Beoordelingen over Hotel - Gasthof Gebirgshäusl

Ramsauer Str. 106, 83483 Bischofswiesen, Duitsland

#7 van de 8 B&B's en herbergen in Bischofswiesen

Mooie locatie, alleen geen fijne ervaring met Wifi en appartement
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

We moesten in een appartment verblijven 300 meter van het hotel vandaan, omdat er geen plaats meer was in het hotel zelf. Elke ochtend moesten we daar heen lopen voor het ontbijt. Het appartement zag er prima uit. Daar was ook een keuken in gevestigd. Echter om de keuken te gebruiken moest 45 euro worden betaald, waar wij niks van begrepen. Daarnaast hadden we in de buurt geen 4G of 3G, dus Wifi was essentieel. Helaas werkte dat voor geen meter. Een inlog moest worden gemaakt, wat allemaal lastig was. Daardoor hebben we hier een mindere ervaring gehad.

Het ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

Aan te bevelen

Een verlichte verwijzing naar de ingang aan de zijkant, ik arriveerde 's nachts in het aardedonker, het hotel was gesloten en dat wist ik, maar kon in eerste instantie de ingang niet vinden.

Heerlijk uitgebreid ontbijt, es hat sehr gut geschmeckt🙄

Prima voor een nacht!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Locatie is wel echt een op doorreis tussenstop hotel.

Prima ontvangst en ruime kamer met voldoende ramen en zelfs een balkon! Ontbijt ook goed.

Verblijf bij Berchtesgaden

We zaten in voor mij gevoel kelder van het gebouw, niet erg comfortabel zat wel een raam in maar erg kleine kamer

Dicht bij Berchtesgaden

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Centrale Ligging, prima ontbijt.

Ligt aan redelijk drukke weg.

Centrale Ligging, prima ontbijt. Oplossingsgerichte management. Vriendelijk personeel. Mooi wandelgebied.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2015

We hadden een kamer gereserveerd en kregen een appartement.

Eigenlijk niets. Maar om toch een kleinigheidje te noemen. Het ligt langs een drukke weg waar 's ochtends vroeg al weer veel verkeer langskomt. Een tweede kleinigheidje. WiFi is met een hotspot. Niet altijd even goed beveiligd.

We hadden een kamer gereserveerd en kregen een appartement. Veel meer ruimte en een groot terras om buiten te zitten. Het ontbijt was zeer goed met veel keuze. De bedden zijn fijn lang. Het restaurant bij het hotel is ook prima.