Beoordelingen over Generator Berlin Prenzlauer Berg Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Storkower Str. 160, 10407 Berlijn, Duitsland

#489 van de 579 hotels in Berlijn

Gebaseerd op 6262 beoordelingen over dit hostel

Goedkoop, geschikt voor jongeren met weinig eisen.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Kamer was klein, bedden niet super, badkamer niet schoon.. haren in putje en aan douchemuur, beddengoed met vlekken.

Dat we snachts nog konden inchecken

Teleurstellend
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Wij kwamen eerder aan dan de check-in tijd (om 12:00 uur), het was niet mogelijk om eerder in te checken. Dit konden wij nog begrijpen. Om 14:00 uur kwamen wij terug en was de kamer nog niet klaar, het zou nog een half uurtje duren. Uiteindelijk hebben wij pas om 16:00 uur kunnen in checken. Toch twee uur verloren met wachten, terwijl je maar een weekendje weg bent. Dan is ieder uur kostbaar. Communicatie was erg slecht, geen excuses en/of een compensatie (bijvoorbeeld een kop koffie tijdens het wachten). Erg chagrijnig personeel (met uitzondering van twee dames). Kamer was niet echt schoon. Haren in de badkamer, vuil op de grond, vieze stank uit de putjes van de badkamer. Bedden waren wel schoon en ok.

Dat het hostel dichtbij de metro en treinstation zat.

Voor die prijs waren mijn verwachtingen nog steeds te hoog.
    • Eenpersoonsbed in een Gemengde Slaapzaal met Gedeelde Badkamer

Incheck is veel te laat, kosten van slechte mini tandenborstel + mini tandpasta was 2,50, douches werden niet vaak genoeg schoongemaakt en het water loopt niet goed weg, geen airco op de kamer waardoor het met mooi weer een een enorme broeikas wordt.

Kofferkamer is erg handig, dicht bij de s-bahn en tram, veel winkeltjes op 5 minuten loopafstand.

Boek wat anders
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Lawaai!! Personeel wat sochtends op de gangen staat de schreeuwen en vooral de prijs kwaliteit verhouding. Je betaald veel voor heel weinig tot niks. Niet een accomodatie waar ik nooit meer zal komen voor 115,- eur per nacht

Het meest beviel ons de laatste dag: toen gingen we weer naar huis

Wij hadden een kamer geboekt met badkamer, bij aankomst...

Wij hadden een kamer geboekt met badkamer, bij aankomst bleek dat deze niet beschikbaar was. In plaats daarvan kregen we 2 gratis drankjes per persoon maar dit vonden wij niet echt compenseren met de ontbrekende badkamer.

Een tegenvaller, een massaal hostel wat smerig, krap en warm is
    • Eenpersoonsbed in een Gemengde Slaapzaal met Gedeelde Badkamer

Alles was smerig, de toiletten (echt bizar smerig), de douches, de kamers, de lift. Bij het douchen sta je tot je enkels in het water, het water loopt niet weg. Ik ben verschillende toiletruimtes op verschillende verdiepingen langsgegaan om een schoon toilet te vinden. Wat ochtends smerig was, was dat avonds ook. De toilethokjes zijn zo krap dat je niet fatsoenlijk kan gaan zitten, dit terwijl je juist niets aan wilt raken omdat het zo vies is. Erg warm op de kamers, de meeste ramen kunnen maar een klein stukje open. De vloer op de kamer was smerig, het stonk er verschrikkelijk. Er werd niet schoongemaakt, alleen bedden werden verschoond als er gewisseld werd. Het ontbijt valt tegen. De twee pancakes voor €2,50 komen uit de magnetron. Prijzen voor eten zijn horeca prijzen terwijl het geen horeca kwaliteit of omgeving is. Grote teleurstelling voor een hostel.

Het personeel is heel erg aardig. De kamers hebben grote kluisjes. Er is een mooie ruime relaxruimte (geen gebruik van gemaakt). Er is een terras aan de andere kant van het gebouw waar je gezellig buiten kunt zitten tot laat in de avond.

Prima hostel.
    • Kamer met 6 Bedden - Eigen Badkamer

Kleine douche op de 6 pers. kamer. Wie bedenkt nou zulke domme douches; douchekop zit op 1,65 ,douchekraan steekt enorm uit en heeft een grote hendel waar je steeds tegen aan stoot waardoor je opeens ijskoud of bloedheet water hebt. Maar goed, dit zie je in heel Dld. Douches op de gang waren ruimer en beter gelukkig.

Bed was prima. Niet echt gehorig. Erg groot. Bar viel tegen; ben beter gewend; Amstel house ! Locatie goed, gratis parkeren. Net buiten de milieuzone. Prima hostel.

De ligging was goed direct bij S spoor 41 en 42 vanwaar je...
    • Kamer met 6 Bedden - Eigen Badkamer

De douche was echt heel klein zonder beweegbare douchekop ! Je kon je kont niet keren! Aan de achterkant als je het raam open had een hard geluid van een motor/ ventilator!

De ligging was goed direct bij S spoor 41 en 42 vanwaar je naar. Strategische punten kunt.de douche heel klein. Je kon echt je kont niet keren!

Voor een Hostel een prima verblijfplaats.

Het ontbijt, voor 6 euro wel erg mager. Naar een Bakker gaan is goedkoper.

Centrale plek van het hotel, en we kozen bewust voor een Hostel, met een groep studenten. Dus overdreven luxe was er niet, douchen met een zijltje ervoor, in een gezamenlijke ruimte, geen privacy

De prijs-kwaliteit is dik in orde.
    • Kamer met 6 Bedden - Eigen Badkamer

Erg korte bedden. Wij hadden 2 mannen van >1,90 cm in ons gezelschap en zij pasten niet in de bedden. Daarnaast is de tuin lastig bereikbaar als de bar nog niet geopend is (voor 18.00u). Je moet dan om het gebouw heenlopen, dus even vlug een drankje halen zit er niet in. Tip: bar eerder openen of tuin ook vanuit andere plekken toegankelijk maken.

De prijs-kwaliteit is dik in orde. Ook de ligging is ideaal; vlakbij S-Landsberger Allee (S41/S42), waardoor je heel gemakkelijk op alle plekken in Berlijn kunt komen. Gezellige bar en faciliteiten (air-hockey, poolen, tafeltennis). Altijd plek in de gemeenschappelijke doucheruimtes. Prima hostel voor een weekend met vrienden.

Met resp 9 en 11 personen 2 x 2 overnachtingen gehad, hier ga ik nooit meer naar toe.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

we hebben niet de 9 gereserveerde kamers gekregen maar wel betaald, echt belachelijk. Het is er overdreven gehorig.

Het ontbijt was qua prijskwaliteit verhouding prima. De bar was ook prima, je kunt het er gezellig maken.

goede prijs/kwaliteit verhouding, klein maar netjes
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

De kamer en badkamer waren heel klein. Er was veel herrie 's nachts van rondlopende gasten (veel jongeren) en de kamers zijn erg gehorig.

De kamer was schoon en netjes. Locatie vlak bij tram en metro. En er zijn voorzieningen voor drinken & eten en een 24uurs service. het water van de douche was heerlijk warm.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Stedentrip met gezin met pubers.
    • Kamer met 6 Bedden - Eigen Badkamer

Ongezellig groot gebouw. De privébadkamer is héél erg klein en matig onderhouden (hygiëne), staat niet in verhouding tot de ruimte die de kamer biedt. Er zou wel een stoel en tafel in de kamer geplaatst mogen worden, er is ruimte genoeg. Er waren geen handdoeken aanwezig, zou prettig zijn wanneer dit van te voren duidelijk was! Nu moesten we extra sets huren.

Het is allemaal erg basic. Veel grote groepen (scholen), desondanks is het 's nachts rustig op de slaapetages. De 6 persoonskamer is groot. De (stapel)bedden zijn prima. Alles zag er pas geverfd uit. De verbinding met openbaar vervoer is uitstekend. Station om de hoek. Ontbijt basic, maar goed en niet duur.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Tickets tomorrowworld - 2 Full Madness Passes for the three days
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

De faciliteiten zijn zeer basis en doordat het een hostel is dat draait als een groot hotel is het ook niet echt gezellig zoals andere hostels met een meer persoonlijke aanpak.

Prijs/kwaliteit verhouding was zeker in orde. We hadden een privékamer voor een prijs die je nergens anders kan krijgen. het is een uitstekend accommodatie als je weinig wilt betalen met weinig luxe maar wel met goede verbindingsmogelijkheden naar het centrum toe.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

niet goed genoeg .
    • Eenpersoonsbed in een Gemengde Slaapzaal met Gedeelde Badkamer

Ik sliep op een kamer met stinkende zwervers. Ik had hier wat pech. Zal wel niet in elke kamer zo zijn ga ik van uit . Prijs is te duur voor wat je krijgt

Voor 1 nacht is het prima plek om te overnachten als je in een normale kamer terecht komt . Verder Vriendelijk behulpzaam personeel

Perfect voor een tussenstop, niet voor een langdurige vakantie
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Geluid van andere klanten in de gangen! De badkamer werd niet schoongemaakt. Er was dus allesbehalve luxe.

De kamers waren op zich wel oké. Er was een leuke leeslamp. Het was warm genoeg op de kamer. Soms iets te warm.

Een net en schoon hostel vlakbij het openbaar vervoer.
    • Vierpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

In de kamer misten we stoelen en haakjes aan de muur oid om kleding op te hangen.

Overzichtelijke slaapkamer, locatie bij openbaar vervoer, internationale karakter, professioneel personeel bij de receptie.

De slogan: rule # 1 is fun, misschien veranderen in who needs sleep?
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Heeeeeel veel overlast door drinkende, rokende en lawaaierige (schreeuwend, gillend etc) gasten die zich voor de deur ophouden tot 4 uur in de ochtend. Verder luid dichtslaande wc en douche deuren die gebruikt worden door slaapzaal gasten maar gelegen zijn tegenover 2 persoonskamers met douche en wc op kamer.

Handig qua ligging voor openbaar vervoer, vriendelijke ontvangst.

Sanitaire voorzieningen werden alleen smorgens zuiver...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Sanitaire voorzieningen werden alleen smorgens zuiver gemaakt (waardoor het savonds heel vies was) en het water uit de douches liep niet altijd weg. Verder was de kamer klein. Ontbijt was prima en de prijs/kwaliteitverhouding was ook goed voor een paar nachten.

goede ligging, slechte hygiëne
    • Vierpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

hygiëne, wij hadden een kamer geboekt met gemeenschappelijke badkamer en die was verschrikkelijk vuil. De afvoer van bijna alle douches zat verstopt waardoor je in vuil water stond, alles behalve aangenaam! Onze kamer werd niet 1 keer gepoetst tijdens ons verblijf van 5 nachten. Handdoeken hebben we niet gekregen. Ook is er enorm veel lawaaioverlast, zowel van buiten (tram, trein,...) als van de andere gasten, dus neem zeker oorstoppen mee!

vriendelijk personeel, openbaar vervoer vlakbij. Het is een goedkope hostel die goed bereikbaar is. Maar neem geen kamer met gemeenschappelijke badkamer!

Over het algemeen een goede prijs/kwaliteit verhouding.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Het matras van het bed was nogal hard, maar de pijn in de rug kan ook van het vele lopen en fietsen komen.

Over het algemeen een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Heeeeel warm, met raam open kwam de sigarettenrook van de...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Heeeeel warm, met raam open kwam de sigarettenrook van de rokers buiten bij ons binnen en erger, tot 5 uur 's nachts het gepraat, geschreeuw, gelach buiten onder ons raam.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Teleurstelling
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Het personeel is ontzettend onvriendelijk. Vooral de bardames zijn erg bijdehand. Toen we aankwamen zat er een school kinderen in het hotel waardoor ze enkel een vies buffet aanboden. Dit zag er erg onsmakelijk uit! Dure prijzen t.o.v. andere Berlijnse bars/eetgelegenheden. Je kunt beter bij de Italiaan gaan eten bij het station. Heerlijk eten en goedkopere prijzen! De privékamers werden niet schoongemaakt en we kregen geen nieuwe handdoeken, deze moesten we bij de receptie halen. Nooit meer dit hostel.

De tuin en parkeermogelijkheden

Het was niet wat we ervan verwacht hadden.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Het personeel was erg onaardig en arrogant. Ze waren alleen met zichzelf bezig. Vooral de dames aan de bar waren zeer uit de hoogte. Als je buiten aan een tafeltje zat en vroeg voor een drankje kreeg je stom als antwoord van "ik ben onderweg naar binnen" met andere woorden kom maar aan de bar bestellen. Terwijl ze haar vrienden wel bediende. Ook waren de drankjes en het eten erg duur in het hostel. Zou je zo niet verwachten? Een klein bakje frietjes kost €2,90. Ook kon je de eerste 2 dagen geen eten bestellen, alleen een of ander vies buffetje wat er absoluut niet smaakvol uitzag. Soort groenteburger met gerolde matsige aardappeltjes. Als je een privekamer met badkamer boekt verwacht je toch wel eens in 4 dagen nieuwe handdoeken te krijgen of dat er iemand even over de kamer komt. Nou de housekeeping is geen enkele keer onze kamer/wc/badkamer komen poetsen. Smeken voor een kleine nieuwe handdoek bij de receptie. De douche loopt helemaal over waardoor de rest van de kamer nat wordt en je geen andere handdoek hebt om je kamer droog te maken. Oke, ik weet dat je van een hostel niet veel kunt verwachten... maar voor €33,- per nacht verwacht ik wel iets meer. Volgende keer voor deze prijs toch maar iets meer betalen voor een hotel. Gemiddelde leeftijd in het hostel lijkt wel 14 jaar, veel scholieren en families. Totaal niet wat je van een hostel verwacht met een eigen bar. Dit staat helemaal niet in verhouding met de rest van Berlijn. Een biertje kost al gauw €3,- Kortom, als je op zoek bent naar een chill hostel met veel sfeer van andere backpackers en reizigers die naar Berlijn komen om het nachtleven te proeven dan ben je hier echt aan het foute adres.

Het hostel zag er op het eerste zicht goed uit. Buiten kon je erg leuk zitten (het enige pluspunt).

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Geweldig.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Het ontbijt was niet erg lekker. Er loopt veel personeel rond, maar er zijn alleen maar goedkope witte broodjes met kaas en sla en meuk te verkrijgen.

De kamer is groot genoeg, rustig en vlak bij het metrostation gelegen. De bedden zijn comfortabel en schoon. De douche is erg prettig.

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

Hostel de botel.

Ontbijt stelt niet veel voor, van te voren dien je munten te kopen maar niemand vraagt ernaar. Er is weinig toezicht, en de aanblik van slapende mensen op de banken deed vermoeden dat ook niet-gasten welkom zijn. Het OV is vlakbij maar ook duidelijk te horen aan de achterkant (ook 's nachts dus).

Leuke sfeer door de vele mensen die er verblijven. Kamer was prima voor dit geld, het personeel was aardig en er was volop activiteit 24/7.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Goede keus!
    • Kamer met 6 Bedden - Eigen Badkamer

Een eigen badkamer/WC. Miste wel een extra wc op de gang, want in de ochtend deze delen met 5 meiden is best een uitdaging.

We waren met z'n 5e en hadden een vrouwenkamer die wij alleen hadden. De locatie lag op loopafstand van het openbare vervoer die je gemakkelijk naar de highlights van Berlijn bracht. Het hostel is goedkoop, maar doet niet af aan de hygiene. Prima verzorgd en erg goed geregeld. Zelfs voldoende plek om de auto te parkeren voor het hostel. Kom er weer terug!

Top weekend gehad met Generator als perfecte standplaats.
    • Kamer met 6 Bedden - Eigen Badkamer

Ontbijt was een beetje een tegenvaller. €6 os natuurlijk niet veel, maar alles op de broodjes na was van vrij bedenkelijke kwaliteit. Advies is om in de stad wat te ontbijten.

Prijs kwaliteit is perfect. Openbare ruimtes en de bar was uitstekend. Ook het personeel was erg vriendelijk.

basic, maar goedkoop dus een goede prijs kwaliteit.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Personeel is een beetje nors en mag iets meer lachen.

Leuk hostel voor jonge mensen. Ook als je even voor een paar dagen niet veel uitmaakt dat je op een primitieve kamer slaapt en genoegen kan nemen met simpel ontbijt is dit een prima verblijf. Leuke is de prijs en de faciliteiten voor vermaak.

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Dagje Berlijn
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Er waren meerdere soorten ontbijten mogelijk het standaard ontbijt was goed maar de andere keuzes waren niet alleen goedkoper maar zagen er ook nog vel lekkerder uit. Alleen jammer dat we daar pas bij de keuken achter kwamen nadat we al betaald hadden voor het standaard ontbijt. De ligging van het Hotel was ideaal. Je kunt daar je auto de gehele dag laten staan en de metro is om de hoek. Binnen 10 minuten sta je in het centrum van Berlijn.

• Beoordeeld op: 11 februari 2017

Heel basic
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Hotel heel basic, vooral op jeugd gericht. Ontbijt was bij te betalen en als je een eitje wou of een English ontbijt moest je nog eens extra bij betalen. Op de badkamer geen haardrogers, geen toiletartikelen zoals bvb. Shampoo, douchegel of wat dan ook. Een klein zeepje was wel voorhanden. Zeker geen bezoek meer waard.

• Beoordeeld op: 17 december 2016

te doen voor kort zakelijk verblijf of weekendje berlijn

we hadden inclusief ontbijt geboekt maar was niet geregistreerd, dus 2 keer door dat sacherijnig mens bij het ontbijt weggestuurd. Echt een hork. Bij de receptie aardige dame die dat aangepast heeft, wat uiteindelijk niet gelukt is, dus de volgende ochtend het zelfde ritueel. stofvlokken in de hoek van onze familiekamer. Badkamer echt ienie mienie, ken net. Geen stoelen of klein tafeltje. Blij dat we met badkamer geboekt hadden, na een kijkje genomen te hebben in de gedeelde badkamers. Bij de douches alleen een gordijntje ervoor, aan en uit kleden is dus en plein publique. En je kleding en handdoekje hangen daar dus onbewaakt voor iedereen te grabbel. Dus geen afsluitbare deur met een eigen omkleed ruimte. Zelfs op de meest slechte camping is dat beter verzorgd.

wifi, barretje. familie kamer, met twee aparte bedden en een stapelbed, precies zoals aangevraagd, zodat wij alle drie een eigen bed hadden en niet hoefden te klimmen :-)) personen receptie allemaal aardig en behulpzaam. Voordelige overnachting, prima voor als je toch de hele dag op pad bent. Kluizen voor de koffers ook prima. Openbaar vervoer om de hoek, prima met een meerdagen kaart. Je kunt met deze kaart in U-bahn, S-bahn, tram en bus. Dit is in Berlijn supergoed geregeld, aanrader. Oh ja, en als je lowbudget gaat, neem dan gewoon buslijn 100, die komt langs alle bezienswaardigheden i.p.v de hop on hop off bussen, die zijn belachelijk duur.

• Beoordeeld op: 24 november 2016

Prima lokatie voor een stedentrip
    • Driepersoonskamer met Eigen Badkamer

Op de kamer is echt niks meer dan een bed. Zorg zelf voor een zeepje , , ,handdoek enz. Schoonmaken doen ze niet , tenzij je het vraagt. Even lekker zitten op een stoel zit er ook niet in. Het is basic , een bed en een locker waar je koffer niet in past.

De lokatie is naast de metro en de trein. Je zit zo in het centrum.

• Beoordeeld op: 16 november 2016

Het ontbijt was super!
    • Vierpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

's nachts wel erg lang erg veel lawaai van medegasten, een schoolreis had z'n laatste avond.

Het ontbijt was super! Zelfs mogelijk om glutenvrij te eten zonder reservering. Mooie locatie, dichtbij openbaar vervoer.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Geen aanrader
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Heel slecht geslapen door geluidsoverlast. We sliepen naast een dorm en hoorden de hele nacht door dichtvallende deuren. Verder is de kamer een soort gevangenis. Super klein en alleen een stapelbed. Best wel eindje lopen naar douche en toiletten.

Altijd personeel aanwezig en we konden fietsen huren

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

Weekend Berlijn
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Erg gehorig, je kan je buurman in de andere kamer horen snurken. Bed was een harde plank en douche was krap. Douchekop hing erg laag 1,70 m en kraan zat in je rug.

Vriendelijk personeel/ gunstige ligging

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Het is te doen voor al voor de prijs.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Er zaten haren op de bedden, vloer was vies, douche was niet grondig schoon.

De gratis wifi,de koelkast bij de receptie, kamer was goedkoop en het ov was dichtbij.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Goed ontbijt

Er hing in de badkamer een rioollucht ook moest je deur dicht houden naar de kamer en allemaal water op de vloer bij de wc pot vies en ook. geen badhanddoeken en bedden die krakten

goed ontbijt vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Prima plek voor nette prijs naast de Sbahn en tram 5/6/8
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Iets warms bij t ontbijt was wel lekker gewees. Een gekookt of gebakken eitje. Verder weinig aan te merken op t hostel!

Ontbijt was simpel maar oke! 2e kussen gehaald bij de receptie en toen lag t bed heerlijk. Kamer en badkamer niet groot maar wel schoon. Vriendelijke ontvangst bij de receptie en algeheel gezellig hostel, moderne aankleding, genoeg ruimte voor iedereen in de lounge gedeeltes :)

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Hostel voor backpackers en jongeren
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Teveel lawaai op de gangen, vaak ook laat in de nacht (3-4uur). Weinig discipline in het algemeen van de bezoekers van dit hostel: rumoerig, luidruchtig, afval achterlaten en niet opruimen enz. Voor jongere mensen, schoolgroepen en zo is dit een ideale uitvalsbasis, maar als je wat meer comfort wenst op alle vlakken, moet je hier beslist niet naartoe gaan!

De sfeer in het hostel is relaxed, de ligging is prima, goede trein- en tramverbindingen in de directe buurt. Goed en degelijk ontbijt. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 20 september 2016

- Locatie is super, alles per tram makkelijk en snel te...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

- Super gehorig, ik kon de buren letterlijk verstaan, deuren die dichtklappen e.d. (Tip, neem oordoppen mee) - Het was erg warm in de kamer, omdat het nogal gehorig was kon je niet met het raam open slapen. - De douche is erg klein, je hebt een probleem als je langer dan 1,85 bent en je haar wil wassen. Ook schommelt de temperatuur van bloedheet naar koud.

- Locatie is super, alles per tram makkelijk en snel te bereiken. - Gratis parkeren - Het is betaalbaar en als je er bent om de stad te ontdekken en weinig tijd op de kamer doorbrengt heel goed te doen.

• Beoordeeld op: 7 september 2016

Goede simpele kamers, alles prima schoon.

Je kan maar 1x opscheppen met ontbijt, dus goed opscheppen de eerste keer.

Goede simpele kamers, alles prima schoon. Geweldige bar en strandstoelen zo 's avonds. we hebben het prima naar onze zin gehad.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

De privekamer was goed en bedden waren comfortabel.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

De gedeelde badkamer was niet heel fijn en er was geen plek om je kleren te laten als je aan het douchen was.

De privekamer was goed en bedden waren comfortabel.

Prima om te slapen en niks anders.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Goede verbinding met het centrum via openbaar vervoer.

Goede goedkope plaats als je alleen een slaapplek zoekt.
    • Eenpersoonsbed in een Gemengde Slaapzaal met Gedeelde Badkamer

Het was erg warm binnen en met de ramen open hoorde je het lawaai van buiten.

Ondanks de grootte was het erg rustig.

Ideaal voor een paar dagen

Wel erg kleine badkamer. Denk er aan dat handdoeken niet standaard zijn

Modern, veel te doen voor de kids

Nooit meer
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Slechte bar waar het ontzettend naar zweet en drugs rook, slecht personeel dat erg onvriendelijk is en de bedden vallen bijna uit elkaar

Heerlijke tijd met fijne mensen

Geen klachten

Relaxte sfeer! gelegen bij metrostation. Echte stadse omgeving. D.E. koffie. Geen tv op kamer!

Schone badkamer
    • Vierpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Geen stoel en tafel in de kamer. Dat is een gemis

Schone badkamer

Fijn

Hygiene

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Vriendelijk personeel slechte hygiëne
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

In de bedden waren haren van andere (vorige gasten) te vinden. Ik moest alles zelf nog een keer uitschudden :-(

Kamers waren goed voor deze prijs

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Prima bedden
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Douchekoppen hangen veel te laag

Bed lag goed

super slecht
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

de kamer en het gezamelijk gebruik van douche en toilet.

wij gaan nooit meer dit hotel boeken.

slechts 1 lift.

slechts 1 lift. avond/nacht lawaai

kort maar goed
    • Vierpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

We konden niet op afgesproken tijd op de kamers pas een uur later

heerlijk geslapen , goede bedden

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Goed verblijf
    • Eenpersoonsbed in een Gemengde Slaapzaal met Gedeelde Badkamer

Locatie was wat ver weg van het centrum. Wel metro dichtbij

De bar en personeel

echte groepsaccommodatie

echte groepsaccommodatie

slecht
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Alles . Je kan het vergelijken met een gevangenis .

Enkel het bier in de bar was goed , maar veel te duur .

De moeite waard om terug te komen

De kleine kamer.

De sfeer was top.

Functioneel, gericht op grote groepen.

Geen handdoeken, terwijl we een kamer hadden met eigen badkamer. Sfeerloze kamer.

Lokatie

Goedkoop
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Het ligt vrij snel uit het centrum, zo'n drie kwartier. Kamers zijn klein en niet echt schoon.

Goedkoop

Schoon, netjes, helemaal prima voor wat je betaald!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Geen stopcontact in de buurt van de spiegel, je kunt dus niet je haren föhnen voor de spiegel.

Schoon, netjes, helemaal prima voor wat je betaald!

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Goed hostel
    • Vierpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

We hadden hamburgers met friet besteld, de burgers waren zeer vet en dat viel ons erg tegen.

Vriendelijk personeel, schoon hostel.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

bathroom, disgusting

bathroom, disgusting

• Beoordeeld op: 11 maart 2017

• Kamer met 6 Bedden - Eigen Badkamer

De representativiteit van de barvrouw.

De kamer was schoon en ruim! Eigen badkamer was geweldig!

• Beoordeeld op: 24 februari 2017

Praktisch maar niet comfortabel

Bedmatrassen slecht

Kwaliteit van het ontbijt zeer matig

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Basic
    • Driepersoonskamer met Eigen Badkamer

Basic

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Zeer onhandige wastafels

Prijs

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

Personeel was bij het inchecken zeer onvriendelijk.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Personeel was bij het inchecken zeer onvriendelijk. Deed haar job tegen haar zin. Eerste indruk was niet geslaagd

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

berliner style! become vegan!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

schone kamer, goede service aan de balie

• Beoordeeld op: 1 februari 2017

Goede service

Kamers laten soms te wensen over

Goede service

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Ontvangst.

Ontvangst.prijs/kwaliteitverhouding.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Dicht bij S baan om naar centrum
    • Vierpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Goed ontbijt vriendelijke personeel een Belg die ons hielp dicht bij openbaar vervoer

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Generator Berlin Prenzlauer Berg