Beoordelingen over Goethe Hotel & Restaurant Messe Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Schmidtstr. 53, Gallusviertel, 60326 Frankfurt am Main, Duitsland

#146 van de 221 hotels in Frankfurt am Main

Ontbijt was niet echt uitgebreid.

Zie boven.

Ontbijt was niet echt uitgebreid. Maar helaas was het gekookte eitje een beetje groen dus die heb ik maar laten liggen en dat is wel een beetje jammer!

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

We zullen dit hotel niet snel vergeten maar dan in negatieve zin.

Personeel bij de receptie en het schoonmaken van de kamer dit is gewoon 1 dag totaal niet gedaan ondanks de extra 30 euro per dag die wij moesten betalen omdat mijn hulphond die mee was. Er werd beweerd dat er maar 1 sleutel was van de kamer en dst de centrale sleutel niet op onze kamer paste.

De gezellige parkeerplaats daar kan een een leuke pizza party gehouden worden met de bezorgde pizza's

Vreselijk

Enorm gehorig, geen airco dus raam open vanaf half 6 's morgens enorme herrie onder de kamer (keuken) en op de gang. Restaurant gesloten op zondagavond!

Zou hier niet meer heen gaan, echt geen pluspunten

Prima prijs/kwaliteit verhouding. . Uitermate vriendelijk personeel.

Een steviger hoofdkussen zou prettig zijn. Omgeving viel niet tegen, dat was me bekend voor het boeken. Maar voor een overnachting op de heen of terugreis van een vakantie of zelfs een city trip naar Frankfurt voldoende.

Een goed ontbijt, ruim voldoende keuze, personeel heel vriendelijk, een klein probleem werd meteen opgelost, zeer attente receptie medewerker. Schoon en fris. Douche ruimte groot genoeg, zeker t.a.v. de prijs kwaliteit verhouding. restaurant bood een redelijke keuze tegen een doorsnee prijs.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Goed bed

De locatie is verre van ideaal en het hotel is verdeeld over 3-4 gebouwen. Mijn kamer had geen nr(stond op prive) en was even lastig te vinden.

Goed bed

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

toppie lekker vlakbij de tram en zo de stad in was geweldig

min punt betaald parkeren

het ontbijt was gewoon goed alleen persoonlijk de koffie was niet lekker verder was alles top vriendelijk personeel kamers waren schoon en goed de bedden waren ook lekker om op te liggen dus kom ik er gauw nog en keertje langs

Wel schone kamer maar erg klein en restaurant was slecht!

Wel schone kamer maar erg klein en restaurant was slecht! Prijs was belachelijk hoog voor het gebodene (was wel tijdens de Ambiente beurs dus prijzen enorm opgehoogd)

Voldeed helemaal niet

Veel te duur. 200€ per nacht daar mag je toch wat van verwachten, nee het was Sfeerloos. Werden eerst in een klein achteraf kamertje gestopt. Waar de verlichting het niet deed. Na klachten kregen we super snel in een grotere nieuwe kamer. Maar nog klein, geen waterkoker. Ontbijt in een overvol te klein zaaltje. Ontbijt verder redelijk. En dan nog parkeren voor 10€. Kortom die zien ons nooit meer.

Schoon

prima voor het doel

Prijs was vrij hoog[200 euro per nacht voor de locatie [ waarschijnlijk omdat de messe plaatsvond} Diner was niet echt heel goed

Ontzettend vriendelijk personeel echt opvallend prima ontbijt

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Goed hotel met dito ontbijt

bad/douche is eigenlijk te smal om in te douchen waardoor de vloer onvermijdelijk vol water komt te staan. Prijzen gaan tijdens belangrijke beurzen in frankfurt zowat x 3 maar goed dat geld ook voor de andere hotels in de buurt

Ideale locatie voor bezoek aan de beurs. Vriendelijk personeel, ook in het restaurant. Het restaurant is ook handig als je s avonds terug komt hoef je de deur niet meer uit. Ook het ontbijt is prima, eenvoudig maar goed.

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Prima verblijf.

Ligging t.o.v. de beurs (voor ons niet bezwaarlijk omdat er een goede busverbinding was). Om te lopen een redelijk stuk.

Prima hotel. Lekker bed. Goed ontbijt. Mooie frisse kamer.

Ideaal voor een zakenreis of citytrip wanneer het hotel enkel dient om te slapen

Bijgebouw & parking lagen op 50 m afstand v hoofdgebouw . Zou wel vermeld moeten worden. Bijgebouw zijn enkel de kamers zonder meer (geen receptie, lounge ...) Kamer met zithoek & extra faciliteiten èn dubbel bed gereserveerd & betaald, maar basiskamer in bijgebouw gekregen. Ook parking was extra te betalen, hoewel niet vermeld bij de booking. Voelde beetje als "buitenlander oplichten". Kleine details, maar gaat om het principe.

Basisontbijt, maar OK. Kamers nieuw & tip top in orde. Ideaal voor korte zakentrip. Rustige locatie, maar zonder wagen niet ideaal.

na het toebedelen van één kamer die echt niet beviel voor...

alle kamers hetzelfde die hetzelfde tarief hebben.

na het toebedelen van één kamer die echt niet beviel voor hetzelfde geld een andere kamer voor één van de reisgenoten gekregen

Te warm

Veel te warme kamer. Airconditioning doet het niet in de winter in dit hotel. Gevolg is een temperatuur van 26°C om te slapen, ondanks dat het raam hele dag en avond open gestaan heeft. Slapen gaat dus slecht.

Schone kamers, netjes onderhouden. Vriendelijk personeel. Goed ontbijt. goed avondeten voor een nette prijs.

Prima hotel om halverwege de reis Nederland-Beieren te stoppen.

Frankfurt is in de avond geen prettige stad om te zijn.

Prima hotel om halverwege de reis Nederland-Beieren te stoppen. Prijs-kwaliteit is uitstekend.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Het hotel was met de tram 11 of 21 goed te bereiken vanaf...

Uitchecken was tot 12uur.Helaas werd om8.30uur al op de deur geklopt en geopend, terwijl ik nog in bed lag. Niet helemaal netjes. Na ontbijt werd er nogmaals geklopt om schoon te maken, hij wist niet dat we zouden uitchecken.

Het hotel was met de tram 11 of 21 goed te bereiken vanaf Hauptbahnhof

Puur slapen prima

Ligging hotel op industrieterrein, parkeren enkel betaald mogelijk (10 euro p.n.), kamer niet in nette toestand bij aankomst, sprei schuin op bed, 1 waterglas, ongevouwen handdoeken. Het was net alsof we er al een nacht geweest waren. Kamer was schoon maar erg muf. Personeel niet op gasten gericht. Rookpauze gaat voor inchecken.

Ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Zeer slechte prijskwaliteit verhouding en zeer slechte ligging tov beurs en centrum.

Alles. Eerst kreeg ik een piepkleine 1p kamer. Had 2p geboekt. Na klagen kreeg ik een bloedhete, armoedige grotere kamer met gerafelde lampenkappen. Toen kamer in "nieuwe" gebouw. Het was tussen de 24 en 26 graden op de kamers. Airco was uitgezet door hotel. Men vond het koud genoeg. Het is geen 15 min lopen naar de Messe zoals in info, maar 35 min. Hotel ligt in duistere wijk waar je in je eentje 10 min. doorheen moet lopen om bij de tram te komen. En dan nog 15 min. met de tram naar centrum. Prijs/kwaliteit dramatisch slecht. Kamer (in nieuwe gebouw) is waard € 90. Ik moest betalen €269. Dit is zelfs in Messe tijd te gek.

Het bed. En dat is ook het enige.

TOP vakantie prachtige omgeving en Ramsau ligt heel mooi voor bezienswaardigheden!

Het ontbijt had wel wat meer mogen varieeren in keuze van broodjes verder zou een klein centraal keukentje om even een soepje te koken of bakje koffie te zetten voor de gasten zeer welkom zijn!

De bedden waren super dit is iets wat wij heel belangrijk vinden, leuk balkonnetje en schone accomodatie! Ramsau ligt in een prachtig wandelgebied en vanuit Ramsau ben je of met bus of met auto vlakbij mooie bezienswaardigheden zoals Kehlsteinhaus en Köningssee!

alleen zakelijk verblijf en dat is zeker aan te bevelen

Ontbijt was goed, had alleen op gebakken bacon gehoopt ipv van worstjes/gehaktballen. Scrambled egss waren goed. Lokatie voor echt vakantie te ver van het centrum, Voor zakelijk geen probleem.

alles was OK.

Erg goed, schoon hotel met een heerlijk ontbijt. Ideaal als tussenstop op vakantie.

Erg goed en net hotel. We hebben het gebruikt als overnachting op de weg terug van vakantie. Door drukte kwamen we erg laat in de nacht aan maar door de 24 uurs receptie konden we inchecken. Erg vriendelijk personeel en een hele mooie kamer.

Fijn doorreis hotel, goede prijs-kwaliteit verhouding.

Het ontbijt was simpel en niet uitgebreid. Dit kun je ook niet verwachten voor de prijs die je betaald. Wel genoeg om je buik mee te vullen.

Voor een doorreis is dit hotel prima. Het heeft alles wat je nodig hebt, geen overdreven luxe maar het is wel schoon.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Prima Hotel!

Helaas is zondag het restaurant gesloten.

Wij zaten in het business gedeelte, erg schone en nette kamer met airco! Ontbijt zeer goed verzorgd en er wordt continu aangevuld. Koffie is ook prima. Personeel is zeer vriendelijk en erg behulpzaam. Op een kleine 10 minuten lopen heb je de tram en binnen 15 min zit je in het Alte stad van Frankurt! Het hotel ligt op een soort industrie terrein en heeft daardoor niet een gezellige ligging, maar qua prijs/kwaliteit een prima hotel voor een paar dagen op doorreis. Je kunt er ook lekker eten in het restaurant tegen een redelijke prijs.

Een verrassend verblijf, even wennen maar daarna prima.

Het is een bijzondere omgeving wat je niet uit de foto's op kunt maken. Je komt terecht op een licht industrieterrijn wat je gewoon niet verwacht. ook is het net te ver van de Messe maar je kunt met de bus. Je moet jezelf een beetje kunnen redden, voor mij geen probleem.

Kamers waren netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Prima voor een enkele nacht.

De receptie was niet erg schoon, dus geen goede eerste indruk en het personeel was zeer slecht te verstaan. We moesten extra betalen om de auto te parkeren. Dat vind ik niet zo'n goede service. Stond ook niet op de site, dus onverwachte kosten.

Het ontbijt was erg goed, ook het warme eten 's avonds was prima. De kamer was keurig en heel schoon. Prima bed.

• Beoordeeld op: 20 januari 2017

Proper en functioneel maar niet gezellig.

- het hotel mist gezelligheid en ziel - parking apart te betalen - bad aanwezig maar geen stop dus kan enkel gebruikt worden als douche, met gordijn :-( - kamer onvoldoende verlucht ( en raam openzetten gans de nacht bij -16 is geen optie.)

alles functioneel en proper. ruime badkamer. kamer iets te klein. ontbijt OK.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Prima plaats voor één overnachting.

Niet een super leuke locatie, op een bedrijventerrein, maar wel rustig.

Kamer en badkamer zijn compact, maar zeer netjes en compleet. Alles was ook perfect schoon. Ontbijt redelijk uitgebreid. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Ideaal hotel voor een korte doorreis.

Locatie is ietwat bizar, verspreid over een drietal gebouwen, gelegen tussen tal van garages.

Eten, kamer, bar waren tiptop; alles opperbest. Een aanrader!

Matig.

Verdoken prijsverhoging: 10 euro extra voor (niet in aanbod vermelde) parkeerkosten.

Mansardekamer met schuin plafond boven een bed. Niet echt comfortabel. Ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Ontbijt was prima.

Buurt waar t hotel staat nodigt niet echt uit maar voor onze doorreis prima omdat we er toch niet op uit gingen. Kamers redelijk warm maar goed op te lossen met de airco op de kamers.

Ontbijt was prima. Kamers brandschoon en sanitair prachtig.

• Beoordeeld op: 3 september 2016

Goed hotel voor de doorreis.

Wifi was bij ons op de kamer niet goed. Bij de kinderen op de kamer wel.

Kamers goed. Je kon al om 6.30 ontbijten. ontbijt was prima en uitgebreid. Ik mocht zelfs koffie mee in een thermoskan voor onderweg. Allemaal zeer vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

Zeer meer waar voor je geld bij dit hotel.

Oude foto's op de booking.com website van het hotel.

Het hotel bestaat uit meerdere gebouwen in de straat. Alle gebouwen behalve hoofd gebouw zijn nieuw. Net gerenoveerd echt mooie kamers met airconditioning en goede WiFi. Betaald parkeren met beveiliging mogelijk ik heb gratis in de straat geparkeerd. Luxe badkamers. Was mij portemonnee vergeten in de slaapkamer netjes mail gekregen en echt alles zat er volgende dag erin. Ook mijn vele contant geld.

is een goed hotel

Redelijk...maar slecht slapen

De bedden waren erg slecht...ook het beddegoed

Alles was goed schoon

Omgeving van hey hotel. Receptie, restaurant en kamers waren in drie verschillende gebouwen

Alles was goed schoon

Prima plek om van uit de stad te verkennen

Dinner mogelijkheden .

Zeer uitgebreid ontbijt ondanks de drukte .

• Beoordeeld op: 13 december 2017

alles ok

alles ok

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Voor de reden van ons bezoek was het verblijf goed.

Alles was naar tevredenheid

Goed ontbijt en kamers waren OK

Perfect overnachting hotel voor onderweg.

Kamer iets te krap.

Nieuwe frisse kamers. Na een week douchen in bad eindelijk weer een gewone douche waar ik onder pas. Prijs kwaliteit in balans

• Beoordeeld op: 12 november 2017

prijs- kwaliteit en nette kamer

geluidshinder van andere kamers

prijs- kwaliteit en nette kamer

Parkeerplek op terrein, Wi-Fi en minibar

Erg gehorig, luid zoemend geluid van warmteregelaar

Parkeerplek op terrein, Wi-Fi en minibar

Nutteloos

Geen bekers in de badkamer.

Tv aanbod was groot.

Prima hotel voor een tussenstop.

Buurt

Prima hotel voor een tussenstop.

ontbijt viel wel mee ,niet zo veel keuze ,je kan niet alles...

de kussens op de kamer zijn wel erg dun niet lekker op om te slapen

ontbijt viel wel mee ,niet zo veel keuze ,je kan niet alles hebben toch

prima naar onze zin gehad we gaan weer

niets behalve het onbijt

je had weinig keuze bij het ontbijt dat is jammer

Super schoon, heerlijke bedden, je kon, avonds dineren in...

Super schoon, heerlijke bedden, je kon, avonds dineren in het restaurant

Schoon, ruim, goede bedden en behulpzame receptie

Schoon, ruim, goede bedden en behulpzame receptie

Het kunnen vinden van het hotel, ondanks navigatie.

Ontbijt was prima, kamer keurig, ook allemaal netjes schoon, vriendelijk personeel.

Niets mis mee goed hotel.

Het opruimen van de tafels na het ontbijt ,daar ontbrak het aan goed management .

Ontbijt was goed ,alleen veel te druk .

Weinig parkeerruimte

Weinig parkeerruimte Ongezellige lokatie

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Er was geen toiletpapier aanwezig, kwam er ook niet na...

Er was geen toiletpapier aanwezig, kwam er ook niet na melding bij receptie.

Keurig en netjes voor een schappelijke prijs

Schoon

Weinig inspirerend hotel

De kamer was vrij gehorig, Het matras van het bed was niet van goede kwaliteit. Het ontbijt was heel doorsnee.

Het hotel wordt wel goed gerund.

dicht bij de Messe, prijs kwaliteit zeker ok

organisatie ontbijt

zeer propere kamers vriendelijk en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Het ontbijt was goed en de service super.

De kamer was aan de kleine kant je kon amper achter het bed en langs de kant kine niet met 2 passeren.

Het ontbijt was goed en de service super.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Erg tegen gevallen. pijn in rug. We waren met 5 personen en allemaal slecht geslapen.

Bed en douche was koud

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

Makkelijk bereikbaar met de auto en openbaar vervoer...

Makkelijk bereikbaar met de auto en openbaar vervoer dichtbij. Prachtige, zakelijke kamer in een rustige buurt

• Beoordeeld op: 7 februari 2017

ontbijt goed, wifi uitstekend, kamer klein maar nieuw en...

kamer was nieuw maar licht gehorig en ligging naast spoorlijn.

ontbijt goed, wifi uitstekend, kamer klein maar nieuw en goede badkamer

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Goed hotel voor op doorreis.

Aanduiding toegang. Hotel ligt wat van de weg af en is daardoor niet zichtbaar.

Netheid van de kamer. Ontbijt.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Redelijk

Simpel

Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Goede en nette kamers

Avond eten is van matige kwaliteit en er is in de omgeving van het hotel verder geen alternatief

Goede en nette kamers

• Beoordeeld op: 13 december 2016

- Goed ontbijt

- Goed ontbijt - Goede moderne kamer - Met auto in circa 6 km naar centrum - Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Goede bedden en nette sanitaire unit

Het intbijt en het avond eten is redelijk, maar er zou iets meer keuze mogen zijn

Goede bedden en nette sanitaire unit

• Beoordeeld op: 6 september 2016

Prima accomodatie, buiten het centrum

Badmat was nat. Er werkte een aantal stopcontacten en een lamp niet aan een zijde van kamer.

Prijs/ kwaliteitverhouding was uitstekend.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Prima hotel in wat mindere buurt maar prima voor twee nachten.

Hotel zag er netjes uit. Niet echt een gezellige buurt maar prima om twee nachten te verblijven. Ontbijt: klein stukje lopen naar andere gebouw.

• Beoordeeld op: 12 augustus 2016

prima hotel

nette kamers, schoon en van alle gemakken voorzien

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Perfect hotel op een vreemde plaats.

Ligging hotel

Uitmuntend ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Prima voor op doorreis

per bezoeker kan slechts één toestel worden ingelogd voor op de WIFI

Net hotel, met een eigen bewaakte parkeerplaats. Goede WIFI beschikbaar.

• Beoordeeld op: 3 februari 2016

Wij zaten in het nieuwe gebouw en dit was perfect in orde.

een beetje een bizarre locatie met het hotel in 2 aparte gebouwen verdeeld.

Wij zaten in het nieuwe gebouw en dit was perfect in orde. Mooie ruime en propere kamers. Het ontbijt was zeker in orde. Zeer vriendelijk personeel. Prijs-kwaliteit een zeer goed hotel

• Beoordeeld op: 2 februari 2016

Ontbijt was echt lekker voor de prijs, zeker een aanrader.

Het enige wat ons tegen viel was het gehorigheid in de kamers. Dat is niet normaal. Het hotel is echt fijn en goed maar ik raad mensen echt oordopjes aan om mee te nemen voor een goede nachtrust.

Ontbijt was echt lekker voor de prijs, zeker een aanrader. Locatie super, zo met bus 50 naar Messe toe! Vriendelijke personeel ook en vond ze erg hygienisch. Alles is erg nieuw en ze blijven verbouwen om alles te verbeteren. Erg fijn verblijf gehad en bed lag ook erg lekker. Goede wifi bereik ook, niet geheel onbelangrijk

• Beoordeeld op: 23 augustus 2015

Tja, we hadden onderdak, maar het had verder niet zoveel om...

Slot van de hotelkamer functioneerde niet, zodat we 's avonds laat nog in spanning zaten of het wel zou lukken de komende nacht in onze kamer te kunnen verblijven. Het duurde anderhalf uur voordat er iemand kwam die het heeft verholpen. In de tussentijd heb ik gelukkig zelf de kamerdeur opengekregen....puf en het was in een industriegebied/autostraten gelegen hotel!

Tja, we hadden onderdak, maar het had verder niet zoveel om het lijf, er was een waterkoker maar alleen koffiezakjes met melk en suiker er al in en geen thee...is toch de basis.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2015

De flexibiliteit en prompte reactie op vragen.

Wij waren niet echt ontevreden. Het was wat je verwachten kunt voor de prijs dat je betaald en eigenlijk beter dan dat!

De flexibiliteit en prompte reactie op vragen. Men deed erg hun best om te helpen. Het ontbijt was gezien de prijs een van de beste ( misschien wel het beste) die je kunt krijgen voor deze totaalprijs!

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

Prima hotel met een goed ontbijt en vriendelijk personeel.

Geen bar of restaurant (op een Chinees na) in het hotel of in de directe omgeving.

Prima hotel met een goed ontbijt en vriendelijk personeel. Schone, ruime kamers en ruime badkamer. Uit het centrum, maar met tram 11 (tien minuten lopen) bent u in een kwartier midden in het centrum of bij het Centraal station.

• Beoordeeld op: 16 mei 2016

Superdruk het ontbijt, waardoor we maar weg gingen.

Het kamer rook naar stro.

Superdruk het ontbijt, waardoor we maar weg gingen. Locatie viel tegen.

• Beoordeeld op: 3 mei 2016

Goede kamer goed hygiëne

Goede kamer goed hygiëne

Er zijn ook 34 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.