Beoordelingen over Gaststätte & Pension Zur Heimat

Alte Neuendorfer Str.1, 15838 Mellensee, Duitsland

#1 van de 2 hotels in Mellensee

Motorstop in Polen.

Geen punten te noemen.

Het aanrijden naar het hotel tijdens een fikse regenbui op de motor is over de Poolse keitjes een beetje glibberen en glijden. Eénmaal aangekomen konden we de motoren op de binnenplaats overdekt parkeren en de doornatte kleding in de stookkelder drogen. Perfect! Het hotel is groter dan je aan de buitenzijde vermoedt en biedt voldoende faciliteiten. Het ontbijt is goed, de medewerkers erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Voor één nacht prima.

Er was geen zeep om je handen te wassen. De bediening in het restaurant was stug. Je kon alleen cash betalen.

Het ontbijt was erg goed. De dame die het ontbijt verzorgde was erg vriendelijk en behulpzaam. Prijs/kwaliteit was goed.

• Beoordeeld op: 17 april 2016

Een heel gezellig familie hotel waar het goed vertoeven is...

Een heel gezellig familie hotel waar het goed vertoeven is op doorreis naar huis. Het is een aantal keren per jaar onze vaste pleisterplaats. Goeie bedden, lekker eten, gastvrije onthaal en goede prijs-kwaliteit verhouding... meer wensen wij ons niet.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

Het was netjes en schoon.

Het bed was redelijk hard, je verdween in de kussens... Het was heel erg warm in de kamer, het was overdag 30graden en 's avonds koelde het lekker af. Maar niet in onze kamers, raam wijd open, maar geen koele lucht kwam naar binnen, dat er geen airco is, is geen ramp maar een ventilator met dat weer was geen overbodige luxe in die kamers. Toen ik de kamers reserveerde moest ik aangeven met wat voor betaalpas ik wilde betalen, ik gaf aan: een pinpas. Na ons verblijf, tijdens het uitchecken kwamen we er pas achter dat we alleen contant konden afrekenen! Gelukkig hadden we nog wat geld op zak!

Het was netjes en schoon. Ontbijt was simpel maar compleet. Rustige buurt. Aardig personeel, spreeks alleen duits. Prijs kwaliteit is prima. Ruime kamers. Elke dag kamer opgemaakt.