Beoordelingen over fjord hotel berlin Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Bissingzeile 13, Mitte, 10785 Berlijn, Duitsland

#165 van de 579 hotels in Berlijn

Rustige ligging
    • Knusse Driepersoonskamer

Was geen airco en erg warm in de kamer Lichtkoepel in de kamer was niet verduisterend dus was het vroeg licht in de kamer. Tegenover ons hotel stond een appartement complex en in onze badkamer hing een roldordijn waar je dwars doorheen keek. Dus s'avonds douchen,naar de wc maar met het licht uit.

Rustige ligging

Gastvrije ontvangst in modern hotel
    • Klein maar Fijn

Niets, we moesten onverwacht een nacgt in Berlijn blijven. En kwamen via booking op dit hotel. De wijk waarin het hotel ligt is wat minder, maar laat je niet verleiden door de ruwe omgeving. Het hotel zelf is modern en licht ingericht.

We kregen een upgrade naar een betere kamer, was heel fijn! Zeker omdat we erg veel vertraging hadden die dag. En noodgedwongen moesten overnachten in Berlijn. Het personeel, de ontvangst, was erg gastvrij en behulpzaam! Ook met goede tips voor diner en wat te doen. Het hotel ligt op loopafstand (15 min) van de Branderburger Tor.

Badkamer schoon en modern
    • Onze Fijne Kamer

Locatie is niet ‘de beste locatie’ en zou er avonds laat niet alleen willen lopen. Maar met een taxi ben je in 4 - 8 minuten op de juiste plek Dus wie goedkoop wil overnachten is goed uit.

Badkamer schoon en modern Vriendelijk personeel Goed ontbijt voor een normale prijs

Zeer goed hotel met een zeer gunstige èn rustige ligging in centrum van Berlijn.
    • Gezellige Vierpersoonskamer

Badkamer is erg klein en er is geen airco, maar ons verblijf was er niet minder om.

De buitenkant oogt niet als een hotel, maar meer een appartementencomplex in Berlijn, eenmaal binnen word je zeer aangenaam verrast door het mooie, moderne, Scandinavische interieur. Personeel is zeer vriendelijk. En het ontbijt is helemaal top, voldoende keuze en het wordt constant aangevuld. Ook kan je er fietsen huren, een aanrader om de stad te ontdekken want het hotel kent een zeer gunstige ligging. Het staat ook nog eens in een rustige omgeving waardoor je geen geluiden van de stad hoort.

prima hotel
    • Klein maar Fijn

Er is weinig in de directe omgeving te doen. De metro is dichtbij, je kunt via de speeltuin doorsteken naar Am Karlsbad.

Goed, uitgebreid en prijzig ontbijt.

Fijn hotel op prima locatie
    • Klein maar Fijn

De bedden waren wat ons betreft echt veel te zacht. Een douchegordijn in de douche vind ik niet meer van deze tijd. Het waait tijdens het douchen ook steeds tegen je aan. En de badkamervloer was alsnog helemaal nat. Ook is het jammer dat er geen leuke restaurantjes op loopafstand waren. Maar ja, je kunt niet alles hebben.

Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Het hotel bevindt zich op loopafstand van het centrum, maar omdat het in een woonwijk ligt heb je 's nachts geen last van drukte en herrie. De kamer was schoon en een probleem met de douche werd direct opgelost.

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Z’n Geld zeker niet waard
    • Klein maar Fijn

Heb via booking deze kamer geboekt voor 95 euro. Daarna wilde ik wat meer beelden zien van het hotel en zag ik dezelfde kamer aan 56 euro. Bij aankomst wees ik de receptionist hierop. Zijn antwoord was dat je nooit via booking.com moet boeken. Ik vroeg om terugbetaling, kon niet. Wanneer ik betaalde voor mijn parkeerplaats, 15euro, vroeg ik of de auto 3u langer kon blijven staan de dag erop, want ik moest nog werken. Dat zou eventueel een leuke ‘geste’ zijn voor de overbetaling. Hierin ging receptionist niet mee. Ik moest extra halve dag betalen. Dit hotel was de laatste van 5 hotels die ik bezocht in mijn week berlijn. Ik wilde mezelf trakteren op een mooie kamer, dus betaalde het dubbele dan mijn normaal budget. De kamer was echter niets speciaal met een lelijke badkamer met douchegordijn. Andere hotels waren beter!

Het ontbijt.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Fijn verblijf
    • Klein maar Fijn

Het enige puntje wat wij hadden is dat de schoonmaak ploeg in de ochtend goed te horen is in de hal.

Fijne locatie en goed aan te rijden vanaf de ring. Met de fiets of lopend ben je zo in het centrum. De kamers zijn schoon en netjes. Personeel behulpzaam en vriendelijk.

Het hotel lag dichtbij (+/- 300 m) bij een tramhalte.
    • Klein maar Fijn

Er was in de kamer geen kast aanwezig en de drank van de "minibar" stond op een rek ipv een minibar. De badkamer was niet comfortabel, de afvoer in de douche had een geurtje en de vochtvreter maakte nogal lawaai. Geen airco op de kamer. De hotelparking was vrij duur. (15 euro/dag)

Het hotel lag dichtbij (+/- 300 m) bij een tramhalte. Het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker.

Mooie kamers, prima bedden.
    • Klein maar Fijn

Er was geen airco in de kamer en de kussens waren heel zacht. Ontbijt was te duur, dit kan je goedkoop bij cafeetjes in de buurt halen

Mooie kamers, prima bedden. Aardig personeel en het werd goed schoon gehouden. Locatie is makkelijk te bereiken.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Algemene beoordeling
    • Gezellige Vierpersoonskamer

Veel geluid vanuit aangrenzende omgeving , geen goede stoelen in de ontvangst ruimte ,veiligheid slecht iedereen kon naar je kamer toe lopen,geen parkeer ruimte en veel bijbetalen voor diverse service, omgeving direkt een min, op 15 minuten lopen lag alexanderplats al een plus, personeel was onderbezet bij ontvangst ruimte. In de kamer zelf keken mensen direct naar binnen bij badkamer (indien raam open) en bij slaapgedeelte. De Lokatie is absoluut niet hotel waardig, zeker niet voor het geld per nacht. Absoluut geen aanrader!!!!

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Heel fijn hotel voor 5 dagen vakantie
    • Onze Fijne Kamer

-beetje een gekke plek maar wel in de buurt van metro en potsdammerplatz - ontbijt was duur dus hebben wij niet in het hotel gedaan. - kussens zijn erg dun (wij hebben zelf kussens meegenomen)

Erg goed hotel, fijne badkamer en goede bedden (wel zelf kussens meegenomen). Ruime kamer!! Wij hebben altijd ergens anders ontbeten omdat het redelijk duur was. Loopafstand naar Potsdammer Platz is erg leuk! dicht in de buurt van de metro. Personeel is heel vriendelijk!

Modern hotel met lekker ontbijt.
    • Klein maar Fijn

Toch enkele minpuntjes: plastic gordijn in de douche en geen ijskast op de kamer.

Prachtig en lekker ontbijtbuffet. Vriendelijk personeel en mooie kamer met veel licht.

City-trip naar Berlijn.
    • Onze Fijne Kamer

Geen frigo op de kamer. De vermelding 'mini-bar' betreft wijn en water en knabbelnootjes, echter geen frigo op de kamer. Geen kluis op de kamer. Vloerbedekking tapijt. Badkamer is klein.

Het ontbijt is prijzig, maar uitstekend. Zeer veel keuze aan broodjes, beleg, soorten koffie en thee. Koffie kunnen we niet beoordelen, zijn zelf geen koffiedrinkers. Vers fruit, verschillende soorten ontbijtgranen, yoghurt; warme eieren, worstjes. Op loopafstand van openbaar vervoer (bus, metro). Hotel gemakkelijk bereikbaar met auto. Voor gezinnen met kinderen : parkje met kleine speeltuin vlakbij. Ontbijt reeds vanaf 6u30, ideaal voor wie vroeg de dag wil starten. Vriendelijk personeel. Rustig gelegen !

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Super aangenaam verblijf met heerlijk ontbijt.
    • Klein maar Fijn

Heel lekker ontbijt, vriendelijk personeel en comfortabele kamer. Goede ligging. Op wandelafstand van Sony Center en Potsdammer Platz. Verhuur van fietsen is mogelijk, hetgeen handig is om de stad op een andere manier te verkennen.

• Beoordeeld op: 28 december 2016

een goed hotel echter meer zorg en attentie
    • Onze Fijne Kamer

de handdoeken werden niet elke dag verschoond. en er werd een stel verschoond ,terwijl we met zijn tweeën waren. ook de kerstgroet op de kaart was alleen aan mij gericht en niet aan mijn vfrouw.

Perfect

Mooie kamer keurige badkamer

geweldig
    • Gezellige Vierpersoonskamer

schoon handdoeken tweede dag hadden we geen schoon handdoeken

heel goed

Héél aangenaam hotel met goed ontbijt .
    • Klein maar Fijn

Vriendelijk personeel, gezellig en verzorgd hotel. Goede ligging .

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Prima kamer, prima locatie!
    • Klein maar Fijn

badkamer was netjes en verzorgd, echter was het douchegordijn wat onhandig en het toilet erg laag.

Prima kamer op een prima locatie!

Prima bevallen
    • Klein maar Fijn

Parkeren is aan de dure kant, €15,- per dag.

Ruime kamers. En goed verzorgd ontbijt.

Ontbijt .

Douche.

Ontbijt . Schoon hotel.

Mooi rustig en schoon hotel

Parkeergelegenheid

Erg rustige ligging

Erg harde bedden

Erg harde bedden

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Heel comfortabel, gelukkig op slechts 10 minuten lopen de U2
    • Klein maar Fijn

Omgeving hotel is drie keer niets en dat is erg jammer, want de accommodatie zelf is uitstekend.

Kraakheldere kamer en prima personeel

• Klein maar Fijn

Juffrouw Tweys aan het onthaal(namiddag).Vrij grof en brutaal.

Janet aangenaam ,omgeving wat minder

We hebben ervan genoten

Euh...niks. Alhoewel : liefst geen tapijt

Het ontbijt was echt heerlijk! Beter kan niet Perfecte bediening, vriendelijk personeel!

Centrale locatie op een rare plek maar overal dicht bij.
    • Klein maar Fijn

Centrale locatie op een rare plek maar overal dicht bij. Handig voor Metro, bus en vlak bij Potzdammer Platz.

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Ontbijt was super, wel wat prijzig maar zeker royaal, heel...
    • Knusse Driepersoonskamer

niets eigenlijk

Ontbijt was super, wel wat prijzig maar zeker royaal, heel vriendelijk personeel, mooie kamer, netjes en niet gedateerd

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Top. we komen zeker terug.

Helemaal niets

Locatie. Vlak bij potsdamer platz. Rustige buurt. Vriedelijk personeel.

• Beoordeeld op: 27 januari 2017

prima hotel
    • Onze Fijne Kamer

terras bij kamer. centrale ligging

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Het ontbijt voor 2 kost 50% van de kosten voor de 2 persoonskamer
    • Klein maar Fijn

Internet instabiel, bellen of streamen niet mogelijk, emaien met hick-ups

De stilte op de kamer

• Beoordeeld op: 11 december 2016

heerlijk ontbijt
    • Onze Fijne Kamer

heerlijk ontbijt rustige locatie vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 22 november 2016

Ruime schone kamers
    • Onze Fijne Kamer

Je rook t riool, en de kussens van het bed waren erg dun

Ruime schone kamers

• Beoordeeld op: 6 maart 2016

uitstekende prijs kwaliteit verhouding, gunstige ligging,...

erg druk en warm tijdens het ontbijt

uitstekende prijs kwaliteit verhouding, gunstige ligging, prettige kamer, zonder airco, maar gewone, openslaande ramen

• Beoordeeld op: 18 januari 2016

De buurt viel tegen. Was op loopafstand van Potzdammerplatz, maar was ook in de buurt van een wijk vol met drugsdealers, junkies en prostituees. Voor een vriendengroep is het prima, maar als je met je kinderen of vrouwtje gaat dan is dit niet echt handig.

• Beoordeeld op: 27 december 2015

de locatie en de kamer.

weinig faciliteiten.....zoals een gezellige lounge.....dat je zoveel moet betalen voor de auto terwijl je klant bent van dat hotel....ik vind dat ze blij moeten zijn dat je voor hun kiest.....en er mist gewoon een dichte kledingkast op de kamer.

de locatie en de kamer...prima!

• Beoordeeld op: 6 december 2015

Luxe ontbijt en luxe kamers.

Straat en aankomst van hotel zelf niet gezellig en chique, maar dus wel heel rustig en zeer goede ligging voor bezoek bezienswaardigheden en restaurants Berlijn. Geen gezellige Lounche om overdag te zitten.

Luxe ontbijt en luxe kamers. Geen geluidsoverlast. Ligging dicht bij Potsdammerplatz en dichtbij Metro naar bezienswaardigheden.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2015

De attente ontvangst bij de receptie.

Het uitzicht op de binnenplaats. Privacy heb je alleen met gesloten gordijnen.

De attente ontvangst bij de receptie. De jongeman die ons heeft ingecheckt heeft ons perfect geholpen.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

Hotel is goed gelegen op loopafstand van diverse...

Bed was voor ons te hard en de kussens te zacht. Wifi code slechts 1 per kamer, met z'n 2-en kun je dus niet gebruik maken van 1 code. Toen wij er waren was temperatuur tussen de 30 en 38 graden. Op de kamer was een ventilator aanwezig, maakt alleen 's nachts veel lawaai. Aanwezigheid van airco was beter geweest.

Hotel is goed gelegen op loopafstand van diverse bezienswaardigheden (max. 30 min lopen). Ontbijtbuffet had genoeg te bieden. Kamers zijn netjes.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

- Goede ligging

- Douche ruimte ==> nog met Gordijn ? - Type van hoofdkussen - Tijdens de avond en nachturen , blijkbaar geen permanentie aan de receptie ; is te begrijpen , maar iemand stelde de vraag , maar wat als er iets gebeurd , waar kunnen wij terecht ? Was voor mij ook onduidelijk .

- Goede ligging - Goede service -- klantvriendelijk !! - Goed hotel !!

• Beoordeeld op: 8 juli 2015

Erg fijne bedden.

Niet voor alle dagen parkeerplek beschikbaar, waardoor je ergens anders moet parkeren.

Erg fijne bedden. Prima locatie en fietsen te huur bij het hotel (aanrader)

• Beoordeeld op: 11 juni 2015

mooie ruime kamer, schoon, goed ontbijt, vriendelijk...

geen glasgordijnen, mijn uitzicht was direct naar de tegenoverliggende flat.

mooie ruime kamer, schoon, goed ontbijt, vriendelijk behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 20 januari 2015

Personeel was attent en aardig.

We hadden geen koelkastje in de kamer. Enorm irritant. Ook vonden we het te lawaaierig. Parkeergeld vonden wij ook te duur (verhoudingsgewijs).

Personeel was attent en aardig.

• Beoordeeld op: 3 mei 2016

Centrale locatie, verborgen superplek.

Kussens maar schijnen binnenkort vervangen te worden

Centrale locatie, verborgen superplek.

• Beoordeeld op: 17 april 2016

Netheid was prima

Geen mini bar en aparte bedden

Netheid was prima

• Beoordeeld op: 27 augustus 2015

Erg vriendelijk personeel, mooie schone kamer en een...

Wifi werkte niet goed in mijn kamer

Erg vriendelijk personeel, mooie schone kamer en een perfecte locatie

• Beoordeeld op: 2 juni 2015

Ontbijt en inrichting kamers

de lokatie, voor zakenreis te ver van de metro

Ontbijt en inrichting kamers

• Beoordeeld op: 3 april 2015

het heerlijke ontbijt en de goede verzorging

uitzicht (een beetje), bed: toch 2 eenersoonsbedden ipv 1 tweepersoonsbed.

het heerlijke ontbijt en de goede verzorging

Er zijn ook 17 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.