Beoordelingen over Gasthaus Kellerer Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Tegernseer Str. 6, 83064 Raubling, Duitsland

#1 van de 1 hotels in Raubling

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

hotel , eten , enz prima . jammer van de lokatie
    • Classic Tweepersoonskamer met Balkon

het hotel staat naast een kerk die elk kwartier luid en op zondag morgen om 6 uur, 5 min de kerkklokken luiden. daarom gaan wij daar niet meer overnachten .

alles was prima behalve

een overnachting, gaan zeker bij volgende gelegenheid terug.
    • Classic Tweepersoonskamer met Balkon

door ligging op platteland, en weersomstandigheden nogal wat vliegen.

De bedden en badkamer zijn uitstekend, de douchecabine mooi en modern, de kamer was schoon, het personeel heel vriendelijk. we hebben een diner gebruikt van goede kwaliteit en middelmatige prijs.

Familiekamer beviel heel erg goed, boven verwachting: hadden...

Niets, zie bovenstaand voor een tip met betrekking tot het ontbijt

Familiekamer beviel heel erg goed, boven verwachting: hadden gerekend op één grote ruimte met vijf bedden, het betrof een grote ruimte met twee kamers en separate ruime badkamer. Ontbijt was top, een eitje wordt naar wens vers voor je bereid. Één tip betreffende de thee: dat is standaard 'schwarzer thee'. Wat ons betreft hadden we wel een smaakje willen kiezen. Ongetwijfeld is dat op aanvraag mogelijk. De bedden waren zeer comfortabel; hou er bij de nachtrust wel rekening mee dat de kerkklok van het dorpje (vlakbij hotel) ieder uur slaat. Desondanks dus heerlijk geslapen.

Aanbevolen

Kamer is basic. Verwacht geen overdadige luxe (al hing er weer wel een mega tv)

Prima hotel om onderweg van/naar Oostenrijk te verblijven. Vlak bij afslag snelweg. Vriendelijke ontvangst, lekker gegeten, goed geslapen in de familiekamer (2 kamers met een gezamenlijke douche) en een heerlijk royaal ontbijt. De eigenaar/kok was zeer gastvrij, zelfs zondagochtend vroeg. Het is allemaal heel Duits :-), degelijk en goed verzorgd.

goed hotel op doorreis naar Oostenrijk/Italie

Ligging naast kerk en aan een doorgaande weg. Verkeer hoorbaar en s’morgens erg vroeg wakker van het klokkengelui van de kerk.

Prima kamer, met goede bedden en een prachtige badkamer.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Een prima hotel voor als je geen zin hebt om helemaal door te rijden in één dag naar Oostenrijk toe.
    • Classic Tweepersoonskamer met Balkon

Kussens in bed waren wel erg plat.

De locatie zit tegen de rand van de Alpen aan, erg mooi uitzicht op de bergen. Het eten is er prima en niet al te duur. De grillplaat is een aanrader. Bed ligt goed, de badkamer is erg mooi. Genoeg parkeerplaatsen aanwezig.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Boven verwachting !!!
    • Classic Tweepersoonskamer met Balkon

Ontbijt prima. Kamer geweldig, modern en voorzien van alles. Heerlijk gegeten, gedronken en geslapen. We hebben het geboekt als "doorgaansovernachting". Alles OK en het personeel zeer net en attent.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Fantastische plaats om een tussenstop te maken richting het zuiden (Slovenië, Kroatië, Italië).

Een klein detail: de verduistering van de kamer kon beter voor een ideale nachtrust. Wie zoals wij rolluiken gewoon is, heeft 's morgens last van het licht.

Heel ruime en comfortabele kamer. Rustig en voorzien van modern en schoon sanitair. Lekker eten in het restaurant en vriendelijk en hulpvaardig personeel.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Het ontbijt was goed, kamer en badkamer zijn net en mooi...
    • Classic Tweepersoonskamer met Balkon

Als we aan kwamen, kon je niets drinken of eten De restaurant ging pas open om 17 uur

Het ontbijt was goed, kamer en badkamer zijn net en mooi ingericht

Eenvoud uitzonderlijk uitgevoerd.

Erg ruime familiekamer met eigen gedeelte voor twee (op verzoek geplaatste en perfect opgemaakte) kinderbedjes. Eenvoudige maar prettige bedden voor volwassenen en een zeer ruime douche met voldoende hoogte en waterkracht. Gastvriendelijk personeel, de Stube is gezellig druk (vroeg afgelopen) en de kok zet een goede maaltijd en ontbijt op tafel.

Een hele fijne accommodatie voor de heenreis en misschien voor volgend jaar ook op de terugreis.

De kerkklok achter de accommodatie was luid en duidelijk aanwezig....s'ochtends vroeg. We waren op doorreis dus voor 1 nachtje heeft deze ons niet echt gestoord.

Het ontbijt was prima, alleen was ons een gekookt eitje beloofd...helaas vergeten...haha.

Lekker ontspannend
    • Classic Tweepersoonskamer met Balkon

Wifi verbinding, geen plankje in douche om soul neer te zetten ook geen haakjes of iets om handdoeken om te hangen

Schoon ruim kamer/ douche en balcon

Wel zonwering maar geen gordijnen die licht tegenhouden.

Voor de tweede keer deze zomer een 3-persoonskamer in dit hotel geboekt, maar deze (kamer 3) was veel groter dan de vorige (kamer 1) en had een extra bank. De badkamer was juist kleiner. Heel schoon. Goede bedden.

Goed voor een nachtje op doorreis.

Kamer boven keuken en naast kerk dus veel lawaai. Geen gordijnen dus laat en vroeg licht.

Nette kamers, voldoende parking, veilige buurt. Je kan er ook iets eten.

Fijn overnachtingshotel

Prima 4 persoonskamer. Heerlijk ontbijt, wat vanaf 7:30 klaar stond. Super, want we wilden om 8:00 door reizen naar onze volgende vakantiebestemming. Aanrader als overnachtingshotel!

eenvoudig, proper hotelletje dat voldoet als de luidende kerkklokken je niet storen in de morgen

verduistering van de kamer was niet zo goed (witte lamellen waar de eerste zonnestraal direct vol licht geeft); de accomodatie ligt letterlijk vlak onder de kerktoren, die al heel vroeg s morgens begint te luiden; in de kamer kon men heel goed het luidruchtige werk (afwas) in de keuken horen tot vrij laat in de avond;

eenvoudig maar goed ontbijt; vernieuwde kamer en badkamer;

De kamers zijn prima, bedden goed, alles ie er netjes en...

Ligging, geen gordijnen, kamer aan de voorkant van een drukke doorgaande weg,naast een kerk waarvan de klokken bleven luiden.

De kamers zijn prima, bedden goed, alles ie er netjes en schoon. Echter de ligging is verschrikkelijk. Aan een doorgaande weg en wij hadden aan de voorkant een kamer. Er waren geen gordijnen voor de ramen dus s'nachts schenen steeds de koplampen van het voorbij rijdend verkeer de slaapkamer in. Daar er geen airco was was daardoor een raam open zetten ook geen optie. Daarbij lag het ook nog direct naast een kleine kerk waarvan om het uur de klok flink werd geloeid om 06.00 zelfs een heel klokkenspel vreselijk!!!Dus prima hotel maar door de ligging zullen we hier niemand een aanbeveling voor doen.

PRI

Prima hotel voor tussenstop vakantie Italië. Mooie, schone en ruime kamers. Zeer vriendelijk personeel en maak vooral gebruik van het restaurant voor diner. Prima prijs/kwaliteitsverhouding. Ook het ontbijt is uitgebreid en er wordt ter plekke een eitje naar keuze klaargemaakt. Kortom, prima uitvalsbasis en je zit de volgende dag zo weer op de snelweg.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Zeer goed doorreis hotel

Geen zwembad

Kamer was verrassend goed. Verwacht je niet aan de buitenkant. Lekker avond gegeten en ontbijt uitstekend. Er wordt een ei gekookt of roerei gebakken voor je.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Prima Gasthaus, mooie locatie en perfect als tussenstop onderweg naar Italië

Ontvangst wij kregen de sleutel ff snel van de kok en het kon er nog net af om te zeggen dat wij kamer 3 hadden en naar boven moesten. Voor de rest 0 uitleg over diner, ontbijt of de kamer.

Ontbijt was goed, er werd gevraagd of wij een eitje willen en of het hard, zacht gekookt of een roerei moet zijn. Douche was echt heerlijk. Locatie is top!

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Prijs/kwaliteit is TOP
    • Classic Tweepersoonskamer met Balkon

De voorkant is lawaaierig, er komt veel verkeer door. Bij warm weer is het wel niet koel op de kamer.

Het restaurant heeft een uitstekende keuken. Je krijgt veel voor een zeer schappelijke prijs. Prijs/kwaliteit is zeer goed. De kamers zijn modern.

• Beoordeeld op: 18 maart 2017

Heerlijke stop op doorreis

ik zou het niet weten

De lokatie was geweldig, dicht bij de snelweg voor een prima overnachting op doorreis. Het avondeten wat grandioos. Een cordonblue waar je "U" tegen zegt. het ontbijt dat inclusief is was ook prima met veel variatie.

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Prima ontvangst en het eten in het restaurant was echt...

Hotel ligt naast een kerk dus ieder half uur slaat de klok. Kamer lag aan de weg en de autolampen schenen naar binnen waardoor de hele kamer verlicht werd.

Prima ontvangst en het eten in het restaurant was echt lekker. Bedden liggen goed en een fantastisch mooie, ruime en nieuwe badkamer.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Prima hotel voor doorreis naar de wintersport met familie.

Geen opmerkingen.

Grote schone familiekamer, eenvoudige maar goede gerechten in het restaurant en niet heel duur. Goed hotel voor doorreis naar de wintersport.

• Beoordeeld op: 2 februari 2017

Topadres voor tussenstop

Huisdier gratis mee, auto vlakbij kamer, 5 bedden voor 4 personen, prima ontbijt, heerlijk avondeten met bijzonder veel keus en gunstige ligging voor tussenstop.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Heerlijk modern gasten verblijf.
    • Classic Tweepersoonskamer met Balkon

Mooie ruime kamer welke mooi nieuw is en met een ruime en moderne badkamer. Heerlijk ontbijt. Je kunt ook heerlijk avond eten. Niet ver van de snelweg.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2016

Prima voor kort verblijf!

We hadden een familie kamer, welke op zich prima was, maar de badkamer had wat ventilatie problemen waardoor er schimmel zat.

We waren op doorreis naar Italië. Daarvoor was dit een prima plek. Ook fijn dat er een restaurant bij zat.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Perfect Gasthof voor een jong gezin

Als overnachtingsadres een goede keuze. Heerlijk gegeten bij aankomst en de geboekte familiekamer met twee slaapkamers!! was ruim, schoon, modern en comfortabel. In de ochtend een goed ontbijt gehad en weer op weg naar onze bestemming!

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

gastvrij, netjes en absoluut niet duur, indien nodig graag weer

ontvangst, wij waren best laat bij het hotel, goed opgevangen, konden drinken bestellen en het mocht mee naar de kamer. Kortom, vriendelijk, gastvrij en qua prijs echt niet duur

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Schone, nette, gastvrije guesthouse

Eigenlijk niets! Zelfs de kerktoren niet. In eerdere reviews begrepen we van anderen dat zij vroeg wakker werden door de kerktoren maar wij hebben deze niet gehoord

heerlijke bedden in schone kamers!

• Beoordeeld op: 12 augustus 2016

Zeer prettig verblijf!

Niets. Fijn hotel als men op doorreis is. Wij gingen naar Kroatie.

Het ontbijt was erg uitgebreidt en lekker. Voor 3 personen voor 9 euro is heel erg goedkoop!

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Heerlijk ontbijt

Op maandag is het restaurant gesloten Goed alternatief was de pizzeria op geen 10 min lopen.

Heerlijk ontbijt Prima geslapen mooie ruime kamers Goed georganiseerd! Vriendelijke mensen Kortom prima tussen stop voor doorreis naar Italië

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Super doorreis hotel en prachtige familie kamer!

Super mooie ruime familiekamer. Echt ideaal om met een gezin te overnachten. Ook het avond eten was prima en niet duur. Zo de snelweg weer op! Oftewel prima doorreishotel samen met je gezin!

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

Een heerlijk hotel om tot rust te komen tijdens de doorreis naar italie

Wij hadden de familiekamer geboekt en deze was zeer ruim. De badkamer was mooi en de douche heerlijk. We hebben heerlijk geslapen in de prettige bedden. Ook het ontbijt was goed, we konden uitgeslapen en met een goed gevulde buik onze reis weer hervatten.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Praktisch bij een lange reis naar italie, eerste dag 900 km tot gasthaus, daarna restte nog 600 km

Terugreis was er enkel nog een suite beneden met 2 kamers, duurder in prijs en minder gezellig, deze ruimte heeft een opfrisbeurt nodig!

Op de heenreis hadden we een familiekamer boven, erg netjes en gezellig

• Beoordeeld op: 20 juli 2016

Kamer was uiteindelijk goed maar we hadden de indruk dat het hotel nog in de bouwfase verkeerde.
    • Classic Tweepersoonskamer met Balkon

We arriveerden rond 15.00 uur en alles was dicht. Restaurant ging pas om 17.00 uur open, lazen we. Na 10 minuten kwam er iemand die ons binnenliet. Er was niets te eten of te drinken.....

ontbijt was prima!

Schone kamer en badkamer

We misten donkere gordijnen en mogelijk airco

Schone kamer en badkamer

Ideaal hotel om te verblijven met een uitgebreide menu kaart
    • Classic Tweepersoonskamer met Balkon

Ontbijt was goed alles was aanwezig

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Heerlijk diner

Heerlijk diner

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Prima om te overnachten op doorreis.
    • Classic Tweepersoonskamer met Balkon

Prima om te overnachten op doorreis.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Prima verzorgde overnachtingsadres

Geen op of aanmerkingen

Ontbijt prima verzorgd. Kleurigeontvangst.. Goede lokatie voor overnachting doorreis Kroatië. Keurige ruime kamers.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Alles is prima gegaan.
    • Classic Tweepersoonskamer met Balkon

Alles is prima gegaan. Fijn hotel

het verzorgde ontbijt

het verzorgde ontbijt

Prima voor 1 nacht op doorreis.

Verlichting op gang ging automatisch aan en scheen fel door groot raam in slaapkamerdeur.

Prima bedden (dekbedden kort!) en prima ontbijt.

Anoniem

Badkamer zonder ventilatie.

Leuk hotel voor de doorreis prima.

Het vriendelijke ontvangst

Het vriendelijke ontvangst

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Fijne ontvangst, hele mooie kamer, goed eten en prima ontbijt. Kortom voor herhaling vatbaar!

Absoluut niets

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Goede bedden.

Goede bedden. Verzorgd ontbijt.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Mooi tussenstop

Comfortabel, ruime en mooie kamers

Goed doorreisadres weg van de snelweg.

Jammer dat maandag restaurant gesloten was.

Mooie ruime kamer voor 3 personen op doorreis. Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Goed verblijf gehad voor doorreis richting wintersport

Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Mooie plek tijdens onze doorreis

Familie kamer was nieuw ingericht, Gezellig, ruim, en mooi. Avondeten en ontbijt prima.

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

• Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik

Alles ok

Schoon en comfortabel

• Classic Tweepersoonskamer met Balkon

Zo als bijna altijd is het op de kamers net iets te warm.

Schoon, correct, heerlijk, nee HEERLIJK, eten.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Mooie badkamer en goed bed

Lawaai van kerktoren die elk uur luidt ook snachts.

Mooie badkamer en goed bed

• Classic Tweepersoonskamer met Balkon

Het ontbijt was heerlijk, de kamers prima. Bediening uitstekend aardig en snel.

super ontspannen na een lange rit .

zeer ruime kamers met geweldige bedden! Super ontbijt zeer lekker . Was boven de verwachting, zeer vriendelijke uitbaters.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Heel goed s hoon

Heel goed s hoon

prima hotel

Prima hotel voor overnachting op weg naar Kroatie

Prima hotel met uitstekende keuken

Familiekamer netjes, schoon en prima ingericht. Het eten in het eigen restaurant was echt fantastisch! Prima ontbijt.

Prima hotel voor 1 nacht

Was goed zo, voor 1 nacht.

Het Eten was goed.

Fantastisch!

Geweldige locatie! Hele vriendelijke personeel! Echte aanrader!

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Heerlijke bedden en heel goed, uitgebreid ontbijt.

Heerlijke bedden en heel goed, uitgebreid ontbijt.

Prima voor 1 of een paar nachten

Kamers waren gehorig en ook verduistering had beter gekund.

ontbijt was prima maar niet erg uitgebreid. Ruime familiekamer.

Zeer ruime en erg mooie familiekamers.

Zeer ruime en erg mooie familiekamers. Je kunt er verder erg goed eten. Ontbijt ook prima.

Geen

Alles was uitstekends

Geen

Overnachting met partner en kinderen ( 2 en 5 jr) op doorreis naar Italië , accommodatie is goed

Slechte weer

Gastvrijheid

Zeer schoon.

Geen goede gordijnen bij een kamer op het oosten dus om 6 uur was het volledig licht in de kamer.

Zeer schoon. Goed ontbijt. Vriendelijk personeel.

Een aanrader

Kamers waren warm

Ontbijt was heerlijk. Kamers ruim en schoon, bedden goed. Vriendelijk personeel

Prima voor de doorreis

De kerkklokken die om 6.00 uur begint te klingelen

Het restaurant had een gevarieerde kaart en het smaakte erg goex

In een woord ( aanrader )

In een woord ( aanrader )

Goed ontbijt en zeer fijne douche

Goed ontbijt en zeer fijne douche

Landelijke ligging

Kerkklok iedere 15 min

Landelijke ligging

ideaal als tussenstop plaats meer kan ik niet zeggen omdat verblijf te kort was

simpel maar goed