Beoordelingen over Hotel Goldener Hahn

#30 van de 31 hotels in Duisburg

5,5

5,6

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Konden er overnachten maar hadden iets mer comfort verwacht.

Ontvangst in een café. Geen ontbijt service en bij vertrek niemand aanwezig, Veel straatgeluid dus slapen met open raam niet mogelijk.

Goede kamer op loopafstand van het station. Voldoende voor een nacht.

nooit meer
    • Driepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

We betaalden een ontbijt afspraak om 8U30, er was niemand te zien. Het hotel was onbemand. Pas om 10 uur was er iemand. Je gaat er best niet heen. We kregen wel ons geld voor een ontbijt terug. Geen excuses of zo. Deze mensen moeten iets anders doen maar geen hotel.

niets, het is een rendez vous hotel voor een snelle wip bij het station.

Goed geslapen en verder hele dagen in de stad vertoefd.
    • Driepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De 2 wc's hadden een mini wastafel maar geen spiegel en geen warm, water. De gedeelde badkamers (3 douches op de gang van de 2e verdieping) hadden geen wastafel bij de spiegel. Dat is een groot gemis als je tanden wilt poetsen nog groter gemis als je wilt scheren. Met een zware tas de wenteltrap twee verdiepingen oplopen valt erg tegen. Blij dat we geen kamer op de derde verdieping hadden

Ik kom normaal in een hotel om te slapen, dus ogen dicht. Dus hoe de kamer er uitziet of ingedeeld is, is niet belangrijk. Hotel "Goldener Hahn" is een ouder hotel, dus kun je verwachten dat het een beetje gedateerd is. Nieuwe hotels moeten hun inrichting en geld nog opbrengen, voor mij onbelangrijk. Wel of het bed goed ligt, en de kosten niet te hoog zijn tijdens het ogen dichtdoen. Belangrijk is ook dat het schoon is, en dat was het. Personeel is vriendelijk en behulpzaam, de bar is gezellig.

Goedkoop hotel in binnenstad.
    • Driepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Geen personeel gezien. Je krijgt de sleutels met code (via mail ontvangen) uit kastje aan muur. Geen andere gasten gezien. Restaurant was gesloten. Badkamers en wc's op de gang (zoals verwacht). Geen wastafel in de badkamer; tandpasta op vloer douchecabine. Gebruikt maandverband in een badkamer. TV van 1 kamer deed het niet (we hadden 2 kamers). Lawaai van straat (bij 1 kamer). Parkeren in garage op loopafstand (€9 per 24 uur).

Ligging in centrum; loopafstand kerstmarkt. Lekker warm water om te douchen. Gratis wifi. Goedkoop.

Geen hoge eisen stellen voor deze redelijk goedkope en perfect liggende locatie
    • Driepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

We hadden ter plekke een duurdere kamer genomen, deze had wel een badkamer en toilet. De wasbak lekte er vrolijk op los. Het bed kraakte al als je er naar keek. Ik zelf zou als baliemedewerkster wat vriendelijker zijn..ik had het gevoel dat ze dacht: 'wat kom je hier doen'. Goede ligging om centrum van de stad te bezoeken

de kerstmarkt

Basic kamer, maar al het nodige is aanwezig.
    • Driepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Basic kamer, maar al het nodige is aanwezig. Vriendelijk personeel. Hoewel wij in een drukke periode gingen (weekend en kerstmarkt), was het altijd rustig in het hotel en geen lawaai. Ook handig dat je een sleutel krijgt van de zijdeur, dus je kan op ieder moment binnen.

Zeer goed

De communicatie kan beter in het Engels. Ik wist niet met het uitchecken waar de sleutel gelaten moet worden, vooral omdat de receptie dicht was. Toen ik er nog een keer heen ging bleek dat bij de deur te zijn.

Perfecte centrale plek voor een paar nachten als je een vriendelijke en schone plek zoekt

Niets; er is een cafe onder, dus wil je absolute stilte dan moet je ergens anders heen ( zo ook als je absolute luxe zoekt), maar ik heb er niets van gemerkt en heerlijk geslapen

200 meter van het station, 50 meter van de winkelstraat, schoon, fris modern, hele vriendelijke mensen

Hotel is helemaal top! Duisburg zelf is erg saai.

Enige wat tegenviel was Duisburg zelf. De stad is saai. Alleen de Salvator kerk is mooi (vooral de buitenkant). De stad zelf heeft geen karakter, weinig musea.

Top hotel! Ik had een eenpersoonskamer. Fijne grote ramen, flatscreen, lekker bed en een schone badkamer met lekkere douche. Het is op hele korte afstand van de Hauptbahnhof en pal aan het centrum van Duisburg. Personeel was spontaan en behulpzaam. Als je ´s avonds een biertje wilt drinken, beneden zit het café wat gerund wordt door hetzelfde personeel. Geen last gehad van geluidsoverlast.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Het hotel ligt in het centrum en op 200 meter van het...

Het hotel was wat primitief. Het restaurant was eigenlijk een café. Het geheel was een beetje smutsig. Het bed kraakte bij elke beweging. Toch was ik tevreden, want m'n verwachtingen waren realistisch.

Het hotel ligt in het centrum en op 200 meter van het treinstation. Het personeel was vriendelijk

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Goed hotel om een wedstrijd van MSV Duisburg te bezoeken.

Beetje oude zooi. Maar daar is de prijs ook naar.

Een Cafe onder in het hotel waar je rustig een biertje kan drinken voor weinig. Verbinding met het stadion is super.

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Toplocatie maar een beetje een groezelig hotel

Slechte bedden, twee aparte terwijl we een dubbel hadden gevraagd. Geen gezellige kamer. Ontbijt beneden in het café waar het niet zo heel proper was.

locatie heel goed, vlak in het centrum dichtbij de winkelstraten. Goede badkamer.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

goedkoop ranzig hotel
    • Driepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Hotel was ronduit smerig, vooral de facilitaire voorzieningen, wij hoefden ons niet te registeren in het hotel, hoefden ook geen legitimatie te tonen. Wij hadden veel overlast van andere (rokende en lawaai makende) gasten.

goedkoop hotel

• Beoordeeld op: 19 januari 2017

Voor de makkelijk tevreden reiziger

De kamer was op eerste gezicht schoon. Tot ik even onder het bed keek omdat ik iets had laten vallen. Toen zag ik: borrelnootjes, een paar panties en een kopje met, ik denk, koffie van de vorige gasten. Ook lag er enorm veel stof naast het matras in het bedframe. Beetje jammer.

Het was een leuk klein kamertje met alles wat je nodig had. Personeel sprak geen Engels, maar was wel erg vriendelijk en probeerde echt te helpen. De locatie was Top, echt op 100 meter van de kerstmarkt af.

ranzige accommodatie.
    • Vierpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

ranzige accommodatie. Niet onderhouden. Veel lawaaierige toeristen.

Nooit heen gaan

Slechte bedden.

Intiem hotel met leuk cafe

Het was ietwat gehorig

Het gezellige cafe

Het was een prima accomodatie

Avondeten, bar en locatie

• Beoordeeld op: 28 september 2017

n.v.t.

Slecht hotel met krakende vloer, oud en vervallen. Mensen waren aardig en het was er redelijk schoon.

n.v.t.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Verbaasd positief over accommodatie

Licht ruikende trappenhuis

Bed

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Niet duur, wel schoon en relaxed personeel.

Niet duur, wel schoon en relaxed personeel.

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Ontbijt was goed.

Douche werkte niet.

Ontbijt was goed. Ligging van het hotel prima. Personeel vriendelijk

Hygiëne

Hygiëne

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Prima hotel voor een kort tripje!

De douch hing los en temperatuur van het water was lastig te verstellen.

Heerlijk bed, fijne en ruime kamer. Op loopafstand van het station.

• Beoordeeld op: 15 mei 2016

Het personeel is vriendelijk.

Het hotel is in alle opzichten krakkemikkig en onhygiënisch. De vloeren golven, de bedden kraken en zijn doorgelegen, er hangen lappen voor de ramen die niet op maat en niet van gelijke maat zijn en waar verfvlekken in zitten. Mijn broekspijpen zaten vol witte 'haren' alsof er een hond in de kamer was geweest, maar waarschijnlijk is het de sleetsheid van het tapijt. De spiegel was te smerig om doorheen te kijken.

Het personeel is vriendelijk. Voor een OV-reiziger is het een ideale locatie op nog geen vijf minuten lopen van het Hbf. . In het Hbf kun je te kust en te keur aan eten komen, dus ontbijt hoef je niet in het hotel te nuttigen.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2015

De prijs kwaliteit is prima.

We hadden ontbijt geboekt,maar 's morgens zat de bar en receptie dicht en was er geen personeel te vinden.

De prijs kwaliteit is prima. Leuk beneden aan de bar gezeten.

• Beoordeeld op: 15 november 2015

de lokatie (vlakbij het station)

last van geluidsoverlast (gehorig hotel)

de lokatie (vlakbij het station)

• Beoordeeld op: 27 oktober 2015

Prijs, prima kamer & bed, bar-cafe met lekker bier,...

Duisburg is saai... als je de weg niet kent.

Prijs, prima kamer & bed, bar-cafe met lekker bier, vriendelijke staf

• Beoordeeld op: 7 oktober 2015

Locatie nabij het station

Kon niet inchecken volgens aangegeven tijden. Uren moeten wachten. Onvriendelijk personeel.

Locatie nabij het station

• Beoordeeld op: 30 juni 2015

vriendelijke mensen mooie ligging

badkamer erg slecht douche kop moet je vasthouden ligbad veel haren matig ontbijt

vriendelijke mensen mooie ligging