Beoordelingen over Hotel Gasthof Krone Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Augsburger Str. 9, 86441 Zusmarshausen, Duitsland

#3 van de 5 hotels in Zusmarshausen

Voor een overnachting (wij waren op doorreis) is dit een prima hotel!

wij hadden een tweepersoonskamer geboekt. Bij aankomst werd ons voor dezelfde prijs een grotere kamer aangeboden. Dat vonden wij heel prettig. En ook heel netjes dat dit ons aangeboden werd

Voor herhaling vatbaar,mooie kamers,goed van eten en drinken tegen een betaalbare prijs!

Een klein minpuntje vonden wij dat de eigenaresse,die ons bij aankomst vriendelijk welkom heette niet aanwezig was bij de uitcheck.

De gastvriendelijke ontvangst en het meedenken voor een parkeerplaats idem,het diner en tevens het ontbijt was perfect en goed geprijsd.

Mooi hotel en gezellig goed restaurant. Zeker aanrader als overnachtingshotel tijdens doorreis.

Geen echt gezellige wandelomgeving. Fietsen biedt meer mogelijkheden.

Mooie ruime propere kamer met (gescheiden) toilet en badkamer. Erg netjes, gezellig restaurant, lekker eten en heerlijk ontbijt.

Overnachtingshotel (tussenstop) van Italie naar NL
    • Comfort Vierpersoonskamer

Omgevingsgeluid. Hotel zit naast de postsortering dus vanaf 5:30 veel busjes en lawaai. Ook de hele nacht veel vrachtwagenlawaai van de drukke provinciale weg voor het hotel langs.

Makkelijk te bereiken bij snelweg.

Kamer zag er goed uit en ontbijtbuffet was goed
    • Comfort Vierpersoonskamer

Dat de even kamers nummers aan een plein zitten waar 's ochtends vroeg al om rond 04.00u de post uitgezocht wordt van het postkantoor met de nodige herrie. Dus wilt u dit boeken vraag naar een oneven kamer nummer.

Kamer zag er goed uit en ontbijtbuffet was goed

Prima hotel voor overnachting op doorreis naar Oostenrijk.

Iets waar het hotel niets aan kan doen: Als de plaatselijke bakker zijn houtoven opstart, hangt de hele parkeerplaats en het terras vol rook. Erg onprettig en beslist ook niet gezond.

Via booking.com was de boeking niet goed overgekomen. De receptioniste heeft alles echter alsnog perfect geregeld.

Redelijk hotel, geschikt voor doorreis.

Gehorige kamer. Krappe douche. Geen gordijn voor het grote raam in de badkamer. Restaurant en bar gesloten op maandag.

Zeer schone kamer. Prima bed. Ligt dicht bij de snelweg, handig voor op doorreis.

Prima. Goede prijs kwaliteit verhouding. Schoon.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Ontbijt was Prima, maar door alle goede recensies had ik er meer van verwacht. Ontbijt was tot 10 uur, maar toen wij er om 9.30 waren was het meeste al op. We konden om dingen vragen, maar hebben dit niet gedaan. Zover ik kon zien waren er alleen witte broodjes. En verder wel veel soorten beleg, soorten muesli, 2 soorten yoghurt. Geen fruit helaas.

Basic kamers. Schoon en eenvoudig.

Een goede overnachtingsmogelijkheden bij het rijden naar verdere bestemming.

Dat de badkamer te klein was en de wastafel op de kamer was

Kamers waren goed alleen weinig ruimte in de douche en de wastafel op de kamer. Bedden waren goed en verder ruime kamer. Je kunt heerlijk op het terras eten goede keuken!

Prijs-kwaliteit uitstekend. Goed rustpunt bij lange reis.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Prijs kwaliteit prima. Goed restaurant om de hoek, een Gasthof Brauerie of zoiets. Goed bed, goed ontbijt. Niets mis mee. Alleen veel lawaai in de vroege ochtend vanwege een bedrijf aan de achterkant.

Matige overnachtingsplek voor een doorreis

De gehorige kamers zijn een minpunt, maar na 23u was het in het hotel wel stil. De drukke en lawaaiige weg was het grootste minpunt aangezien wij een kamer hadden die direct aan de weg lag.

Prima bedden en ontbijt. De kamer ziet er keurig uit, maar de badkamer is zeer verouderd. Wij zaten in het voorste deel van het hotel, wat erg gehorig is. We hebben wel gezien en begrepen dat de faciliteiten stap voor stap worden verbeterd in de komende tijd, door middel van een gefaseerde verbouwing. Het personeel is overigens alleraardigst.

Prima onderkomen voor een overnachting.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Warme kamers. Radiator in badkamer konden we niet uitzetten. Onze kamers bevonden zich op begane grond en aan zijde van een parkeerterrein. Mogelijk in de toekomst rolluiken aan de buitenzijde plaatsen?

Restaurant. Vriendelijke bediening. Goed eten. Prijsverhouding goed.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

4,5
    heel jammer

er stond dat de receptie om 15.00 uur sloot ,prima ,maar er was HELEMAAL NIEMAND voor de ontvangst . misschien ook handig als er vermeld wordt dat het restaurant ook is gesloten op zondag ... daar sta je dan...hongerig na 800 km rijden.... Wat een nare badkamer ,oud vies toilet met veel kalkaanslag ,heel oude vloerbedekking en een nare lucht.

prachtige slaapruimte ,alles nieuw en verzorgd.

Geweldigeprijs Prius/ restaurant zeer goed eten

Nicks

Dit hotel nemen we altijd op door reis naar italie Heeft nu nieuwe eigenaar en dat is the zien Geweldig in een woord Even is goed en smaakvol kamers zien een outing maar zeer goed Dit hotel heeft geweldige prijs/kwaliteits verhouding Volgens keer weer

Super voor overnachting op doorreis
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Kamerdeur piepte maar daar hadden andere gasten last van en wij niet.

Goede parkeergelegenheid. Goede bedden, vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt. Samengevat: Super prijs/kwaliteit verhouding.

Prijs prima voor doorreis naar eindbestemming.

Dat er gerookt was in deze kamer... heel smerig !!! Er werd in het hotel beneden ook gerookt.. Heel gehorig maar voor een nacht prima.

Kamers naast elkaar, ruime kamers en in restaurant prima gegeten

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Krone is ondertussen een vaste stop op mijn reizen naar Italië.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De nieuwe uitbater is er duidelijk op vooruit gegaan: vriendelijk, we kregen een duurder kamer voor dezelfde prijs...... Het ontbijt was bij de vorige uitbaters al goed, maar werd nog beter......het restaurant idem dito

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Prima verblijf voor i.i.g. een tussenstop van een langere autorit.
    • Comfort Vierpersoonskamer

Men was aan het verbouwen. Vernieuwing is natuurlijk altijd nodig. Alleen persoonlijk iets minder als je het zelf mee moet maken. Verder geen hinder ervaren.

Prima service en hotelkamer voor het gezin (kinderen 5 en 7). Wij hebben er 1 nacht geslapen. Wij waren op doorreis.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Ideaal voor op doorreis

We hadden een kamer aan de wegzijde, was wat gehorig vanwege langsrijdende tractoren.

Fijn hotel om onderweg in te overnachten. Goede bedden en verzorgd ontbijt. Eigen kan koffie op tafel, nog nooit meegemaakt :)

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Ideaal als tussenstop vlakbij de doorgaande autoaan richting Slazburg Oostenrijk.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De ontvangst. Er was niemand aanwezig. Geluidsoverlast vanwege verbouwing.

Goed ontbijt. Er werd echter verbouwd op het moment dat wij er logeerden. Dat heeft de beoordeling beïnvloed.

Reservering die wij anders hadden voorgesteld.

Speciaal een hotel geboekt wat voorzien was van restaurant, maar dat was vanwege verbouwing gesloten, en de de restaurants, die men vanuit het hotel als alternatief aangaf zaten vol of waren gesloten, waardoor wij opnieuw de auto namen, en naar een naburig dorp zijn gereden, om te eten. Al met al niet iets waar je na een rit van 700 km op zit te wachten. Had wel fijn geweest als men dit bij de reservering hadden aangegeven, zodat wij iets anders hadden kunnen boeken. Tevens was het hotel dringend aan een renovatie toe. ( was men duidelijk mee gestart met het restaurant)

Op doortocht is dit super

Het bed is niet hotel kwaliteit, maar het voldoet zeker voor 1 nacht.

Geboekt vanuit de auto voor een overnachting onderweg. In de file gebeld dat we later dan gepland zouden aankomen. Dit was geen probleem, mocht het laat worden zou ze de sleutel klaar leggen op de afgesproken plek, zodat we geen stress hoefde te hebben onderweg! SUPER! De bedden voldoen voor een nachtje, zeker als je op doorreis bent. De douche was erg lekker en de badkamer mooi schoon! De kamer is iets verouderd, maar wel goed schoon. Bij het ontbijt kwam ze ons gedag zeggen om ons welkom te heten. Ontbijt was uitgebreid; verse afgebakken broodjes, verschillend beleg en smeersels, eitjes, yoghurt, fruit, cereals. Je kunt op verschillende manieren betalen en krijgt een nette uitdraai mee van de kosten Daarnaast zit het vlak aan de snelweg, zonder het lawaai van de snelweg. De dag erna ben je dus zo op pad!

Oudbollig maar ok.

Hinderlijke geur op de kamer. Het was zeer warm toen wij daar waren en moesten met het raam open slapen. Aan de overzijde bevindt zich de post: veel lawaai van 's morgends vroeg. Naar mogelijkheid: vraag een kamer aan de andere zijde.

In de nabijheid ligt een mooie zwemvijver. Goed bed.

Handig voor tussenstop, maar verouderde accommodatie.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

- Verouderd (bv. geur, tapijt, algemene indruk) - Renovatiewerken aan de gang, waardoor restaurant tijdelijk gesloten was. Er werden wel enkele goede restaurantjes in de buurt genoemd. - Beperkt aantal parkeerplaatsen

- Vlakbij afrit autosnelweg - Uitgebreid ontbijt met ruime keuze aan fruitsappen - Flexibel op vlak van inchecktijd

Gasthof Krone is per 1 juni overgenomen door een nieuwe...
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Gasthof Krone is per 1 juni overgenomen door een nieuwe eigenaar - aangezien wij dit al geboekt hadden voor die tijd is de boeking niet overgedragen aan de nieuwe eigenaren - wij kwamen daar en zij wisten niets van deze boeking en hadden geen 2 pk. meer voor ons - na veel overleg is door hun 2x een 1 pk. aangeboden die nog wel vrij waren - wij hebben dit geaccepteerd en voor dezelfde prijs zoals afgesproken bij booking.com - het Gasthof werd volop verbouwd/gerenoveerd, je kon geen gebruik maken van het restaurant - werden doorverwezen naar restaurants in de omgeving - het ontbijt kon wel gebruikt worden in het Gasthof en was goed - de mensen zijn erg vriendelijk en behulpzaam.

locatie was direct bij de snelweg wat voor ons ideaal was...

stopcontact thv het bed zou wel zeer handig zijn. de telefoon gebruikt nu iedereen (?) als wekker. dan is een stopcontact aan de tv e of aan de deur en minder aangename optie.

locatie was direct bij de snelweg wat voor ons ideaal was daar wij op doorreis waren.

goede prijs/kwaliteit verhouding

wegwerpbekertjes (karton) op kamer om zelf drankje in te schenken zou wel fijn zijn.

schone kamers en sanitair, lekker ontbijtje, goede prijs/kwalitietverhouding.

makkelijk en handig verblijf
    • Comfort Vierpersoonskamer

Met de kamer hebben wij een beetje pech gehad. Maar daar was het weer de schuldige van. We kwamen aan op een dag dat het buiten 33 graden was en sliepen onder het dak. De kamer was niet voorzien van Airco dus was het bijgevolg bijzonder warm in de kamer. In slaapvallen was dus geen makkelijke opdracht. Voor de rest was alles in orde voor een kort verblijf.

het ontbijt was dikt in orde. Je begint uw dag zeker niet met honger. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De ligging is zeer makkelijk te bereiken en is ideaal gelegen voor een bezoek aan het pretpark legoland. Het is maar 15 minuten rijden.

Voor 1 nacht acceptabel

We hadden 2 kamers naast elkaar geboekt, maar zaten een eind uit elkaar, zelfs op andere verdieping. 1 kamer was heel oud, zonder föhn en gedateerde kamer zonder koelkast. Ontbijtzaal veel te klein voor het aantal gasten.

WIFI en de prijs

Verwachtingen
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Het hotel is in juni overgenomen door nieuwe eigenaren. Er werd daarom druk verbouwd. Eten was niet mogelijk. Het aangeprezen mooie terras was slechts een deel van de parkeerplaats. En als het natuurgebied dichtbij was: wij hebben het niet gezien.

Nieuwe eigenaar is geen vooruitgang

Gestegen prijs ondanks restaurant in verbouwing en dus gesloten, onbeleefd nieuw personeels. Was een vast adres op doorreis geworden, maar nooit meer met de nieuwe eigenaren. Een wereld van verschil met de vorige eigenaren.

Bed en ontbijt waren goed.

Bij aankomst bleek dat het restaurant gesloten is wegens verbouwing. Dit was niet aangekondigd op de site van booking.com. Overigens goed gegeten bij naburig gasthof

Bed en ontbijt waren goed. Kamer en wc/douche eenvoudig maar schoon.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Uitrusten op doorreis naar Oostenrijk
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Weinig informatie. Men moest alles vragen (code wifi, uren ontbijt...) Gehorige kamer

Prima ontbijt. Ideaal als tussenstop naar Oostenrijk Rustig Eetmogelijkheid ter plaatse

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Goede overnachtingsplek met prima diner en ontbijt maar wel gedateerd. €65 voor 2 per incl ontbijt!
    • Comfort Driepersoonskamer

Kamer was erg gedateerd maar wel schoon. Een makkelijke stoel/stoelen ontbreken dus alleen geschikt voor te slapen. Formeel geen hond toegelaten in restaurant, maar men kneep een oogje dicht.

Diner en ontbijt bijzonder goed. Ligging direct naast de autoweg goed. Parkeren goed. Wifi goed.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Locatie niet ver van de autobahn, waar je absoluut geen last...

Locatie niet ver van de autobahn, waar je absoluut geen last van had

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Klantvriendelijkheid

Gewoon goed

Klantvriendelijkheid

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Ideaal hotel op doorreis naar het zuiden van Duitsland en Oostenrijk. Niet om regio te bezoeken

Wat krappe parking

Geen grote kamer, wel heerlijke bedden. Goede keuken en lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 21 september 2018

heel pretig

het diner van de kaart

hele mooie kamer plus een prima ontbijt

Avond was echt slecht

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Prima kamers

Beetje ingebouwd tussen de huizen en op maandag restaurant dicht

Prima kamers

Super overnachting, heerlijk avond menu!

Vriendelijk personeel!

Prima plek voor een overnachting op doorreis met heerlijk ontbijt

Verkoeling bij hete dagen

Lekker en zeer uitgebreid ontbijt.

Vriendelijk personeel, mooie kamer en een heerlijk ontbijt.

Geen opmerkingen.

Vriendelijk personeel, mooie kamer en een heerlijk ontbijt.

Goed voor een overnachting. Bijvoorbeeld op doorreis naar vakantiebestemming.

Iets gedateerde inrichting van de kamer.

Ontbijt en avondeten waren gemiddeld goed. Huisdier vriendelijk. Schone kamer.

Het totaalplaatje was top voor start vakantie
    • Comfort Vierpersoonskamer

Bij hoge temperaturen geen verkoeling

Het totaalplaatje was top voor start vakantie

Zeer goed ontbijt.

Zeer goed ontbijt. Prima ligging voor doorreis

Lijstje en prijs
    • Comfort Vierpersoonskamer

1 x in de bediening, die mevrouw was gestresst. Een zeepje of shampoo op de kamer zou fijn zijn.

Lijstje en prijs

De locatie.
    • Comfort Driepersoonskamer

Het bed voor de derde persoon was niet zo goed

De locatie. Makkelijk bereikbaar en niet ver van de snelweg maar toch rustig

Goed en goedkoop en vriendelijk.

De gedateerde badkamer.

De vriendelijke mensen in het algemeen.

Uitstekend voor een doorreisvakantie!!!! Ook als verblijf, bv bij een uitstap naar Legoland,...
    • Comfort Vierpersoonskamer

Airco zou een pluspunt kunnen zijn.

Mooie, nette, rustgevende kamers. Vriendelijk onthaal, lekker ontbijt! Lekker eten!

• Standaard Kamer met 2 Bedden

Nette kamer en prima ontbijtbuffet prijs kwaliteit uitstekend

Goed eten en zeer vriendelijk.

Ligging van de kamer

Goed eten en zeer vriendelijk.

Ik heb er lekker gegeten, prima geslapen en een goed ontbijt...
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Ik heb er lekker gegeten, prima geslapen en een goed ontbijt gehad.

Uitstekende locatie voor een overnachting of korte vakantie.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Schone, nette kamer voor een redelijke prijs. Goede ontbijt (inclusief in de kamerprijs). Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Super hotel met alle faciliteiten

Niets. Alles was goed

Heel mooi hotel. De eigenaars( nederlanders) zijn super aardig. Mooie kamers.

verder prima hotel

Het ontbijt was sober

• Standaard Kamer met 2 Bedden

Het was voor ons perfect

De locatie en de prijs/

N.v.t.

De locatie en de prijs/ kwaliteit.

Goed hotel voor een nacht tijdens doorreis.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Toilet liep door. En badkamer piepklein. Douchegordijn.

Zeer vriendelijk personeel, lekker eten en ontbijt, prima bedden, eigen parkeerplaats.

De locatie was perfect ivm doorreis naar Italië.
    • Comfort Driepersoonskamer

De locatie was perfect ivm doorreis naar Italië.

Ruhetag an Montag!

Ruhetag an Montag! Wel goed restaurant (contant betalen) om de hoek.

Super!!!!

Douchegordijn en de verflucht

De bedden en het ontbijt

Redelijk alternatief voor op doorreis
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Kamer was schoon, maar minimaal

De aansluiting bij de snelweg

Comfortabel hotel voor een goede prijs
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Jammer dat maandag de keuken gesloten is.

Goed te bereiken vanaf de snelweg. Fijne bedden, schone kamers. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Het hotel ligt dichtbij de grote weg.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Het hotel ligt dichtbij de grote weg. Goed om door te reizen

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Goed doorreishotel
    • Comfort Vierpersoonskamer

Tweede bed was niet zo comfortabel

Heel gemakkelijk bereikbaar, goed doorreishotel. Op 5 min van autosnelweg.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Locatie prima om te overnachten op weg naar Oostenrijk

Geen idee

Locatie prima om te overnachten op weg naar Oostenrijk

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Heerlijk overnachtingshotel

Personeel in de avond had wat vriendelijker mogen zijn.

Ontbijt was prima en niet duur.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Aanrader.

Niets is tegengevallen.

Goed ontvangst. Eerlijke prijs. Propere ruime kamer. Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

prima accommodatie voor onderweg naar wintersportbestemmingg
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Lampjes en elwktavoorziening in kamer zijn aan vernieuwing toe

Bedden prima en ontbijt

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Kleine kamer,maar goed voor op doorreis.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Kleine kamer,maar goed voor op doorreis.Prima ontbijt.parkeerplaats,vlak bij de snelweg,dus prima

Prima ontbijt en diner

Heerlijke overnachting
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Personeel had wat vriendelijker mogen zijn.

Heerlijk ontbijt en goed restaurant

Voor 1 nacht geen probleem.

Zeer gedateerde, armoedige badkamer

Schone kamer, goed bed. ontbijt prima.

De ontvangst en het ontbijt
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De kamer was gedateerd. Leek wel een studentenkamer

De ontvangst en het ontbijt