Beoordelingen over Gasthof Diem Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Kirchenstraße 5, 86381 Krumbach, Duitsland

#3 van de 8 hotels in Krumbach

Een onverwacht fijn verblijf in een ruime familiekamer met een bijzonder hartelijke ontvangst
    • Appartement

De voegen in de douche zagen wat zwart. Dat viel uit de toon bij de rest van de kamer die prima schoon was.

Een heel vriendelijke ontvangst, ondanks het feit dat we pas laat in de avond aankwamen. We waren ook last voor het ontbijt, maar werden opnieuw heel hartelijk en persoonlijk begroet en kregen alle tijd nog te ontbijten. Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid, met vleeswaren uit eigen slagerij, diverse soorten brood, fruit en zelfs de mogelijkheid zelf een eigje te bakken. De kamers waren eenvoudig, masr schoon en hadden prima bedden. Het dorpje Krumbach was ook onverwacht leuk.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Fijne plek met gastvrije mensen en een prima keuken!

De 2 3-persoonskamer die we geboekt hadden zijn gedateerd, maar ach, voor die ene overnachting was het prima.

Heerlijk uitgebreid ontbijt. Gezellige Stube met Stammtisch voor een drankje bij aankomst. De eigenaar zelf komt bij het diner ook een praatje maken. Het is er gemütlich. Prima plek om te overnachten richting de wintersport.

Doorreis

Alles in orde .

Ontbijt was zeer goed , vleeswaren uit eigen slagerij De verzorgde kamers lagen tegenover het restaurant . Zeer vriendelijke ontvangst en bediening .

Goed om als doorreis hotel te gebruiken.

Bedden waren wel aan vervanging toe. Misschien wel het belangrijkste als je goed uitgerust weer verder wil reizen. Douchebak oud evenals de vloerbedekking en de overige kastjes en prulletjes. Zeer warm op bovenste verdieping mede door ontbreken airco. ( wel was er een "te kleine" ventilator )

Ontbijt was zeer goed. Saunamogelijkheden aan de overkant van het hotel, heerlijk.

Vriendelijke eigenaren, geen probleem om glutenvrij te...
    • Appartement

Personeel was niet altijd op de hoogte ivm glutenvrij voor het ontbijt, maar werd later goed opgelost.

Vriendelijke eigenaren, geen probleem om glutenvrij te kunnen eten. Dit wel even duidelijk aangeven, het personeel was hier bij het ontbijt onduidelijk over. De eigenaar zelf weet er alles van. Ook super goede slagerij erbij. Ook om vleeswaren oid in vacuüm mee te nemen naar huis. Daar alles glutenvrij.

Matige kamer, wel schoon
    • Appartement

4 persoons kamer te klein voor gezin met grote kinderen. Je kan je kont niet keren.

Wij hadden een appartement voor 4 personen geboekt met kitchenette en koelkast voor onze medicijnen koel te houden. Wij kregen een 4 persoons kamer met 1 stapelbed zonder koelkast en moesten hetzelfde betalen. Medicijnen in hun keuken in de koelkast geplaatst gelukkig. Bij klagen werd gezegd dat wij dan maar rechtstreeks hadden moeten boeken ipv via booking.com Zij hebben maar beperkt aantal appartementen beschikbaar..... Maar ik boek en betaal er toch voor!?!?

Veel omgevingsgeluiden die het onmogelijk maken om lekker te kunnen slapen
    • Appartement

Warme kamer dus ramen open: enorm veel herrie buiten, uitgaanspubliek, rondscheurende auto's in het straatje, kerkklokken die eindeloos sloegen (ook ' nachts). De bedden waren doorgezakt. Amper geslapen helaas

Prettige ontvangst

oke voor 1 nachtje als je op doorreis bent met je gezin.
    • Appartement

Ontbijt was erg sober, de parkeergelegenheid erg slecht. Ook het aanrijden in de smalle kleine straatjes was niet handig. Auto stond straat verderop en we moesten eindeje slepen met de baggage. De lakens roken vettig ( ze wassen hun eigen linnen en dat gebeurt naast de keuken; Het was erg warm in de kamer, water in wasbak liep erg slecht weg.Toen we 1 van de ramen wilden openen hadden we de klink in de hand . Ongezellige en sobere inrichting.

Gezellige biergarten aan voet van hotel; authetieke duitse sfeer; midden in centrum, ruime kamer; familiekamer beschikbaar;

Grote familiekamer, prima ontbijt en diner.
    • Appartement

Familiekamer had geen airco en was ontzettend warm. Daardoor zeer slecht geslapen. Dat is jammer aangezien we op doorreis waren richting Italië en we niet uitgerust onze reis konden vervolgen.

Grote familiekamer, prima ontbijt en diner.

Vriendelijk hotel voor onderweg
    • Appartement

Kamer is er sober en verouderd (5p appartement) In het keukentje waren alleen wat glazen aanwezig, geen bestek etc

Goed ontbijt Zeer vriendelijke eigenaar Restaurant met heerlijke wiener schnitzel Leuk stadje

Prima accommodatie voor onze tussenstop.
    • Appartement

De oppervlakte van de kamer, was een tweepersoonskamer met een stapelbed erbij gezet.

Ontbijt was lekker. De familie kamer was kleiner dan gedacht maar voor 1 nacht prima. Bedden sliepen goed, vriendelijk personeel.

zou ik zo weer heen gaan
    • Appartement

wij zij er met ons gezin maar 1 avond geweest. waren op doorreis. ontbijt was uitgebreid en lekker. de kamers waren schoon. en wij werden heel vriendelijk ontvangen en behandeld door de mensen

Dit is niet wat we gewend zijn in deze omgeving waar we de afgelopen jaren vaker hebben overnacht
    • Appartement

kamer was slecht gepoetst zeg maar vies vooral vloer lagen de vlokken. bedden waren slecht en bijzet bed was helemaal van erbarmelijke kwaliteit.

ontbijt was goed. avondeten was redelijk maar ook niet geweldig.

Prima overnachtingsplek.
    • Appartement

De eigenaren van het hotel hebben ook een slager, ik had zelf meer producten uit de slagerij op de menukaart verwacht.

Een traditioneel hotel met familie kamers voor een goede prijs. Het personeel is vriendelijk, de inrichting typisch Beiers met veel hout. Het restaurant is prima.

Aan te raden!

Zeer gastvrij! We kwamen laat aan, door file, en het was geen enkel probleem om nog à la carte te eten. Ze zijn gekend voor hun keuken en vooral hun kwalitatief vlees. Er is ook een bioslagerij aan verbonden. Dus heel lekker gegeten én verfijnd (niet typisch Duits) en het ontbijt was meer dan voldoende! De kamer is groot genoeg, alles aanwezig maar al wat verouderd. Het hotel ligt in een vrij drukke straat. Maar het is een gezellig en mooi stadje. Absoluut een aanrader voor al wie de Schwabische streek wil ontdekken.

top doorreis locatie voor ons
    • Appartement

parkeren kan wat lastig zijn, eigen terrein heeft beperkt aantal plekken, maar in de straten erom heen was redelijk plek

Goed eten voor een normale prijs, verblijf voor 5 personen ook goed in prijs/kwaliteit verhouding

Prima plek voor overnachting.
    • Appartement

Parkeren is en blijft een probleem. Er zijn maar een beperkt aantal parkeerplaatsen. Gelukkig is het dorp "veilig" maar de auto (met spullen erin) staat wel langs de weg. Overigens hebben wij hier de afgelopen jaren nooit problemen mee gehad.

Vriendelijk personeel (de eigenaars zijn echt enthousiast), schone kamers, goed ontbijt, redelijk dicht bij de snelweg (15km). Voor een overnachting richting zuid Europa is dit echt een prima locatie.

alles, kamer, bedden, hygiene, ontbijt(geen plek, zelfs geen borden. broodje gepakt uitchecken en wegwezen !!!! worden daarna gebeld voor nabetaling voor 3e ontbijt, hadden geboekt en betaald voor 3 pers. belachelijk.

Mooie locatie, vriendelijl personeel.

Hebben via bookin.com betaald en bij uitchecken nogmaals (kwamen daar later achter). Dus de communicatie tussen beiden is niet goed.

Mooie locatie, vriendelijl personeel. Nette en ruime kamer.

We komen hier al 4 jaar, maar nu waren we niet tevreden over de kamer.

Onvriendelijke ontbijtservice en bij afrekening aan de receptie. Deze dame werkte duidelijk niet met plezier. De eigenaars zijn nochtans wel heel vriendelijk. Dubbel bed gereserveerd maar niet gekregen. De kleinste en meest opgebruikte kamer in 4 jaar tijd. Om je af te drogen moest de badkamerdeur open. Teleurstellend.

Heerlijk ontbijt en lekker bed . Heel lekkere forel gegeten in de Biergarten.

Overnachting in hotel Diem

Personeel was niet zo heel vriendelijk. Badkamer was zeer oud en gedateerd. Geen airco in hotel dus zeer warm in de zomer om te slapen.

Ontbijt was zeer goed!

Prima tussenstop
    • Appartement

Weinig voor mensen die geen vlees eten (s'avonds) en ik had een kamer geboekt met stapelbed maar dat bleek er niet te zijn.

Prima ontbijt, ook s'avonds goed gegeten.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Goed en gezellig voor een hele redelijke prijs

Onze kamer was in het nieuwe gedeelte. Daar was niets mis mee, maar het had iets minder die authentiek Duitse Gasthof-sfeer.

De gastvrijheid was tegelijkertijd zeer persoonlijk en erg professioneel. Met een grote groep, inclusief kinderen, voelden we ons heel erg welkom. En het eten is bijzonder goed.

• Beoordeeld op: 20 januari 2017

Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Slaapkamers / Douche zijn enigszins gedateerd.

Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Tevens een zeer goed restaurant dat bij het hotel hoort.

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

gezellig hotel, maar als je wil slapen, best ander etablissement opzoeken

Hebben geen oog dicht gedaan. Net naast het hotel is een bar, waar blijkbaar de jeugd tot de hele vroege uurtjes op straat kabaal ligt te maken, waardoor we letterlijk klaarwakker zijn gebleven tot 5 uur in de ochtend. We hebben doodop onze reis moeten verder zetten....

Heel vriendelijke ontvangst, hadden een tafeltje gereserveerd en hebben goed gegeten in wel heel druk restaurant (wat na uren in de file staan, eigenlijk niet aangenaam was), maar we konden nog eten ondanks het late toekomen. Kamers OK.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

Aanrader, zeker als tussenstop voor bijvoorbeeld reis naar Italie.
    • Appartement

Als het echt warm is is er geen airco, en kun je de ramen niet echt openzetten aangezien die aan de kant van de brandtrap zitten en iedereen je kamer in zou kunnen stappen. Wij waren er natuurlijk op de heetste dag van 2016. Los van dat aanrader!

Een aanrader als tussenstop naar Italie of waar ook. Wij zaten in het nieuwe deel in een familie kamer en dat was top met mooi weer is het geweldig gezellig in de biergarten, leuk en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Helemaal super, zeker een aanrader!
    • Appartement

Het was erg warm op de kamer en onze kamer lag aan de straatkant, wat vrij gehorig was.

Werkelijk een super hotel! We hebben hier overnacht op doorreis naar Oostenrijk met 3 kinderen. De kamer was helemaal perfect, met een mooie nieuwe badkamer. We hebben gegeten in de biergarten, ook dat was perfect. Voor een mooie prijs een heerlijke maaltijd gehad.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2016

gastvrijheid, ontvangst, het eten zowel het diner als...
    • Appartement

Schoonmaak kamer. Spinnenraggen kamer en de koelkast was niet schoon. 5e bed kraakte enorm en was niet zo comfortabel als de andere bedden.

gastvrijheid, ontvangst, het eten zowel het diner als ontbijt prima. Appartement was prima voor onderweg weer na een heerlijke vakantie in italie naar Nederland.

Overnachting tijdens vakantie naar Italie
    • Appartement

In het dorpje was niet veel te doen. Erg rustig. Nu was het weer ook niet zo best, dus dat had er ook wel mee te maken.

De kamers zijn prima. Lekkere bedden en allemaal schoon.

Prima voor doorreis
    • Appartement

Jammer dat de kamers geen airco hebben, het is te warm met de ramen dicht en teveel herrie buiten op straat om te slapen met de ramen open

Goede prijs- / kwaliteitsverhouding, fijne ontvangst en een lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 13 augustus 2016

Leuk hotel voor doorreis of een dagje legoland Duitsland.

Kamer was iets te klein, geen koelkast en parkeren was soms een probleem.

Ontbijt, diner en aandacht van het personeel was geweldig. Snelle wifi in het hele hotel.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2016

Ik had een 3 persoonskamer geboekt en een 2 persoonskamer...

De kamer in het hoofdgebouw.

Ik had een 3 persoonskamer geboekt en een 2 persoonskamer voor mijn ouders. Wij verbleven voor 91,- in het (nieuwe) bijgebouw, in een mooie kamer. Mijn ouders voor 82,- in het hoofdgebouw waar de kamers in vergelijking oud/muf waren waardoor de prijs/kwaliteit in hun geval niet klopte. Dat is jammer. Verder een leuk dorpje om onderweg te overnachten.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Heerlijk gastvrij hotel met fantastisch ontbijt
    • Appartement

Kamer was vrij warm, we kregen een extra ventilator. We hadden een appartement gereserveerd maar kregen een hotelkamer, maar we wilden toch uit eten gaan dus geen probleem en ontbijt was inclusief.

Super ontbijt, heel uitgebreid met heerlijke broodjes, ei, fruit,yoghurt. De kinderen hebben gebruik gemaakt van de sauna, leuk.

• Beoordeeld op: 5 augustus 2016

Krumbach is een leuk Duits dorp met sfeervolle restaurants,...
    • Appartement

We kregen een andere kamer (kleine comfortabele en nieuwe 2-persoonskamer waarin 3 bijzetbedden waren geplaatst) dan het appartement dat we hadden geboekt. De kamer lag aan een drukke straat op het zuiden, zeer warm en lawaaiig.

Krumbach is een leuk Duits dorp met sfeervolle restaurants, winkels en diverse ijssalons. Ook is er een prachtig buitenzwembad. Het ontbijt was heel goed.

• Beoordeeld op: 5 augustus 2016

Proper, goed om te eten, maar nogal luidruchtig 's nachts.
    • Appartement

We sliepen met 5 op een bijna even grote 2-persoonskamer, zeer warm 's nachts. Geen kitchenette zoals op de omschrijving. Omgeving zeer luidruchtig. Kerktoren vlakbij slaat om 12u 's nachts nog 30 keer en is er terug om 5:45.

Zeer proper, ook lekker restaurant om 's avonds te eten

• Beoordeeld op: 3 augustus 2016

Leuk dorp

Mijn ouders zaten in het hoofdgebouw en hadden een verouderde/muffe kamer waardoor zij de prijs kwaliteit niet vonden kloppen in vergelijking met ons. (Wij in 3 persoonskamer voor 91,- en zij een 2 persoonskamer voor 82,-)

Wij zaten in het bijgebouw in een hele mooie 3 persoons (moderne) kamer.

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Alle waar is naar zijn geld. Kan er wel lekker en goedkoop eten.

Kamers zijn goedkoop, maar daar zijn de kamers dan ook naar. Geen airco dus erg warm. Familiekamer had een goed ruim 2 persoons bed, kinderbedje was een oude sofa. Als je ramen open zet hoor je het verkeer. Prima hotel als je niet al te veeleisend bent.

Het diner. Lekkere schnitzels gegeten (uit eigen slagerij) in de gezellige biergarten. Midden in het centrum. Ook de route naar en door Oostenrijk vanaf dit hotel richting het Gardameer (snelste route navigatie) was prachtig.

Prima overnachting inclusief ontbijt!
    • Appartement

De ruime kamer , vriendelijk personeel en het eten.

Zeer vriendelijke familiale sfeer

Zeer vriendelijke familiale sfeer

Weinig

Lekker ontbijt Behulpzaam personeel Gezelligheid met sfeer

Enorm gastvrije, vriendelijke, behulpzame mensen en erg...

Enorm gastvrije, vriendelijke, behulpzame mensen en erg lekker eten!

Hulpvaardigheid personeel

Te zacht bed

Hulpvaardigheid personeel

Goed verzorgd, leuke tussenstop.

Parkeerplaats was vol.

Gasthaus dien als tussenstop gebruikte, goed verzorgt. En heerlijk gegeten. Leuke omgeving en vriendelijk personeel

Super!
    • Appartement

Gastvrij en heerlijk gegeten!

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Heerlijke overnachting voor onderweg

Niets, alles voldeed aan onze verwachtingen

Voortreffelijk avondeten

Parkeren

De ligging.

Het extra bed op de kamer was niet zo best.

De ligging. Prima overnachting op doorreis naar de wintersport.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Prima voor tussenstop

Zeer verouderde kamer met slecht 3e bed

Gastvrijheid en restaurant

Perfect hotel met familiekamers voor overnachting wintersportvakantie
    • Appartement

Het diner in het restaurant viel een beetje tegen.

Het ontbijt was heel erg goed. Veel keus!

Aanrader!

Warme kamer

Sfeer

Verzorgd, en prijs kwaliteit in orde
    • Appartement

De hal naar de accommodatie stonk naar rottend vocht. En de koelkast op de kamer zat onder de schimmel.

Prima kamer en bedden.ontbijt was goed.

Eten en gastvrijheid

Geen idee

Eten en gastvrijheid

Goed gasthof maar zeer gedateerde kamer.

Zwaar gedateerde kamer; wel zeer schoon !

Goede keuken en een prima ontbijt !

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Geen airco

Ontbijt was perfect

Ruimere kamers

Heerlijk ontbijt

Volgende keer ander adres.

Kamer en parkeren. Ronduit slecht. Kamer oud en gehorig. P plaatsen tekort.

Restaurant redelijk.

Ideale tussenstop op weg naar Oostenrijk
    • Appartement

Het was zeer warm in de kamer maar ook zeer warm buiten

Zeer vriendelijk Aangenaam kader

UItstekende locatie voor een kort verblijf.

Beperkte parkeergelegenheid bij het hotel

Prima ontbijt. Het restaurant heeft een goede keuken Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding

Goed voor 1 nacht.

De badkamer.

Keurige kamer, goed ontbijt, zeer vriendelijk personeel !!
    • Appartement

Wij hadden de familie kamer, deze was keurig ingericht en met een ruime badkamer

Ruime familiekamer, uitgebreid ontbijt, zeer vriendelijke...
    • Appartement

wifi slechte ontvangst in kamer, geen koffiezet in kamer

Ruime familiekamer, uitgebreid ontbijt, zeer vriendelijke medewerkers

ontspannend

kapstok in de kamer

vriendelijke ontvangst, zeer goed restaurant

Het ontbijt was uitstekend als ook het avondeten.
    • Appartement

Het ontbijt was uitstekend als ook het avondeten. Een heel gastvriendelijk ontvangst prima hotel om door te reizen wij gaan zeker nog eens terug.

Uitstekend hotel voor een kort verblijf dichtbij Legoland

Hele warme kamer

Prima overnachten voor hele gezin
    • Appartement

Parkeerplaats en wifi bereik.

Ontbijt is heerlijk, prima overnachten en heeft eigen restaurant.

Gied hotel voor op doorreis.
    • Appartement

Gied hotel voor op doorreis. Leuk om nog even in het plaatsje rond te lopen.

Voor herhaling vatbaar.

Er was niks dat tegenviel. Prijs / kwaliteit zit dit héél goed.

Uitgebreid en lekker ontbijt. Vriendelijk onthaal. Gezellig hotel.

Eten in de Biergarten en de bediening

Kleine kamer voor 5 personen

Eten in de Biergarten en de bediening

Aangename tussenstop op weg naar Oostenrijk.
    • Appartement

Lekker ontbijt. Persoonlijke aanpak. Gastvrij. Gelegenheid tot restaurant in de biergarden.

Personeel zeer servicegericht

Kon niet op terrein hotel parkeren

Personeel zeer servicegericht

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Gastvrije ontvangst
    • Appartement

Ruimte in de kamer (5 personen)

Ontvangst en ontbijt

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Gasthof Diem