Beoordelingen over Der Fuerstenhof Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Rathausplatz 8, 87435 Kempten, Duitsland

#8 van de 20 hotels in Kempten

Ruime kamer met gelegenheid te eten op de kamer een fijn dak...

Bedbank was niet op te slapen vanwege houten balk in het midden, deuren zaten vol met handafdrukken

Ruime kamer met gelegenheid te eten op de kamer een fijn dak terras en goede badkamer. Ontbijt was 5,- pp maar zeker waard.

Leuk hotel, maar ik weet niet of ik er nog eens gavslapen.

In de familiekamer stond in de woonkamer een slaapbank, deze was keihard, wij hebben niet lekker geslapen. Niet alle ramen waren voorzien van overgordijnen, hierdoor erg vroeg wakker. een gedeelte van de vitrage hing los.

Het personeel was erg vriendelijk en het ontbijt was heerlijk. Heerlijk rustig gelegen. Schitterend pand om te zien. Grote familiekamer. Voldoende mogelijkheden om op loopafstand iets te eten of drinken.

6,0
    voor tussenstop voldoende

ontbijt waarschijnlijk erg duits - wel beter gegeten. eetruimte was erg warm voor ontbijt.

betaalbaar niet super luxe maar wel heel mooi in oude hart van kempten. goed parkeren

De slaapbank wat tot 1 slaapplek gemaakt was, was slecht. Het matras was te dun je kon een balk voelen over de lengte van het bed. zelfs met 3 dekbedden erover was het nog voelbaar.

Grote familiekamer, iets ouderwets. Het ontbijt was zeer goed.

Prima hotel voor doorreis

Warm, benauwd en overvol ontbijthok. Ontbijt zelf was uitstekend, maar echt genieten kun je er niet van.

Goed hotel voor doorreis. Leuk om even het centrum door te lopen. Prima restaurant. Parkeerplaats reserveren!! Gelukkig hadden wij nog plek, maar er is weinig ruimte beschikbaar.

Prima hotel voor doorreis of bezoek stad.

Parkeren is een probleem als je niet met de auto in de garage past. Auto met Dakkoffer is nl te hoog. Inrijpoorten slechts 1.9 m

Pefsoneel en ontbijtbuffet

Nog een nachtje gewild!

Toevallig een festival in opbouw deze avond dus rumoerig op het plein vóór het hotel. Het ontbijt hat ik meer van verwacht.

De hotelkamer was top. Perfecte Wifi. Zeer luxe met hele goede bedden.

Aanrader!

Wij moesten onze boeking verzetten, dit werd kosteloos gedaan. Heel fijn! Prachtig hotel. Het aanmelden voor de parkeergarage is lastig ivm het verkeer in de binnenstad. Buiten bijna geen wachtplek.

We hadden honden mee en het hotel is heel diervriendelijk.

Personeel was ok

We hadden honden mee en het hotel is heel diervriendelijk. Heerlijk ontbijt. De locatie is perfect, midden in het centrum. Parkeren bij het hotel 4,50 per nacht.

Voor een nacht een aardig hotel, niet om een vakantie door te brengen.

De garage was vol omdat er die dag een bruiloft in het hotel was. Omdat het hotel in het centrum was gesitueerd was het heel moeilijk een parkeerplaats te vinden. Lastig.

We verbleven slechts een nacht in dit hotel, omdat we op doorreis waren. We kregen een kamer op een zolderverdieping. De kamer was echt groot. Netjes en schoon. Badkamer iets gedateerd. Maar wel schoon.het ontbijt was goed.

Prima voor 1 nacht

De airco maakte dag en nacht geluid, waardoor ik niet goed in kon slapen. Door de open ramen kwamen de nachtgeluiden van de café’s en dat stoorde eveneens

De ligging in het stadje was erg leuk

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

눇Vriendelijke personeel.

De hinderlijk krakende bedden. Meer aandacht besteden aan de gordijnen en de schoonmaken van de verwarming (stof). Badkamer mag wat meer van deze tijd, is wel opgelapt maar....

눇Vriendelijke personeel. Ligging in het centrum/plein. Mooie stadje op doorreis.

Klassiek hotel

Douchevoorziening; je doucht in een bad, de douchekop blijft niet hangen, de badkraan schiet terug naar badkraan ipv douche. Het sanitair is gedateerd.

De luxe en uitstraling.....was prima in orde

Kamer was erg gehorig. Dochters vroeg lossen van supermarkt vrachtwagen en andere gasten hoorde we flink rommelen in de kamer. Parkeren stond op booking.com. Reserveren was niet noodzakelijk. Daar aangekomen. Geen parkeerplaats.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Prima voor kort verblijf

Geen gordijnen in woonkamer met slaapbank Inrichting badkamers met psychedelische tegels . Even wennen

Zeer grote familiekamers . Kingsize bed waar we uiteindelijk met 3 personen makkelijk in hebben geslapen. Kind 2 lag breeduit op slaapbank in woonkamer . Reataurantjes om de hoek . Restaurant van hotel in kelder was erg warm

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Viel tegen door bijbetaling

Ik heb gezocht voor 8 personen, en dacht dus dat ik 4 kamers voor 8p had geboekt. Dat bleek dus maar voor 4p te zijn. Erg onduidelijk op de website, niet alleen voor ons want bij de receptie was het een chaos. Meer gezinnen stonden daar te wachten en bleek niet goed te zijn gegaan bij de boeking. De receptioniste was kortaf en chagrijnig, maar gezien de hoeveelheid ontevreden mensen ligt dat dus aan de website. We moesten €120 bij betalen. Een grote tegenvaller.

Uitgebreid ontbijtbuffet

Kamer was op een zeer lawaaierige plek van het hotel gesitueerd. Rond half zeven in de ochtend wordt naast de hotelkamer vrachtwagens gelost of geladen. Ook waterleiding en afvoer van andere kamers duidelijk hoorbaar

Uitgebreid ontbijtbuffet

Mooie plek, ook op doorreis naar Oostenrijk.

Leuke plek midden in het centrum, maar ook goed te bereiken op doorreis naar Oostenrijk. Ontbijtbuffet (voor maar 5 euro!) was erg lekker. 24-uurs receptie was ideaal.

Aan te raden hotel in het centrum

Het hotel is wat verouderd MAAR het is perfect onderhouden. Het ontbijt is perfect: alles is aanwezig : fruit, granen, brood, kazen, charcuterie,....Het personeel is heel vriendelijke en behulpzaam. ik moest met mijn naar het hospitaal .. men was hierbij heel behulpzaam en begaan!

zeer goede locatie voor een tussenstop

Ik kan niets bedenken.

Wij hadden een middelmatig grote kamer met een reuze dressing en reuze badkamer. Het ontbijt was prima : met alles erop en eraan.

Een prettig kort verblijf op doorreis naar de wintersport.

Wij waren op doorreis naar de wintersport. De gunstige ligging van het hotel in de stad, zodat je ook bij het korte verblijf nog de stad enigszins kunt bekijken.

Super ligging in het mooie overzichtelijke centrum van...

We waten op doorreis. Op de heenweg hadden wij een veel mooiere kamer met uitzicht, dan op de terugweg: veel kleinere kamer zonder uitzicht.

Super ligging in het mooie overzichtelijke centrum van Kempten.

Goed geslapen, goed ontbijt, slecht parkeren met dakkoffer.

We waren nogal laat (23.30) aangekomen en wilden aan de bar , beneden, een drankje doen. De barman maande ons weg te gaan aangezien hij niet meer wilde schenken. Later leerde ik dat dit gedeelte niet bij de locatie hoorde. Een ieder had toch behoefte aan een drankje maar de man was niet voor rede vatbaar. Auto kon niet in de garage. We waren te laat en door de dakkoffer paste deze sowieso niet. Dus Let op.

Grote kamer met genoeg ruimte.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

leuk centrum in Bad Gronenbach

- Te vroeg wakker geworden door lawaai op straat (laden en/of lossen). - Dat er voor het parkeren betaald moet worden. - dat er op de i-pad van mijn vrouw een lagere prijs genoemd werd dan op mijn lap-top (helaas boekte ik via de lap-top).

Goed hotel voor doorreis naar Italië

Parkeren is problematisch aangezien er niet wordt bijgehouden hoeveel parkeerplaatsen er zijn vergeven, wij hadden net mazzel met het laatste plaatsje. Je moet hiervoor een sleutel halen bij de receptie. Bij geen plaats is het zoeken naar parkeergelegenheid rondom het hotel. Er mag wel wat gedaan worden aan renovatie in het hotel. Geen airco.

Hotel aan de buitenkant goed verzorgt maar aan de binnenkant heeft de tijd stil gestaan. Wel zijn de kamers opgeknapt en hadden wij een lekker bed. Hotel ligt midden in het stadje met restaurants en kroegen op loopafstand. Goed hotel voor doorreis. Ontbijt goed verzorgd.

Goede rustplaats voor trip naar Noord Italie

Ideaal hotel op weg naar Italië. Mooie grote rustige kamer met douche. Zeer uitgebreid ontbijt met tal van soorten brood, broodjes, vleeswaren, kazen, confituren, ei en zelfs zalm. In de zomer kan met buiten dineren voor het hotel. Meerdere restaurants binnen 100m. Garage in hotel voor 4,5 Eur/nacht.

Om 6.45 uur gewekt worden door een toeleverancier van dit hotel, die met ontzettend veel herrie zijn vrachtauto aan het legen was precies onder ons (en andere gasten) raam.

Gewoon prima hotel op een prachtige locatie midden in het centrum

Aangenaam verblijf in een charmant hotel midden in de stad.

Niets viel tegen.

Mooie, grote en aangename kamers. Ouder hotel dat zeer goed onderhouden is en daarom een zekere charme heeft. Het is er aangenaam verblijven in het centrum van een klein rustig stadje.

bevredigend.

De inrichting was nogal ouderwets.

Het ontbijt was uitgebreid en gevarieerd, en dit voor 5 euro! De kamer was proper maar zou wel eens gemoderniseerd mogen worden, de ligging was verrassend mooi op een gezellig plein.

Harde muziek van het terras. De parkeergarage is heel erg krap.

Eigen parkeergarage en dichtbij de snelweg. Prima ontbijt en vriendelijk personeel. Ruime kamers.

Goede plek, matige prijs/ kwaliteitverhouding

Wij hadden een vrij kleine, wat muf ruikende kamer, uitkijkend op de P plaats waar 's morgens vroeg luidruchtig werd gelost. Waarschijnlijk een beetje pech gehad, het hotel leek aardig vol geboekt, ze hebben in elk geval ook betere kamers zag ik in het voorbij gaan.

Goede plek, prima ontbijtbuffet.

Handige vkantiestop op weg naar italie

Het was heel erg warm op de kamer ondanks dat het buiten regende en niet heel warm was

Grote ruime kamer om te overnachten pp weg naar italie, vriendelijk personeel en prim ontbijt

Mooi hotel middenin het plaatsje Kempten.

De parkeergarage was aan de krappe kant.

Wij hadden een familiekamer geboekt voor onze doorreis, het leek wel een appartement. Het ontbijt was uitgebreid en heerlijk.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Leuk plaatsje met diverse terrasjes om s,avonds wat te...

Eigenlijk geen echte tegenvallers.

Leuk plaatsje met diverse terrasjes om s,avonds wat te eten/drinken. Ontbijt was prima. Parkeren in (eigen) ondergrondse garage (plekjes buiten waren op). Prima hotel op doorreis naar Italie.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Prima overnachtingshotel

Jammer dat het hotel geen bar heeft waar we nog even iets konden drinken. Het regende in Kempten en konden dus nergens op een terras zitten.

Locatie in het centrum met parkeergarage onder hotel. Voor één overnachting een prima adres. Het ontbijt was goed. Er is een Italiaans restaurant (in de kelder) en verder zijn er nog genoeg eetgelegenheden in Kempten.

Prima plek centraal in een heel leuke stad, prima hotel voor de doorreis.

De osteria onder het hotel nam wel heel erg de tijd bij het serveren aan de hongerige gast.

Leuke plek midden in het centrum, met eigen parkeergelegenheid

De bedbank was slecht en eigenlijk niet geschikt als bed. Kamer aan het plein was gehorig, hond die maar bleef blaffen 1/2 uur lang. Tot laat muziek, luid gepraat en gelach van het terras pal onder het raam.

De locatie in kempten. Fijne grote (familie-)kamer.

Goed en net hotel. Heel centraal gelegen voor een vakantie van Nederland naar (Noord) Italië.

1. we kwamen op een zondag aan en dan is er bijna geen restaurant meer open. We hadden eigenlijk maar keuze uit 2 restaurants. Bij Nova uitgekomen, heel goed, maar niet de goedkoopste. Met 4 personen kwamen we rond de € 90,- uit. 2. Garage van het hotel is erg krap.

Zeer ruime kamer!

Gezellige en goed hotel met praktische ligging.

WIFI in de kamer, was niet heel sterk.

Voor onze doorreis, zijn wij hier geweest met onze twee kinderen. Wij waren zeer verrast door de grootte van de familiekamer. Er waren 2 slaapplaatsen in de woonkamer en 2 slaapplaatsen in een aparte slaapkamer (met een walk-in closet en (lege) koelkast). De badkamer is royaal (dubbele wastafel en bidet), wel wat verouderd qua kleurstelling. De badkamer en de overige ruimtes waren zeer schoon. De bedden liggen prima. Het ontbijt was ook divers en de kwaliteit goed, er staat verse koffie op de tafel klaar. De auto kun je parkeren in de ondergrondse garage, deze is afgesloten. De ligging van het hotel is goed. Je bent zo weer op de snelweg, en je bent op loopafstand van het gezellige centrum.

Goed ontbijt.

Nachtportier gaf weinig uitleg.de kamer was daardoor onvindbaar. Zelfs met hulp van de nachtportier was deze slecht te vinden. Geen uitleg over hoe de garage te openen. Vanuit de kamer (lag net in een ander deel van het hotel) konden we niet terug naar de receptie behalve buitenom om het gebouw heen lopen.

Goed ontbijt. Goede bedden

Wij sliepen op etage 5, een hotelkamer geboekt met meerdere...

'Onze' slaapkamer had 2 dakramen en geen (rol)luik dus om 6 uur al helemaal verlicht.

Wij sliepen op etage 5, een hotelkamer geboekt met meerdere kamers maar dit was eigenlijk een appartement (keukentje was er maar afgesloten). Zeer ruim, ideaal met kleine kinderen. Parkeergarage is superfijn met een directe ingang naar het hotel. Heerlijk gegeten 'savonds!

Super accomodatie op doorreis

De parkeergarage is niet hoog genoeg voor auto met dakkoffer.. Maar kwartiertje investeren en dan staat les toch in de parkeergarage :-)

De geweldige kamer.. Gewoon een suite ideaal op doorreis met 2 kids

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Uitstekend hotel

Geen kluisje in de kamer.

De ligging midden in het centrum. Overdekte/afgesloten parkeergarage. Vriendelijke mensen. Schoon. Uitstekend restaurant.

De communicate met booking.com-hotel want het hotel wist niet dat al betaald was. Tonen van de bevestigingsmail en goed vertrouwen deden ons wel zo vertrekken maar dat zou zo niet moeten.

De ligging in het Centrum, rustig ruim en comfortabel

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Fijn en prima!

Ontbijt prima, kamer mooi verrassend ruim, badkamer schoon! ... kortom een prima verblijf. Wij waren hier voor een doorreis naar huis .... uitstekend geschikt.

Uitstekend overnachtingsadres!

Sfeervolle lokatie in hart van Kempten. Schone, ruime kamer met heerlijk bed en uitermate vriendelijk personeel. Ontbijtbuffet met ruime keuze en uitstekende kwaliteit. Parkeren in afgesloten garage van het hotel.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Spijtig genoeg goed voor é é n keer.

De kamers en eigenlijk het ganse hotel zijn hopeloos verouderd. Heel lawaaierig wanneer men een kamer aan de achterzijde heeft.

Het ontbijt was goed. De ligging uitstekend. Een heel leuk stadje als tussenstop.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Prima hotel met zeer vriendelijk personeel, goedkoop ontbijt en goedkoop parkeren. Een aanrader!

Als ik iets zo moeten aangeven, zou ik zeggen dat de badkamer nog een keer gerenoveerd zou kunnen worden.

Goed ontbijt, erg vriendelijk personeel en midden in de altstadt. Kamers zijn onlangs opgeknapt. Badkamers moeten nog.

prima hotel, zeker een aanrader omdat het zo centraal in de stad is.

s'nachts luidruchtige terras bezoekers, voor het hotel op het Raadhuisplein zijn verschillende terrassen. Wat overigens wel erg gezellig is!

prima kamer, heerlijk ontbijt. Ligging van het hotel centraal

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Prima overnachtingshotel voor doorreis naar Italie

Wifi traag en niet mogelijk op ipad. Ingang van het hotel en parkeergarage moeilijk te vinden.

Ontbijt uitgebreid, heel goed, voldoende keuze. Eieren, worstjes, verse broodjes, zoete broodjes, lekkere assortiment thee etc. Kamer was heel groot, woonkamer en grote slaapbank en aparte slaapkamer met goed bed. Badkamer niet modern maar ruim met voldoende handdoeken en schoon. Ondergrondse garage was niet groot maar wel handig en goedkoop. Aan te raden om vooraf te reserveren! Personeel is vriendelijk.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Zeer luxe ontbijt, het hotel lag midden in de (alt) stad.

Zeer luxe ontbijt, het hotel lag midden in de (alt) stad. Heel verrassend centrum. Wij waren met een aanhanger met 2 motoren erop en konden in de parkeergarage!

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Wij hebben het als goed ervaren!

Auto te hoog met skibox voor garage. Zelf plek zoeken in een druk centrum!

Prachtige plek. Centrum van Kempten op her oude plein. Redelijk moeilijk te vinden via tom tom. Heerlijk klein italuaans restaurantje op 100 meter!!

Uitstekende prijs/kwaliteit in een heel aangenaam hotel.

de kledij van twee dames, serveerster van het ontbijt en de keukenhulp, is onverzorgd en lijkt eerder op kuiskledij.

ontbijt zeer goed, locatie uitstekend, aangename sfeer in het hotel. Mooie, ruime kamer.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Prima lokatie en goede verzorging.

Jammer dat je bij het ontbijt geen cappuccino kun krijgen. Wel na 10.00 uur tegen betaling. Wij hebben graag het raam open 's nachts en dan is het redelijk luidruchtig.

Prachtige lokatie in het centrum en alles goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Heerlijk ontbijt,sfeervol hotel

Niets of het moet het wat slechtere bereik van de wifi zijn in sommige kamers

Wij maken hier graag een tussenstop op weg naar Oostenrijk.het is een sfeervol hotel op een locatie in het centrum aan een fraai plein.Heerlijke bedden en een perfect ontbijt. Ik lees hier bij de reviews een opmerking over het lawaai,dat viel wel mee ,inderdaad wat mensen op straat ,niet zo vreemd met de carnaval toch?

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

Fijn overnachtingshotel in sfeervol centrum van Kempten

Geen parkeerplaats in garage, wel gevraagd bij reservering. Op redelijke afstand plek aan de openbare weg. Om half zeven ' s morgens werd er buiten gelost, veel lawaai.

ligging in centrum, sfeer van hotel,

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

Geweldig overnachtingshotel

Echt helemaal niets.

In de zomer en winter hier overnacht als overnachtingshotel. Goede ligging in centrum. Goed te bereiken en overdekt parkeren mogelijk. Spot goedkoop en geweldig ontbijt.Kempten heeft gezellig centrum met vele restaurants.

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

Schattig hotel, prima kamer en faciliteiten. Ontbijt was goed verzorgd,

Ligging van de kamer, hoorde 's nachts jongeren die terug kwamen van het uitgaan en 's morgens lossen van vrachtwagen.

Ligging hotel. Leuk stadje, vriendelijk personeel, mooie kamer en goed bed

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Prima hotel voor doorreis

Meer ruimte in parkeergarage (was geen probleem om een plek verderop in de straat te vinden, maar die is s niet bewaakt).

Ruime kamer, schoon en prima ontbijt. Mooi gelegen in het centrum.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2016

uitstekend!

Gelegen in het centrum van de stad. Het hotel heeft een parkeergarage tegen een redelijke prijs. Zeer verzorgd ontbijt. Beneden in de kelder is een uitstekend italiaans restaurant.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

Vanuit het hotel loop je direkt de gezellige Altstadt in.

Soms zit het hotel vol met grote groepen, die allemaal tegelijk gaan ontbijten. Dan is het weleens erg druk en rommelig bij het ontbijt.

Vanuit het hotel loop je direkt de gezellige Altstadt in.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Centrum Kempten

Parkeergelegenheid

Goed en alles netjes verzorgd.

Het geheel mooie omgeveng

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Geen parkeerplaatsen beschikbaar toen we aankwamen. Kamer niet bereikbaar zonder trap te moeten lopen

Leuke ligging

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Was schoon alles is netjes en goed verzorgen.

Geen alles was naar wens

Was schoon alles is netjes en goed verzorgen.

Prima geen kchte

Zeer aardige en behulpzame receptioniste. Prima kamers enuitstekend ontbijt.

Een heerlijk hotel, hele ruime kamer(bijna compleet...

Zou het niet weten

Een heerlijk hotel, hele ruime kamer(bijna compleet appartement), goed ontbijt en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Prima hotel op mooie plek!

Mooi authentiek pand op prachtige locatie

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Het oude monumentale pand de ligging mooi oud centrum

Het oude monumentale pand de ligging mooi oud centrum

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Zeer netjes in mooie oude style

Haren in de badkamer

Zeer netjes in mooie oude style

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Voor ons een prima tussenstop richting Italië.

De ‘bewegwijzering’ in het hotel is onduidelijk.

Beschut parkeren in de garage al was t wel even zoeken naar de ingang. Uitstekend verzorgd ontbijt!

Fijn verblijf in Der Fürstenhof

De ligging was ideaal, omdat wij op doorreis waren naar Italië.

De kamer

Warme maaltijd in hotel

De kamer

Heerlijk rustgevende omgeving.

Niets buiten het weer maar kunnen jullie ook niets aan doen.

Ruime luxe kamer met uitzicht op het Binnenhof en een heerlijk ontbijt.

Goed hotel op een heerlijk lokatie !

Heerlijk ontbijt en een goede kamer . kom hier dan ook al jaren met veel plezier .