Beoordelingen over Hörger Biohotel und Tafernwirtschaft Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Hohenbercha 38, 85402 Kranzberg, Duitsland

#1 van de 3 hotels in Kranzberg

Minder geschikt voor een zakenreis.

Ik had mij vooraf niet gerealiseerd dat een Biohotel geen Wifi zou hebben. Er was ook geen bereik voor mobiel internet. Voor een zakenreis dus geen optimaal hotel.

Ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Goed, jammer van dat carnaval..,

Het was toeval, maar het was carnavalsavond (iets waar ik totaal niets mee heb), dus wat lokale jeugd was achterin restaurant gezet, ietwat beschonken en muziek spelend op blikkerig klinkende mobieltjes. Wij werden daar als dinergasten bij gezet en de schuifdeuren werden gesloten. Niet prettig en weinig inlevend van personeel. Ze waren na een tijdje weg dus uiteindelijk viel het mee. Evengoed: minpunten. Je gaat niet naar een restaurant om geld uit te geven en wat lompe jeugd aan te horen...

Mooie kamer, super goed bed, prima ontbijt, lekker diner. Goede locatie voor doorreis.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

niet voor ons...

er is een groot verschil in de kamers en het restaurant/receptie. De kamers zijn vreselijk lelijk van buiten maar prima van binnen; nieuw, schoon, prima. Behoorlijk klinisch en kil maar prima. het grote nadeel: de kerkklok gaat elk kwartier (ja; kwartier) af startend om 5:30 in de ochtend (ja, ook op zondag) je wordt letterlijk je bed uitgebeld; vreselijke herrie). De receptie is een grote bende, je komt binnen en wordt teruggeworpen in de jaren 60tig. Het restaurant is een goedkope, tl-verlichte '(vr)eetschuur'. Vreselijk! Ze geven aan dat het allemaal heel biologisch is, de kaart is vol met alle biologische producten maar het eten druipt van het vet en de saus Je kan direct in de keuken kijken en het zou beter zijn als dat niet mogelijk was; brrrr.... het personeel was gestresst maar dat begrijp ik als je met 2 man de receptie, het restaurant (wat afgeladen was vanwege de carnaval) alles moet managen; petje af voor hun. Voor ons was het een drama maar gezien de andere prachtige resencies moet je echt zelf een oordeel geven; wellicht hadden wij een slechte dag uitgekozen.

de geur van het hout in de kamer

Landelijk verblijf dichtbij München

Rommelig ontbijt

Luxe en erg moderne kamer en ligging in boomgaard

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

het was werkelijk super

Prima voor een doorreis stop

Verwarming veel te hoog ingesteld , thermostaat werkte niet Geen wifi code op de kamer , alleen wifi in gezamenlijke ruimtes

Heerlijke natuurlijke sfeer.

Heerlijke natuurlijke sfeer.

Mooie locatie, authentiek in combinatie met moderne architectuur

Mooie kamer, slim en mooi ingericht

• Beoordeeld op: 13 augustus 2016

• Beoordeeld op: 22 februari 2016

Alles was prima, de accomodatie, hoe we verder ontvangen, de...

Alles was prima, de accomodatie, hoe we verder ontvangen, de kamer, de informatie over het hotel en wat er in de omgeving te doen is, het restaurant, heerlijk eten volop keuze en de ligging. Prachtige architectuur. Het personeel is erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 24 juni 2015

Afstand tussen hotelgedeelte en restaurant Geen WiFi op de kamer

Ligging Vriendelijke bejegening

• Beoordeeld op: 22 februari 2015

De kamers, welke buiten het hoofdgebouw waren gesitueerd.

Niets....

De kamers, welke buiten het hoofdgebouw waren gesitueerd. Mooie moderne kamers met alle comfort maar zeer compact opgesteld.

Er zijn ook 10 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.