Beoordelingen over Hotel Gat Point Charlie Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Mauerstr. 81-82, Mitte, 10117 Berlijn, Duitsland

#151 van de 579 hotels in Berlijn

Weekendje Berlijn.

De bedden en kussens zijn waardeloos. Je ligt op een rubberen matras en een kussen zo dun als een opgevouwen spijkerbroek. Ook was er geen airco aanwezig en werkte de tv niet. Voor 2 overnachtingen exclusief ontbijt moest ik €323,- afrekenen. Dat is serieus geld voor de matige faceliteiten.

Het personeel is ontzettend vriendelijk en zeker niet te beroerd om net dat beetje extra te geven. Ook bleek het een uitstekende ligging te hebben voor een weekendje Berlijn. Alle bezienswaardigheden liggen op +- 20 minuten loopafstand. Door de vele winkels is de metro pakken totaal niet nodig.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Fijne "suite", ruim, licht, superschoon en met...
    • Junior Suite (2 Volwassenen)

Ik had het fijn gevonden als de theezakjes aangevuld werden. Verder alles goed!

Fijne "suite", ruim, licht, superschoon en met smaak ingericht. Heeeerlijk bed! Waterkoker voor thee/koffie was aanwezig. Erg fijn om 's ochtends vroeg een kopje thee in je eigen kamer te kunnen drinken. Ook de fietsverhuurservice was heel handig en goed betaalbaar.

Zeer vriendelijk personeel, ze maken je direct wegwijs en...

Het was een warme periode en de kamer was zeer warm, er was een ventilator aanwezig, die haalde niet zoveel uit.

Zeer vriendelijk personeel, ze maken je direct wegwijs en beantwoorden vlot je vragen. Het hotel ligt zeer centraal om Berlijn te bezoeken er zijn veel leuke eetgelegenheden in de buurt

De perfecte uitvalsbasis om Berlijn te verkennen!
    • Junior Suite (2 Volwassenen)

Het was uitzonderlijk warm weer. Hierdoor werd het wel warm op de kamer. Bij aankomst stond er wel een ventilator te draaien, wat het wel wat aangenamer maakte.

Een leuk ingerichte kamer met een gezellig salonnetje, leuk balkonnetje en een praktische badkamer.

Leuk hotel met vriendelijk personeel gelegen in een rustige...

Geen airco op de kamers en de gangen. En met temperaturen van bijna 30° zou dat heel welkom geweest zijn.

Leuk hotel met vriendelijk personeel gelegen in een rustige omgeving. Uitstekend gelegen voor een bezoekje aan Berlijn, in een rustige omgeving.

Berlijn binnen handbereik

Aangrenzend achter het hotel wordt gebouwd. Om 7:00 uur beginnen daar de werkzaamheden. Een wekker is dus zeker niet nodig :)

De centrale ligging. De moderne en verzorgde kamer met net sanitair.

Hip en centraal gelegen hotel, ideale locatie in een rustige...

Hip en centraal gelegen hotel, ideale locatie in een rustige straat. Het Vietnamese restaurant is werkelijk heerlijk en super betaalbaar. De enige verbeterpunten voor de kamer: airco zou fijn zijn. En een waterkoker ook.

Rustig en gunstig gelegen hotel voorzien van het nodige comfort met 's morgens uitstekend ontbijt.

Zeepvoorziening in badkamer enkel in douchecel, is onhandig, zou ook voorzien moeten zijn aan lavabo.

Het ontbijt is ruim divers en voldoende voorzien, alles werd snel aangevuld. Tafels afgeruimd en proper gemaakt.

Viel een beetje tegen
    • Junior Suite (2 Volwassenen)

Kamer was niet erg schoon en onder de douche staan was niet mogelijk. Douche was zo laag dat deze bij mij tot borsthoogte kwam (junior suite). Geen airconditioning wat de kamer erg warm maakt bij goed weer. Faciliteiten voldoen niet aan wat je verwacht van een junior suite. Alleen een waterkoker en oploskoffie, prijs-kwaliteitverhouding niet in orde. Er werd ons pas na afrekenen gevraagd of alles naar wens was. Op onze tips werd niet gereageerd.

Goed ontbijt en prima bed. Locatie is prima, 2 minuten van metro.

Ideaal als logement voor een citytrip.

Goed gelegen vlak aan openbaar vervoer. Heel vriendelijk personeel. Ideaal als logement tijdens citytrip. Kamer met alles wat je nodig hebt. Ontbijt best ok. Prijs/kwaliteit zeer goed.

leuk!

De matras was het enige wat heel slecht was. Heel hard. Het dekbed was ook niet prettig, dik en zwaar. De prijs voor het ontbijt vergeleken met het avondeten was schandalig duur.

Lokatie, leuke inrichting, mooi gebouw, lekkere douche, lekker avond eten. Alles gezellig!

Heel aangenaam verblijf
    • Junior Suite (2 Volwassenen)

De badkamer was niet schoon bij aankomst.

We hadden de junior suite en deze was mooi uitgerust, comfortabel, mooi uitzicht op de Fernseherturm. De ligging is perfect en vlakbij een metrostation.

Hip betaalbaar hotel in hartje Berlijn...

Modern, proper hotel met vriendelijke bediening en voldoende ruimte. Kamers voldoen ruimschoots. Badkamer was goed (wel met douchegordijn). Ligging is voortreffelijk om te voet veel te kunnen zien. Er zijn ook fietsen te huur aan democratische prijzen. De bar is hip en schenkt lekker cocktails. We hebben er ons goed geamuseerd en zouden zeker terug gaan...

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Naar aanleiding dat mijn vlucht niet kon vertrekken wegens...

Naar aanleiding dat mijn vlucht niet kon vertrekken wegens sneeuw in Zaventem en ik de ganse dag heb geprobeerd om de volgende dag een nieuwe vlucht te boeken, wat echter niet lukte gezien alles volzet was, ben ik nooit in het hotel aangekomen.Toen ik dit vaststelde heb ik onmiddellijk het hotel ingelicht (dag na verwachte aankomst) met bewijs dat alle vluchten waren afgelast. Volgens de voorwaarden van Booking.com mocht het ganse bedrag voor een volledig verblijf aangerekend worden, wat oorspronkelijk ook geschiedde. Na aandringen werd dit herleid tot 50%. Ik ben echter van mening dat gezien ik niet ben aangekomen dit volledig buiten mijn wil was, en ik hiervoor bewijs geleverd heb, had ik toch gehoopt dat men mij niks zou hebben aangerekend. Ook een tussenkomst van Booking.com bracht geen resultaat.De gegeven score is dan ook fictief daar ik anders mijn onaangename bevindingen niet kon melden.

Heerlijk, comfortabel en rustig.

Ook dit hotel werd in januari goed warm gestookt. Dat was mij iets te veel van het goede, maar dat is persoonlijk.

Centrale ligging en bereikbaarheid is top. Het hotel is top en leuk ingericht met een thema. Entree van het hotel doet wat vreemd en donker aan maar is uiteindelijk wel prettig. Riant grote draaideur voor met bagage, maar ook voor de rolstoel. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

top verblijf in top hotel op top lokatie

kleine kamer maar weinig gebruik van gemaakt dus voor ons geen probleem wel als je mogelijk wat meer gebruik van de kamer wenst

netjes en schoon en trendy ontbijt erg lekker en uitgebreid

Fijn verblijf gehad en leuk contact gehad met medewerkers

Het bed was een beetje klein en voor een slechte slaper niet fantastisch. Ik had van tevoren wel duidelijker willen weten dat er gewoon een restaurant aan het hotel vast zat.

Het ontbijt was heel goed! Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

De vriendelijke non nonsens sfeer, lekker ontbijt, klein...

Geluidsdichtheid van de kamers!

De vriendelijke non nonsens sfeer, lekker ontbijt, klein maar praktisch ingerichte kamers, centrale ligging (Check Point Charlie om +/- 700m), dicht bij Ubahn

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Wunderbar. 😀

Kan niets vinden dat mij tegenviel.

Super ontbijt met alles er op en er aan. Locatie is fantastisch. In rustige straat geen lawaaihinder en toch overal kort bij. Heel centraal gelegen. Tof design interieur en heel vriendelijk personeel die u altijd met de lach bijstaat.

• Junior Suite (2 Volwassenen)

in de entreehal hing een lichte riool lucht( dat is wel op meer plaatsen in Berlijn) Gelukkig roken de kamers fris.

lekkere bedden,goede kussens,zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. Locatie ideaal,je kunt alle kanten op.

Top locatie in het centrum!

Wifi bereik, bouwlocatie vlak naast dus veel herrie in de ochtend...(maar dat is tijdelijk hoop ik...)

Locatie, kamer, personeel, ontbijt, overige faciliteiten...

Matig hotel, grootste nadeel benauwde kamers

Het hotel heeft geen airconditioning en ook elke andere vorm van luchtbehandeling ontbreekt totaal. Daarom zijn de kamers benauwd en veel te warm. Dit is erg slecht gelet op de buitentemperatuur die tussen 20 en 25 graden was.

Ligging is grootste pluspunt. Kamers netjes.

Top hotel top locatie

Kamers beetje warm. Geen airco, wel een waaier. En bed is best hard.

Super hotel ongeveer 2 min lopen van Checkpoint Charlie. Gemakkelijk om Berlijn vanuit deze locatie te bezichtigen. Goed ontbijt, vriendelijke staf, grote hotelkamers en grote badkamer en perfecte prijs/kwaliteit verhouding. Gratis wifi op kamer. Zou weer opnieuw boeken. Aangename verrassing.

100% geslaagd

De locatie is ideaal. Als je niet zo'n uitgebreid ontbijt hoeft, kun je om de hoek in een Bäckerei/Konditorei terecht. Heel veel restaurantjes binnen 100 meter. Alleen als je een één-persoonskamer hebt is het onhandig dat je op je knieën over het bed heen moet kruipen en dan op je rug moet gaan liggen om de lichtknopjes te bereiken. dat was het enige minpunt. (Bij een tweepersoonskamer kun je hiervoor naast het bed staan).

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Redelijk Hotel, dicht bij U-Bahn

Bedden zijn hard en zeer warm. Dekbed voor de zomer veel te warm. Standaard kamers heel erg klein. Mini Suite helemaal op de 7de verdieping wel goed. Helaas geen airconditioning, dus niet aan te raden in midden zomer. Bij de receptie ontbreken makkelijke leun stoelen. Allemaal erg strak en modern met weinig comfort.

Het ontbijt was prima verzorgd, aanschuiven aan lange tafels maar wel zeer efficient en ook gezellig. Zitten doe je op krukjes zonder rug leuning, dat was minder. Het personeel is allervriendelijkst en zeer behulpzaam.

GAT Point Charlie aanrader voor Berlijn bezoeker

Je moet er niet voor het mooie uitzicht gaan zitten. Verder minpunt dat de kamer warm was en alleen maar ventilator om iets te kunnen verkoelen. als het hoog zomer is dan is het niet uit te houden denk ik.

Gunstig gelegen hotel, heel goed ontbijt (worteltaart!), vriendelijke personeel. Ruime kamer met goede faciliteiten. Gratis WIFI

Groen gekleurd, modern hotel, functioneel ingericht

- omdat het in Berlijn 30 graden was, zou airco zeer welkom geweest zijn. - de matrassen en de kussen waren nogal hard. - een bouwplaats grenzend aan het hotel waar we op uitkeken en waar ze om 7 uur 's ochtends lawaai gingen maken. - de ontbijtruimte was een beetje krap.

+ de locatie + moderne, functionele inrichting van de kamer. Je moet wel van lichtgroen houden. + vriendelijk personeel

Centrale ligging, rustige omgeving.

Kamer was naast een bouwput met heel veel herrie. Was erg warm in de kamer en kon het raam niet openzetten vanwege de herrie.

Centrale ligging, rustige omgeving.

Heel leuk verbleven, vriendelijk personeel

wat meer variatie in het ontbijt

Heel net hotel zonder tierlantijntjes, en vooral rustig gelegen. Hopelijk zal de aangrenzende bouwwerf hier niet te veel aan veranderen

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Perfect voor citytrip Berlijn, ook

Het bed is groot, maar wel vrij hard!

Super lekker ontbijt! Er was zelfs verse walnoten-wortel tijd. Mooie badkamer, strak en netjes. Top locatie vlakbij de Metro.

• Beoordeeld op: 1 februari 2017

Voor herhaling vatbaar, een aanrader 😉

Misschien zorgen dat de aanvulling van akcholische drank in de bar beter is... op bepaald moment konden we geen Cocktails meer krijgen op basis van vodka of bepaalde gin . Maar de barman vond wel een oplossing 😉.

Goede rustige ligging van hotel vlakbij metro . Vriendelijk personeel , propere kamer . Een aanrader is ook restaurantje met beperkte kaart bij hotel. En de Italiaan naast de deur ook lekker gegeten . 😉

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Prettig verblijf in een historische doch zéér dynamische stad.

De informatie over het dichtstbijzijnde metrostation was totaal verkeerd!!! Dit moeten jullie veranderen.Metrostation 'Weinmeistersrtrasse' ligt 20 à 30 minuten lopen van het Hotel. Het goede metrostation is 'Stadtmitte' (Metrolijn U6) 2 minuten lopen van het hotel!

De ligging !!

• Beoordeeld op: 17 januari 2017

Prima hotel zonder poespas.

Geen spiegel boven de wastafel; lastig bij het scheren.

Prima hotel zonder poespas. Goede bedden, heerlijk ontbijt. Uitstekende locatie; vlakbij Checkpoint Charlie; Brandenburger Tor en Alexanderplatz op loopafstand. U-bahn station 5 min. lopen.

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

De persoonlijke aandacht!

Badkamer. Gordijn deed het niet goed en de verf bladderde wat af.

De persoonlijke aandacht! Hoe leuknis het dat ze na een ochtendrun speciaal voor jou een gezond sapje mixen?!

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Heel aangenaam verblijf met zeer vriendelijk personeel.

Geluidsoverlast ' snachts en heel vroeg in de ochtend. Dingen die werden geleverd onderaan het hotel denken we. Wij slapen wel graag met raam open, met raam gesloten was het geluid bijna niet te horen.

Ontbijt was heel verzorgd, alles vers, zelfs een detox wortel- gembersapje om de dag te beginnen. Personeel is heel vriendelijk, beleefd en behulpzaam. Onze kamer was al vroeger vrij dan de officiële inchecktijd en dus mochten we ons onmiddellijk installeren wat er voor zorgt dat je vakantie - verblijf onmiddellijk kan starten. Een echte aanrader. Goed gelegen!

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Goede prijs kwaliteit verhouding

Er hing een afvoergeur in de hal, het tapijt op de kamer lag vol met haren en pluizen (slechte stofzuiger ? ) en soms erg druk in de (te kleine) ontbijtruimte.

zeer centraal gelegen perfecte uitvalbasis en toch rustigere ligging, vlotte service, goed bed. Uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 16 december 2016

Persoonlijk zijn we zo een harde matras niet gewoon. De eerste nachten is dat moeilijk slapen als je een zachtere matras gewoon bent.

Heel goed gelegen en vlakbij Stadsmitte, een belangrijke metrohalte. Het Asiatisch restaurant aan het hotel was ook zeer goed en heel goedkoop. Alles heel proper en heel vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 6 december 2016

waar is de persoonlijke benadering

-persoonlijke benadering ontbreekt -modern wil niet zeggen dat een persoonlijke benadering mag ontbreken. - een warmere entourage voor ontvangstruimte zou het verblijf optimaler maken. Anders kunnen we er ook een incheck en outcheck computer neerzetten bij hotels. Of is dat de toekomst? -kamer was nog niet opgeruimd om 15.30uur - ontbijt was niet zo goed als gesuggereerd werd.

-locatie en entourage -modern

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Aanrader vlakbij Checkpoint Charlie

Drankjes (cola, water) in de automaat zijn te duur

Mooie, nette kamers, niet groot maar functioneel. Fijne badkamer met goede douche. Zeer netjes, behulpzame medewerkers en toffe bar. Super locatie vlakbij Check Point Charlie. 100% verduisterende gordijnen en geen geluidje van buitenaf te horen. Zelf geen ontbijt genomen, maar gehoord dat prijs-kwaliteit in orde was.

• Beoordeeld op: 16 november 2016

Prachtige locatie om Berlijn te bezoeken

Informatiemateriaal over de stad om mee te nemen

Prima en uitgebreid ontbijt, schone kamers, vriendelijk personeel en prachtige locatie om de stad te bezoeken

Geslaagde trip naar Berlijn.

Weinig ruimte langs het bed.

Afwisselt ontbijt met veel keuze. Kleine comfortabele kamers

geen frigo op de kamer

geen frigo op de kamer

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Rustig ,maar met het vermaak in de nabijheid.

Jammer, geen koelkast.

Rustig ,maar met het vermaak in de nabijheid. Minimalistische inrichting.

Goede locatie voor citytrip

Erg smal bed (140cm)

Perfecte locatie dichtbij metro

De kamer was extreem warm;

De kamer was extreem warm; het raam ging niet open en de voorziene ventilator maakte een immens kabaal.

Hygiene

Lekker ontbijt.

Geen airco en koffie op de kamer.

Lekker ontbijt. Kamer waren voldoende.

Nice hotel

Warme kamer, geen airco

Bed lag lekker.

Locatie was voor ons centraal en vriendelijk personeel. Ontbijt was simpel verder goed

Alles klopte :-)

Goede sanitaire voorzieningen

Geen airco op de kamer

Goede sanitaire voorzieningen

Schoon, netjes, goed ontbijt voor een nacht prima

Zicht achterzijde was een grote bouwwerf

Schoon hotel op mooie locatie

we hebben met plezier gelogeerd in Gat Point Charlie op een mooie locatie

het bed was erg warm, dus wij hebben onder het laken geslapen

Heerlijk ontbijt, kamer prima, rustig

Zeer schoon en netjes!

Te warme kamer.

Zeer schoon en netjes!

Het was warm op de kamer

Hotel ligt mooi in centrum van Berlijn. Kamers zijn schoon. Bedden prima.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Geslaagd

Patio was soms wat rumoerig door de akoestiek

Lokatie

Heel goed hotel om een week in Berlijn te verblijven.

Zou niet weten wat...

Heel goede kamer. Heel goed buffetontbijt !

Fantastisch verblijf voor een lang weekend

Beetje warm in het hotel

Centrale ligging, verrassend leuke retro inrichting. Goede bedden.

Kort maar krachtig

Druk en krap ontbijt Toch wel een kleine kamer Heel warm dekbed

De geleende paraplu Uitzicht Ligging Personeel

Locatie was uitstekend, vriendelijk personeel

Parkeergelegenheid informatievoorziening hierover zou gewenst zijn

Locatie was uitstekend, vriendelijk personeel

genieten

informatie personeel qua restaurants

Goede prijs-kwaliteit verhouding en prettige kamer

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Unieke ervarng

Tof hotel, niet mainstream. Heel vriendelijk persoon en super locatie! Vlakbij metro en Gat point Charlie is op de hoek.

Restaurant Thai heerlijk in hetzelfde gebouw Ontbijt prima ruimte wat klein

Zeer vriendelijk personeel, super ligging, verzorgd hotel

kamer is zeer basic

Zeer vriendelijk personeel, super ligging, verzorgd hotel

Inderdaad, de koffie was soms iets slapjes...

Propere, pracktische kamers. Heel vriendelijk personeel! En ideale ligging, vlakbij Check-point Charlie

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Ontbijt was goed en uitgebreid

Ontbijt was goed en uitgebreid

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Centrale ligging, prettig hotel, vriendelijk personeel,...

Centrale ligging, prettig hotel, vriendelijk personeel, ontbijt is heel goed verzorgd

Prijs kwaliteit en ligging

Parkeren, had verwacht dat we bij het hotel konden parkeren. Moesten nu naar een parkeergarage (10 EUR per dag)

Prijs kwaliteit en ligging

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Goed ontbijt, gave vormgeving van het interieur.

De bouwplaats (en de daarbij behorende herrie in de ochtend)

Goed ontbijt, gave vormgeving van het interieur. Ik voelde me erg welkom!

Ontbijt: prijs-kwaliteitverhouding (geen verse broodjes...

Ontbijt: prijs-kwaliteitverhouding (geen verse broodjes bijvoorbeeld).

Perfecte ligging, kamer en ontbijt

Fantastisch verblijf.

Locatie is perfect, op loopafstand van bus/metro. Prima kamers. Zeker een aanrader!

• Beoordeeld op: 22 november 2017

bijzonder vriendelijke personeel!

akoestiek van de kamer

bijzonder vriendelijke personeel!

dat er huurfietsen bij het hotel waren en goede wifi. mooi uitzicht en rustig

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Gat Point Charlie