Beoordelingen over Hotel-Gasthof-Schiff

Fährweg 14, 97286 Winterhausen, Duitsland

#1 van de 1 hotels in Winterhausen

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Teleurstellend verblijf, geen internet. Hotel en eten hele slechte prijs / kwaliteit-verhouding !!

1. Omdat we onderweg, via tablet en laptop online bereikbaar wilden zijn, was één van de zoekwoorden waarop we zochten: Wifi in de gehele lokatie. Op booking site wordt zelfs aangegeven, dat er goed functionerende wifi zou zijn. Bij aankomst bleek al snel dat daarvan zeker geen sprake was. We gaven het bij aankomst direct door aan de 2 dames, die de kamers schoon gemaakt hadden. Zij deden nog hun best, maar konden helaas ook geen oplossing bieden, maar gaven het telefonisch door aan de cheffin, die niet telefonisch niet :( bereikbaar bleek. Hoewel zij er dus vanaf wist, hoorden we nooit meer iets van haar. Toen we zelf weer navraag deden, bleek het internet in de accommodatie, zo slecht te zijn, dat één van de medewerksters ons enkel de tip aan de hand kon doen, dat we maar moesten blijven proberen:( We zijn er 3 nachten gebleven, zonder internet :( 2. Als hotelgast ga je er vanuit, dat gastvrijheid hoog in het vaandel staat en je er op aankomstdagen kunt lunchen / eten, maar helaas blijft op zondag (óók voor gasten) de keuken 'gewoon'dicht en voor landgenoten, die een dag na ons aankwamen en i.v.m. lunchtijd daar dachten te kunnen eten, was er ook geen mogelijkheid (al smeerden ze maar gewoon een paar sneetjes brood, ook al omdat er geen andere etensmogelijkheden in der nähe zijn)) om hun buik te vullen. 3. Gastvrijheid is zeker een puntje daar, want toen we met wat mensen zaten te eten, werden een groep mensen, die o.a. bestond uit enkele oudere, slecht ter been zijnde mensen geweigerd. Ze kregen doodleuk de mededeling, dat de leeg staande tafels gereserveerd zouden zijn. In de loop van de avond viel ons op, dat er niemand aan plaats nam, riekt naar een vorm van discriminatie. 4. Het geserveerde eten was te hoog van prijs, niet warm en de eendebout was niet op de huid gebakken en werd aan één stuk geserveerd. Eindconclusie: Niet voor herhaling vatbaar / geen aanrader en er valt nog veel te verbeteren daar.

Het hotel ligt mooi aan een rivier

Het personeel is gedienstig maar niet echt vriendelijk Ze zijn niet in je geïnteresseerd / de persoonlijke touch ontbreekt Het diner is in verhouding duur Het ontbijt is goed maar omdat de vrouw des huizes de bediening en de keuken doet laat het aanvullen van de gerechten op zich wachten De eitjes waren helaas niet aanwezig en gebakken spek met omelet helaas ook niet Maar desondanks een leuke tussenstop Toen we de volgende dag door Sommerhausen reden zagen we een heel ander stadje met meer mogelijkheden We hadden achteraf liever daar een hotel gehad

Het hotel ligt mooi aan een rivier Het is er rustig terwijl het zich dicht bij de snelweg naar Regensburg bevindt

Zeer nette en ruime kamer.

Doordat het 38 graden was, was het ontzettend warm op de kamer. Wel stond er een waaier die zijn best deed.... Doordat er een wespennest zat bij het raam van de badkamer kon daar het raam niet open waardoor het daar erg benauwd werd.

Het uitzicht vanaf het terras. De afstand tot de snelweg was prima. De grootte van de kamer was ook prettig.

Vriendelijk en charmant hotel voor doorreis

Het was jammer dat er geen plek was in het restaurant om te eten. Het dorpje biedt niet veel alternatieve opties, maar in Sommerhausen aan de andere kant van de rivier zijn er meerdere.

Heel vriendelijk ontvangst en het hotel is charmant en sfeervol. Het ligt niet al te ver van de snelweg en dus handig voor onze doorreis. Het ontbijt was heerlijk, vers brood en fruit en huisgemaakt beleg, yoghurt etc. De kamer was erg comfortabel en ruim.

Prima geslapen en lekker ontbeten.

Het parkeren aan de weg was wat krap, ong 10 plekken voor de deur.

Zeer uitgebreid ontbijt. Bedden sliepen prima. Locatie is prima, ong 5 minuten rijden van de snelweg.

Goed!ontbijt

Nou ja tegen vallen is een groot woord maar, Het enige minpuntje was dat het restaurant op zondag gesloten was. Ik had het hotel geselecteerd op restaurant en parkeerplek. Was ff een kleine domper toen het restaurant gesloten was (rustdag) en de auto met caravan aan de weg moesten parkeren. Zou fijn zijn als dit vermeld was dan hadden we daar rekening mee gehouden.

Ontbijt uitgebreid maar toch ook heel knus. Mooie ruime kamer voor ons 5-en. Mooi aan een meertje

Goed hotel voor 1 nacht.

Douche was klein. Ontbijt was uitgebreid maar veel producten waren kwark/youghurt producten en veel verschillende soorten muesli. Het avond is bijzonder apart en niet voor iedereen geschikt.

Uitstralinh

Nooit meer 👹

Een familie kamer met veel spinnen op de kamer ,we waren met vier en maar plaats voor 3 . Kids bij ons geslapen door de velen spinnenkoppen ! Bij aankomst negen uur geen eten meer kunnen bestellen ,..wakker met lege maag of gevuld door spinnen .

Niets !

• Beoordeeld op: 30 september 2016

klein wauw gevoel

leuke ligging aan toeristische rivier ...heel leuke buitenterras ....was prachtig weer dat zal wel meegespeeld hebben in mijn beoordeling ..was tussenstop op doorreis .maar ik had er gerust paar dagen kunnen blijven ....eten was lekker

Het uitzicht.

Eigenlijk niets. Het is een charmant historisch hotel.

Het uitzicht. De knusheid.

Juli 2018

De ligging is geweldig. De familiekamer was ruim. Het eten was voortreffelijk.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Goe

Dat het restaurant al vol gereserveerd was voor het diner En geen kinder menu op de kaart

Goe

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Nostalgie en bijzonder vriendelijk personeel

Nostalgie en bijzonder vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Uitstekend, wij hadden wel de enige kamer met een terras.

Ontbijt en restaurant waren uitstekend.

Leuk hotel, mooie ligging bij het water

Mooie locatie bij het water

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

wij zijn er inmiddels 3 keer geweest, dus uitstekend

prijzen voor het avondeten aan de hoge kant

ontbijt was uitstekend kamer niets op aan te merken gezelligheid

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Een authentiek lokaal hotel, lekker rustig

Authentieke sfeer

• Beoordeeld op: 13 september 2015

Leuk hotelletje op mooi plekje aan de rivier.

30 euro vragen voor een kinderbed is echt belachelijk. Zonde, niet nodig.

Leuk hotelletje op mooi plekje aan de rivier. Schattig ingericht, mooi terras erbij en prachtig oud gebouw met kleine gangen en prima kamers. Eten is ook uitstekend en bediening erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 1 maart 2015

Gezellig aangekleed hotel met allerlei oude attributen...

Het eten was voor de kinderen niet zo geschikt. Er was geen echt kindermenu en ook geen ijs als toetje.

Gezellig aangekleed hotel met allerlei oude attributen (naaimachines, boeken, bankjes, prullaria). Bovendien heeft het hotel een aantal gezinskamers.

• Beoordeeld op: 1 maart 2015

Een heel bijzonder hotel met een heel bijzondere sfeer;

geen

Een heel bijzonder hotel met een heel bijzondere sfeer; we hadden het idee dat we een Harry Potter wereld in stapten. Goede kamer, bedden en een heerlijk ontbijt. Mooi gelegen aan het water!

• Beoordeeld op: 19 maart 2016

Vriendelijk personeel.

Verder in het dorp niets te doen

Vriendelijk personeel. Goede keuken. Goede ligging tov de snelweg. Nette, schone kamers

• Beoordeeld op: 22 februari 2016

De ruimte in de driepersoonskamer

Gehorigheid, eten en warmte op kamer

De ruimte in de driepersoonskamer

• Beoordeeld op: 16 januari 2016

Gezellig knus en zeer goed uitgebreid ontbijt

Pikdonker als je 's avonds arriveert. Overdag ziet het er erg leuk uit.

Gezellig knus en zeer goed uitgebreid ontbijt

beetje klein bed

locatie, restauarant

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

Schoon en net hotel.

Uitzicht op het dak van de buren.

Schoon en net hotel. Goede driepersoonskamer.

• Beoordeeld op: 1 januari 2015

Charmant hotel met rustige ligging (gunstige tussenstop bij...

Charmant hotel met rustige ligging (gunstige tussenstop bij de A3), gastvrije ontvangst, heerlijk ontbijt

Er zijn ook 10 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.