Beoordelingen over Hotel Forsthaus Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Orkestrasse 14, Ortsmitte, 59955 Winterberg, Duitsland

#18 van de 50 hotels in Winterberg

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Fijne tijd gehad
    • Speciale Aanbieding - Comfort Eenpersoonskamer

Ik was hier voor de tweede keer, toevallig ook dezelfde kamer, alleen is deze net helemaal verbouwd ziet er geweldig uit nu, ook het Hotel wordt helemaal aangepakt (geen last van, je merkt het niet) wordt/is mooi. Goed ontbijt en diner, schoon en lekker rustig, vriendelijke mensen en een mooie omgeving. Een aanrader..!

• Beoordeeld op: 30 september 2018

Fijn hotel met fijne eigenaren
    • Budget Tweepersoonskamer - Souterrain / Bovenste Verdieping

Zeer mooie omgeving je zit zo in het centrum van winterberg, mooie wandel omgeving. Vriendelijk personeel. Echt een aanrader. Wij komen zeker hier weer terug.

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Tegenvallend en de prijs/kwaliteit is niet in balans. Prijs veel te hoog.
    • Budget Tweepersoonskamer - Souterrain / Bovenste Verdieping

Er werd gezegd dat motoren onder een carport gestald zouden kunnen worden. Deze was echter gereserveerd voor auto's. De kentekens waren aan de muren bevestigd. Het was niet prettig te horen dat s'middags geen borrel gedronken kon worden. Bar was gesloten. Als we van plan waren om s'avonds te blijven dineren moesten we reserveren en dat kon pas vanaf 21.00 uur omdat er een groep van 20 personen voor ons zouden komen en dan kon ons gezelschap van wel 4 personen er niet meer bij. Was teveel voor de kok:(:(. Dus voor een borrel en dineren waren we aangewezen op een lokatie in het dorp. Kamer is erg klein. Er is een schuifdeur naar de badkamer geplaatst in verband met de ruimte. Alles is daar aanwezig maar ook zeer klein. Als je op het toilet zit stoot je je hoofd tegen de wasbak. Er is ruimte voor 1 persoon. Als je dan een prijs berekend van €106,-- is dat behoorlijk .

Locatie was redelijk t.o.v. het centrum.

Prima verblijf voor een goede prijs.
    • Budget Tweepersoonskamer - Souterrain / Bovenste Verdieping

Wij zaten niet in het hotel zelf, maar in een bijgebouw om de hoek. Voelde als een huis wat ze erbij gekocht hebben om daar ook te gaan verhuren. Had verwacht dat we in het hotel zelf zouden zitten. Was op voorhand bekend dat we in in souterrain geboekt hadden, toch wat het aan de krappe kant en had ik iets meer ruimte verwacht. Volgende keer zou ik een wat luxere kamer boeken.

Ontbijtbuffet was uitstekend, lekkere verse broodjes & croissants. Vleeswaren, kaas en yoghurt. Matrassen waren prima, heb heerlijk geslapen. Goede douche ook, zag er prima uit. Ook de sauna faciliteit zag er netjes uit.

Fantastisch verblijf

Helemaal niets. We zijn 2 weken te gast geweest. We sliepen in het gastenverblijf met om de hoek van het hotel. We hadden 2 nieuw gerenoveerde kamers. Super! Goede matrassen en alles super schoon. Prima ontbijt. We hadden geen avondeten geboekt maar hebben van de 14 dagen er wel 13 daar gegeten, dat moet genoeg zeggen. Kortom een fantastisch hotel.

De bedden en het eten.

Het ontbijt was zeer goed.
    • Aanbieding - Comfort Tweepersoonskamer

Het ontbijt was zeer goed. We hebben ook genoten van het lekkere avondeten. Alles was tot in de puntjes verzorgd. We hadden een mooi terras en de kamer was zeer proper. Heel vriendelijk personeel en de bediening was super!!!!! Als we nog eens naar Winterberg gaan dan boeken we zeker een kamer bij Forsthaus!!!

wij vonden het super goed/
    • Budget Tweepersoonskamer - Souterrain / Bovenste Verdieping

er is altijd wel wat te zeuren maar wij waren dik tevreden goede prijs kwaliteit .

de rust en het ontbijt waren goed leuk hotel dicht bij het centrum vriendelijk personeel en eigenaren een aanrader voor een geweldige vakantie .

Mooi Hotel op loopafstand van het centrum van Winterberg.

We hadden bij de kamer een mooi balkom, maar helaas geen buitenlamp, waardoor we als het donker werd niet veel meer zagen. Verder zou het fijn zijn om op de kamer een waterkoker te hebben, zodat je koffie en thee kan maken.

Mooi Hotel op loopafstand van het centrum van Winterberg. Elke morgen genoten van een heerlijk ontbijt en ook ‘s avonds kan je zeer goed eten in het hotel.

Goed, gastvrij , schoon,dicht bij het centrum en dicht bij diversen wandelroute. Top!

Niets. Of het moet zijn dat het Hotel in het einde van een doodlopend straatje ligt, waar het begin van de straat niet uitnodigend aandoet. Dat vinden wij vooral spijtig voor het Hotel, want dit hotel met de mooie rozen, en zijn gastvrijheid heeft recht op meer aandacht. Wij kennen Winterberg goed dus wisten waar het lag, maar ben je vreemd dan zou de aankomst route niet doen vermoedde dat er aan het eind een prima verzorgd, nostalgisch hotel ligt.

10 min loopafstand naar het centrum, ideaal. Gemoedelijk hotel, prima ontbijt. Vriendelijke medewerkers , gastvrij ook voor onze hond. Comfort kamer was van alles voorzien en alles goed schoon👍👏. Eye catcher vonden wij de Rozen buiten tegen de muur van het hotel. Je kunt aan alles merken dat het een familie bedrijf is waar met zorg en aandacht wordt gewerkt. Complimenten.

Een heerlijk en ontspannen verblijf
    • Budget Tweepersoonskamer - Souterrain / Bovenste Verdieping

De wifi via freifunk werkt niet optimaal. Soms valt het zelfs helemaal weg, waarschijnlijk overbelast.

De sfeer in het hotel is gemoedelijk en ontspannen. De familie die het hotel runt is buitengewoon aardig. Het beviel ons zo goed, dat we besloten een nacht bij te boeken. Het ontbijt is goed. In het restaurant kan je heerlijk dineren. De kamer is ruim en de badkamerkamer is modern. Kortom een prima hotel

Ontbijt was goed.

Op de kamer stond een 2 persoonbed en een twijfelaar voor 4 volwassenen. Dit laatste is te klein om met 2 volwassenen in te slapen.

Ontbijt was goed. Vriendelijk personeel. Hygiëne is OK. Fietsenstalling was goed. Staan open voor extra vragen.

We voelden ons erg welkom. Er hangt een fijne sfeer.
    • Comfort Vierpersoonskamer

Eigenlijk niets.

Zeer vriendelijk personeel en eigenaars, prachtige omgeving, goed ontbijt en diner. Ideale locatie om veel te ondernemen. Hotel is iets buiten het centrum terwijl alles op loopafstand is. Wij waren in de meivakantie met tieners. Een mooie periode en locatie als je van wandelen, fietsen en activiteiten houdt.

Heerlijk ontspannen en confortabel.

Eigenlijk niets.

Leuke gezellige sfeer en uiterst vriendelijk personeel. Prachtige omgeving rond een mooi plaatsje. Hele realexte omgeving, in het hotel ook nog een heerlijke wellness. En tot slot, een heerlijk ontbijt 👍

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Heerlijk ontbijt.

Heerlijk ontbijt. Wij hadden de standaard kamer die schoon was met prima bedden en een lekkere douche met veel water. Prima gelegen t.o.v. centrum Winterberg (wandelend) en de uitvalswegen. Eigenaren en personeel zijn heel erg vriendelijk en behulpzaam. Huisdieren zijn ook helemaal welkom. In het restaurant van het hotel hebben we ook goed en lekker gegeten.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Fantastisch !
    • Aanbieding - Comfort Tweepersoonskamer

De vriendelijkheid en correctheid van de gastheer/gastvrouw kon ons echt bekoren. Dikke pluim voor de kok; het eten is verrukkelijk . En bovenal......De gastvrijheid naar onze hond toe is onvergetelijk.

Rustig gelegen hotel, rustige kamer.

Het was lastig om het raam in de nacht open te hebben, aangezien het (rol)gordijn dan klapperde. Een gewoon gordijn was beter geweest.

Rustig gelegen hotel, rustige kamer. Kleine badkamer, maar een heerlijke douche.

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Uitstekend verblijf.

Geen opmerkingen.

Heerlijk ontbijt en diner. Vriendelijk en gastvrij personeel. Goed verzorgd hotel en schone kamer en badkamer. Dichtbij centrum en skigebied.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

royaal!

nvt

Het ontbijt was voortreffelijk. Het diner (á la carte) heel goed. De service en sfeer in het hotel laat je écht gast voelen. Wifi deed het perfect.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Goede uitvalsbasis.

Enigzins gehorig in het bijgebouw. Verkeer in trappenhuis was goed te horen. Verder eigenlijk prima!

Rustig gelegen, maar wel snel in centrum (lopend) en op de piste (auto). Ook fijn dat onze hond mee kon en ook bij onze afwezigheid op de kamer mocht blijven.

Heerlijk verblijf voor een paar dagen Winterberg!
    • Comfort Driepersoonskamer

Keurig verzorgde accommodatie, heerlijk ontbijtbuffet, erg vriendelijk personeel, lekker restaurant om in de avond bijvoorbeeld een overheerlijke Jägerschnitzel te eten na een dag skiën!

Dat de skilift volgens jullie site op 100m was maar dat klopte totaal niet, je moest met de auto nog een paar km rijden, dit zou niet mogen en vind ik express foute informatie geven om mensen aan te trekken.

Geweldig genoten.

Het eten mocht van ons minder zout zijn. En voor ons persoonlijk had er wel een lift mogen zijn. En de banken in het restaurant waren niet comfortabel met eten. de volgende keer toch maar gekozen voor een stoel.

Heerlijke bedden, lekker veel ruimte op de kamer en in de doucheruimte. Alles super schoon en fris! Na de kou een gratis saunaatje gepakt en we konden in het restaurant genieten van eten en wijn.

Uitstekend!

In het winterseizoen zou het misschien een idee zijn om de gasten vervoer naar de piste aan te bieden.

Zeer vriendelijk personeel. Nette en schone kamers. Prima uitgebreid ontbijt.

Leuk, kleinschalig hotel. Superaardig personeel. Schoon en netjes. Aanrader!

Een keurig hotel, met zeer vriendelijk personeel. Overwegend Duits sprekend, maar ook regelmatig een Nederlands sprekende medewerkster aanwezig. Kamer was wat klein maar prima bedden. Moderne badkamer met toilet en douche. Heel schoon! Dependance op 50 meter van het hoofdgebouw. Ontbijtbuffet uitgebreid en goede kwaliteit. Wji zjn hier 5 dagen geweest om te wintersporten. Zou het zo weer doen!

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Het verblijf was prima!!
    • Budget Tweepersoonskamer - Souterrain / Bovenste Verdieping

In de beschrijving staat dat de afstand tot de ski piste 300 m. is. We kregen wel kaarten om te reizen met de bus. Het busstation is niet zo ver, maar de bussen reden niet zo vaak. Daarom waren we toch genoodzaakt om met de auto te rijden, wat eigenlijk niet mijn bedoeling was.

Ontbijt, kamer, schoonmaak, handdoeken: prima. We hebben vooral genoten van de schitterende sauna!!

Wij hadden een budgetkamer geboekt.
    • Budget Tweepersoonskamer - Souterrain / Bovenste Verdieping

Wij hadden een budgetkamer geboekt. Deze voldeed boven onze verwachting. Aan de receptie bij de incheck gaven ze aan dat bij deze kamer de badkamer klein was. Was inderdaad niet groot, maar alles was aanwezig en veel belangrijker, hij was schoon. De kamers waren ruim en schoon. De locatie van het hotel was perfect, centraal waardoor de parkeerplaatsen van de skipistes goed bereikbaar waren en op loopafstand van het centrum. Het ontbijt was in buffetvorm, met veel keuze- heerlijk.

Korte skitrip & fijn verblijf
    • Budget Tweepersoonskamer - Souterrain / Bovenste Verdieping

De shampoo in de douche en handzeep bij de wastafel waren leeg.

De kamer was comfortabel, het ontbijtbuffet was uitgebreid. Het hotel lag in een rustige omgeving waar er genoeg parkeermogelijkheden zijn. Prima gegeten in het restaurant. Na een dag skiën hebben we rustig kunnen genieten in de sauna. Zeker een aanrader.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

6,0
    Voldoende cijfer 6plus

Badkamer is erg klein en de grote van de slaapkamer hield ook niet over.

Ontbijt prima verzorgd. Uitgebreid en gevarieerd. Vriendelijk bediening. Ontvangst bij aankomst en vertrek zeer goed.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Geweldig!!! Zeker voor herhaling vatbaar.

De badkamer is wel erg klein.

Goed verzorgd ontbijt, vriendelijk personeel, uitstekende keuken voor het diner. Sauna. Info over de omgeving en gratis buskaart voor de omgeving tijdens het hele verblijf. Het hotel ligt net buiten het drukke centrum en toch dichtbij de winkels etc.

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

een hotel om nogmaals te boeken, goede ervaringen

bedden waren voor ons wat aan de korte kant. slechts 1 nederlandse tv zender, nederland 2

ontbijt was heerlijk, kamers super schoon, vriendelijk personeel, op loopafstand van centrum, ruimte om de hond uit te laten. goed restaurant, hond vriendelijk hotel en restaurant, zit en slaapkamer, dus 2 vertrekken ook 2 tv's

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Prima hotel! Komen hier zeker nog een keer terug.

Jammer dat er geen lift is. Stond niet vermeld op de boekingssite. Wij kregen een kamer op de bovenste verdieping bereikbaar via 2 lange trappen. Kan voor ouderen een probleem zijn.

Mooie ruime kamer met prima bedden. Ruime badkamer. Goed te lopen naar het centrum. 's avonds heerlijk gegeten en 's ochtends lekker ontbijt! Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Kamer was ruim met goed bed.

Misschien minibar en/of kluisje op de kamer

Kamer was ruim met goed bed. Lekker en verzorgd ontbijt met lokale specialiteiten. Goed en degelijk restaurant. Rustig gelegen hotel aan de buitenzijde van Winterberg. Wandelroutes passeren langs hotel.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

rima hotel en vlakbij het centrum!
    • Comfort Driepersoonskamer

Het ontbijt was prima, de kamers mooi, schoon en ruim. Goede badkamer! Er is parkeerruimte maar dat is vaak vol en dan moet je bij het gebouw ernaast parkeren. Prima hotel en vlakbij het centrum!

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Heel aangenaam verblijf

We hadden liever 1 groot deken gehad in plaats van 2 aparte, vermits we graag lekker knus slapen. Dit was nu wel een beetje een uitdaging, maar het lukte wel.

De sprookjesachtige ligging in combinatie met het vriendelijke personeel, zorgde voor een heel erg aangemame en ontspannen sfeer.

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

• Budget Tweepersoonskamer - Souterrain / Bovenste Verdieping

Heerlijk uitgebreid ontbijt, lekkere schnitzels (vooral die met champignons) als avondeten en heel schoon hotel. De wc's zijn erg schoon en mooi ingericht en in het restaurant is geen kruimel op de grond te zien. Ik was ziek, gaf dit aan en kreeg beschuit/thee aan geboden en hebben de wc extra gepoetst op de hotelkamer. Zeer oprecht vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Prima en betaalbaar verblijf in een typisch Duits hotel.

Klein hotel + appartementencomplex in het centrum van Winterberg. Met de auto 2 minuten rijden naar de skipiste (naar de skilift). Leuk voor een weekendje wintersport.

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

Diervriendelijk hotel waar ook je huisdier meer dan welkom is.

Het was erg warm in de kamer. De verwarming is centraal geregeld dus we konden niets aan de temperatuur doen. We hebben met de deur (midden in de winter) open geslapen.

Het personeel is erg vriendelijk en probeert alles voor je te verzorgen.

Helemaal top. Zoals het eigenlijk overal moet zijn maar de meeste lukt het niet.
    • Comfort Vierpersoonskamer

Bar mag iets eerder open dan 17.00. Als dat veranderd dan vier ik er kerst en oud en nieuw.

In het hotel gegeten. Is heerlijk dan eet ik toch nergens anders? Enorme lieve mensen. Echt een tijd geleden dat we een service hebben gehad van een dikke vette 10.

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Prima ontbijt en de sfeer was prima.

Een waterkoker op de kamer want het hotel is tussen de middag niet open. Helaas geen bar in het hotel om een afzakkertje te halen

Prima ontbijt en de sfeer was prima. Personeel heel vriendelijk

Het was fantastisch
    • Budget Tweepersoonskamer - Souterrain / Bovenste Verdieping

Niets.maar een tip. Het zou mooi als je na het wandelen iets kon drinken aan de bar.

Alles was er geweldig. De kamer het ontbijt en het diner waren geweldig.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Voor de rest prima ook om een hond mee tenemen
    • Comfort Driepersoonskamer

Dat je in de avond geen mogelijkheid hebt in het hotel om gezellig aan de bar kan zitten was om 21.00 al klaar daar in het weekend

Geweldige kamer en goed ontbijt avond eten minder was behoorlijk aan de prijs

Prima hotel. Nu voor de 4e keer daar geweest en het blijft gewoon een prima hotel.

Het parkeren langs de straat, dit omdat er steeds sneeuwschuivers langsreden en er dan een halve meter sneeuw tegen de auto aan lag

Ontbijt was uitstekend, veel keuze en verse broodjes. Ligging van het hotel is prima, op korte (loop)afstand van het centrum en vlakbij het station. Pistes zijn snel bereikbaar met auto.

Gewoon zeer goed en sfeervol hotel met de juiste prijs kwaliteit verhouding.

Het restaurant met een traditionele menukaart viel tegen. Het vlees (snitzel) was niet lekker van smaak hij zou misschien klaar gemaakt kunnen zijn in een frituur? Verder een tip, de vaste banken zitten echt niet lekker en met een te grote afstand van de tafel.

De ruime kamer een prima badkamer met een heerlijke douche. De sfeervolle en warme aankleding en uitstraling van het Hotel. Het ontbijt was prima in orde.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Grandioos

Geen mini bar

Mooie schone kamer met ruim balkon Lekker dicht bij het centrum Idiaal hotel om huisdier mee naar toe te nemen En lekker gezellig restaurant Prijs kwaliteit verhouding zeer goed

Heerlijk hotel met vriendelijk personeel

Koffie en theefaciliteiten op de kamer zouden een fijne aanvulling zijn

Mooie grote kamer met veel ramen. Heel aardig personeel, wandelkaart te leen gekregen

Aanrader
    • Budget Tweepersoonskamer - Souterrain / Bovenste Verdieping

Diner is te duur voor de geboden kwaliteit. Niet slecht maar kan beter.

Ontbijt was prima. Wij hadden een kleinere kamer maar dat was vooraf bekend. Bij een grote kamer zou de score hoger zijn.

prachtige omgeving en waarschijnlijk nog mooier als de zon schijnt.hotel was uitmuntend!

Hetgeen wat ons tegen viel was het weer ! maar daar konden jullie niets aan doen . Ook de trap was niet gemakkelijk vooral voor ouderen met zware koffers.

het ontbijt was heerlijk en overvloedig ; we hebben goed geslapen. het diner s avonds was prima en fijn dat er senioren porties ook waren. de vriendelijkheid van de bediening was altijd zeer goed..

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Een heerlijk no-nonsense hotel voor een fijne midweek of een lang weekend
    • Aanbieding - Comfort Tweepersoonskamer

- De douche was wat aan de kleine kant - De bedden waren goed, maar voorzien van té harde matrassen

+ Erg goed hotel met erg vriendelijk en behulpzaam personeel + superlekker eten. - mocht de kok niet meenemen als souvenier

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Ontbijt en Diner waren zeer goed, lekker en verzorgd.
    • Aanbieding - Comfort Tweepersoonskamer

Badkamer was iets te klein, geen koelkastje op de kamer.

Ontbijt en Diner waren zeer goed, lekker en verzorgd. Kamers modern, badkamer aan de kleine kant. Geluidsisolatie tussen de kamers onderling kon beter. Al bij al een zeer goed hotel.

Tot rust gekomen en op onze wenken bediend

Kleine douchecabine. Hygiëne bij het schoonmaken van de badkamer

Vriendelijke benadering door de mensen van het hotel. Tijdens het verblijf kaarten voor de omgeving en een "spoorboekje" voor het openbaar vervoer (bus en trein) beschikbaar gesteld Dicht bij centrum

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Mooie rustige omgeving met ontzettend fijn personeel dat al je wensen vervult.

Het enige dat wij misten was een aparte afvalbak voor de behoefte van de hond.

Iedere ochtend een heerlijk ontbijt; keuze te over. Wij hadden half pension bij de reservering geboekt en iedere avond werden wij verrast door het menu, waarbij er een keuze was uit twee hoofdgerechten. Iedere avond lekker gegeten en met onze wensen werd rekening houden. De kamer was zeer ruim en rustig gelegen met een grote doucheruimte. Voor de hond was er in de nabije omtrek voldoende ruimte om deze uit te laten.

Hebben van onze vakantie toch genoten omwille van het slechte weer

de onderhoud na gebruik van douche . Het ontbreken van stoeltje of klein kastje in badkamer ,kon mijn bautycase niet kwijt ,wel op de vloer

het ontbijt was in orde .alles werd regelmatig bijgevuld .genoeg keuze . De kamer was ook oke .

Uitzonderlijk goed

Ik had echt niets te mopperen! En dat voor een verwende horecaondernemer....

Zojuist partner verloren en was toe aan een paar dagen op mijzelf met de hond. Uitstekende accommodatie en als horecaondernemer verwend met zo'n goede keuken! Ook het ontbijt was uitstekend. Zij zien mij hier snel weer terug.

Prima hotel, bijzonder aardig en attent personeel.
    • Aanbieding - Comfort Tweepersoonskamer

Geen balkon. De meeste andere kamers hadden dat wel. Worden mensen die via booking. com boeken misschien enigszins achtergesteld?

Het ontbijt was goed. Het diner heel erg goed. Geen buffet maar menu. Prima kamer, maar aan de kleine kant en geen balkon. Wel een ruime en mooie complete badkamer.

Het ontbijt was goed verzorgd en er werd regelmatig...

Een wat meer professionele receptieruimte. Alle computerhandelingen vonden plaats in een aparte kamertje/hokje. Maak er een geheel van.

Het ontbijt was goed verzorgd en er werd regelmatig bijgevuld. Kamer was prima.

Een mooi hotel,en alles is er aanwezig.
    • Comfort Driepersoonskamer

Toen we daar waren was het heel slecht weer.

Het ontbeit was zeer goed,veel keuze en heel gevarieerd ,een aanrader,en ook heb ik een avondmaal gegeten en was heel goed verzorgd en lekker.

Genoten in Winterberg

Hotel voelde persoonlijk en huiselijk aan. Bedden waren heerlijk. Wij hadden een comfort kamer. Dat zou ik wel adviseren om te boeken als je van iets luxers houdt en niet van het Duitse hout en kleedjes. 5 minuten lopen van het centrum met supermarkt, drogist en restaurants. Om de hoek een erg leuke wandeling door een dal met bruggetjes en kleine watervallen (4km). De sauna is nieuw en zeker aan te raden. Het eten in het restaurant vond ik erg lekker 's avonds. Wel wat duurder dan in de stad maar ik vond het de beste maaltijd in 3 dagen Winterberg.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Fijne ontvangst ,bediening uiterst vriendelijk.
    • Aanbieding - Comfort Tweepersoonskamer

Fijne ontvangst ,bediening uiterst vriendelijk. Prima maaltijden,heerlijke diners. Heerlijk ontspannen verblijf. Wij gaan,in een ander seizoen, terug.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Super leuke dagen gehad.

Zeer prettig hotel, vriendelijk personeel en een heerlijke kamer. Ontbijt was prima. Prachtige omgeving om te wandelen. Op loopafstand van het centrum. Service super. Gratis gebruik van wandelkaart en kaartje voor gratis openbaar vervoer. Kortom.. Top.

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Doen! ook in voorjaar/zomer

De koffie was duur.

Goed hotel, vriendelijke eigenaars. Wij hadden een ruime deluxe kamer bovenin met balkon. Je moet er zeker gaan eten. Superlekker die asperges en schnitzel. Mooie wijnen ook. Rustige ligging; in minder dan 10 minuten naar centrum in 10 minutent en Kurpark is ook dichtbij. Pas op voor de hond Einstein (grapje).

Prima voor mekaar allemaal!
    • Budget Tweepersoonskamer - Souterrain / Bovenste Verdieping

Als het dan toch moet, de inrichting in het restaurant is oubollig.

Alles was prima in orde. Heel erg prettig dat er bij inchecken direct een goede wandelkaart (te leen) meegegeven werd. Sauna is helemaal top - lekker warm en netjes. Tevens direct een trein/bus kaart gekregen om gratis te kunnen gebuiken.

Heerlijk hotel om er volledig echt uit te zijn

Kan niets bedenken

Het ontbijt was goed en lekker vers afgebakken brood. De keuze is genoeg. Alle medewekers zijn ontzettend vriendelijk en behupzaam. De kamer was ruim en een prima bed. Het was erg heet toen we er waren dus een airco was wel fijn geweest op de kamer😊 het balkon bij de kamer was heel fijn zodat je ook gewoon even op jezelf kon zijn met wat drinken. Het eten was heerlijk, vooral de asperges😊

Bezoek Winterberg en omgeving.

Er waren geen minpunten.

Het ontbijt was prima, de kamer ruim en netjes. Het restaurant was zeer goed en het personeel heel vriendelijk. Leuke tuin met zitjes. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

locatie

Wij dachten een slaapkamer te krijgen welke op de site stond echter deze kregen wij niet want we werden naar en ander gebouw gebracht. Die kamer viel tegen

locatie

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

Top locatie, centraal gelegen en goed verzorgd
    • Budget Tweepersoonskamer - Souterrain / Bovenste Verdieping

Gang was erg gehorig, maar hier geen last van gehad. Er zat geen rooster in het douche putje, waardoor we recht naar beneden in de pijp kon kijken. Misschien nieuwe douche strips onderaan de deuren.

Het ontbijt was uitgebreid en lekker! Erg vriendelijk personeel en prettig dat er ook een Nederlandse medewerker rondliep. Kregen ook informatie over de omgeving mbt skiën. De vriendelijkheid van personeel in nabijgelegen restaurants. Erg leuk dorp!

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

niet onvergetelijk

klant en service gerichtheid niet erg voelbaar het management van het hotel was sober toegankelijk wellness voorzieningen kleine capaciteit

ontbijt en kamers goed verzorgd

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

ideaal voor shortski

Zeer leuk hotel. Vriendelijk personeel. Goed ontbijtbuffet en heerlijke keuken voor diner. Op wandelafstand van de skipistes alsook van het stadscentrum. Komen zeker terug.

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

teleurstelling
    • Comfort Driepersoonskamer

wij hebben een comfort 3 persoonskamer geboekt maar zijn door de gastvrouw in een ander pension van hun gehuisvest, omdat in het hoofdgebouw zegde ze, alles volzet was. Deze kamer was beduidend minder van kwaliteit en toch het volledige bedrag moeten betalen : - (

het ontbijt was in orde

• Beoordeeld op: 9 maart 2017

Ondanks het slechte weer hebben we een paar heerlijk dagen gehad!

Eigenlijk geen op - of aanmerkingen!!

Ontzettend schoon overal en heerlijk eten in het restaurant! Vanuit hotel direct leuke wandelroutes op te pakken!

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

Het eten was voortreffelijk ,we hadden half pension genomen ...

Badkamer was klein .

Het eten was voortreffelijk ,we hadden half pension genomen ,verzorgd opgediend ,vriendelijk personeel. Goed bed . Keurige ruime kamer . Volgende keer Winterberg : Hotel Forsthaus !

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Zeer vriendelijk personeel, mooie centrale locatie ten opzichte van skilift en centrum, fijne kamer, badkamer is klein maar prima, mooie hotelfaciliteiten zoals de eetruimte en de sauna.

Prachtig verblijf in Winterberg!
    • Comfort Driepersoonskamer

Uitermate vriendelijk personeel. Prima kamer, keurig netjes schoon en in de ochtend een heerlijk ontbijt. Kortom genoten van Winterberg in een gezellig familiehotel. Prima prijs-kwaliteitverhouding!

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Goed en rustig gelegen familiehotel.

Wifi is niet continue even sterk op de kamer, wel in de centrale ruimtes.

Bijzonder vriendelijke ontvangst door de eigenaar, mooie grote kamer met een vernieuwde badkamer, hygiëne. Aardig personeel in het restaurant waar je prima kunt eten. Goed ontbijt. Niet ons eerste bezoek.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

leuk voor low budget kamer 22 dan toch
    • Comfort Driepersoonskamer

bandkamertje verschrikkelijk, voelde me net weer student op een kamer met hokje er in waar wc en douchcabinetje zat , geen enthousiast ontvangst .

ontbijt prima,

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

dichtbij piste, rustig gelegen, vlot bereikbaar,
    • Budget Tweepersoonskamer - Souterrain / Bovenste Verdieping

budgetkamer in bijgebouw op 50m was redelijk klein, maar nodige zaken waren er wel

dichtbij piste, rustig gelegen, vlot bereikbaar, vriendelijke uitbaters, goed ontbijt, leuke sauna