Beoordelingen over Ferienwohnungen Arrastal Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Am Mühlenteich 31, 56859 Alf, Duitsland

#4 van de 10 hotels in Alf

Gebaseerd op 20 beoordelingen over dit appartement

De wandelschoenen aan en er op uit.
    • Appartement Mosel

Het water om te douchen en af te wassen, had warmer gekund.

Goed bereikbaar en vanuit de woning kun je vele kanten op om heerlijke wandelingen te maken.

• Beoordeeld op: 4 september 2016

helemaal geweldig
    • Appartement Arras

eigenlijk niks, er waren geen nederlandse zenders op tv maar die hebben wij totaal niet gemist

alles was voortreffelijk, grote tuin erbij wat heel fijn was met onze hondjes,alles zat er in schoonmaakmiddelen, wc papier van huishoudfolie tot koffiefilters ook handdoeken waren aanwezig, rustige locatie echt perfect! ondanks dat het buiten heel heet was, was het in het appartement lekker koel, ik denk doordat het lager lag dan de straat, echt apart gebouwd wij komen volgend jaar weer en dan met mijn vader, die kan dan in het andere appartement

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Prima locatie.
    • Appartement Arras

De bedden waren vrij hard.

Prima locatie. Mooie omgeving. Prima appartement

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Aangenaam onstapanned weekend.
    • Appartement Mosel

Mooi verzorgd appartement met alle comfort. Vriendelijk onthaal. Rustige ligging.

• Beoordeeld op: 27 juni 2015

Het appartement was zeer schoon en zeer compleet ingericht.

Helaas geen Nederlandse zender op tv, maar dit had ik moeten zeggen tegen de gastheer/vrouw. Dan hadden ze hier iets aan kunnen doen.

Het appartement was zeer schoon en zeer compleet ingericht. Het lag op een centrale plaats waar vanuit je zowel Trier als Cochem goed kon aanrijden.