Beoordelingen over Ferienwohnungen Weichaer Hof

9,8

9,8

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Ontspannend
    • Appartement met 2 Kamers (2-4 Personen) (Fewo 4) - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

Geen opmerkingen!

Fantastische flat als tussenstop terug van vakantie. Voorzien van alle comfort, en fantastisch proper. Ook de rust sprak ons erg aan.

Geweldig, echt een aanrader !

Niets viel tegen.

De eigenaren waren zeer attent en hulpvaardig. Schoon appartement . Prachtige omgeving. Met behulp van de informatie die we van de eigenaren kregen hebben we heel veel gezien van deze regio.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Voor als je geen snelweg-hotel wilt...super plekje!
    • Groot Appartement met 4 Kamers (2-6 Personen) (Fewo 7)

er viel niks tegen.

Voor de derde keer op deze voor ons overnachtingsplek op doorreis naar ons vakantie adres. heerlijke plek en van alle gemakken voorzien, vriendelijke mensen

• Beoordeeld op: 17 augustus 2015

Veel faciliteiten voor de kinderen op een rustige plek.

We hadden een bedongelukje met de kleine. Helaas lag er geen matrasbeschermer onder het hoeslaken. De kosten voor het reinigen waren voor ons. Volgende keer eerst naar een matrasbeschermer vragen.

Veel faciliteiten voor de kinderen op een rustige plek. Een unieke combinatie. En ook van alles te doen in de buurt.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

Super lieve gastvrije eigenaars.

Eigenlijk niks. Was een zeer warme dag. Helaas geen airco of ventilator/plafond ventilator. Handdoeken roken niet fijn. Maar verder niets negatiefs!

Super lieve gastvrije eigenaars. Voor ons was het een tussenstop. Even weg van de snelweg. Onze zoon werd ziek en voor de terugweg naar huis had de eigenaresse voor onze zoon twee flessen met kamille thee meegegeven en een zakje met brood. Zo ontzettend lief!

• Beoordeeld op: 23 mei 2016

Leuk appartement, heerlijke uin met gebruik van bbq en...

Leuk appartement, heerlijke uin met gebruik van bbq en vuurplekje, mooie omgeving voor een wandeling en aardige mensen.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

Ontvangst en ligging

Ontvangst en ligging

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

Ruim appartement.

Ruim appartement. De mooie tuin waar we nog tot laat hebben gezeten.