitgeruste keuken.

In 1 woord: perfect ,

Eigenlijk niets

Prachtig appartement, werkelijk alles wat een verblijf aangenaam maakt, was aanwezig. Uitzicht op Cochem met zijn burcht was perfect. Gastvrouw had leuk kersstukje met kaarsen neergezet en een schaaltje met lekkers. Een minpuntje: het gebouw was vrij gehorig. Zouden zo weer terugwillen, maar dan zonder de regenbui van een week.....

Kamers waren proper en ruim genoeg, veel licht inval...
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Kamers waren proper en ruim genoeg, veel licht inval aanwezig, honden zijn welkom, nieuwe keuken, zeer aangename sauna, vriendelijke dame, handdoeken/keukenhanddoek en bedlinnen aanwezig, kortom een erg fijn verblijf gehad!!

Kortna 2 dagen verhuist naar een plek elders begane grond
    • Appartement met 1 Kleine Slaapkamer

Geen uitleg over het verblijf zelf, faciliteiten, de 3 trappen die we op moesten lopen met hond en moeilijke traploper, was echt een tegenvaller

Uitzicht

Prachtig uitzicht vanaf balkon.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Niks. Alleen de koelkast werd niet schoongemaakt. De verrotte groenten zaten nog in de koelkast. Vast vergeten.

Prachtig uitzicht vanaf balkon. Ik ben alles tevreden: goede matras, vooral heel schoon, nieuwe keuken, nieuwe flatscreen.

Lieve gastvrouw, leuk appartement en een prachtig uitzicht.
    • Appartement met 1 Kleine Slaapkamer

Feitelijk niets. Mijn conditie viel tegen en dat was te merken met het traplopen.

Lieve gastvrouw, leuk appartement en een prachtig uitzicht. Fijn ook dat de motor in de garage mocht staan en er was direct wederzijds vertrouwen ondanks dat wij er nog nooit waren geweest. Aanrader.

Top vakantie gehad zeker voor herhaling vatbaar
    • Appartement met 1 Kleine Slaapkamer

Magnetrom in de keuken zou fijn zijn .. en bij aankomst niet alle ramen open .. het huis zat vol wespen en vond dat dood eng met een kleintje

Kamers waren heerlijk groot

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

We hebben er echt genoten. Is een aanrader!!
    • Appartement met 1 Kleine Slaapkamer

De inventaris van de keuken is minmaal. De zit/slaapbank in de kamer is echt zo hard als een plank. Niets geen informatie aanwezig over de apparatuur en afval wegbrengen.

Het was een mooi appartement Prachtig uitzicht over de Moezel en Cochem. Mooie omgeving. Cochem is een prachtig en gezellig stadje.

Super appartement voor een mooie vakantie in Cochem
    • Appartement met 2 Slaapkamers

De reactie per e-mail gaat niet zo snel. Voor vertrek hebben we even gebeld. Tijdens dit gesprek werden we zeer vriendelijk te woord gestaan en kregen we het mobiele nummer en het adres. Er waren enkel twee tweepersoons bedden, welke wel erg breed zijn. Onze drie kinderen hebben dus samen in een bed geslapen.

Het appartement is compleet (moderne TV, oven, magnetron, vaatwasser, WiFi), erg schoon en heeft een mooi uitzicht op de burcht van Cochem. Er is genoeg parkeergelegenheid, een speelruimte in de kelder met tafeltennis tafel en poolbiljart en een tuin met stenen oven waarin je kunt barbecueën. Het ontvangst was erg vriendelijk. Alles wat er is mag gebruikt worden (een extra matras, de stofzuiger, kolen voor de barbecue). Het appartement ligt in Sehl, op 20 minuten loopafstand naar het oude stad centrum.

Klein appartement met heerlijk balkon en geweldig uitzicht.
    • Appartement met 1 Kleine Slaapkamer

Slaapkamer was voor de 3e persoon wel wat krap, echt strak onder de schuine kant. Het was ook nogal warm met 3 personen op de slaapkamer. Onze zoon (14) heeft de overige nachten op de slaapbank in de zitkamer geslapen. Wat overigens wel prima ging.

wij hadden het bovenste appartement met een heerlijk inpandig balkon en een geweldig uitzicht! Prima bank en stoelen met tv in de kamer. Alles was eigenlijk wel aanwezig. Er waren ook handdoeken. Vriendelijke gastvrouw, prima ontbijt. Fijne douche. Map met info over wandelroutes en uitstapjes. Wij hadden geboekt voor 1 nacht maar zijn 5 dagen gebleven. Met een kwartiertje lopen ben je in het centrum van Cochem.

Mooie locatie, fijne ruimte, maar helaas gruwelijke bedden.
    • Appartement met 1 Kleine Slaapkamer

Het tweepersoonsbed was niet alleen intens zacht, maar er zaten ook nog eens diepe kuilen in. Ik kreeg zelfs pijn in mijn rug! Uit ellende ben ik op het kinderbedje gaan slapen. De slaapbank was daarentegen keihard.

Prachtig uitzicht vanaf het balkon! Gezellig en zeer betaalbaar voor de ruimte!

HET ontbijt was goed en het uitzicht fantastisch
    • Appartement met 1 Kleine Slaapkamer

De steile straat om bij het appartement te komen lopend. De vele trappen in het huis zelf om bij ons appartement te komen.

HET ontbijt was goed en het uitzicht fantastisch

Leuk verblijf in Sehl
    • Appartement met 2 Slaapkamers

De bedden zijn helaas wat zacht als je normaal op hardere bedden slaapt daarnaast misten we eigenlijk de gebruiksaanwijzingen voor de elektrische apparaten.De sauna en fitness ruimte is meer een opslagruimte hier kunnen ze meer mee doen.De bank in de living kan naar een beter niveau.

Ruime indeling verblijf alles aanwezig om jezelf te redden.Mogelijkheid om te kiezen voor ontbijt die gewoon maar wel goed was.Al met al viel dit niet tegen

Voor herhaling vatbaar!!!!
    • Groot Appartement met 1 Slaapkamer

Heb eigenlijk geen minpunten!

Ligging van het appartement was perfect. Net buiten de toeristische drukte en dus parkeergelegenheid maar prima binnen bereik! Mooi ruim appartement met alles wat je nodig hebt voor handen. Net nieuwe keuken erin!

De heel vriendelijke eigenares heeft ons opgevangen en alles...
    • Appartement met 2 Slaapkamers

De heel vriendelijke eigenares heeft ons opgevangen en alles uitgelegd. Het appartement was ruim, schoon, leuk ingericht en van alle gemakken voorzien. In het Ferienhaus was op de onderste verdieping een speelkamer aanwezig met poolbiljart, tafeltennis en spelletjes wat de kinderen helemaal super vonden.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

• Appartement met 1 Kleine Slaapkamer

De appartementen zijn wat gehorig maar tijdens de avond en nacht was het wel stil overal.

Schoon groot appartement met balkon. Hond gratis mee. Gemoedelijke sfeer. Met de pasen kregen we een schotel eieren voor de deur! Prachtige omgeving om te wandelen. Cochem is een gezellige stad.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Fijn appartement, alles wat je nodig hebt is aanwezig.
    • Appartement met 1 Kleine Slaapkamer

Appartement was netjes en schoon, keuken en badkamer bezit alles wat je nodig hebt. Bij aankomst mochten we kiezen welk appartement we wilde. Wij zaten in appartement 3, mooi uitzicht op de burcht en een groot balkon. Goede service!

• Beoordeeld op: 8 november 2016

adembenemend uitzicht op het kasteel en de Moezel
    • Appartement met 1 Kleine Slaapkamer

- te zachte hoofdkussens - onze dochter sliep heel slecht op de slaapbank doordat die te hard was en ook door het vele lawaai in de kamer ernaast - enkel Duitse zenders op tv - veel trappen

- kamer met alle basiscomfort en veel lichtinval - panorama bij de ontbijttafel *** - er waren nog 2 kamers over en we mochten kiezen welke we wilden bij aankomst - enorm veel te doen in de omgeving, voor ieder wat wils!

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Heel fijn appartement op een mooie locatie met uitzicht op de Reichsburg in Cochem.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Fijn appartement met schitterend uitzicht op Reichsburg van Cochem en de Moezel. Prima uitvalsbasis voor dagtochtjes in het Moezelgebied. We hadden maar tijd voor een verblijf van een nacht, maar zouden hier anders best een aantal dagen hebben willen verblijven.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Goede prijs/kwaliteit verhouding
    • Groot Appartement met 1 Slaapkamer

Eigenlijk niets, we zouden hier weer boeken als we naar deze omgeving willen.

+ Ruim appartement, eenvoudig ingericht maar alle voorzieningen aanwezig + Schoon + Gelegen in rustige woonwijk op loopatstand van centrum Cochem (20 min) + Supermarkt op 5 min lopen + Goede wifi ontvangst + Goede prijs/kwaliteit verhouding Bij aankomst bleek ons appartement nog niet beschikbaar, omdat een andere familie daar was geplaatst vanwege waterschade. We kregen een iets kleiner appartement aangeboden in het andere huis. De volgende ochtend konden we het grotere appartement betrekken. Ter compensatie kregen we een ontbijt aangeboden, wat ons betreft dus heel keurig opgelost.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Het appartement was praktisch & zeer handig ingericht!
    • Groot Appartement met 1 Slaapkamer

Alleen jammer dat we geen balkon hadden!

Het appartement was praktisch & zeer handig ingericht!! Voldoende ruimte overal! Wat ons het meest overtrof is elke dag weer het fantastische uitzicht op het Burcht van Cochem!! En de Moezel met z'n bedrijvigheid aan boten, schepen!!

• Beoordeeld op: 9 september 2016

Mijn schoonvader is slecht ter been de dame heeft er voor...
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Matrassen hadden wat beter kunnen zijn

Mijn schoonvader is slecht ter been de dame heeft er voor gezorgd dat we onbijt op de kamer kregen daar zijn we heel dankbaar voor

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Ik vond het een geweldige accomodatie en heel vriendelijk medewerksters!
    • Vakantieappartement

De trappen, voor minder validen is het niet geschikt want voordat je binnen bent moet je al 10 treden op. Eenmaal binnen kun je laten weten dat je minder valide bent zodat ze je op de begaande grond kunnen boeken ....wat ik vergeten was...

Het 3-kamer appartement was geweldig, veel ruimte, balkonnetjes, mooi uitzicht en geweldige locatie. Makkelijk op loopafstand van stadje cochem.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Het uitzicht vanuit appartement 3 was fenomenaal!
    • Groot Appartement met 1 Slaapkamer

We kregen nauwelijks informatie, 1 sleutel dat is heel lastig. De eigenaresse is niet of nauwelijks bereikbaar, antwoord niet op mail. Alleen Duitse zenders op tv, geen cd/dvd speler.

Het uitzicht vanuit appartement 3 was fenomenaal! Alles schoon en fris. Net buiten Cochem maar alles bij de hand. Bakker en supermarkt op loopafstand.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Het uitzicht vanaf ons appartementje was echt heel mooi.
    • Appartement met 1 Kleine Slaapkamer

De eigenaresse was wel eens moeilijk te vinden, maar ze was verder heel vriendelijk en behulpzaam.

Het uitzicht vanaf ons appartementje was echt heel mooi. Je ziet het kasteel met de bergen op de achtergrond en een stuk van de moezel. Het ontbijt hadden we de eerste dag beneden in de eetzaal, maar de andere dagen toch er voor gekozen om zelf broodjes bij de bakker om de hoek te halen en met dat mooie uitzicht de dag op ons gemakje te beginnen. Heerlijk hoor. Cochem ligt vlakbij en dat is werkelijk een heel mooi historisch stadje waar je `s avonds voor weinig geld genoeg keuze hebt om op een terrasje te eten en gezellig te zitten. In ons appartement nr 11, zaten twee balkons. In het appartement was gewoon alles aanwezig wat je nodig hebt. Beddengoed, wat handdoeken, theedoek, koelkast met vriesvakje, fornuis, magnetron, best goede bedden, tv, zelfs een klein bloemetje op tafel.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

De locatie van het huisje heeft een mooie ligging, het...
    • Vakantieappartement

Bij aankomst lijkt het appartement aan de buitenzijde niet op de afbeelding welk bij booking.com vermeld staat. Daarnaast zou uitleg over de gang van zaken prettig zijn geweest, zoals het wegbrengen van afval, waar we het wachtwoord van de wifi en huisregels kunnen nalezen, aanbetaling borg, hoe gebruik te maken van de mogelijkheid tot de ontbijtservice, en waar te melden met calamiteiten.

De locatie van het huisje heeft een mooie ligging, het centrum is op loopafstand!

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

"Duitse Gastvrijheid op Hoog Nivo"
    • Appartement met 1 Kleine Slaapkamer

Marie-Helen & haar echtgenoot hebben Service hoor in hun vaandel staan & doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Super!!! Vielen Dank Marie-Helen.

• Beoordeeld op: 23 juli 2016

Erg tevreden
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Zeer schoon en een complete inrichting. Goede wifi en een map met kaarten en activiteiten in de omgeving aanwezig in de woning. Binnen het half uur loop je naar het centrum van Cochem al is het laatste stukje terug even zwoegen vanwege het klimmen. Op aanvraag kregen we 's morgens heerlijke, verse broodjes voor de deur. De supermarkt was handig op loopafstand.

• Beoordeeld op: 19 juli 2016

Prijs-kwaliteit toch een aanrader.
    • Vakantieappartement

Te zachte kussens. Internet Wifi signaal veel te zwak om connectie te maken met laptop, alleen internet mogelijk via smartphones van de kinderen. Foto's website keuken-zitplaats komen niet overeen met werkelijkheid.

Ideale locatie : om te voet Cochem te ontdekken, met de boot naar Beilstein te gaan en met de auto de verder streek te verkennen.

• Beoordeeld op: 18 juli 2016

Accommodatie is een 5 ipv 8 qua beoordeling
    • Appartement met 1 Kleine Slaapkamer

Inrichting gedateerd. Stof op de verwarming en onder bed. Laminaat in slechte staat. Zeer hoge servicekosten 25€ na verhouding.

Uitzicht op de Moezel en het Kasteel

Prima verblijf voor een paar dagen aan de moezel
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Toilet rook niet zo fris; geen slot op de wc deur.

Lekkere bedden, zonnig balkon ( kamer 8)

Prima appartement.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Prima accommodatie. Super schoon. Mooi uitzicht op de moezel vanaf balkon.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Super verblijf voor een ieder aan te bevelen en voor ons zeker voor herhaling vatbaar
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Zou het niet weten want alles was top

Appartement zo goed als nieuw, netjes, schoon en zeer compleet uitgerust

Zeer vriendelijk, schoon

Zeer vriendelijk, schoon

appartement was vrij klein . we hadden het groter verwacht.
    • Appartement met 1 Kleine Slaapkamer

Meer keuze in beleg graag.

Ontbijt viel tegen. Layer met meer gasten werd het beter.meer

NVT

We waren er...
    • Appartement met 1 Kleine Slaapkamer

Wij hadden het slechtst appartement..niet nu 11 wat we geboekt hadden ,dat was nieuwer,,,

TOP !!!

NVT

Superverblijf , kraaknet en op wandelafstand van Cochem gelegen.

Het waren geweldige dagen
    • Appartement met 1 Kleine Slaapkamer

Stoelen en bank waren erg hard, waardoor het lekker zitten er bij inschoot

Het prachtige uitzicht op de moezel.

Leuk hotel met prachtig uitzicht en zeer vriendelijk personeel

Het was allemaal prima

Prachtige locatie met een schitterend uitzicht

fantastisch
    • Appartement met 1 Kleine Slaapkamer

Zeer vriendelijke mensen,goede ontvangst en zeer goed ontbijd we gaan zeker terug

Mooie 5 dagen gehad, we denken er nog steeds aan terug.
    • Appartement met 1 Kleine Slaapkamer

De rust en het comfort, puls de vriendelijkheid

Prijs/kwaliteit
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Microgolfoven zou beter aanwezig zijn. De rest was allemaal dik io.

WiFi, voldoende ruimte Handdoeken aanwezig, lakens aanwezig

Prima verblijf voor een paar dagen. De Moezel lonkt Alleen niet geschikt met een groot huisdier
    • Appartement met 1 Kleine Slaapkamer

Niet geschikt voor grote huisdieren zoals onze labrador vanwege alle trappen en de gladde vloeren

Het uitzicht

We hebben er een fijn verblijf gehad, goed voor herhaling.
    • Appartement met 1 Kleine Slaapkamer

De eindprijs. Het bleek duurder te zijn dan de afgesproken prijs van Booking.com. Waar zat de fout?

Uitzicht, goed ontbijt.

Een droom

Alles perfect

Appartement kraaknet en goed verwarmd Rustig gelegen en toch kort bij alles en het centrum

Dik in orde

Prijs/kwaliteit

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Prima verblijf voor nog een keer !

nvt

Netjes, schoon en goed uitgerust

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Badkamer is te warm

Mooie uitzicht

Geweldig genoten

De ligging was super .
    • Appartement met 1 Kleine Slaapkamer

Eigenlijk niets alles was goed voor de prijs die je betaald.

De ligging was super . Goede parkeermogelijkheden .

• Beoordeeld op: 25 november 2017

WiFi internet erg slecht

Alles was aanwezig in het appartement .Zeer compleet. 👍 Goede bedden.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Bedden waren hard.
    • Appartement met 1 Kleine Slaapkamer

Bedden waren hard. De douche was heel klein en de douchestang hing los. Gehorig.

Privacy die een appartement biedt.
    • Appartement met 1 Kleine Slaapkamer

Privacy die een appartement biedt.

Een aanrader

Geen Nederlandse zenders op tv

De rust

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Slaapplaats
    • Appartement met 2 Slaapkamers

De sfeer in het appartement. Deed voor mijn gevoel kil aan.

Het ontbijt was netjes. Wel extra bijbetalen

zeer aangenaam. Zeker aan te bevelen

ruime kamers; uitstekende beddeeer

6,0
    broodjesservice was prima
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Toch geen internet, inrichting was erg sober.

broodjesservice was prima

• Beoordeeld op: 15 september 2017

prettig ondanks steile klim
    • Appartement met 2 Slaapkamers

informatieverstrekking ter plaatse. hoge ligging.

mooi uitzicht op balkon

Het uitzicht was geweldig
    • Appartement met 1 Kleine Slaapkamer

Wij dachten dat er elke dag schone handdoeken waren.

Het uitzicht was geweldig

mooi ruim en schoon
    • Groot Appartement met 1 Slaapkamer

net iets te ver van het centrum om te lopen vanwege de helling naar het appartement

mooi ruim appartement

Vriendelijke eigenaresse,goed ontbijt,mooi uitzicht op de...
    • Appartement met 1 Kleine Slaapkamer

Vriendelijke eigenaresse,goed ontbijt,mooi uitzicht op de moezel en Cochem,

Was heel aangenaam gaan zeker nog een keer terug
    • Appartement met 1 Kleine Slaapkamer

In ons appartement de sofa die zat niet lekker

Vriendelijk ontvangst en alle vrijheid bovendien afgesloten voordeur!

Het was een heel mooi verblijf en rustig gelegen.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Het was een mooi appartement,met een mooi uitzicht. En gunstig gelegen van de dorpen en steden.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Geweldig!
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Prima ontbijt, zeer vriendelijke eigenaresse, prachtig appartement.

Aanrader

Super goed ontvangst .een aanrader

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Ging gelukkig nog goed.
    • Appartement met 1 Kleine Slaapkamer

Dit was niet de locatie die we besteld hadden op U site .we werden in een ander pant gestopt , dus dit hadden we niet besteld.

Ontijt goed

Kamer en het uitzicht en dichtbij alles maar toch een...
    • Appartement met 1 Kleine Slaapkamer

Kamer en het uitzicht en dichtbij alles maar toch een rustige ligging