Beoordelingen over Garden Bilk Hafen Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Suitbertus Str. 22, Bilk, 40223 Düsseldorf, Duitsland

#61 van de 197 hotels in Düsseldorf

1 overnachting Dusseldorf want op doorreis

Er waren wat fruitvliegjes bij het ontbijt, .. maar los daarvan was alles Top. !!Positief: ontbijt erg uitgebreid, fruit, sapjes, divers beleg, scrambled eggs en worstjes, .. etc. De ontbijtruimte is wat compact. De kamers .. eigenlijk het hele onderkomen is enigszins gedateerd, .. maar wel netjes! schoon! en prima!

Zeer nette, vriendelijke ontvangst, .. ('s avonds om 22:30) door de avond-balie-medewerker. Wees ons de parking, de kamer, hielp toen een pasje weigerde (voor openen kamer), .. zei ons dat we niet bij hem konden betalen, (.. dus dit moest 's morgens bij .... (dan dienstdoende mensen). Ook tijdens ontbijt prima personeel.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Prima hotel, in leuke wijk met eigen parkeergelegenheid en een uitgebreid ontbijt

Leuke wijk, voor ons op loopafstand van de Altstad, eigen parkeergelegenheid in parkeergarage, schone kamers met alles wat je nodig hebt, een prima uitgebreid ontbijtbuffet, een binnentuin en aardig personeel. We konden al eerder inchecken en de volgende dag konden we de auto in de parkeergarage van het hotel laten staan. Prima service dus. Prima kwaliteit-prijsverhouding.

Prima hotel voor een kort verblijf

De locatie is niet echt top en de kamers zijn sober. Maar dat past ook bij de prijs.

Het ontbijt was zeer uitgebreid. Zelden zoveel soorten vers fruit gehad. Het personeel was zeer klantgericht.

Prima hotel, mindere locatie

Het parkeren is mogelijk op eigen terrein maar kost € 9.5 per dag. De locatie is eigenlijk iets te ver van het centrum.

Prima en uitgebreid ontbijt en zeer behulpzaam personeel. Het was een grote en schone kamer. Lekkere douche. Bedden waren prima. De kussens een beetje dun.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

heerlijke plek, fantastisch personeel

Leuke plek in Düsseldorf Bilk. Wij hadden een aparte tuinkamer die achter op de Düssel uitkeek. Er was iets misgegaan bij de boeking rondom het bestellen van glutenvrij brood en het personeel doet er vervolgens alles aan om het op te lossen en het je naar de zin te maken. Het uitstekende ontbijt is 4-sterren hotel waardig

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Prima lekker ontbijt

Uitchecken inefficient en duurde een eeuwigheid ("internet" en niet hun probleem). Vroeg tijdens reservering kamer achter, op 1 van de eerste etages met douche: kreeg 4e etage vòòr met bad naast de lift dus vanaf 6u wakker en niet meer geslapen. Parkeren een ramp als je niet in hun garage (€) wil/kan. Keiharde bed.

Prima lekker ontbijt

Geweldig ontbijt met veel keuze ( zelfs zalm) en veel vers...

Geweldig ontbijt met veel keuze ( zelfs zalm) en veel vers fruit! Mooie grote kamer met goed bed, heerlijk rustig in de achterbouw. Om de hoek een tramhalte die je in enkele minuten naar het centrum brengt. Anders een dik half uurtje lopen ( aan te raden langs de andere kant, door de gezellige LorettostraBe met leuke winkeltjes)

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Mooie accommodatie met alles in de buurt.

Bedden waren niet super goed. Gordijnen en kluisje was kapot.

De tram is op vijf minuten lopen van het hotel. Ontbijt is veelzijdig en wordt constant aangevuld. Genoeg zit ruimte bij het ontbijt. Er zijn twee eet zalen waarbij je soms wat meer moet lopen. Behulpzaam personeel. Eigen RUIME parkeergarage.

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Mooie en schone kamers, vriendelijk personeel en een ontbijt van grote klasse.

Het ontbijt was werkelijk van grote klasse ! Zo uitgebreid hebben wij het in Duitsland nog niet gehad. -Gekookt ei -Gebakken ei -Roerei -Gerookte zalm -Vers fruit -Vers zelf te persen jus-orange -Veel soorten jam -Heerlijke broodjes en cake -kwark / yoghurt /muslie en verse noten

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Leuk hotel, wandelafstand van centrum met heerlijk ontbijt

Als we dan toch iets negatief moeten zeggen, het bad was vrij hoog. mensen die slecht te been zijn zullen daar problemen mee hebben maar ons stoorde het niet

het ontbijt was zeer gevarieerd en uitgebreid (kwaliteit wint van de prijs). Echt een topper. Vers fruit , mogelijkheid om vers fruitsap te persen, grote verscheidenheid aan beleg.

Prima accomodatie, ligging en ontbijt!

Het was een prima kamer voor een zeer aantrekkelijke prijs. Zeer goed en uitgebreid ontbijt! Prima locatie. Binnen 10 min met de metro op hartje kerstmarkt!

prima locatie voor bezoek aan de stad

bedden en kussen erg zacht, lift lawaaiig

parkeren in garage, ontbijt, rustige ligging ov vlakbij, maar ook leuke route om te lopen naar centrum (30 min) langs de Rijn langs de haven en toren. Kamer niet bijzonder maar prima

Budgetvriendelijke 5-sterren hotel!

Het bied viel iets tegen, er zat een spleet tussen de matrassen en daardoor konden we niet prettig tegen elkaar aanliggen.

Het ontbijt was overheerlijk, voor de betaalde prijs. Ook de personeel was erg vriendelijk, we konden de auto nog na het uitchecken laten staan in de garage voor de tijd dat we in de stad rondliepen.

Lekker rustig gelegen.

Het enige minpuntje was dat er geen oplaadpunt voor de e-bike was. We mochten hem in de receptie plaatsen om op te laden. Dit was wel weer Top.

Lekker rustig gelegen. Het ontbijt was overweldigend, met alles wat je maar kan bedenken. erg vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Weekend Dusseldorf met motorvrienden

Er is niet echt een bar waar je een drankje kan nuttigen. Dat kon nu wel in de achtertuin, maar dan moet wel het weer meewerken.

Ruime verzorgde kamer met gezamenlijk balkon. Bedden waren prima en ook de badkamer voldeed aan alle eisen. Het ontbijf was zeer uitgebreid en goed verzorgd. Die kon je eventueel ook nuttigen in de rustige achtertuin. Het was ongeveer een half uur lopen naar het geweldige centrum van Dusseldorf dus dat was goed te doen. Het hotel beschikt over een ruime parkeergarage waarin wij onze 6 motoren droog en veilig konden stallen. Wij waren in ieder geval dik tevreden.

Niet helemaal zoals beschreven staat.

Bar stelt niet veel voor. De douche zit in het bad wat ik persoonlijk niet fijn vind ivm een gordijn en hygiene. Meneer de manager, of iets wat er op leek (hele interessante meneer in pak) is er ook niet van gediend als je buiten op het terras zit te lachen want meneer was voetbal aan het kijken totdat hij ons gelach zat was en de deur met een klap dicht smeet. Zeer aardige man die van werken houd

Ontbijt was zeer goed en prijs/kwaliteit ook prima

Wie met de fiets is, is dit hotel en de stad een fantastische aanrader.

De nochtans vrij ruime/aangename kamer (nr.11) had een bed dat tussen twee muren stond zodat we over de achterrand uit het bed moesten komen wat toch zijn problemen geeft als iemand wat minder te been is.

Het ontbijt was heerlijk en gevarieerd. Top voor iemand die vooral een liefhebber was van vers fruit. Leuk tuintje om te ontbijten bij goed weer of om iets te drinken gedurende de dag. Zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Vrij eenvoudig, maar toch prima hotel met eigen parkeergelegenheid. Prijs/kwaliteit verhouding is gewoon goed. Wel iets buiten het centrum gelegen. Op de kamer zat een stadsplattegrond in de infomap en daarmee is het heel eenvoudig om binnen een klein half uurtje naar bijv de Altstad te lopen.

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

rustig hotel met eigen parkeerplaats

wij sliepen boven in op kamer 55, was wel erg klein, en het rook een beetje muffig, maar badkamer was keurig en schoon. Het is geen modern hotel maar ze doen hun best om het je naar je zin te maken.

ontbijt was erg goed en lekker ze hadden er echt werk van gemaakt, het is ook een lekker rustig hotel, weinig tot geen lawaai 's nachts, is wel bijzonder in zo'n grote stad. Eigen parkeerplaats ook geweldig.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Gewoon goed

Op onze kamer was nieuwe vloerbedekking geen onnodige luxe geweest. Lift gaf ook wat geluidsoverlast.

Zeer goed ontbijt, goede parkeergelegenheid. Loop afstand naar het oude centrum.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

we waren er voor de kerstmarkt een heel weekend ,en we zijn er gewoon naar toe gelopen .

volgens mij niets ,alles was prima.

Het ontbijt was goed en leuk personeel. het zag er prima uit .en ze hadden altijd tijd voor ons om wat te drinken in te schenken als we terug kwamen. ze hadden bij het ontbijt zelfs gerookte zalm. heerlijk is dat.

Was zeer leuk

Zou het niet direct weten

Het ontbijt was heel lekker en veel keuze ook het verse fruit en fruitsap .de kamers heel proper en groot we waren met 2 vol en een kind was in orde .

Prima uitvalsbasis voor een bezoek aan Dusseldorf

Nette en comfortabele kamer. Uitgebreid ontbijt. Op 5 min loopafstand van de U-bahn en met lijn 72 zit je in 10 min in het centrum. Uitstekende parkeergelegenheid in de parkeerkelder van het hotel.

Aan te raden uitvalsbasis

Eén personeelslid was onvriendelijk.

Een echt Duits hotel; degelijk, schoon, netjes. Ontbijt was prima. Prijs/kwaliteitverhouding goed. Openbaar vervoer (richting Altstadt) is dichtbij.

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Prima Hotel

Het ontbijt was perfect. Verse jus, zeer veel vers fruit, verschillende soorten yoghurt, broodjes, vleeswaren, kaas, gebakken eieren, spek, worstjes, gevulde eieren, salades, zoetigheid. Kamer was ruim en schoon. Badkamer prima. Je moest douchen in het bad en dat was best een hoge stap voor wat mensen op leeftijd. Je kan in de straat gratis en veilig parkeren. Naar de stad is het ongeveer 20 min. lopen. Goed te doen. Anders rijdt er een tram om de hoek. Bij ons volgend bezoek aan Düsseldorf boeken we zeker weer dit hotel. Goede prijs en goede kwaliteit.

• Beoordeeld op: 15 december 2016

Fijn hotel

Prima kamer, bedden en badkamer, geen luxe, maar schoon en prima voor een weekend. Ligging in woonwijk en rustige straat wat het verblijf juist leuk maakt. Heerlijk Italiaans resraurant in de buurt en bakker waar je ook kunt ontbijten. Centrum is goed te bereiken als je na een heerlijk ontbijt met verse sinaasappelsap van een wandeling houdt. Kwartier lopen. Ook openbaarvervoer is prima naar het centrum. Auto kun je in parkeergarage van het hotel parkeren of in de straat, maar deze is wel vol en wij vonden geen plaats. Heel vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Er zouden meer zitpaatsen bij het ontbijt kunnen. Op zondag kan het erg druk zijn.

Nagenoeg alles beviel aan het hotel. Het ontbijt en personeel is zoals de beoordeling zegt uitstekend.

• Beoordeeld op: 4 december 2016

Prima locatie om de kerstmarkten te bezoeken.

Service van het personeel, er was een klein probleempje met een van de bedden en dit werd zeer snel opgelost. Ook bij het ontbijt deed het personeel zijn uiterste best alles zo goed mogelijk te laten verlopen.

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Heerlijke bedden, weinig geluid hoorbaar van andere kamers...

Wij hadden een kamer naast de lift en de lift maakt bij gebruik een irritant en redelijk doordringend geluid. Dat was niet fijn.

Heerlijke bedden, weinig geluid hoorbaar van andere kamers of de gang en een zeer goed ontbijt.

prima hotel

zeer vriendelijke personeel, leuke binnentuin/terras. alles prima goede prijs/kwaliteits verhouding. mooi gelegen en rustige buurt.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Super goed

Vriendelijk personeel.Ontbijt was super goed.Zalig vertoeven in de tuin.De ligging,heel rustig

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Leuk verblijf.

Heerlijk ontbijt met veel keuze. Rustig gelegen. Goede accommodatie.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

In een buitenwijk van Düsseldorf

Goed bed en prima ze er gevarieerd ontbijt.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Prima plek voor de doorreis.

Enifszins ongezellige omgeving. Echter binnen 10 min ben je in die Altstadt.

Ontbijt goed. Bedden heelijk

Zeer vriendelijk personeel.

Zeer vriendelijk personeel.

Zeer goed ontbijt, nette kamer.

Zeer goed ontbijt, nette kamer. Goede matrassen op het bed

Locatie was perfect voor mij.

Locatie was perfect voor mij. Vriendelijk personeel. Zeer uitgebreid ontbijt buffet.

prima hotel, ruime kamer in een rustige omgeving.

prima hotel, ruime kamer in een rustige omgeving. Lekker en uitgebreid ontbijt, restaurantjes in de buurt.

Mooie kamer, schoon en een geweldig ontbijt

Mooie kamer, schoon en een geweldig ontbijt

Toppy

Alles super

Compleet

Prima locatie en zeer gastvrij en behulpzaam. Hoewel dicht bij het vliegveld, toch weinig van gemerkt!

uitstekend!

geen idee

Heerlijk ontbijt, prima bed, fijne kamer met balkon

Niets viel tegen.

Niets viel tegen.

Ontbijt was van de Keus goed.

TV Programma alleen ARD en ZDF, ei bij het Ontbijt koud

Ontbijt was van de Keus goed.

Heerlijk weekendje gehad!

Niet super centraal gelegen

Ontbijt was heerlijk. Goeie bedden. Schone kamer en badkamer.

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

ontbijt was goed

Kamer lag naast de lift en dat was heel hinderlijk en ook kamer was niet goed schoon met papiertjes van de vorige gasten onder bed

ontbijt was goed

Ontbijt was ok en de kamers ook geen probleem

De informatie over de parking ,volgende keer wat beter aantoonbaar qua prijs

Ontbijt was ok en de kamers ook geen probleem

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

heerlijk

Ruime kamer, schoon, heel uitgebreid ontbijt. Vlakbij het openbaar vervoer.

Het ontbijt was perfect verzorgd en zeer uitgebreid en de...

het gemis van een gezellig barretje om s,avonds iets te drinken

Het ontbijt was perfect verzorgd en zeer uitgebreid en de kamer eenvoudig maar netjes

Goed en betaalbaar, ontbijt uitzonderlijk goed

Een van de bedden en de dekbedden waren kort. Verder alles uitstekend.

Erg vriendelijk, attent en n uitstekend ontbijtbuffet.

Rustig gelegen, uitstekend ontbijt, kort bij de U-bahn.

Rustig gelegen, uitstekend ontbijt, kort bij de U-bahn.

Aanrader voor een kort verblijf aan de stad.

Het lawaai van de lift stoorde ons een beetje bij het slapen gaan.

Goede Parking, voortreffelijk ontbijt, vriendelijk personeel en nette kamers.

Goed ontbijt, goeie prijs-kwaliteit

Afstand tot centrum. luidruchtig lift als je ernaast slaapt

Goed ontbijt, goeie prijs-kwaliteit

Rustig en makkelijk met tram naar het centrum

Bedden en dekbedden

Rustig en makkelijk met tram naar het centrum

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Prima hotel voor een nachtje bij bezoek kerstmarkt.

Vrij warm in kamer en vooral in de gang.

Vriendelijk personeel, kamer was netjes en schoon.

kersmarkt bezocht locatie goed te doenvoor herhaling zeker

voor weekend toppy geen aanmerkingen

ont bijt super ver boven verwachting kamer goed ruim netjes ontvangst correct

Ontbijt was super

• Beoordeeld op: 10 december 2017

prima verblijfadres voor stadsbezoek

Goed ontbijt en vriendelijk personeel

Goed bevallen

Netheid en service in het algemeen

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

aangenaam

lattenbodem van het bed kapot

ontbijt, vers geperste jus d' orange

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Ok voor 1 nacht

Bed. Instap via voeteneind vind ik niet ok

Ontbijt zeer goed verzorgd

Als je de lat niet te hoog legt is dit een prima hotel. Personeel (eigenaren) doen uiterste best.

Uitgebreid ontbijt

Het ontbijt was voortreffelijk

Prima verblijf op 5 tramhaltes (=10min) van de Königsallee vandaan.

Goed maar eenvoudig ontbijt

Geen airco maar we sliepen onder het dak

Heerlijk ontbijt, heel goed hotel

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

ok

bedden

ontbijt

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Doorsnee hotel, geen luxe, maar prima voor zakelijk...

Doorsnee hotel, geen luxe, maar prima voor zakelijk overnachten.

• Beoordeeld op: 16 april 2017

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Fijn hotel

Beetje ongezellige kamer.

Fantastisch ontbijtbuffet

Vriendelijk personeel en prijs kwaliteit verhouding zeer goed. Goede parkeergelegenheid en ongeveer

Zeer uitgebreid ontbijt en goed verzorgd

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Fantastisch ontbijt service, neergezet door enorm vriendelijk personeel

Omgeving niet echt vrolijk

Heerlijk ontbijt, echt fantastui

vriendelijk en hulpzaam personeel

niets alles perfekt in orde

zeer goed en uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Voor herhaling geschikt

Ontbijt was fantastisch. Goede verbindingen naar het centrum

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Ontbijt is super, personeel vriendelijk en schone kamers