Beoordelingen over Gasthof Zum Stausee

Katzelweg 3, 51766 Engelskirchen, Duitsland

#4 van de 5 hotels in Engelskirchen

Gezellig, knus en vriendelijk hotel!

Voor mij was het matras te hard.

Het ontbijt was uitstekend, heel uitgebreid en lekker vers! De kamer was super. Ruim en gezellig. Genoeg ruimte voor ons alle maal en een mooi dakterras met uitzicht. Prima!

we hebben een mooi weekend gehad

nvt

2 persoon kamer is goed en de mensen zijn zeer vriendelijk, en een voor ons goede keuken. Tevens het ontbijt is goed. het is een mooie omgeving en Gummersbach is een mooie plaats om er te lopen.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Heerlijk ontspannend verblijf, om direct te herhalen.

Het regenachtige weer 's morgens bij het ontwaken, in deze super omgeving, dus helaas geen wandeling in de regen en de storm.

Dat er à la minute alles aan gedaan werd om de wifi, die in eerste instantie niet werkte, te laten functioneren (hetgeen dan nadien ook prima werkte). De kamer op de begane grond met een liefelijk klein terras, direct aan een klaterend beekje. De bijzonder gezellige atmosfeer bij het avondeten in de Gaststube. Het lekkere glaasje Obstler dat de Wirt na het eten aanbood. De uitstekende matras waarop ik onmiddellijk insliep. Het voortreffelijke ontbijt, dat zeer üppig was en de mededeling (weer van de Wirt): "als het teveel is, maakt u er dan een lunchpakketje voor vanmiddag van". Hetgeen ik niet gedaan heb, maar ik vond het wel een bijzonder aanbod.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Een ideaal verblijf in rust en landelijke sfeer.

Een top gevoel van rust en stilte. Door omstandigheden hadden we een exclusieve service qua ontbijt, welk ruim en gevarieerd was. Kamers netjes. Het is geen probleem voor de uitbater om s'avonds nog een heerlijke maaltijd te maken.

Redelijke locatie, maar zoeken bij een eventueel volgend verblijf nog even door in de omgeving.

Hygiëne kan beter, personeel niet echt professioneel. In het oude gedeelte geen gordijnen of rolluiken voor de ramen, daarom kregen we kamers in een vrijstaand gedeelte van het pension. Dit was een stuk beter.

Redelijke ligging van locatie.

• Beoordeeld op: 25 november 2016

OK voor eenmalig bezoek, maar niet voor herhaling vatbaar

Te kleine kamer, nogal gehorig (luidruchtige polen aan de bar tot 22:30u). Alleen wit brood bij het ontbijt. Veel te dunne deken op het bed. Auto parketen aan de straat. Etc

Kamer en badkamer waren goed schoon

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

goed hotel voor die prijs

geen gordijnen voor de ramen

goed ontbijt voor die prijs diner ook gedaan was oke ! eigenaar kwam zelf vertellen eten is veel te veel voor de kinderen beter 1 portie voor 2 kinderen nemen

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Vergane glorie....

De staat van onderhoud en hygiëne is ronduit slecht. De vloer (kurktegels) was vies en plakte. Het beddengoed rook muf en het kussensloop bevatte bloedsporen van een vorige gast. Het bed kraakte enorm. De badkamer was ook niet fris. Schimmel en spinrag in de hoeken, een sjofel douchegordijn, de handdoeken waren bij elkaar geraapt: diverse soorten, maten en kleuren. Een zeeppompje op de wastafel dat leeg was. Kamer werd tussendoor niet gereinigd of verzorgd. Het terrasje voor de kamer was spiegelglad door een dikke laag mos, vol met oude bladeren (begin augustus). Kapotte deuren die met spijkers en haken aan het scharnier waren bevestigd. De douchedeur was van onderen kapot en met een koperen strip als nood gerepareerd. Geen enkel schilderijtje aan de muur, dus een saaie sfeerloze kamer (gelegen in een bijgebouw en niet in het hotel zelf. Het ontbijt van de eerste dag was redelijk, maar de tweede dag kregen we opgewarmde (droge beschuit-achtige) broodjes van de vorige dag. De koffiekan was te vies om beet te pakken, zat onder de vlekken en plakte. Het zal ooit een mooi hotelletje geweest zijn, maar nu is het vergane glorie die nodig een flinke opknapbeurt behoeft. Jammer. Verder ook geen interesse in de gasten. Je wordt naar je kamer gedirigeerd en verder werd niet gevraagd of alles naar wens was of hoe je geslapen hebt. Bij het uitchecken kregen we de rekening van een andere gast gepresenteerd, wat wel aangeeft hoe betrokken ze bij de gasten zijn.

De locatie was het enige positieve. Rustig gelegen in bosrijke omgeving

Duitse cultuur Belevenis!
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Mooie, bosrijke omgeving. De tijd staat hier haast stil.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

personeel

ontbijt goed kamer simpel

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

aangename omgeving, rustig

kleine kamers, zeer kleine badkamer, geen wasgels, niet heel proper

aangename omgeving, rustig

• Beoordeeld op: 27 juli 2016

Erg vriendelijk eigenaar.

Erg vriendelijk eigenaar. Hond geen probleem. Eigen etage tot onze beschikking. Heel fijn

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

1 nacht voor doorreis.

Geen gordijnen voor de ramen

Vriendelijk personeel. Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 17 mei 2015

De eigenaar heeft speciaal voor ons plek vrij gemaakt in een...

Het bed kraakte heel erg maar lag heel lekker.

De eigenaar heeft speciaal voor ons plek vrij gemaakt in een garage, heel fijn! Het eten was prima en heel goedkoop, er werd heel goed rekening gehouden met onze allergieën qua eten, dit is bijzonder prettig! De kamer was duidelijk nieuw ingericht en dus fris met een ruime badkamer.

• Beoordeeld op: 18 september 2015

Het luisteren naar mijn wensen en ze verwezelijken.

dat we maar een nacht er waren. Maar voor volgend jaar plakken we er zeker een nacht er aan vast

Het luisteren naar mijn wensen en ze verwezelijken.

• Beoordeeld op: 19 juli 2015

leuke eigenaar!

leuke eigenaar! wij kwamen laat aan en hij maakte met alle liefde nog een maaltijd klaar

• Beoordeeld op: 16 juni 2015

Vriendelijke ontvangst, prima gegeten.

Restaurant rook wat muffig

Vriendelijke ontvangst, prima gegeten.

• Beoordeeld op: 17 mei 2015

vriendelijk, goedkoop, rustig