Beoordelingen over Hotel Haus Gimken Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Schlossstraße 182, 45355 Essen, Duitsland

#42 van de 68 hotels in Essen

Prettig. Zeer goede uitvalsbasis naar de Kerstmarkt rondom Centre O in Oberhausen met het OV

Niet van toepassing

Het hele hotel inclusief ontbijt maar ook het kleine cafeetje is een gezellige typisch Duitse aangelegenheid. Op een schaal van 1 tot 10 scoort het hotel naar onze mening een 8.

Korte en aangename overnachting.

De kussens en de matrassen van de bedden op de kamer.

De gastvrijheid en we waren aangenaam verrast door het diner wat wij in het restaurant hebben gegeten.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Gemoedelijk Hotel, netjes, lekker ontbijt en diner, beetje eenvoudige inrichting.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Er is denk ik daar al 30/40 jaar niets verbouwd of aangepast of miss wel aan de badkamers want die was wel netjes. Verder alles beetje oud. Maar heb ik me niet echt aan gestoord, zou zo weer een kamer boeken in dat Hotel

Het diner was erg lekker en het biertje (s) Stauder, heel lekker.

Top voor een kort verblijf.

Sauna en solarium waren niet open.

Wat ons opviel dat het hier bijzonder schoon is, we hebben echt niets kunnen ontdekken wat niet in orde was. Ook het ontbijt was ruim voldoende.

prijs/kwaliteit verhouding, rustige verblijfsplaats in...
    • Standaard Eenpersoonskamer

De doucheruimte is onverantwoord klein. Ik ben zelf tenger van postuur, maar wassen bleek voor mij al onmogelijk. De slang van de doucheknop hinderde behoorlijk en de vloer van de douche bleek bijzonder glad, waardoor je gevaarlijk kunt uitglijden. Ook is er geen handvat in de douche om je aan vast te grijpen, mocht dit gebeuren. Een douche, die absoluut niet te gebruiken is voor corpulente, maar ook gezien het aanwijzige uitglijgevaar voor oudere mensen. Erg jammer, want dit minpunt bleek de enige misser van dit hotel.

prijs/kwaliteit verhouding, rustige verblijfsplaats in het groen. goede parkeergelegenheid

?

netjes proper en vriendelijk

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

leuke verblijfplaats voor ontdekking van de stad Oberhausen

geen opmerking

dat ons huisdier welkom was - personeel was heel vriendelijk

Goede sfeer.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Goede sfeer. Goed snel internet. Lekker eten (avond + ontbijt). Vlakbij park waar je kan hardlopen

• Beoordeeld op: 24 maart 2017

Leuk

heel kleine kamer en badkamer. Kussens waren niet aangenaam

Personeel zeer vriendelijk - hotel gezellig

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Gezellig hotel, vriendelijk personeel, lekker gegeten en...

De bedden waren keihard...

Gezellig hotel, vriendelijk personeel, lekker gegeten en prima ontbijt

• Beoordeeld op: 25 mei 2016

Badkamer vrij klein.

Badkamer vrij klein. Op iets minder dan 1m² had je alles: hangtoilet, lavabo, douche (zelf amper 0,5m²) Slechte hoofdkussens en GEEN tweepersoonsbedden...

• Beoordeeld op: 1 mei 2016

Ondanks dat wij de enige gasten waren is toch er alles aan...

WiFi verbinding slecht, viel iedere keer weg. Verder geen verschil in standaard kamer en comfort kamer kunnen ontdekken. Hadden idee dat wij wederom bij het boeken bij booking com voor een duurdere kamer betalen maar een standaard kamer kregen. Dat is wel vaker gebeurd en dat weerhoudt ons in de toekomst te boeken bij booking.com

Ondanks dat wij de enige gasten waren is toch er alles aan gedaan om ons verblijf aangenaam te laten ervaren. Restaurant erg goed, ontbijt erg volledig en goed verzorgd.Rustig gelegen, vlakbij centrum Essen, eigen parkeerplaats ideaal.

• Beoordeeld op: 9 december 2015

Schone kamer en een uitstekend bed.

Dat het ontbijt t/m 10:00 was en niet tot later... De locatie kan beter, omdat het relatief ver is van Centro. Badkamer was best klein.

Schone kamer en een uitstekend bed. Verder genoeg parkeerplekken voor auto's eb gratis Wifi.

• Beoordeeld op: 3 december 2015

De prijs / kwaliteit van het hotel is prima .

De prijs / kwaliteit van het hotel is prima . Het personeel is vriendelijk en staat voor je klaar als je vragen hebt. Ontbijt in de ochtend uitgebreid en goed verzorgd

• Beoordeeld op: 24 november 2015

De kamers en badkamers zijn zo klein dat je er met 2 pers...

De kamers en badkamers zijn zo klein dat je er met 2 pers niet kunt verblijven De WiFi doet het niet op de kamers, kamerprijzen niet in verhouding met hetgeen geboden

• Beoordeeld op: 24 maart 2015

plezierige ontvangst

plezierige ontvangst kamer standaard maar voldoende voldoende parkeergelegenheid (gratis) goed ontbijt mogelijkheid om 's avonds in bijbehorende restaurant wat te eten dichtbij centrum Essen

• Beoordeeld op: 23 maart 2015

Gratis parking - goede ligging tov Centrum - knus hotelletje

Geen warme spijzen bij ontbijt (eieren-spek ) School of speelplein in de buurt ( op sommige momenten veel lawaai ) Enkel Duitse posten op tv Verwarming op kamer niet 100 %

Gratis parking - goede ligging tov Centrum - knus hotelletje

• Beoordeeld op: 24 mei 2016

De ligging, vriendelijk personeel.

De ligging, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 2 juni 2015

De tuin!