Beoordelingen over Adler Landhotel Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Hauptstrasse 30, 63927 Buergstadt, Duitsland

#1 van de 2 hotels in Buergstadt

Tof adresje voor een kort verblijf
    • Tweepersoonskamer - Eersteklas

De keuze voor het avondeten was eerder beperkt. Toen we na even zoeken de parking van het hotel vonden, bleek er geen plaatsje meer vrij te zijn. De volgende morgen konden we er wel onze auto kwijt. Geen wand tussen douche en toilet waardoor de vloer snel nat wordt. Langs de Main wandelen tot in het centrum van Miltenberg lukt niet maar gelukkig is het slechts twee km.

Aardig en vriendelijk personeel. Lekker ontbijt en diner. Ruime en koele kamer met zelfs een terrasje. De rustige ligging.

Dit wordt ons vaste hotel.
    • Eenpersoonskamer - Eersteklas

Dit wordt ons vaste hotel.

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Prima kamer en een prima diner geserveerd tussen de...
    • Tweepersoonskamer - Eersteklas

Prima kamer en een prima diner geserveerd tussen de wijnranken gevolgd door een goed ontbijt. Een prima locatie voor ons.

• Beoordeeld op: 4 september 2015

Rustige, ruime kamers in de annex (Landhaus) achter in de...

Onvoldoende verduistering (dunne vitrage en slecht afsluitende jaloezieën). Geen gordijnen in de badkamer (bovenste etage, waarschijnlijk geen inkijk). Geen lift (2 trappen bovenste etage).

Rustige, ruime kamers in de annex (Landhaus) achter in de tuin met parkeerplaatsen. Ruime badkamer. Goed restaurant, maar niet bovengemiddeld. Restaurant bij de overburen (Stern) veel beter.