Beoordelingen over Hotel Edelweiß Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Falkenstr. 4, 82496 Oberau, Duitsland

#1 van de 3 hotels in Oberau

Al met al top.
    • Vierpersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Onze aankomst was later dan verwacht, hierdoor was er niemand om ons te ontvangen. Dit was geen probleem. Op de voordeur hing een envelop met lieve tekst, sleutel en uitleg hoe onze kamer te bereiken. Goed geslapen en volgende dag uit gebreid ontbijt buffet met alles er op en aan. Aardige eigenaresse.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Prijs/kwaliteit volledig zoek

Het is een bed en breakfast en geen hotel. Eigenaar niet aanwezig. Totaal geen faciliteiten verder en ook niet in de woonwijk waar je zit. Terras moet je delen met 3 andere kamers.

Kamer was klein maar schoon en de douche nieuw

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Mooie grote kamer.
    • Vierpersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Niemand aanwezig. Check in gebeurd telefonisch. Foto's op booking.com geven alles behalve de realiteit weer. De tuin met aansluiting op het terras Is een echte wildernis. Sauna niet gevonden.

Mooie grote kamer. Ontbijt was ruil voldoende en gevarieerd.

Otbijt perfect
    • Vierpersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

1 minpuntje: de doucekop zakte elke keer naar beneden..

Otbijt perfect Kamers oké

Alles was gewoon goed, niets op aan te merken.

• Beoordeeld op: 1 maart 2016

Het ontbijt.

De beschrijving op booking is enigszins misleidend, het is eerder een bed & breakfast of pension dan een hotel. Wij hadden minstens een gezellige hoek met banken verwacht waar men s avonds nog een drankje kon nuttigen. In plaats daarvan was er n niet functionerende mini bar. De kamers en badkamers die op booking.com worden gepresenteerd zijn in n veel modernere staat dan onze kamer en badkamer (kamer nummer 6). Het pension is tamelijk gehorig.

Het ontbijt. De afstand tot diverse skigebieden.

• Beoordeeld op: 15 februari 2015

Niet iets in bijzonder.

Toen wij aankwamen moesten we een nummer bellen om toegang te krijgen om ons verder te helpen.

Niet iets in bijzonder. Ontbijt was prima. Leuk dat er sauna was. Het personeel is Pools en moest telkens haar baas bellen.

• Beoordeeld op: 6 mei 2015

de dame die aanwezig was heeft een ander pension voor ons in...

Dat de boeking niet in orde was

de dame die aanwezig was heeft een ander pension voor ons in de omgeving gezocht