Beoordelingen over Flair Hotel am Rosenhügel Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Valwiger Str. 57, 56812 Cochem, Duitsland

#9 van de 32 hotels in Cochem

WAUW KLASSE !!!
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Niets ! Alles was toppie, heel proper en heel vriendelijke mensen.

Vriendelijke eigenaars, heel hygiënisch. De eigenaars zijn behulpzaam, je hebt direct het gevoel van vakantie. De avondmenu is bespreekbaar en werd aangepast naar behoeften. Fantastisch uitgebreid ontbijtbuffet met ongelooflijke keuze. Mooie kamer met een geweldig uitzicht op het kasteel.

Fijne ontspannen vakantie met een huiselijk gevoel
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op het Kasteel

Het signaal van de tv viel regelmatig weg, maar dat is het enige minpuntje.

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijtbuffet zeer uitgebreid en erg lekker. De badkamer was niet groot, maar zeer functioneel, met een fijne douche (krachtige douchestraal, snel op temperatuur). Fijne bedden, balkon met prachtig uitzicht.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Genoten van ons verblijf in een goed en schoon hotel
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op het Kasteel

Tijdens ons verblijf heerlijke temperaturen boven de 20 graden en 's nachts ook warm helaas geen airco dan maar de balkondeur open wat de hond heerlijk vond. Jammer dat het hotel aan doorgaande weg ligt waar veel verkeer langs komt dus erg veel herrie met slapen.

Ontbijt was super en zeer vriendelijk personeel,wij hadden onze duitse herder meegenomen niet de kleinste hond maar dit gaf geen enkel probleem ging gewoon mee met ontbijt en ook als we in het hotel 's avonds bleven eten. Elke dag kamer weer heerlijk opgeruimd en schoongemaakt door de kamermeisjes toppie!!!!!

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Ligging , ontbijt was super, personeel zeer vriendelijk en...

Geen frigo op de kamer om frisdrank of eten fris te houden .Wel was er een gemeenschappelijke in de kelder

Ligging , ontbijt was super, personeel zeer vriendelijk en behulpzaam

Tof hotel, professioneel geleid.
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op het Kasteel

Kamer was zeer warm door het uitzonderlijke zomerweer. Er werd wel een ventilator ter beschikking gesteld. Investeren in airco? Badkamer eerder klein met zeer gladde vloer.

Uitstekend ontbijt. Prachtig uitzicht op de Reichsburg. Vriendelijk(e) personeel / uitbaters. Rustige ligging op 10 minuten wandelen van het centrum.

Gemengde gevoelens
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op het Kasteel

Kleine kamer , geen airco niet te harden op de kamer . Slecht geslapen omdat de deur open moest blijven anders zuurstof tekort Dus lawaai op straat duidelijk hoorbaar Geen koelkast op kamer is niet van deze tijd ...

Uitzicht , vriendelijk personeel.

- Ontbijt is uitstekend.

Geen bijzonderheden.

- Ontbijt is uitstekend. - Locatie hotel net buiten centrum, dat vonden wij zelf wel prettig. (Loopafstand) - Kamer, gewoon prima. Badkamer was goed en schoon, geen ‘vieze’ kitrandjes.

ons verblijf was echt super !!

ik zou het niet weten,

de kamer die wij hadden was gelegen aan de achterzijde van het hotel met ruim balkon en uitzicht op de wijnranken ,zéér mooie kamer en met dagelijks onderhoud. het ontbijt was echt buiten gewoon, zowel warme als koude toespijzen stonden ter beschikking, één minpunt 2kg verdikt !!!

Heerlijk weekendhotel

De douchecabine is wat klein. Voor grotere mensen lastig. De douchestraal was wel heerlijk.

Het ontbijt buffet is goed verzorgd. Mooi uizicht in het restaurant. De bedden lagen heerlijk. Totaal geen last van geluiden als we met het raam open sliepen, goed geïsoleerd.

Mooi en schoon hotel met zeer vriendelijk personeel. Zijn dik tevreden!!
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op het Kasteel

"Alternatieve bar" in de kelder, fitnessruimte en sauna mag wat vriendelijker aangekleed worden. Beetje sfeerloos.

Heel verrassend en lekker was het uitgebreide ontbijt. Ook was er altijd een tafel gereserveerd voor het ontbijt. Jammer dat dit alleen in het begin niet aangegeven werd. Kamer altijd heel schoon en bedden netjes opgemaakt. Ook het gemis van een bar in de avond was prima opgelost met consumpties in een aparte ruimte tegen een zeer aantrekkelijke prijs.

het uitgebreide ontbijt, het uitzicht vanaf de...
    • Kleine Tweepersoonskamer - Met Balkon

het uitgebreide ontbijt, het uitzicht vanaf de kamer/balkon, alles was keurig onderhouden en schoon, het personeel was zeer vriendelijk en dienstbaar.

ontbijt was grandioos , alles was er netjes en schoon,...
    • Tweepersoonskamer met Balkon

een ander matras is beter , die van was mij te hard , slecht van geslapen, en rugpijn de douche was ook aan de kleine kant , maar wel heel netjes en schoon

ontbijt was grandioos , alles was er netjes en schoon, jammer dat er geen bar aanzit om in de avond nog een pilsje te drinken

Ontbijt was fantastisch!

Ontbijt was fantastisch! Heel veel keuze, alles vers. Super! Kamer heel schoon (zoals verwacht) Mensen heel gastvrij. Eten/ diner zag er goed uit maar was vanwege seizoen kleinere kaart. Daarom elders gaan dineren (trek in vis)

Prima verzorgd
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Wat mij tegenviel is dat er in het hotel zelf geen ruimte is voor het drinken van een kopje koffie of een drankje (er is geen barfaciliteit of lobby). Ook de afstand van het hotel (randje Cochem aan de andere kant v/d Moesel) tot het centrum van Cochem is behoorlijk, vooral als je met een ouder iemand op reis bent.

Het ontbijt is erg uitgebreid en niks op aan te merken. Het personeel is uitermate vriendelijk en hulpvaardig!

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Uitstekend hotel op mooie locatie in een heel leuk stadje!

Geen koelkastje op de kamer

Zeer net hotel, ruime tweepersoonskamer en netjes schoon. Goed ontbijt, uitstekende fietsen voor de verhuur zowel e-bike als gewone fiets.

de omgeving is schitterend

De ontvangst, dat er geen plek was om iets te drinken na aankomst en de onprettige houding van personeel bij aankomst. Zo moesten wij zelf voor drankjes zorgen en moesten die buiten opdrinken.

lokatie, ontbijtservice

goed verblijf en voldoende accomodaties in de buurt.

Enkel de matras kon iets beter.

Zeer verzorgd en zeer lekker ontbijt. Zeer ruim aanbod! Voor ieders wat wils. Heel nette en verzorgde kamers en badkamer.

Wij bevelen dit hotel zeker aan.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Het was jammer dat het restaurant/bar 's avonds gesloten was, waarschijnlijk ivm de weinfesten die de volgende dagen zouden beginnen. We konden wel in de kelder uit de koelkast frisdrank en alcohol pakken en op een lijst noteren.

De kamer was prima met een heerlijk balkon. Het ontbijt werd geserveerd in een restaurant met een panorama uitzicht op oa het kasteel van Cochem. Het hotel lag niet in het centrum maar net aan de andere kant van de brug, voor ons ok. Ruimte genoeg om de auto te parkeren.

fijne kamer, goed ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

het personeel was niet wat ik had verwacht. bij aankomst werden wij niet naar de kamer gebracht, kamer 20 2e etage en dat was het. er werd niet verteld dat er beneden een sauna en een sportkamer was. ook werd niet doorgegeven dat er beneden een gevulde ijskast stond. ik kreeg geen wifi op mijn telefoon werd 1 keer voor gedaan en moest om het half uur inloggen, omdat de wifi telkens weg viel. het enige contact wat wij hebben gehad was 's morgens goede morgen en koffie? ook werd er niet gevraagd of de kamer naar wens was. dus het personeel was niet erg geintresseerd.

de kamer was keurig en werd goed schoon gehouden en het ontbijt was zeer uitgebreid

Het hotel is zeker aan te raden.

Het was een 1-persoonskamer, maar dat was wel heel goed te merken. Heel erg klein. En waarom een 1-persoonskamer geen mooi uitzicht, maar aan de achterkant weggestopt? De WiFi was een drama Viel constant weg en dan was de ontvangst van een gewone provider ook bijna niet mogelijk.

Het ontbijt was echt super en het personeel was heel erg vriendelijk. Ook was alles ontzettend schoon. Het parkeren kon gratis en zonder problemen. Het centrum lag aan de overkant van de Moezel, maar wel op loopafstand.

superfijn
    • Tweepersoonskamer met Balkon

slotje/ haakje op de deur van de sauna ( tip )

vriendelijke bediening, ontbijt en diner waren geweldig, sauna klein maar goed. Motor plek gereserveerd voor ons, zodat we droog stonden.

Locatie goed, mooi zicht vanuit het restaurant op de Moesel en de burcht van Cochem.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Bij het inchecken op de kamer werden we geconfronteerd met een zeer onfrisse, muffe geur. Zelfs het openzetten van het venster gedurende een dag bracht geen verandering. Het TV toestel hangt aan het hoofdeinde van het bed ! Wifi verbinding slecht en amateuristische installatie, Wifi versterker met al zijn kabels staat los op de vloer van de gang.

Ontbijt was goed tot zeer goed.

leuk om zeker nog eens terug te keren

de kamer mocht ietsje groter zijn voor 1 persoon

het ontbijt was uitstekend en pluim voor de uitbaders met pracht van en uitzicht dat je niet vaak ziet :)

Het weer had nog mooier kunnen zijn, maar daar kan ik niemand op aanspreken ;) Ha-ha
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Niets had beter gekund :)

We kregen en kamer met uitzicht op de Moezel bevestigd van Booking.com; echter bij aankomst kregen we een kamer toegewezen op de eerste verdieping met (eigenlijk nul) geen uitzicht. Na overleg met de zeer vriendelijke receptioniste hadden we binnen no-time een hoekkamer met zowel uitzicht op de Moezel als de druiven plantage voor de oorspronkelijke prijs, ook al was die kamer duurder. Booking.com schijnt iets bevestigd te hebben wat eigenlijk niet voor die prijs beschikbaar was! Dus topservice van het hotel / receptioniste............. Thumbs up :)

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Een prima hotel met een mooie ligging!
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op het Kasteel

Niets, alleen de kamer was wel wel erg warm, vooral 's nachts.

Een fijn hotel met mooie kamers met schitterend uitzicht op de burcht van Cochem, een uitgebreid ontbijt met veel keuze. Vriendelijke mensen.

Ontbijt erg goed, klein leuk zwembad met tuin terras.

Restaurant matig en vooraf bestelling opgeven was erg onhandig. We hadden erg warm weer waardoor de kamer op bovenste verdieping erg warm was, ook gedurende de nacht.

Ontbijt erg goed, klein leuk zwembad met tuin terras. Uitzicht is hier grandioos.

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Goede ervaring, goede prijs- kwaliteit verhouding.

Er is in de avond geen gelegenheid om in een lounge te zitten om bv spelletjes te doen. De dinerzaal werd vroeg afgesloten. We moesten daarom onze spelletjes op onze 2 persoons kamer doen, hetgeen krap was met ons gezeldschap dat uit drie personen bestond. Je kan wel in het hotel eten, maar dan moest je overdag het menu al doorgeven.

Het ontbijt is fantastisch. In de ochtend ruik je verse broodjes. De kamer is prima, het sanitair is nieuw. Fijn dat er op kamer en op balkon goede stoelen staan. Het was 's nachts lekker rustig terwijl hotel goed bezet was. Er zijn restaurants op loop afstand te vinden.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Ontbijt was overheerlijk met heel veel keuze.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Ontbijt was overheerlijk met heel veel keuze. Beter kan niet! Kamers heel proper! Allemaal heel vriendelijke mensen! Qua ligging en uitzicht kan het niet beter nml rechtover de rijksburcht! Keren er zeker nog terug!

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Heel goed naar onze zin gehad, het hotel was heel schoon en heeft ook nog een heel mooi uitzicht.

Onze kamers werden voor een dag niet schoon gemaakt, omdat men vergeten was. Maar al met al, geen probleem. Het personeel heeft dit goed gemaakt met drankjes van het huis. Dit hotel is wel aan te raden.

Het ontbijt was heel goed. Grote selectie van beleg! Diverse dranken verkrijgbaar

Viel reuze mee, gaan nog terug.
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op het Kasteel

Er moeten altijd trappen genomen worden om in het hotel te geraken.

Ontbijtbuffet : lekker en keuze genoeg ! Kamer groot genoeg en een gemakkelijke inloopdouche. Een grote meevaller : parket in de slaapkamer !

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Jammer dat het kort is. Maar dit was ons 4 de keer dat we in de zelfde hotel logeren.

Niets alles was perfect

Onbijt was heel goed. Alleen jammer dat er geen fruitsla er waren en dat de banannen wat aan de droge kant is maar voor de rest was fantastische

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

Heerlijk verblijf.
    • Kleine Tweepersoonskamer - Met Balkon

Gedateerde entree en vooral bij binnenkomst via de parkeerplaats waan je je terug in de jaren 70.

De ligging met zicht op de burcht. Uitstekend ontbijt.

Heerlijke dagen
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Afstand lopend naar het centrum. De restaurant kaart is zeer miniem

De sfeer en het ontbijt

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Ligging en ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op het Kasteel

Veel lawaai van de straat.

Ligging en ontbijt.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Een leuk verblijf in een prima hotel

Geen koelkast op de kamer

Prima ontbijt

Heerlijk ontspannen.
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op het Kasteel

Er is geen airco op de kamer.

De service was uitmuntend. Ook een heerlijk en uitgebreid ontbijt.

Perfect

Er viel niks Tegen,gewoon top

Allies is perfect,voor herhaling vatbaar, gewoon een toplocatie,uitzicht,ontbijt,Kamer,personeel

Locatie mooi.
    • Kleine Tweepersoonskamer - Met Balkon

Gedateerd hotel met kleine kamer. Prijs- kwaliteit niet oké in vergelijk met andere plaatsen.

Locatie mooi. Vriendelijk personeel

Propere frisse kamer
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Ijskast op de kamer. 1 zender per land op tv.

Propere frisse kamer

Goed verblijf met mooi uitzicht

Geluid van de weg

Mooi uitzicht en heerlijk ontbijt

goede omgeving en veel te doen
    • Tweepersoonskamer met Balkon

prijs verblijf accamodatie was toch hoog tegenover hotels in de omgeving

ontbijt goed tot zeer goed

De houding van het personeel maakt goed wat het hotel tekort komt.
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op het Kasteel

Ontzettend kleine kamer, geen minibar, terras was onduidelijk of het open was of niet.

Ontbijt was prima en personeel was zeer aardig

zeer fijne vakantie in Cochem met mooi weer en een goed hotel!

niks viel tegen

mooie hotelkamer, keurig schoon, goed matras, uitstekend ontbijt! fijn dat onze electrische fietsen in de kelder konden .

Leuke en aardige mensen en zeker niet vergeten het ontbijt...

Leuke en aardige mensen en zeker niet vergeten het ontbijt zeer goed ruime keuze uit tal van dingen.

Alles was prima in orde.

Geen tegenvallers gehad

Alles was prima in orde. Schoon. Goed ontbijt. Aardige mensen. Valt niks op aan te merken.

Op loopafstand van het centrum

Lag aan eeb weg waar ‘s-ochtends vroeg erg hard met auto’s wordt gereden.

Op loopafstand van het centrum

fijne korte vakantie
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op het Kasteel

in de avond weinig te beleven in Cochem

hygienisch en zeer net hotel met heel goed ontbijt

Hygiène en vriendelijkheid.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Hygiène en vriendelijkheid. Ontbijt.

Zeker een aanrader

Eigenlijk niets

Mooi uitzicht. Schone kamers. Lekker ontbijt

Zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader.
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op het Kasteel

Eigenlijk was voor ons alles dik in orde!

Heerlijk ontbijt en alles hygienisch in orde met een ruim aanbod. Ook een ruime keuze uit het avondmenu.

Netjes en schoon

Netjes en schoon

Heerlijk ontbijt en zeer goed avondeten.

Geen airco op de kamer.

Heerlijk ontbijt en zeer goed avondeten.

Cochem

Alles in orde

Alles goed

Zou t niet weten

Ontbijt super

Heel aangenaam!

Ligging en uitzicht, ontbijt, speelweidje met zwembad

Wij hebben genoten van de geboden service en accommodatie
    • Kleine Tweepersoonskamer - Met Balkon

Lekker ontbijt met ruime keuze in beleg. Uitstekend diner tegen een redelijke prijs. Prima schone kamer.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Net hotel aan voorzijde prachtig uitzicht

Ligt 15 minuten lopen van oude stad. Druk verkeer 's morgens, werden er wakker van.

Uitzicht op Cochem, netheid en ontbijt

week trip

Kamer is wat klein.

Top ontbijt.

Prachthotel met overheerlijk ontbijt !
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op het Kasteel

Prachthotel met overheerlijk ontbijt ! Niks op aan te merken :)

• Beoordeeld op: 6 december 2017

De vrindelijkheid en higyene

De vrindelijkheid en higyene

Goed daar gaan we nog nadat toe
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op het Kasteel

Kamers waren goed goede bedden mooie locatie

• Beoordeeld op: 7 november 2017

cochem is een gezellig, leuk stadje in een mooie omgeving

wifi, viel regelmatig uit

uitgebreid, lekker ontbijt goede ligging hotel heel vriendelijke eigenaars en personeel

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Zeer vriendelijk ontvangst.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Zeer vriendelijk ontvangst. Ontbijt heel uitgebreid.

Prima bed, goed ontbijt en diner. Verder weinig faciliteiten. Zeker geen aangename avondbar...
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op het Kasteel

De avondbar was niet meer dan een hoekje in de kelder

Fijn en vers....

Mooie locatie met zicht op kasteel Cochem

Geen gezellige bar om in de avond wat te nuttigen

Schone en mooie kamer en uitstekend ontbijt

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

heerlijk genoten
    • Tweepersoonskamer met Balkon

het ontbijt was perfect en de kamers waren erg goed

• Beoordeeld op: 30 september 2017

uitstekend

Het ontbijt was uitstekend

• Beoordeeld op: 30 september 2017

voldoende eten en keuze op zondag glaasje cava .
    • Tweepersoonskamer met Balkon

voldoende eten en keuze op zondag glaasje cava . Mag ook op andere dagen

• Beoordeeld op: 22 september 2017

De ligging en de mensen van het hotel,het ontbijt.

Kleine mini mini bar

De ligging en de mensen van het hotel,het ontbijt. ...

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Zeer gunstig gelegen, aan wandel- en fietsroutes.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Sauna netjes, maar wat aan de kleine kant.

Zeer gunstig gelegen, aan wandel- en fietsroutes. Slechts 10 min. lopen naar het centrum.

de kamers waren geweldig en hygiënisch. Het bed was super. Ontbijt was heerlijk en goed verzorgt. Vriendelijk personeel.

Prima zeker voor het geld

Weinigprjma zeker voor het g

Mooie plek, schoon, luxe ,goed onbijbijt

Bij een volgend verblijf in Cochem zelfde hotel
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op het Kasteel

Afwisselend en ruim gesorteerd ontbijt Prachtig uitzicht op het kasteel

voor herhaling vatbaar
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Ontbijt was prima enkel de koffie vonden we te slap. De rest was fantastich.