Beoordelingen over ACHAT Comfort Airport & Messe Stuttgart (ex. Golden Leaf) Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Vor dem Lauch 20, Möhringen, 70567 Stuttgart, Duitsland

#83 van de 113 hotels in Stuttgart

Geschikt voor vlugge overnachting

€9,50 voor een parkeergarage waar gewoon iedereen in kon rijden en als we niet zo eerlijk waren om te zeggen dat we er geparkeerd hadden wisten ze het niet eens. Maar zonde van het geld en staat nergens duidelijk vermeld

Oke kamer voor het geld dat we betaalden

ideaal als goedkope tussenstop op doorreis naar Oostenrijk.

- Ver weg van het centrum , gesitueerd in een industrieterrein. - Ik had met mijn 2 kinderen een kamer boven het terras, hier zaten tot 's avonds laat luidruchtige mensen buiten. Het raam sluiten was geen optie omdat het zéér warm was. - Er was weinig keuze uit het menu om te eten. de pizza's was enkel tijdens de lunch, andere gerechten die ik had gezien om een andere kaart konden we ook niet verkrijgen. de schnitzels van de kids waren wel lekker en hierbij werd een extra slaatje geserveerd. - ' s morgens zaten er werkmannen op de ijzeren trap met uitzicht op onze kamer te roken. Niet zo prettig als je dit niet doorhebt en naakt naar de badkamer gaat. - extra 9 euro te betalen om je auto in de parkeergarage te zetten.

- De bossen die we zelf gevonden hadden om na het eten nog een kleine wandeling in te maken. Jammer dat we hier niet langer in konden wandelen aangezien het toch al een beetje donker werd. Maar zeker een aanrader.

Prima voor een nacht

Matras was erg bobbelig, dat van mijn partner echter niet. Verder was het er heet en benauwd, airco zou prettig zijn

Prima ontbijt, kamer en badkamer erg netjes

1 overnachting gedaan met een groep, voor een tussen stop,

Helaas was de tief garage S,Avond,s niet afgesloten terwijl dat wel was medegedeeld,

Inderdaad ontbijt was perfect Alleen iets aan de dure kant, maar alles was aanwezig voor een goed ontbijt. het avond eten was prima

Momenteel behoorlijk geluidsoverlast.

Geluidsoverlast. Zowel binnen als buiten het hotel. Ze mochten best vermelden dat er zwaar met de hamer geslagen wordt vanaf 7uur in de ochtend. We hadden het hotel geboekt om tussendoor uit te rusten. Kwamen daar 2uur aan. 3uur uiteindelijk de ogen dicht. Wordt je wakker gemaakt door flinke herrie. Personeel was vriendelijk en begripvol. We kregen als compensatie de de sofabank als korting. Helaas ben ik de reis terug naar NL helemaal gebroken van slaapgebrek moeten volgen. Hotel was het niet waard.

De bedden en personeel.

Het ontbijt was goed!

Ik had een kamer geboekt voor 1 volwassene en 2 kinderen van 10 en 12. bleek dat er maar 2 bedden waren. Er werd me verteld dat zij kinderen t/m 12 jaar 1 bed lieten delen. Niet ideaal en zeker niet in kamer zonder airco en buitentemperatuur boven de 35graden. Gelukkig was het personeel vriendelijk en heb ik met bijbetaling een kamer met 3 bedden gekregen.

Het ontbijt was goed!

Zwaar teleurstellend

Kamer was net een sauna, het was echt niet uit te houden. En kamer was ook recht naast een bouwplaats. Bij de receptie kon je geen gesprek aan gaan met de medewerkster daar. Bleef maar naar haar computer staren en reageerde niet op een vraag of mededeling.

Prima voor doorreis, maar ter kleine kamer

We kregen een 2 persoonsnamer zonder extra bed, terwijl ze duidelijk wisten dat wij met 3 reisden (1volw + 2K 8 en 10j). Ook geen airconditioning... dit maakte dus dat wij een oververhitte nacht hebben meegemaakt met 3 in 1 tweepersoonsbed.

Prima prijs uiteraard! Vriendelijk personeel. Perfecte ligging op doorreis. Goed ontbijt voor 14euro en gratis voor kinderen (8 en 10)

Prima gemoderniseerde kamer

Geen airco. Maar ja op de heetste dag van het jaar, 38 graden, is het ook wel erg makkelijk. Desondanks met raam op kiepstand prima geslapen.

Moderne kamer. In tegenstelling tot andere beoordeling juist wel een moderne kamer van deze tijd, schoon en prima badkamer en toilet. Ook personeel was vriendelijk. Ook prima ligging bij snelweg.

Slecht

Ondanks dat we geboekt hadden werd onze kamer aan iemand anders weggegeven omdat we pas 's nachts toekwamen. Resultaat: 2 enkele bedden in een stinkende rokerskamer. Ze wouden geen korting geven..

Doorreishotel

Harde bedden, geboekt twee kamers voor 5 personen. Bij navraag moest ik derde kamer bijboeken voor vijfde persoon, kon niet op een van de andere kamers . Via booking.com wel geselecteerd op 5 personen. Ontbijt duur (14,50 pp) Personeel van avonddienst had slecht zaken vastgelegd waar dagdienst dan weer tegenaan liep.

Beschikbaarheid, prijs, prima ontbijt

Dichtbij de snelweg.

Hotel zit naast een grote bouwput (mei 2018). Zeer verouderde, benauwde kamers. Badkamer niet schoon: kranen zijn ernstig vergeeld en zit viezigheid van maanden tussen. Scheuren in wastafel. Meubilair is overal beschadigd waaraan duidelijk te zien is dat het aan vervanging toe is. Ontbijt karig en matig. Oude koffie. Weinig aandacht aan besteed. Receptioniste (jongedame) bij aankomst in de avond op 23-05 had het niet zo naar haar zin. Afstandelijk, chagrijnig, kwam amper een woord uit. Totale verblijf incl. ontbijt en parkeren €101,-. Wij nemen de volgende keer een ander hotel.

Dichtbij de snelweg. Parkeergelegenheid.

Goede prijs/kwaliteit voor een overnachting onderweg naar Oostenrijk

Bed had iets zachter gekund

Prima om onderweg naar Oostenrijk een nachtje te slapen. Goed te berijden vanuit Nederland. Stille locatie. Basic faciliteiten en bad. Goede prijs/kwaliteit.

Bij het breserveren van een taxi (heel vroeg) had men moeten...

Bij het breserveren van een taxi (heel vroeg) had men moeten aangeven dat er geen ontbijt mogelijk was. Een alternatief aanbieden was uiteraard een nog betere optie.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Er was gevraagd voor ons gezelschap. 5 volw+ 2 kinderen, 4jr en 8 jr om op 2 kamers een extra bed te plaatsen, dat is maar op 1 kamer gebeurd, zodat wijzelf hebben moeten improviseren. dwz op 1 kamer 1 pers gebruik er 1 kind bij te plaatsen,[smal bed], wel heeft het hotel gezorgd voor een kussen en dekbed; MAAR; wij hebben wel betaald voor 2 bijzetbedden, dat is dus 1 teveel.

De ligging van het hotel. prijs/kwaliteit.

Het restaurant had prima pizza.

Het restaurant had prima pizza. De parkeergarage onder het hotel was noet gratis maar voor 10 euro stond de auto wel veilig achter slot en grendel. Ideaal hotel, relatief dichtbij de snelweg, voor een enkele overnachting.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Prima.

Het was wel bijzonder dat we op de gevraagde 3 persoonskamer een 2p bed met z'n drieen moesten delen.

Lekker makkelijk, dichtbij de snelheid. Goede prijs.

slecht

Bij boeken van de kamer (2 adults - 4 kids) was het onduidelijk dat er extra bedden moesten worden geboekt. 6 mensen sliepen in 2 double beds, niet comfortabel dus. Bij het boeken via booking.com is het niet duidelijk dat je apart (door het hotel op te bellen en apart bij te betalen) extra bedden moet aanvragen. Slecht overzicht in app en personeel die niks kan regelen, dus ik slaap hier niet meer.

Nooit meer!

We hebben voor zes personen gereserveerd en kregen twee tweepersoonskamers. Een bed was opgemaakt voor drie personen en bed voor twee. Bij de receptie werd gezegd dat we het er maar mee moesten doen. Er was geen bijzetbed mogelijk of íets anders.

goede prijs/kwaliteit voor een overnachtingshotel...

parkeren in de hotelgarage kost bijna 10e, is niet in verhouding tot de prijs van de kamer. parkeren op straat is gratis maar je staat dan wel op een industrieterrein (slecht verlicht snachts)

goede prijs/kwaliteit voor een overnachtingshotel onderweg

• Beoordeeld op: 16 november 2017

redelijk hotel voor een kort verblijf.

Zondagavond na aankomst (na 6 uur rijden) behoefte om met 3 collega's nog een biertje te pakken. Dat ging niet door, want men had de bar net gesloten (om 22:15). Wij waren met 4, en in de lobby zaten nog 5 mensen die net met hun laatste biertje de bar waren uitgezet. Beetje jammer.......

kamers zijn basic, maar schoon. Ontbijt was goed. Parkeren langs de straat, of in de eigen ondergrondse garage. Voor de prijs (43 p.p.p.n. excl ontbijt; was een dagaanbieding) was het een goed verblijf.

- vriendelijke receptie

Wastafel was erg oud. Niet makkelijk meer schoon te krijgen. Ook de verwarming onder de wastafel zag er niet uit. Er was geen extra kinderbed geplaatst. Dit hadden we wel gevraagd. Er werd aangegeven dat kinderen tot 12 jaar wel bij de ouders mochten slapen, maar er was geen extra dekbed voorzien. Hadden mss nog wel om extra bed kunnen vragen maar de kamer was er ook te klein voor.

- vriendelijke receptie - fijn dat er een parkeergarage was (betalend) - koffie en thee gratis bij de receptie

Volgend jaar weer naar Stuttgart, maar wel naar een ander hotel

De kussens waren een aanfluiting. meerdere keren geprobeerd om er iets van te maken, maar het "kussen" werd niet groter dan een kleine wc rol. Wat ik ook jammer vond was dat de lobby bar zaterdag wel heel vroeg dicht was, het enige wat je nog kon kopen was warm witbier

Het vriendelijk personeel. Ook al was er te weinig personeel aanwezig, wie er waren deden hun werk perfect.

Prima rustig gelegen doorreis hotel.

Gratis parkeren aan de straat is erg vol en niet altijd mogelijk als je laat aan komt, parkeergarage van het hotel is prima (wel prijzig).

Prima hotel voor doorreizen, rustig gelegen vlak bij de snelweg en vliegveld, waar je overigens geen last van hebt.

goed voor juist een pasage .

een slechte ontvangst met de receptioniste ,teveel dat ze iets moest zeggen of antwoorden op de vragen die we stelden en geen parking voor het hotel of ge moet betalen.Op de kamer geen airco,het was er veel te warm en met de venster open het lawaai van de autostrade die vlakbij ligt.

het ontbijt was zeer goed en ook het avondeten en niet te prijzig.

Noodzakelijke tussenstop.

Parkeren. Wil er niet voor betalen. Volgende reis niet meer in dicht bevolkt gebied overnachten. 's morgens reeds vroeg veel lawaai. Zelfs zeer laat nog.

Goed ontbijt. Kamer aan renovatie toe. Betalend parkeren in ondergrondse garage. Op straat geen plaats in directe omgeving.

Doorreishotel

Extra bedje voor kind op kamer.

Gebruikt als stopplaats op weg naar het zuiden, niet ver van autostrade (locatie niet mooi, maar heel praktisch, veilige parking onder hotel-wel betalend). Oud hotel, maar wel proper. Hadden 2 kamers voor 5 personen en bedje gevraagd voor 1 kind, maar dat was niet beschikbaar. Met 3 in 1 groot bed niet ideaal. 24u-receptie was voor ons wel ideaal. Geen ontbijt genomen daar. Voor ons een echt doorreishotelletje.

Superbasic, maar voldoet aan de verwachtingen en Is goedkoop.

Ouderwets hotel, sommige dingen zien er uit alsof ze elk moment kunnen instorten.

Superbasic, maar voldoet aan de verwachtingen en Is goedkoop. Dichtbij de snelweg, waardoor we de dag erna vroeg konden gaan rijden.

hotel is als tussenstop een prima uitvalsbasis.

De kamer was te warm s'nachts. Zelfs met het raam open. De volgende ochtend zagen we echter pas dat er een poster in de lift hing waarop werd aangegeven dat ze gratis ventilatoren meegeven.. dat is dus maar een tip! En verwacht niet te veel van het meubilair.

Het hotel is vlakbij de snelweg wat een snelle doorreis bevorderd.

Geen aanrader

Kamers waren zo warm dat slapen onmogelijk was. Je kon een ventilator ophalen bij de receptie, maar dat hielp ook niet echt. In het restaurant konden we eerst geen normaal bier krijgen door een storing. Bij de betaling bleek het pinautomaat ook niet te werken. Gelukkig hadden we nog net genoeg cash op zak. Vinden het zeker geen aanrader en het krijgt van ons een dikke onvoldoende.

Bediening restaurant

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Goed voor 1 nacht en dan bij voorkeur in de koudere periode van het jaar

De kamer was heel erg warm. Er was geen airco. Aardige geste was dat een ventilator gratis kon worden geleend. Het bleef echter erg warm in de kamer. Parkeren was duur in de garage en in de omgeving was niet a te veel parkeergelegenheid

De badkamer was het prettigst

Prijs/kwaliteit.

Dikke donzen dekbedden. Het was buiten 28 graden en binnen nog warmer. En sanitair is verouderd maar werkt wel

Prijs/kwaliteit. Voor 35 euro hadden we een overnachting.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Restaurant in het hotel

Erg warm op de kamer Vrij kleine kamer Door de warmte moest raam open en hoorden we alles wat beneden voor de deur gebeurde

Restaurant in het hotel Vriendelijk personeel Schone kamer Prima prijs/kwaliteit

4,5
    Teleurstellend.

Dubbele booking door slecht internet in italie kon ook na direct door mij te zijn gemeld niet worden teruggedraaid. Men berekende mij gewoon 2 kamers. Zeer onsportief. Ga niet meer naar deze locatie. Overweeg ook niet meer te boeken via booking .com. Na zoveel jaar een zeer slechte ervaring.

Top hotel als je een bed, douche en ontbijt nodig hebt.

Het hotel ligt een beetje afgelegen op een bedrijvenpark.

Kamers zijn klein maar ik heb heerlijk geslapen. Ontbijt is een aanrader, dubbele lift naar de etages, alles is schoon en netjes, personeel is vriendelijk en spreekt naarst Duits ook Engels. Wij zijn in Stuttgard gaan eten maar het is eventueel ook mogelijk in het hotel te eten. Tevens hebben ze een bar om nog een drankje te doen.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Goede locatie voor doorreis van of naar wintersport

In Rookvrije kamer was duidelijk gerookt. Beddengoed stonk naar rook. Geen handdoeken in de badkamer.

Goede locatie voor doorreis van of naar wintersport

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Kamer prima, ligging 24min met de metro naar het centrum.

badkamer vernieuwen. kleuren combinatie gang moderner. Rood/Geel verschrikkelijk.

Kamer prima, ligging 24min met de metro naar het centrum. voor weihnachtsmarkt bezoek perfect. kun je ten minst gluehwein drinken.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Goed hotel met slecht toegankelijke p garage

De parkeergarage is een soort Alptraum aangezien men eerst een versperringspaal moet omzeilen om met een draai bij de erg steil naar beneden gaande toegangsweg tot de parkeergarage bij de toegangsautomaat aan te komen. De garage zelf is aan het einde van de steile afgang versperd met een hek dat zonder toegangskaart niet open gaat. De receptie was niet te bereiken zodat het hek niet omhoog ging. De 2.4 liter motor van mijn Toyota rookte als een gek toen ik in de achterwaartse versnelling de helling terug op moest waarbij de versperringspaal een moeilijkheid extra oplevert. Advies: Voor het hotel parkeren en eerst de receptie vragen het toegangshek tot de garage te openen. Advies aan het hotel is de versperringspaal te verwijderen en het hek open te zetten voor inkomende gasten zonder elektronische toegangskaart.

Goede kamer, kussen wat erg zacht naar Nederlandse begrippen. Personeel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Niets alles was in orde

Lekker ontbijt en ook lekker avondeten prijs kwaliteit uitstekend. Goede uitvalsbasis voor Mercedes en Porsche museum nette kamers Veilige afgesloten,garage voor de wagen👍🏼😍

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Gezellig restaurant

De herrie van de bouwvakkers vanaf 7:30 buiten

Gezellig restaurant

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Geen airco

Prijs:kwaliteit ratio

Lang wachten bij receptie. 10 minuten voor er iemand was. Parkeergarage te laag voor auto met dakkoffer.

Prijs:kwaliteit ratio

Sauna in de kamer.

40 graden in de kamer, geen airco. Te kleine kamer om een babybedje op te zetten. Geen koelkastje.

Ondanks de locatie is er een leuk terras om 's avonds...

De kamers zijn in de zomer veel te warm omdat er geen airco is.

Ondanks de locatie is er een leuk terras om 's avonds een drankje te doen.

Comfort van de kamer

Niets op loopafstand te doen, plus parkeren niet gratis

Comfort van de kamer

Één ideale uit alvalbasis voor de doortocht richting...

Één ideale uit alvalbasis voor de doortocht richting Slovenië, Kroatië en andere Balkanlanden.

1nacht afzien zonder airco op kamer

Geen airco op de kamers is dat wel van deze tijd? Niet opgelet tijdens boeken dus dat viel zwaar tegen met 32C op de kamers.

De service

Het hotel lag naast een bouwput

De service

Schoon

Hitte slaapkamer geen airco

Schoon

Goed voor een overnachting op doorreis

Proper, ontbijt was ok, avondeten lekker en niet duur

Niet fijn bij warm weer

Er was geen airco en dat was met de hoge temperaturen wel fijn geweest

Goed schoon, goed bed

Ruime badkamer

Ruime badkamer

bereikbaarheid

bereikbaarheid

Het was nu al de 6 de keer dat we daar gaan.

de prijs was duurder dan hoe we geboekt hebben.

Het was nu al de 6 de keer dat we daar gaan. dus ja we zijn het gewoon.

ontvangst slecht, bar en bierkelder dicht,terwijl die stond...

ontvangst slecht, bar en bierkelder dicht,terwijl die stond aangegeven als open op de site

Tussenstop voor verdere doorreis naar oostenrijk.

Slecht bed,donsdeken was te klein voor 2 persoonsbed.

Ligging ,dicht bij autostrade,ideaal voor tussenstop.

lekker ontbijt

lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Prijs.

Kamer is erg klein. Badkamers zijn niet meer van deze tijd.

Prijs. Ligging direct langs de snelweg. Incheck ging soepel. Ruime parkeergarage

Prima voor korte nacht op doorreis

Moesten met 3 personen in een twee persoonsbed slapen, terwijl we gewoon een kamer voor 3 personen geboekt hadden

Ontbijtbuffet

Met 3 personen in een 2 persoonsbed slapen

Prima douche

Nuttig als tussenstop

Weinig sfeer. Op een industrieterrein. Slechte parkeergelegenheid

Nuttig als tussenstop

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Vieze stank

Ondanks de niet roken kamer stonk het naar rook. Heel erg zit op de zelfde vloer als de rokenkamers. Hoofdpijn keelpijn smorgens

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Echt zeer tevreden👍 dus ja dan mag ontbijt wel 12 € kostte brede keuze 😊

Dat het hotel niet echt van ver af te zien miss net zulke Mega billboards als mini markets/atm 😎

Goed hotel zeker voor deze prijzen🤗

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

De dienstverlening aan de balie

Ondanks blijkbaar niet volgeboekt hotel lagen wij in gang waar renovatiewerken bezig waren.

De dienstverlening aan de balie

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

alles keurig en netjes

alles netjes

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Prima kamer, schoon.

Prima kamer, schoon. Fijne badkamer.

super voor 1 nacht

De badkamer is aan vernieuwing toe.

Alles is er heel goed, lekker eten ook.

Prima doorreis hotel en in restaurant na aankomst nog lekker...

Warm op kamer

Prima doorreis hotel en in restaurant na aankomst nog lekker gegeten

Goede prijs kwaliteit verhouding.

Goede prijs kwaliteit verhouding. Schoon.

Voor de prijs kan je niet veel meer verwachten

Uitgeleefd hotel

Dicht bij de autobahn

Prima tussenstop op weg naar de Alpen .

Ontvangst

Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Slechte isolatie waardoor vele te veel geluid in de kamer...

Slechte isolatie waardoor vele te veel geluid in de kamer komt van buiten.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Goed en proper hotel voor doorreis

Internet werkte niet

Propere kamer en badkamer. Perfecte locatie voor doorreis. Parkeren in de straat voor het hotel is mogelijk.

Kamers normaal.

Kamers normaal. Weinig ruimte.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Goede last minut verblijf.

Goede ligging op doorreis