Beoordelingen over Hotel Georgenhof Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Modereggweg 21, 83471 Schönau am Königssee, Duitsland

9,7

klassieke beierse charme

te kleine parking en parkeerplaatsen te smal voor een tweedeursauto, wel nog 4 parkeerplaatsen achter in de tuin, fotos van de parking kloppen niet met de werkelijkheid, verouderde inrichting ( vooral badkamer) en geen lift aanwezig in het gebouw, aangewezen plaatsen in restaurant en bij ontbijt, wij hadden wel geluk dat we goede plaatsen toegewezen kregen, gelegen in woonuitbreidingsgebied en wij hadden meer in het groen verwacht

de vriendelijkheid van de eigenaars, mooi uitzicht vanuit de kamer en terras van restaurant, balkon op de kamer, mogelijkheid tot halfpension, wel beperkte uren, lekker ontbijtbuffet, kortingskaart voor toeristische bezoeken in de omgeving

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Rustig en verzorgd verblijf

Geen lift, onze kamer was op tweede verdieping en we hadden redelijk veel bagage bij. Toen net problemen met internetverbinding, waardoor blijkbaar ook betaalterminal niet werkte.

Mooi hotel in rustige omgeving. Zeer vriendelijk personeel. Tot in de puntjes verzorgd. Zeer lekker ontbijt met goede (straffe) koffie. Tafel met je naambordje erop, invulblaadje met menu voor eventueel avondmaal. Dat hebben we ook gedaan, simpel maar heel lekker menu.

• Beoordeeld op: 5 juli 2015