Beoordelingen over Fuchsbräu Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Hauptstr. 23, 92339 Beilngries, Duitsland

#1 van de 9 hotels in Beilngries

• Beoordeeld op: 27 januari 2017

Redelijk tot goed.

Wifigegevens kreeg ik op een bonnetje bij het inchecken. het bleek een uur geldig te zijn. Wij hebben eerst de koffers uitgepakt. Toen was de geldigheid van de Wifigegevens verstreken. Er waren maar een zestal gratis parkeerplaatsen, die allen bezet waren. We moesten de auto maar ergens in de omgeving zien kwijt te raken, waarbij de parkeerkaart telkens door ons met 2 uur moest worden verlengd.

Goed en schoon hotel.

• Beoordeeld op: 12 augustus 2016

We hebben er 2 heerlijke dagen gehad.

Als er geen plek is op de parkeerplaats van het hotel moet je even zoeken naar een plekje voor de auto.

Personeel was erg vriendelijk, de kamer was ruim en voorzien van een mooie en schone badkamer. Perfecte locatie ook.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Op doorreis naar Oostenrijk

Zwembad water was te fris

De kamers zijn ruim ook met het babybedje voldoende ruimte. ontbijt was heerlijk.aan de kinderen wordt goed gedacht (kinderstoel, tekening, babybedje) de badkamer was zeer netjes en hygiënisch.

Mijn verblijf betreft een tussenstop na ongeveer 700 km voor een reis van meer dan 1150 km

Gebruik van zwembad en sauna (wellness) nog meer aangeven.

Prima ontbijt Restaurant in de tuin fantastisch. Rijke kaart. Veel afwisseling

• Beoordeeld op: 4 maart 2015

Prima plek als tussenstop van NL naar Oostenrijk op voor ons...

We zijn in zuid Duitsland wat meer Gemütlichkeit gewend. Fuchsbräu is zakelijk, erg gericht op meetings. De ontvangst was koeltjes, de aanduiding waar de parkeerplaats was ronduit onduidelijk.

Prima plek als tussenstop van NL naar Oostenrijk op voor ons 720 kilometer. Keurige zolderkamer met dakraam en balkon, oppassen voor je hoofd. Goed geoutilleerd. Uitstekend restaurant met prima service.

• Beoordeeld op: 22 februari 2015

schoon, modern, van alle gemakken voorzien, heel relaxte...

wifi signaal is niet erg stabiel, zwembad is wat klein.

schoon, modern, van alle gemakken voorzien, heel relaxte sfeer, super ontbijt. Erg handig is dat er ook een leuk café is met prima eten, naast het wat meer traditionele restaurant.

• Beoordeeld op: 21 februari 2016

Vriendelijkheid van het personeel

Geen opmerkingen

Vriendelijkheid van het personeel

• Beoordeeld op: 28 februari 2015

Slechts 10 km van de snelweg en we hadden een familiekamer.

Slechts 10 km van de snelweg en we hadden een familiekamer. Verder was het diner en ontbijt buitengewoon goed.

• Beoordeeld op: 7 februari 2015

Rustige omgeving-12km van snelweg-attent personeel