Beoordelingen over Hotel garni Schacherer Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Moltkestr. 12, 79379 Müllheim, Duitsland

#5 van de 13 hotels in Müllheim

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Gunstig gelegen overnachtingshotel op de terugweg van Italië...

Gunstig gelegen overnachtingshotel op de terugweg van Italië naar België. Ruime kamer. Zeer goede matras. Zeer uitgebreid en lekker ontbijt. Uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding.

Gunstige ligging en fijne parkeerplekken

Ontbijt was vrij summier. Personeel kwam wat apathisch over, ze waren vriendelijk echter vroegen ze vanuit zichzelf niets. Ook zat er niemand achter de balie om uit te checken en daar moesten we een tijdje op wachten wat erg vervelend is als je op doorreis bent

Gunstige ligging en fijne parkeerplekken

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Na een autorit van 9 uur aangekomen bij de accomodatie kregen we te horen dat deze was overboekt en dat zij een hotel voor ons gereserveerd hadden 5 km weer terug.hierover waren wij heel kwaad want wij hadden onze boeking al een half jaar geleden gedaan. In het door hun gereserveerde hotel kregen we een kamer die absoluut niet gelijkwaardig was.Helaas hadden wij geen andere keus. Wij voelen ons echt bedonderd en geven het advies dit niet te boeken want zelfs op de dag van aankomst kan je nog worden weggestuurd.

Een deugddoende stop op doorreis; dit nodigt uit om terug te keren en er langer te verblijven.
    • Familiekamer met Balkon

Niets: hier valt niets op aan te merken.

Ruime kamers voor ons gezin. Zeer net, helder, met alle basiscomfort wat men nodig kan hebben. Het onthaal was vriendelijk, de dienstverlening heel goed; het ontbijtbuffet was overheerlijk, met veel lokale gerechten. Een zeer goed begin van de dag; De nabijheid op wandelafstand van het centrum nodigt uit voor een avond- of ochtendwandeling.

Prima verblijf (tijdens terugreis vanuit Italië), erg vriendelijk ontvangen!

Erg warm op de kamer (buiten 35gr) in de nacht; geen airco (maar dat was bekend).

Erg schoon, erg vriendelijk personeel, locatie tov snelweg (wij waren op terugreis vanuit Italië) is perfect, ruime familiekamer met balkon, mooie tuin waar onze kinderen lekker konden rennen na een lange autorit, lekker en uitgebreid ontbijtbuffet. Geen diner mogelijkheden, maar het restaurant om de hoek (5 min lopen) was lekker.

Kamer was erg schoon en het ontbijt uitstekend

Kamer viel tegen; leek echt niet op de foto's en ons beeld van de kamer, terwijl we hier ook nog over gebeld hadden. Na een klacht kregen we een andere kamer wat een verbetering was (maar nog steeds niet leek op de foto's en volgens info vullen telefoongesprek)

Kamer was erg schoon en het ontbijt uitstekend

Uitstekende kamer met heerlijk ontbijt

De locatie was super. Vlakbij de snelweg, dus ideaal aangezien we op doorreis waren. Het ontbijt was ook heerlijk. Heel uitgebreid dus lekker buiten kunnen ontbijten. Ook het restaurant om de hoek was prima, lekker gegeten.

prima tussenstop in Duitsland

nvt

Zeer vriendelijk ontvangst. kregen met onze twee honden de benedenkamer waardoor de honden ook de tuin in konden. auto op het pad geparkeerd. Ontbijt was ok, vooral fijn buiten in de tuin te kunnen zitten.

Hotel Garni Schacherer

Het ontbijt was minder uitgebreid dan verwacht.

Dichtbij het centrum. Ruime kamers en rustige locatie. Mooie tuin waar je ook kunt ontbijten. Parkeren op eigen terrein.

Goede dooreislocatie

Weinig te doen in dorp/ directe omgeving.

De kamer was netjes en ruim Goed ontbijt met goede koffie (bereiding ei moet apart gevraagd worden) Goede doorreislocatie

Prima overnachtingslocatie voor doorreis naar Italie, nette schone kamer met goed ontbijt.

Ontvangst als je later bent dan 21.00. Service van het terug sturen van een vergeten tas. Vragen hier erg veel geld voor.

Prima locatie als doorreis hotel

Fijn hotel voor op doorreis naar Italië, met op loopafstand...

Een ventilator was fijn geweest, het was erg heet buiten waardoor de kamer ook erg warm was.

Fijn hotel voor op doorreis naar Italië, met op loopafstand het marktplein met diverse eetgelegenheden. Prima ontbijt

Wat een enorme tegenvaller de tweede keer!!!

Vorig jaar kregen we in dit hotel met z'n vieren een heerlijke familiekamer (met aparte slaapruimte) met airco toegewezen (zoekopdracht). We boekten deze kamer dit jaar weer. Helaas kregen we een kleine kamer met een doorgezakt bijzetbed toegewezen. Airco ontbrak en de warmte was niet te houden. Die nacht amper geslapen! En dit voor een hogere prijs dan vorig jaar. Voor ons een reden om niet meer te overnachten op dit adres als we terug komen uit het Zuiden. Het aanwezige personeel zou dit met de eigenaar bespreken, maar dat was de volgende dag niet gebeurd. Daarna werd er met een zucht een telefoontje gepleegd. Zeker niet met de bedoeling om het ons naar de zin te maken.

Een degelijk ontbijt met allerlei lekkere broodjes.

Aanrader en zeker voor een doorreis met kinderen

We waren met 2 gezinnen en 3 kleine kinderen. Er stonden netjes babybedjes klaar tegen een betaling van maar €5,- Er was een heerlijke tuin bij waar de kinderen konden spelen. Bedden, badkamer, ontbijt waren goed. Gegeten op loopafstand bij prima pizzaria. We zijn blij dat we hier hebben overnacht tijdens onze reis naar Frankrijk.

Goed overnachtingsplek met fijne tuin.

Veel geluid van buiten (verkeer)

Heerlijke bedden. Goede douche. Kamers voorzien van balkon. Het is prettig dat je zelf drinken uit de koeling kunt pakken. Dit gebeurt op basis van goed vertrouwen. Heerlijke achtertuin om in te zitten.

voor herhaling vatbaar. Goede accomodatie op doorreis ook voor gezin.

Wifi werkte niet goed

grote gezinskamer. Zeer goed te bereiken vanaf de snelweg. Op korte afstand van centrum, binnen 5 minuten eet je daar heerlijk op een terrasje. Parkeren krappe plekken. Ontbijt goed geregeld. Fiets kon in garage geparkeerd worden.

Prima overnachtingsplek
    • Familiekamer met Balkon

Geen airco,waardoor het erg warm was op de kamer.

De accomodatie was schoon en netjes. In het apartement zat een keuken en was van alle gemakken voorzien. Het ontbijt is uitgebreid.

-Hotel ligt op loopafstand van het centrum en ligt dicht bij...

Helaas geen airco, maar dat mag je van een 3 sterren hotel niet automatisch verwachten

-Hotel ligt op loopafstand van het centrum en ligt dicht bij de snelweg. Een ideaal doorreis hotel -Nieuwe badkamer met een lekkere douche

Goed ondehouden en heel propere hotel

Omdat het buiten 35°C was het op de kamer ook behoorlijk warm wat ook normaal is, maar airco op de kamer zou geen overbodige luxe zijn. De meeste die daar overnachten zijn mensen die doorreizen en als u mindere nachtrust hebt gehad door de warmte op de kamer is dit minder aangenaam.

Mooie en propere kamer , basic uitgevoerd maar alles is aanwezig Heel goed bed. Ontbijt was basis maar lekker . Müllheim is een leuk klein dorpje waar je toch lekker kan gaan eten, op de dag dat wij daar aankwamen waren er net coverbands aan het optreden in het dorp en dit maakte het geheel aangenaam , en op de kamers van het hotel was er niks van te horen !

De vriendelijkheid vh personeel

We hadden een 4 persoonskamer en t 4e bed dat erbij was geplaatst was een opklapbed en geen boxspring zoals verwacht! De kwaliteit van dat bed was niet bijzonder. Jammer!

De vriendelijkheid vh personeel

Dubbel geboekt door Booking.com

Overnachting is niet door gegaan. Onze kamer was door Booking.com dubbel geboekt. De betaling was wel van onze Credit Card afgeschreven. De reservering was per mail bevestigd.

De eigenaresse van het hotel heeft ervoor gezorgd dat wij zonder kosten een andere kamer kregen bij Hotel Krone in Neurenburg. Mijn betaling aan hotel Sacherer is verrekend met hotel Krone.

matig

gedateerd, geen airco bij hoge temperaturen ontbijt standaard, zilvervisje in badkamer, volgende keer ander hotel

vriendelijk personeel, handige locatie naar Italië

We hadden een familiekamer.

De kamer had geen airco.

We hadden een familiekamer. De douche was gerenoveerd (beetje glad) verder zag alles er netjes uit. Voor het avondeten zijn we het dorpje in gelopen. Prima doorreishotel.

Het wase kort maar goed verblijf als tussenstop hotel.

Grootte van de kamer en dat we onder het schuine dak zaten, waardoor de staanoppervlakte van de kamer wat aan de kleine kant was voor 4 personen

Vriendelijke ontvangst, nette kamer, fijn balkon

Goed ontbijt, kamer geheel te verduisteren.

Geen dinner mogelijkhedi, maar op loopafstand goed en betaalbaar alternatief bij hotel Engel. Had iets beter kunnen worden geduid. Verder geen minibar op kamer, is wel handig ivm voeding jonge kinderen.

Goed ontbijt, kamer geheel te verduisteren. Geen airco aanwezig, maar geen probleem tijdens ons verblijf toen het 28 graden was. Prima overnachtingshotel.

Op doorreis

- Bij ontbijt was geen personeel aanwezig waardoor alle gebruikte tafels niet werden opgeruimd - Slechte koffie uit automaat - Op zondagavond 21:00 nauwelijks mogelijkheid om in de buurt te eten, Mülheim was redelijk uitgestorven

- Prima bed - Ruime kamer - Uitstekend ontbijt

Mooie grote kamer met balkon op de begane grond, ideaal omdat we onze hondjes bij ons hadden. In het stadje lekker gegeten bij Engel en vervolgens een heerlijk Italiaans ijsje gehaald bij Azurri.

Prima locatie voor een overnachting en niet te ver van de snelweg af.

Mooie ruime kamer met eigen balkon en badkamer. Alles was heel schoon en zag er netjes uit. Ook het ontbijt was prima met ruime keus en heerlijke verse broodjes en beleg.

Geweldige ruimte om te overnachten met een goed ontbijt

Volgens booking.com zou ons een welkomsdrankje aangeboden worden. Dat is niet gebeurd.

Ruim appartement, (verwachte een 3 persoonskamer) 2 slaapplaatsen met zitje en keuken en nog een aparte 2 persoonskamer en badkamer. En een goed ontbijt.

goede nachtrust in een plezierig verblijf

Zeer plezierige ontvangst, mooie omgeving, prachtige tuin. Heel goed ontbijt, je komt werkelijk niks tekort. nette kamers, schoon en goed onderhouden. Dicht bij de snelweg, heerlijk gedineerd in Das Altes Spittal, nette prijs kwaliteit-verhouding.

Mooie ruime kamer.

Extra opmerking bij boeking is niet gelezen. (@Booking.com: komt dat vaker voor??) Ik vroeg om rolstoel toegankelijke kamer. Gelukkig is dat ter plekke geregeld. Beter is: na boeking een mailtje sturen.

Mooie ruime kamer. Licht en schoon. Goede bedden. Vriendelijk.

Schitterend familiehotel voor een meer dan correcte prijs
    • Familiekamer met Balkon

Dicht bij snelweg gelegen Heel netjes en hygiënisch Vriendelijk onthaal en bediening Lekker ontbijt Rustig gelegen Dicht bij centrum Parkeergelegenheid bij het hotel Zeer ruime kamer met alle faciliteiten

We waren door fille aan de Gothardtunnel opgehouden maar...

iets groter handdoeken aub :)

We waren door fille aan de Gothardtunnel opgehouden maar konden met een code binnenkomen dus dat viel heel goed mee . Dat opent perspectieven voor in de toekomst daar te verblijven . Het ontbijt was heel lekker en verzorgd.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Perfect tussendoor adresje en zeer aardige mensen

Niet tegen maar weinig restaurantjes in de buurt. Bij tussen stop wil eenvoudig in hotel eten. Had ik zelf op kunnen letten.

In alle opzichten relaxed

Omdat de receptie om 21:00 dicht ging even gebeld dat we net...

Als liefhebber van een roeteitje bij het ontbijt konden we die helaas niet vinden. Kleinigheidje natuurlijk.

Omdat de receptie om 21:00 dicht ging even gebeld dat we net wat later kwamen. Via een code kluis toch makkelijk onze sleutel ontvangen maar binnen bleek dat de receptiedame toch nog even op ons gewacht had. Top.

Hele fijne accomodatie

De koffie maar verder alles prima

Geweldige kamer,heerlijke douche, goede bedden. Zeer vriendelijk personeel en een prima ontbijt ,alles voor herhaling vatbaar

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Absoluut niet wat was verwacht op basis van hoge rating.

Ondanks dat we een 2 persoonskamer met groot bed hadden gereserveerd, wilde men ons in een eenpersoonskamer met bank (op te maken als bed) stoppen. Pas nadat we dreigden weg te gaan werd de eigenaar gebeld en kregen we een gratis upgrade naar een groter 2pp kamer. Maar de sfeer was toen al verpest.

Goed ontbijt, centrum op loopafstand,

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Een uitstekend hotel met vriendelijk personeel.

Niets. Was prima hotel.

Wij waren op doorreis. Slechts 1 overnachting gedaan. Het is een prima hotel. Uitstekend ontbijt. Goede parkeergelegenheid. Op loopafstand van het centrum ( 5 min.).

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Ruime gezinskamer, netjes.

Ruime gezinskamer, netjes. Goede service, vriendelijk personeel. Ruimere kamer vanwege 1 persoon extra geen probleem, en er werd voor ons een tafel gereserveerd in een nabijgelegen restaurant. Tuin met ligstoelen (niet gebruikt want we waren op doorreis en kwamen pas laat aan). Gezellige ontbijtzaal.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Bij ons diende dit hotel als perfecte tussenstop voor een...

Bij ons diende dit hotel als perfecte tussenstop voor een overnachting. Het hotel is schoon, de medewerkers zijn vriendelijk en stipt. Zie bieden een gezellige woonkamer/lounge met een klein hapje en drankje. Het ontbijt was lekker en goed verzorgd.

Prima voor een overnachting op doorreis, helaas weinig geslapen door de hoge temperatuur in de kamer

Schoonmaak kan beter (dikke laag stof op de kast wat door de hele kamer heen waaide toen we de ramen en deuren tegen elkaar open hadden gezet). Ontzettend warm op de kamer. Investeren in airconditioning is geen overbodige luxe.

Goede sanitaire voorzieningen. Prima ontbijt.

Uitstekende overnachtingslokatie op korte afstand van de A5.

Geen idee, dit voldeed al l onze verwachtingen.

Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Mooie 4-persoons kamer met prima badkamer, heel schoon, gratis WiFi. Mooie tuin waar je leuk kunt zitten na de reis. Drank kun je zelf uit een horecakoelkast pakken. Laag geprijsd, lijst hangt ernaast en dat schrijf je op. Koffie en thee gratis. Voor herhaling vatbaar. Wij betaalden €123,- voor z'n vieren incl. ontbijt.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Er was onduidelijkheid bij de receptie over de betaling.

Er was onduidelijkheid bij de receptie over de betaling. Dit hadden we van tevoren via Booking.com gedaan en we hadden daarvan het geprinte bewijs bij ons, maar de dame bij de receptie vond toch dat we betalen moesten. Mijn vrouw heeft uiteindelijk het bankafschrift via de telefoon laten zien als bewijs dat het hotel al betaald was.

goed voor tussenstop

te weinig parkeerplaatsen als het druk is in het hotel,niks te beleven in omgeving hotel,geen airco of ventilator

nette kamers,goed ontbijt,hotel is goed voor doorreis naar italie

Fijne overnachtingsplek, maar ook voor langer verblijf zeker geschikt.

Heeft geen eigen restaurant, maar binnen loopafstand hele goede restaurants aanwezig.

De vriendelijke ontvangst. Prima ontbijt en de ruime familiekamer bestond uit twee aparte slaapgedeeltes met heerlijke bedden en een mooie badkamer met heerlijke inloopdouche.

Erg schoon, veel faciliteiten dichtbij de snelweg

Wij vonden de kussens verschrikkelijk liggen maar dat is per persoon verschillend. Verder geen minpunten

Erg schoon, veel faciliteiten dichtbij de snelweg

Met een juist gesitueerde kamer kan dit een geweldige overnachting zijn.

We hadden een kamer dichtbij een 80 km weg (kamer 35, bovenverdieping). Vanwege het ontbreken van een airco en de warmte, moest het raam eigenlijk open, maar dat was niet te doen door het geluid. Ook met het raam dicht was het verkeer goed te horen. Helaas hierdoor niet zo goed geslapen.

Mooie kamers, goede bedden en goed ontbijt. Heerlijke douche.

Beetje ouderwets. Geen airco. Erg warm op de kamer.

Schoon, netjes, beetje ouderwets. Balkon. Goede lokatie voor doorreis naar zuiden en bij eetgelegenheden.

Tussenstop naar Italië

Geen negatieve punten

Vriendelijk onthaal , ideale tussen stop dicht bij centrum , lekker ontbijt om 7u wat voor belangrijk is. Bijna inkoopprijs voor een drankje te drinken .

Verblijf prima, maar goed eten kun je veel beter in Staufen doen.

De restaurants in de plaats zelf. Naast de kebab tentjes waar ik niet op zit te wachten, niet veel keuze. Uiteindelijk matig gegeten bij Alte Munz. Cordon blue aan de onderkant verbrand en de rösti is daar niet te eten.

Personeel vriendelijk, mooie kamer.

Het verblijf was naar tevredenheid. Mullheim op 5 min. loopafstand.

We hadden een kamer op het zuiden. Het was 34 gr. Ze hadden de rolluiken kunnen sluiten.

Uitstekend ontbijt. Het personeel had in de gaten dat ik last van mijn rug had en kwam dadelijk met kussens ter ondersteuning.

Goed ontbijt en vriendelijke bediening.

Helaas geen minibar aanwezig. Geen airco

Goed ontbijt en vriendelijke bediening. Ligging prima voor doorreis. Achter het hotel een tuin waar je rustig kunt zitten.

Ontbijt en bediening goed.

Lawaai van voorbijrijdend verkeer op zeer drukke weg. Hotel was volgeboekt. We kregen in plaats van daarvan een appartementje 300 m verderop. Appartement was op zich oké. Nadeel was dat we voor het ontbijt lopend naar hotel moesten. Dit kon niet via de normale weg wegens drukke verkeer, maar moest via een omweg. Trappen naar beneden naar andere straat en daarna weer trappen omhoog.

Ontbijt en bediening goed.

Prima !

Misschien een fan of airco op de kamer , het was wel erg warm 'snachts ( maar buiten ook wel 30 graden .. )

Ruime kamer en badkamer , Uitgebreid ontbijt .Misschien

Prima voor een overnachting als je richting het zuiden gaat, of weer terugkomt.

Kamers zijn niet zo gezellig ingericht. Fel licht, functioneel.

Hele ruime gezinskamer (2 slaapkamers). Prima badkamer. Heerlijk ontbijt. Prima voor een overnachting op doorreis.

Zie boven.

In alle opzichten een uitstekend hotel op loopafstand van het centrum en zowel geschikt als tussenstop als voor een korte vakantie (Schwarzwald, Designmuseum in Weil).

Goede service.
    • Familiekamer met Balkon

Geen mogelijkheid tot avond eten. Maar werd goed gemaakt door gelijk een reservatie te doen voor een restaurant.

Goede service. Ook kwamen we aan en ze boekten voor ons gelijk een restaurant, aangezien alleen ontbijt mogelijk was

Comfortabel doorreishotel.

Parking (privé doch grenst aan openbare weg) aan krappe kant.

Gunstig gelegen bij de A5 richting Basel. Rustige ligging nabij dorpscentrum waar voldoende restaurantjes zijn. We hadden een erg ruime familiekamer (met airco) en 2 grote TV's. Goed geïsoleerd en zeer hygiënisch. Heel fijne bedden. Alleen mini-bar ontbrak, wel een gevulde koelkast aan de receptie. Ontbijt was van heel goede kwaliteit en voldoende uitgebreid. Zeer vriendelijke uitbaters !

Goed overnachtingsadres

eetzaal wat aan de kleine kant als iedereen tegelijk komt ontbijten.

Ontvangst was uitermate vriendelijk, met welkomstdrankje. Ontbijt was goed. Dichtbij het centrum, op loopafstand. Prijs/kwaliteit

No nonsense en toch heel goed!

De internettoegang op de smartfoon werkt prima, op de laptop nog steeds niet. Hangt misschien af van de verdieping waarop je een kamer hebt?

Zeer nette kamer opnieuw! En ruim voor een alleen reizende! Super om een terras voor jezelf te hebben 's avonds! Voldoende keuze voor ontbijt. Buffetje biedt ook vers fruit. De streek is wel mooi, maar ik reserveerde het opnieuw als doorreishotel richting Italië. PRIMA ontvangst door dame! No nonsense- hotel, enkele kms van autostrade en toch redelijk rustig gelegen. Op enkele minuutjes te voet van het verkeersvrije (kleine!) centrum.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Leuk tussenstop hotel

Met warm weer zijn het warme kamers en moet het raam open blijven, waardoor wij wel echt last van het verkeer hadden. Drukke weg!

Leuk hotel dat klein lijkt, maar verrassend veel mensen kan onderbrengen. Uitgebreid ontbijt, waar je ineens alle mensen tegenkomt. Goed evedden, door de rolluiken lekker donker en voldoende ruimte met onze tieners in een vierpersoonskamer.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Goed in gerval van een doorreis

In een van beide kamers ( nogal klein ) konden de bedden niet naast elkaar geplaatst worden. We zijn in dit hotel op de heenreis ( naar Italië ) ook overnacht. Bij die gelegenheid waren de kamers aanmerkelijk ruimer. We hadden verwacht bij de terugreis dezelfde kamers te krijgen.

Ontbijt in de tuin

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Fijne overnachting op een centraal gelegen plek!

Eigenlijk niets. Alles wat we nodig hadden voor 1 overnachting was voorhanden.

Vriendelijk personeel, prima ontbijt en lekkere bedden. Je kunt een drankje uit de koelkast pakken en later afrekenen. Goede centrale ligging en prima parkeerfaciliteit.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Ruime (3 persoons) kamer en badkamer, goede bedden.

Ruime (3 persoons) kamer en badkamer, goede bedden. Prima ontbijt. Op loopafstand van centrum en restaurants. Faciliteiten in hotel erg goed. In hal koelkast met div soorten drankjes tegen heel acceptabele prijzen. Geen overdadige luxe maar gewoon goed hotel.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Zeer fijn familiehotel, ideaal als tussenstop voor een reis naar Italië.

---

Vriendelijk familiehotel van alle gemakken voorzien. Zeer mooie ruime kamer a.g.v. de hoge buitentemperaturen voorzien van een goed werkende mobiele airco. Geweldig ontbijt, dat ook buiten in de ruime tuin kan worden genuttigd. Rustige ligging in een klein stadje. Lekker eten in het Lindenhof.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

We hebben dit hotel uitgekosen als overnachtingshotel

Tijdens de nacht erg lawaaierig door langsrijdend verkeer, Hotel ligt pal naast een drukke doorgaande weg

Locatie ligt op loopafstand van centrum, makkelijk als je wilt eten, Verscheidene eetgelegenheden in het centrum

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Prettig en comfortabel hotel

Heel ruime kamer met balkon, rustige locatie, vriendelijke ontvangst, goed ontbijt, parkeergelegenheid op het terrein van het hotel. Op loopafstand van het centrum, waar voldoende eetgelegenheden zijn. Mooi plaatsje om doorheen te wandelen.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Zeer schone kamer, goede blindering van de ramen, koele kamer ondanks geen airco.

Dat er na 22.00 uur niemand meer te zien was.

Makkelijk te vinden, ontbijt was goed, jammer dat we 's avonds het koffieapparaat in de hal niet konden gebruiken. Je kan zelf drinken pakken uit een koelkast in de hal, in een schrift schrijf je op wat je gebruikt hebt. 'S avonds na tien uur niemand meer gezien van het personeel, weet niet of er 's nachts iemand aanwezig was voor noodgevallen. Prima hotel voor een overnachting.

Zeer goed hotel

Wij boekten een vierpersoonskamer en kregen een appartement met twee slaapkamers (eentje met een ruime woonkamer), een zeer goed uitgeruste badkamer. Het was een zeer propere kamer. Het personeel was uitermate vriendelijk. Je kan buiten de uren van de receptie toekomen en via een code een kluis openen waarin je dan een sleutel vindt. Erg handig. Het hotel ligt enkele kilometers van de autosnelweg en is heel erg makkelijk bereikbaar. Uitgebreid ontbijt.

Wij waren op doorreis.

Wij waren op doorreis. De kamer en het ontbijt was prima. Het personeel bijzonder vriendelijk. Het was fijn om een welkomstdrankjes te krijgen bij aankomst.

Een goede locatie om het stadje te ontdekken.

Er viel niets tegen.

Het ontbijt was prima. Het was fijn om de auto bij het hotel te kunnen parkeren en toch zo dicht bij het centrum te zijn. Mooi dat er een balkon was waar je goed kon zitten.

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Prima overnachting, heerlijk geslapen.

De ligging is een beetje saai, haaks op een redelijk drukke weg. In onze kamer aan de andere kant hadden we daar totaal geen last van.

Prima ontbijt in het zonnetje, inclusief heerlijk vers eitje! Bedden uitstekend. Heel vriendelijke sfeer. Restaurants op loopafstand. Werd voor ons gereserveerd. Prima overnachtingsplek richting Italië.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Overnachting

Een eitje bij het ontbijt. Dat mis ik.

Ziet er schoon en netjes uit. Vriendelijk personeel. Je kunt ook vroeg aan het ontbijt wat prettig is als je op doorreis bent.

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Goede ruime kamer en fantastisch ontbijt.

Problemen met de inchecktijd. Er stond aangegeven tot 21.00 uur, maar toen was de receptie al dicht. Geen sleutel geen toegang. Via al aanwezig geautomatiseerd sleutelsysteem had dit simpel opgelost kunnen worden. Helaas hier geen gebruik van gemaakt door het bedrijf. Management heeft tekortkoming erkend en korting op de prijs gegeven.

Goede ruime kamer en fantastisch ontbijt.

• Beoordeeld op: 4 december 2016

Hartelijk personeel, goede ruime kamer en dito bedden

Geen koelkastje, geen koffie-theefaciliteiten op de kamer.

Heerlijk ruime kamer, zeer goede bedden, ontbijt uitgebreid, alleen een eitje ontbrak. 5 minuten lopen van het centrum, leuk plaatsje, lekker gegeten bij Hotel Engel (was aanbevolen door receptie).