Beoordelingen over arcona LIVING GOETHE87 Berlin Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Goethestr. 87, Charlottenburg-Wilmersdorf, 10623 Berlijn, Duitsland

#69 van de 278 vakantiewoningen in Berlijn

appartement was erg licht met een mooi balkon.
    • Superior Studio met Balkon

opklapbed voor 3e persoon waardoor er erg weinig ruimte overbleef om te bewegen in appartment. Het ontbijt was erg goed maar zeer prijzig. (15 euro) de s bahn is 8 minuten lopen (redelijk, maar niet meest dichtbij)

appartement was erg licht met een mooi balkon. Veel opbergruimte en grote badkamer. Ook was het erg schoon. personeel is erg vriendelijk. Hele leuke buurt. In de buurt veel restaurants.

matig
    • Standaardstudio Elfchen

Vrouw bij het uitchecken was zeer onvriendelijk. Het stonk verschrikkelijk in de ontbijtruimte/receptie, niet ontbeten bijgevolg. Wifi zeer slecht. Water stroomde uit de douche, de hele badkamer liep steeds onder water.

Prima verblijf voor max.2 personen in leuke omgeving
    • Superior Studio met Balkon

De bedden. In de boeking stond 1 kingsize 2-persoons bed en een 1-persoons bed. In de praktijk een normaal 2-persoonsbed met een opklap 1-persoonsbed. Dit 1-persoonsbed was plompverloren in de kamer erbij gezet waardoor er nauwelijks ruimte overbleef. Na zelf e.e.a. te hebben verschoven was het weer enigszins begaanbaar. Als 2-persoons appartement prima maar beter niet voor 3 personen boeken.

De ligging van het appartement. Alles was netjes. Vriendelijk ontvangst.

Geweldige locatie voor een zeer schappelijke prijs!
    • Standaardstudio Elfchen

Niets extra aanrekenen voor het schoonmaken van de kamer en toch minstens 1 à 2x schone handdoeken. Het is tenslotte vakantie! Dat is niet inbegrepen en vonden we iets minder.

Het appartement was modern, zeer gerieflijk en had alles wat men nodig heeft voor 2 personen. Goed bed en goede badkamer. Perfecte locatie om Berlijn te ontdekken en heerlijke restaurants in de buurt!

Ongeveer 500 meter van de U-bahn.
    • Comfort Studio Ballade

Had een groter appartement geboekt én van tevoren betaald, maar bij aankomst bleken we een kleiner appartement te hebben gekregen. Hiervan werd geen melding gemaakt door de receptie. Pas nadat we dit zelf hadden opgemerkt, bleek het complex vol te zitten en zijn wij idd in een kleiner appartement gezet. Een compensatie hiervoor gekregen in de vorm van ontbijt, wat overigens erg goed was. Maar was wel teleurstellend, omdat we het grotere appartement geboekt hadden, omdat deze aan de tuin uitkeek.

Ongeveer 500 meter van de U-bahn. Een aantal goede restaurants in de omgeving. Nette kamer, nette badkamer. Had het idee dat er gerookt was in de kamer door een vorige gast.

Prima hotel,centraal gelegen.
    • Comfort Studio Ballade

Geen schoonmaak gedurende ons verblijf.Kan wel maar dan blijk je er extra voor te moeten betalen.Ook geen handdoeken wissel gedurende 6 dagen.Ook hadden wij geboekt voor 3 personen maar er blijkt geen 3 persoonkamer te zijn,er wordt een klapbed bijgeplaatst.Op zich geen probleem maar goed om vooraf te weten.

Ruime kamer en vriendelijk personeel

Heerlijk appartement, mooie centrale ligging in...
    • Comfort Studio Ballade

Wifi was niet altijd stabiel. Het streamen van radio, toch niet zo heel veeleisend, lukt niet altijd. Dat zou echt beter moeten!

Heerlijk appartement, mooie centrale ligging in Charlottenburg; heel vriendelijk en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Ruim appartement, goede faciliteiten, goede locatie.
    • Comfort Studio Ballade

Bedden zijn aan de harde kant. Jammer dat schoonmaken van de kamers apart moet worden betaald. Bij verblijf van 4 nachten zou je verwachten dat toch één keer in ieder geval de badkamer wordt schoongemaakt. Geef dan een korting wanneer je het niet wil laten schoonmaken.

Ruim appartement, goede faciliteiten, goede locatie. Kamers aan achterzijde zijn erg rustig.

Comfortabel en aangenaam.
    • Comfort Studio Ballade

Theedoek om afwas mee te drogen en handdoek om handen mee af te drogen ontbraken.

Openslaande ramen/deuren. Badkamer/douche. Mogelijkheid tot bereiden van eigen maaltijden.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

allerslechtste service in lange tijd
    • Comfort Studio Ballade

De jongen achter de receptie was er een in de categorie: ik weet niks, ik kan niks regelen, u moet maar wachten, ect. Wel vriendelijk, maar je had er helemaal niets aan. Ik neem dat hem niet persoonlijk kwalijk, maar denk we dat iemand er verantwoordelijk voor is een "nono" aan te stellen. De wifi werkte niet: kunnen we over 2 dagen misschien gaan oplossen.. De allerbelangrijkste min: we konden maar 1 sleutel krijgen van het appartement. Aangezien we beide een ander programma hadden, was dit voor ons niet acceptabel. De jongen achter de receptie kon het echt niet voor ons regelen. Voor ons was dit een reden het appartement na 1 dag al te verlaten in plaats van de na 5 dagen die we geboekt hadden. Laatste min: spijkerharde matrassen.

Ontbijt was prima

Zeer aangenaam verblijf
    • Superior Studio met Balkon

Ontbijt was tot 10u30 maar werd maar aangevuld tot ongeveer 9u30 waardoor er minder keuze is als je later gaat ontbijten. Kamer wordt tijdens uw verblijf niet schoongemaakt, handdoeken niet vervangen en vuilbakjes niet leeggemaakt. Wc-rol kon wel bijgevraagd worden aan de receptie.

Ondergrondse parkeergarage beschikbaar met 7 plaatsen (€15/dag) maar ook steeds plaats op straat voor het hotel (€1/uur). Ruime en propere kamer met grote inloopdouche, lekker ontbijt, heel vriendelijk en behulpzaam personeel!

• Beoordeeld op: 11 februari 2017

Goed gelokaliseerd, vriendelijk en ruim maar duur tijdens grote events (beurzen en festivals)
    • Comfort Studio Ballade

Geur (had de indruk dat er een roker voor mij op de kamer heft gelogeerd (ofwel betreft het de gebruikte geurverfrisser)) en de prijs (bijna € 200 / nacht is echt veel ... maar dit is overal het geval in Berlijn tijdens de Berlinale en Fruit Logistica).

Locatie, vriendelijkheid personeel, ruimte en faciliteiten.

• Beoordeeld op: 18 januari 2017

De ligging.
    • Standaardstudio Elfchen

De bewegwijzering in het hotel van en naar de garage.

De ligging. Het was redelijk rustig op straat 's nachts. De eigen parkeerplek in de garage. Mooie grote kamer en badkamer.

Prima appartement voor een stedentrip, op een goede locatie
    • Comfort Studio Ballade

We houden van de vrijheid van een appartement als we reizen en kiezen daarom bewust nooit voor een hotelkamer. Dit was echter meer een hotelkamer dan een appartement, gericht op zakelijke gasten. Ik verwacht van een appartement dat er minimaal een bank staat en er een goede kookgelegenheid is - en die waren er niet. Er stond alleen een 1-persoons chaise-longue en de keuken was zeer minimaal ingericht. Prima om een ontbijtje te maken, maar een diner wordt heel lastig. De dekbedden en kussens zijn niet dik genoeg (wij slapen graag met het raam open).

Hele fijne rustige, maar toch centrale locatie. Geen 'last' van buren, ook niet in het complex zelf. Aardige medewerkers en een hele fijne douche. Een parkeerplaats in een parkeergarage dichtbij het appartement kost slechts 10 euro per dag, dus prima te doen. Veel leuke restaurantjes in de buurt en ook een supermarkt op 5 minuten loopafstand. Nette appartementen met voldoende bewegingsvrijheid - al zijn ze niet groot.

Heerlijk ontbijt

Geen bijzonderheden

Heerlijk ontbijt Goede locatie Rustige achterkant

• Appartement met 1 Slaapkamer

Goede ontbijt service en de kamers zijn schoon

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Mooi verblijf!

Kamer mocht iets ruimer

Goeie locatie

prima, voor herhaling vatbaar
    • Comfort Studio Ballade

geen gebruik gemaakt van het ontbijt, wij zaten in een app.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Nietstop

Ligging zeer gunstig en mooie buurt

• Beoordeeld op: 20 april 2017

uitstekende ligging voor opera (schillertheater op loopafstand) en concert (Philharmonie bus 200)
    • Comfort Studio Ballade

kluisje kapot, diversen keuken pas beschikbaar na vragen (theedoeken, magnetronschaal e.d.)

prettig en ruim appartement

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

De hoge kwaliteit inrichting en de...
    • Standaardstudio Elfchen

Er is 's nachts geen receptie aanwezig (maar dit wordt goed opgelost).

De hoge kwaliteit inrichting en de prijs/kwaliteitverhouding

• Beoordeeld op: 24 februari 2017

Heel erg aangenaam
    • Comfort Studio Ballade

Goede locatie, geweldige ruimte, heel erg aangenaam

• Beoordeeld op: 23 juli 2016

zeer rustige maar centrale ligging, ontbijtbuffet bleef...
    • Comfort Studio Ballade

zeer rustige maar centrale ligging, ontbijtbuffet bleef aangevuld tot 10u30, ruime en moderne studio

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

Locatie is perfect, een heerlijke douche, heel schoon en...

Bed was redelijk hard met een slecht kussen. En de kamer had geen goede gordijnen waardoor we vroeg wakker werden. Minder goed geslapen daardoor.

Locatie is perfect, een heerlijke douche, heel schoon en netjes. Bakkertje op de hoek en leuke restaurantjes voor in de avond.

• Beoordeeld op: 29 maart 2016

De kamers waren netjes en goed gemeubileerd, voorzien van...

De kamers waren netjes en goed gemeubileerd, voorzien van alle gemakken. Het complex ligt op loopafstand Kurfurstendamm... ideaal. Genoeg restaurantjes in de omgeving. Het personeel sprak vloeiend engels en was erg behulpzaam. Ook is er een parkeerplaats voor euro 10 per dag als optie. Een echte aanrader.

• Beoordeeld op: 9 februari 2016

Schitterende verzorgde uitvalsbasis voor een week Berlijn,...

Iets sneller internet ? voor de rest niets ....

Schitterende verzorgde uitvalsbasis voor een week Berlijn, incl. deelname beurs in de Messe. Zelfs een kleine maar moderne fitness kamer.

• Beoordeeld op: 29 januari 2016

De ligging is top en de kamer was enorm, netjes en erg...

Er was geen dagelijkse hulp op de kamer, deze moest je per dag vragen waarbij extra kosten kwamen kijken. Ook schone handdoeken moesten aan de receptie gevraagd worden. Niet erg vervelend, maar voor ons vooraf niet bekend.

De ligging is top en de kamer was enorm, netjes en erg verzorgd. Er was zelfs een inloopkast!!

• Beoordeeld op: 22 december 2015

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Slecht bed, rioollucht op de kamer, betalen voor handdoeken terwijl er voor 3 nachten slechts 2 grote en 2 kleine handdoeken lagen.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Prachtige accomodatie. Goede ligging tov centrum.

• Beoordeeld op: 4 januari 2016

rustig appartement in een rustige wijk

geen

rustig appartement in een rustige wijk

• Beoordeeld op: 8 oktober 2015

De vriendelijke ontvangst.

De vriendelijke ontvangst.

• Beoordeeld op: 9 september 2015

Midden in Berlijn op rustige plek.

Wifi netwerk was zeer zwak. Viel om de paari minuten stil

Midden in Berlijn op rustige plek.

• Beoordeeld op: 9 februari 2015

Geweldige douche