Beoordelingen over Hotel Forsthaus Damerow Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Damerow 1, 17459 Ostseebad Koserow, Duitsland

#7 van de 20 hotels in Ostseebad Koserow

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

te duur voor de geleverde kwaliteit
    • Classic Tweepersoonskamer

het eten in het restaurant viel erg tegen, voorgerecht van zalmtartaar was prima maar t hoofdgerecht van varkensmedallions leek rechtstreeks uit de magnetron te komen zo uitgedroogd was t vlees. daar stond dan wel weer t vriendelijke personeel tegenover

ontbijt prima genoeg uitgebreid, helaas geen glutenvrije produkten personeel erg vriendelijk we moesten alleen steeds om de koffie vragen

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Prima te vertoeven
    • Comfort Vierpersoonskamer

Taal alleen Duits , doen weinig moeite om bijv Engels te spreken.

Ontbijt,diner ed Sfeervolle accommodatie

• Beoordeeld op: 2 september 2016

Heerlijk ontbijt, mooi zwembad met sauna en erg vriendelijk...
    • Classic Tweepersoonskamer

Heerlijk ontbijt, mooi zwembad met sauna en erg vriendelijk personeel. Erg leuk om een paar dagen te relaxen. Leuke fietsomgeving.

• Beoordeeld op: 6 september 2015

Het zwembad

We kregen eerst een kamer boven, zonder balkon of terras terwijl ons dat wel was toegezegd. We moesten na 1 nacht verhuizen naar een andere kamer. We hebben een paar keer gevraagd naar de reden, maar die werd ons niet gegeven. Een jonge man die ons hielp was erg vriendelijk, maar een vrouw die ons daarna hielp was ronduit chagrijnig. Ook vonden we het heel vervelend dat het altijd druk was bij de receptie. Er werden ook allemaal huisjes verhuurd en die mensen kwamen ook bij de receptie.

Het zwembad