Beoordelingen over Gartenhotel Heusser Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Seebacher Straße 50-52, 67098 Bad Dürkheim, Duitsland

#4 van de 16 hotels in Bad Dürkheim

Redelijk goed hotel maar het kan beter
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Personeel aan de balie kan beter, zeer ingewikkelde structuur om de auto te parkeren, koffers laden moeilijk omdat de auto elders staat en het zeer lastig is om naar de ingang te komen. Erg kleine kamer en badkamer zonder ligbad.

Mooie japanse tuinen, goede wellness faciliteiten.

Even er tussenuit.
    • Suite

De airco werkte niet, dit doorgegeven maar helaas voor ons werkte deze ook niet nadat men ernaar gekeken heeft. Ik had de indruk gekregen door de foto`s dat het hotel aan een bosrand ligt maar het is midden tussen de bebouwing van het dorp. De foto`s zijn niet gefotoshopt dus ligt dit bij mij.

Ontvangst was vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is zeer uitgebreid en zeer zeker niets op aan te merken. De kamer, suite die wij hadden was ruim en zeer schoon met een ruime badkamer met douche, waar onze voorkeur naar uitgaat, de badkamer zag er vrij nieuw uit.

Fantastisch senioren wellnesshotel
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Alles was zoals omschreven. Minder geschikt voor slecht ter been. Veel trapjes. Prijzig.

Prima 70+ hotel. Rust, gezellig, schoon, goed ontbijt, maaltijden oké. Super wellness. Alleen Duitse senioren die een groepsreis maken.

Het hotel heeft een mooie wellness, zowel ontbijt als diner...

Opletten met kleine kinderen ivm de vijvers. In het hotel zijn veel trappen aanwezig en naar onze kamer geen lift, vooral onhandig ivm koffers brengen. Maar het hotel biedt wel hulp indien gewenst.

Het hotel heeft een mooie wellness, zowel ontbijt als diner zijn goed verzorgd (lunch hebben wij geen gebruik van gemaakt). De kinderen vonden het leuk door de Japanse tuin te lopen en er was een schommel aanwezig.

Heerlijk ontspannen plekje.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Het was een super service. Werd onmiddellijk een bed bij gezet voor onze dochter op de kamer. Maar het is geen hotel om met kinderen te logeren, of ze moeten erg rustig zijn. De meeste gasten zijn daar echt voor rust.

super lekker en luxueus ontbijt buffet. Een enorme keuze. Heerlijk bed. Erg rustig hotel.

Mooi hotel met veel extra luxe, maar wel aan de prijzige kant voor een nachtje.

Kamers verschillen onderling nogal van afmetingen en luxe, maar wel voor hetzelfde bedrag per nacht. Helaas was de hotelbar gesloten vanwege een bruiloft, er was geen alternatief om ergens anders een drankje te drinken. Er was een parkeerprobleem door de vele bruiloftsgasten.

Ontbijt is van bijzonder hoge kwaliteit. Bedden zijn uitstekend. Airco op de kamer zorgt voor een prima temperatuur.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

uitstekend.
    • Comfort Eenpersoonskamer

Niet naakt kunnen zwemmen, sauna was wel naakt. een heerlijk stukje wellness wat je normaal gesproken niet met textiel doet. dit vond ik ongemakkelijk en jammer.

Hoogstens voor een nacht op doorreis

De ruimte en inrichting van de kamer. Het is duidelijk dat alle beschikbare ruimte in het gebouw is volgepropt met kleine en goedkoop ingerichte kamers. Grootste tegenvaller: het terras. Dat ging werkelijk helemaal nergens over. Het terras was afgeschermd met bamboe waar je doorheen kon kijken en lag direct naast het restaurant. Oftewel: wij zaten op het terras direct naast de mensen die aan het eten waren. Belachelijk. En dan laat ik de vluchtroutes / vluchttrappen die uitkomen op het terras voor wat ze zijn.

Het zwembad en het ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Restaurant service.

Het is een Kurhotel. Kennelijk ingericht op gasten die langer verblijven met half pension. Voor ons was geen plaats in het restaurant, hoewel de receptie geen probleem zag, reserveren niet nodig. We werden feitelijk weggestuurd, maar met de nodige druk toch een tafel gekregen. Niet erg gastvrij.

goed hotel, groot met veel gangen. Standaard inrichting kamer. Badkamer compact.

Heerlijk ontbijt iedere ochtend, vriendelijke personeel en...
    • Eenpersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Heerlijk ontbijt iedere ochtend, vriendelijke personeel en mooi kamers.

zwembad / diverse zonneterrassen en prima ontbijt /...

onaangename geur bij binnenkomst kamer

zwembad / diverse zonneterrassen en prima ontbijt / diner

Geweldig ontbijt met zeer veel keuze en vers fruit

Geweldig ontbijt met zeer veel keuze en vers fruit Uitgebreide welness Mooie tuin

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Zeer teleurstellend.

Zie boven

Weinig.

Prima ontbijt, Héél mooie Welness
    • Suite

Prima ontbijt, Héél mooie Welness

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Toffe mensen, toffe omgeving, toffe wandelingen. :-)
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Afstand van parking tot kamer was een wirwar van gangen en trappen.

Grote badkamer met douche én ligbad. Rustige kamer.

• Beoordeeld op: 18 januari 2017

Kleine kamer met oncomfortabel bed en kussens
    • Comfort Eenpersoonskamer

Kleine kamer met oncomfortabel bed en kussens

• Beoordeeld op: 18 september 2015

De verschillende parkeerplaatsen waren alle bezet.

De verschillende parkeerplaatsen waren alle bezet. Er was een huwelijksfeest. Aan de receptie heeft een vriendelijke man mij een plaats aangewezen, die normaal voor bussen voorbehouden is. Probleem opgelost.!!

• Beoordeeld op: 21 maart 2016

goed ontbijt, redelijke sauna/zwembad

wifi connective, kwaliteit diner option

goed ontbijt, redelijke sauna/zwembad

Er zijn ook 9 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.