Beoordelingen over City Hotel Berlin East Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Landsberger Allee 203, Lichtenberg, 13055 Berlijn, Duitsland

#525 van de 579 hotels in Berlijn

• Beoordeeld op: 4 september 2018

niet tevreden, chagerijnig personeel

Ik kwam in een onopgeruimde kamer. Bed beslapen en alles nog zoals de vorige hogtelbezoeker het had achtergelaten. Ze hebben snel een nieuw laken op het bed gedaan en toen waren ze snel genoeg weer weg. Kamer was alles behalve schoon. Omdat het al laat was ben ik toch maar gaan slapen in het verschoonde bed. Het ontbijt in de morgen was maar karig. Alles was steeds op waardoor je steeds misgreep en het niet voldoende was. Heb geklaagd bij receptie en mijn parkeren voor niks gehad. Dat is het enige goede

Er is mij bij dit hotelbezoek niks echt bevallen

Mooi schoon hotel met goede kamers.

Maar vier fietsen beschikaar voor het hele hotel. Vind ik geen service die je kan aanbieden. Op email wordt ook niet gereageerd

Mooi schoon hotel met goede kamers.

Er was niet rekening gehouden met een 3e volwassene, maar daarnaast was het wel een fijn hotel.
    • Standaard Driepersoonskamer

Hoewel we hadden geboekt voor 3 volwassenen, was er een kleiner bed voor de derde persoon gezet. Er was dus niet rekening gehouden met een volwassene, maar met een kind. Op de foto leek de kamer groter, en echt voor 3 personen geschikt. Deze kamer was echter een 2persoonskamer met een extra bed. Bij het inchecken leken de receptionisten niet echt ervaren. Het duurde even voordat onze kapotte waterkoker werd vervangen. Er was ons niet verteld dat de ingang van het hotel achterin was, dit was ook niet goed aangegeven bij het hotel zelf.

Schone kamers, dichtbij tram. Ze hebben tramkaartjes op voorraad voor gasten. Er was een waterkoker (die deed het eerst niet en het duurde even voordat we een nieuwe kregen, maar eenmaal een nieuwe gekregen, was het wel fijn).

De kamer was goed en de bedden ook

Wij kwamen aan op woensdag en het was die dag 38 graden in Berlijn, wij hadden dit hotel geboekt omdat er ook airco aanwezig zou zijn, helaas werkte de airco niet en zoals ik las bij de andere recenties werkte die al maanden niet, op onze kamers was het 43 graden en vanwege het lawaai buiten door het verkeer wat dag en nacht door ging was het niet mogelijk de ramen te openen dat deden wij wel vanwege de hitte en hebben 3 nachten geen oog dicht gedaan, voor een 4 sterren hotel hebben wij dit als zeer slecht ervaren

De kamer was goed en de bedden ook

Ik kom hier niet meer terug!

Kamers waren niet heel schoon, personeel niet heel vriendelijk wilde geen compromis sluiten voor de airco die met 35 gr niet werkte. Kamer was één dag niet schoongemaakt. We moesten zelf vragen voor nieuwe handdoeken. Kamer zag er zeker niet uit als de foto’s die booking.com liet zien.

De kamer was verder prima.
    • Standaard Driepersoonskamer

Personeel bij receptie was niet allemaal even behulpzaam en vriendelijk. Leken wel gewone studenten die het er als bijbaantje erbij doen. Wisten ook weinig van de omgeving af. Heel bijzonder als je met zoveel toeristen te maken hebt. En de airco deed na een dag al minder. En dat is geen pretje met 36 graden.

De kamer was verder prima. Personeel van de bar/reataurant was erg aardig.

Prima te doen voor kort verblijf gedurende koelere periodes.

De airco deed het niet en de ramen konden niet open waardoor het erg benauwd was. Het is betaald parkeren wat ook erg jammer is. Het onderhoud aan de kamer kon beter, er lag een losse plank in de kast, het wasbak putje was kapot waardoor die maar op 1 stand bleef staan.

Een erg ruime kamer inclusief bad voor een goede prijs.

Prima hotel en goede ligging, makkelijk met openbaar vervoer te bereiken.

Miste een water koker op kamer en in cafe van het hotel was was personeel niet echt vriendelijk en konden ze zelfs niet van 20 euro terug wisselen wat meer leek op opeisen van flinke fooi .Ook zou het handig zijn als in het hotel kaartjes voor openbaar vervoer verkocht worden omdat je in tram alleen met muntgeld in automaat kan betalen .

Ontbijt en hotel was prima voor elkaar

Groot hotel. Enkel slapen en ontbijten is OK, voor de rest weinig aangename sfeer, persoonlijkheid

Duur parkeren ( 13 euro per dag). Rijk ontbijt maar niet de topkwaliteit. Broodjes wat teleurstellend. Personeel ruimde vlot op, en alles wordt ook vlot aangevuld. Kamer basic modern, sanitair OK. Niet al het receptiepersoneel was even vriendelijk. Bepaalde wat arrogant overkomend.

Ligging hotel OK, Tramhalte aan de overkant straat, waardoor vlot verbinding met trein en metronet. Opletten bij oversteken zeer drukke hoofdweg !

Goed, maar geen extra’s.

Geen extra faciliteiten geen waterkoker en geen strijkijzer. Airco werkte niet, was heel warm op de kamer. Tv was ook niet meer van deze tijd.

Locatie beviel mij goed

Redelijk verblijf buiten de stad

De kussens waren zeer zacht. Kamer lag juist boven café en er was veel lawaai s'ochtends. Zeer slecht klimaatregeling. Te warm op de kamer. Parking was betalen.

Niet te ver van het centrum -+ 15 minuten met auto. -+25min met openbaar vervoer, Halte bij hotel.

Mooie kamer, zachte bedden, grote badkamer.

personeel aan balie was niet supervriendelijk - kregen geen welkomstpakketje met bv kaartje van berlijn en info over hotel (ontbijt enzo) locatie was niet goed uitgelegd op website waardoor we een lange eind te voet moesten gaan van de tramhalte met bagage geen gratis wifi !

Mooie kamer, zachte bedden, grote badkamer.

De temperatuur in de kamer, elke keer zette de schoonmakers het weer op 23. Raam kon wel open maar dan kon je niet slapen van het lawaai van de weg

Ontbijt, nette kamer, prima ligging

Prima geslapen en blij met eigen schone badkamer, wat voor mij het belangrijkste was.

De prijs kwaliteit, normaliter, verwacht je wat beter afgewerkte en geoutilleerde kamers en omgeving voor de prijs die hier wordt gevraagd.

Het ontbijt was prima en de locatie, die bij sportforum Berlijn, was voor ons ideaal.

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Prima.

Kamers waren prima, wij waren er alleen om te slapen en douchen. (Dus over de faciliteiten kan ik niet oordelen, het personeel was wel zeer behulpzaam!) Wat wij als een klein nadeel hebben ervaren is dat het ver van het centrum af ligt. Je moet wel de tram(halte ligt dicht in de buurt) of taxi pakken. Zeer prima om te verblijven.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Voor herhaling vatbaar.

Receptie etc. in gebouwencomplex moeilijk te vinden. Dure WiFi. Duur parkeren, maar verderop - bij tramhalte - is vrij parkeren mogelijk.

Goede voorzieningen, goed eten, nette ruime kamers, schoon.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Weinig geluidsoverlast.
    • Standaard Driepersoonskamer

Personeel was erg kort en de parkeergelegenheid werd opgedrongen terwijl er in de directe omgeving genoeg parkeergelegenheid is. De prijs van het ontbijt is, voor de hele periode van verblijf, op de dag van aankomst goedkoper en als je een dag later beslist om in huis te ontbijten betaal je veel meer.

Weinig geluidsoverlast.

Volgende keer een beter hotel meer in het centrum.

Maar 's ochtends veel lawaai op de gang van met name de schoonmaakploeg. Blijkbaar vond men het nodig om veel en luid te overleggen op de gang. Ik ben van mening dat lawaai maken pas mag vanaf half elf (het ontbijtbuffet is dan gesloten). Mijn werk ging door tot elf uur en we waren pas rond enen in het hotel. Dan wil je dus niet al door lawaai wakker worden om een uur of zeven.... Het ontbijt... matig. Erg weinig ruimte voor een zo groot hotel. Logistiek van het ontbijtbuffet verdient zeker aandacht.

Op zich waren de kamers prima. Bedden ook. Uitzicht prachtig!

Een doelmatig hotel voor een kort verblijf,

Bewegwijzering naar hotel (naam stond niet vermeld!) en parkeerplaats. Zeer onpersoonlijk ontvangst bij het inchecken met weinig informatie. Bereikbaarheid centrum van Berlijn per tram; reistijd naar het station ca. 40 minuten!

Goed ontbijt en enorm uitzicht in toren 3 op de 14e etage!

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Vond het te donker in de buurt en om ergens te gaan eten heb je navigatie nodig.

Het was er bloedheet. De kussens waren te zacht. Ook toen er een nieuw kussen gebracht werd, was dat hetzelfde. Wel allemaal superschoon. Ook een heerlijk groot bad. Een kamermeisje stormde na een snelle klop plots de kamer binnen om een tvblad af te geven. Ik schrok me rot.

de grootte van de kamer

We hadden naar ons zin in het hotel.

De badkamer heeft een renovatie nodig. En water afvoer was slecht. Alleen de kussen zijn heeel laag. Zelfs met twee kussen was het nog laag. Voor de rest prima hotel.

Geen gebruikt gemaakt van ontbijt. We hadden een suitekamer,was geweldig. hadden gebruik gemaakt van openbaar vervoer. Heel goede verbinding naar alle kanten toe.

zeer degelijk maar weinig charmant.

Duur: 3.5 euro voor een fles van halve liter water op de kamer. Nergens vermeld dat dit niet inbegrepen was. Routebeschrijving via openbaar vervoer (van luchthaven) ontbrak.

Uitstekend ontbijt, maar dat mag ook voor 13 euro. Zeer comfortabele kamer. Grootschalig maar toch rustig.

Prima prijs kwaliteitverhouding

Kamer was warm, airco werkte matig. Douche maakte een vreselijk geluid hoge toon. Gemeld maar er werd geen actie ondernomen. Service bij de receptie oogt rommelig. Wij kwamen aan er was niemand na n paar minuten wachten kwam er ineens 4 man personeel van verschiende kanten. Melding of vragen worden niet altijd opgepakt.

Goede bedden, wel erg dun kussen. Schone kamer. Locatie dicht bij metrolijnen, niet op loopafstand van de stad. Ruime kamer. Fietsen te huur bij hotel voor 12 euro. Parkeren is mogelijk vlak achter het hotel, dat is gratis (onze auto heeft daar gestaan er was ruimte genoeg) Parkeren is ook mogelijk tegen betaling voor het hotel.

Betaal liever wat meer voor een ander hotel en bespaar je zelf een hoop irritaties

Van te voren de recensies gelezen en alle minpunten die kloppen. Ik had toch geboekt omdat het om, wat ik dacht kleine dingen ging, maar al die kleine dingen bij elkaar leveren een hoop irritatie: kussen veel te laag (kan net zo goed zonder kussen slapen) met nekpijn tot gevolg, airco was stuk waardoor erg warm. Door deze twee dingen hele vakantie slecht geslapen. Verder: één arrogante receptionist (kent geen hospitality), ene dag komt housekeeping zomaar binnen gelopen zonder te kloppen en andere dag kloppen ze aan terwijl er staat 'do not disturb', welke kaartje ik overigens zelf moest halen omdat die niet in de kamer lag (net als dat ik zelf schone handdoeken moest halen omdat mijn kamer niet was schoongemaakt en housekeeping al weg was), kamers zijn gehorig, één van de twee liften was defect. Het is jammer, want het zou best een leuk hotel kunnen zijn. Ik adviseer om liever twee tientjes meer te betalen voor een ander hotel en al deze kleine irritaties te besparen, zodat je gerust van jouw vakantie kunt genieten.

Gratis parkeergelegenheid achter het hotel (1-2 min. lopen) Goede ligging; met de auto ben je binnen 10 min. in de stad.

de snelheid waarop wij de sleutel kregen en de schoonmaak...

ik vond de kamer matig er waren 2 stoelen verschillend 1 hoog 1 laag de bedden waren matig op zich geen verkeerd hotel het ontbijt vond ik wel vrij prijzige 23 euro per persoon

de snelheid waarop wij de sleutel kregen en de schoonmaak van de kamer de liften waren snel en de parkeerplaats van de auto's waren prima wel duur 12 euro per dag

Locatie (dichtbij tram waarmee je binnen een kwartier in de...

Aanduiding vanaf de straat (je moet hotel Holiday Inn hebben) Gratis parkeerplaatsen op 1 minuut afstand (bij tramstation)

Locatie (dichtbij tram waarmee je binnen een kwartier in de stad was) Vriendelijk personeel Privé parkeerplaats bij het hotel

De service

De douche was echt heel slecht, soms is er geen koud water en is het water heet. Tijdens het douche veranderd de temp. van het water de heletijd. Mijn matras was versleten als je erop ging liggen zakte je helemaal door.

De service

Prima voor deze prijs, wel wat verbeterpunten.

Douche was of heel koud of heel heet, schommelde steeds. WiFi was (ineens) niet gratis. Slagbomen van parkeerplaats werkte soms niet, dus lang wachten.

Ruime kamer, schoon en een lekker bed. Goede airco en een ruim bad.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

redelijk
    • Standaard Driepersoonskamer

Dat het restaurant 's avonds na acht uur dicht was, alleen op zondagavond geopend. Wij moesten (wel binnendoor) naar haus 2, een soort cafe/restaurent. De menukaart was dezelfde als in het hotel, het eten smaakte wel goed maar een kleine kaart, weinig keus!

Ontbijt was goed. De kamer was ook goed maar omdat we met z'n drieeen waren werd de badkamer wel erg klein.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Dichtbij openbaar vervoer

Schoonmaak moet echt beter en ook beter georganiseerd worden. Na de eerste nacht hadden we geen grote handdoeken gekregen, na de tweede nacht was wel ons bordje dat de kamer schoon gemaakt kon worden aan de binnenkant gehangen, maar er was niet schoongemaakt. Klacht na de tweede nacht hierover werd niet opgepakt en bij de tweede keer klagen zelf maar gevraagd om handdoeken, zodat we in elk geval konden douchen. Personeel komt ongeïnteresseerd over, ook bij vertrek werd bijvoorbeeld niet even gevraagd of het verblijf bevallen was.

Voor deze prijs een leuk hotel en op korte afstand Tram naar Alexanderplatz

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

nooit meer, vermijd dit holiday inn hotel als de pest!!!
    • Business Tweepersoonskamer

prijs kwaliteit is een echte schande, de foto's op de website lijken totaal niet op de kamers, wc papier wordt niet bijgevuld, handdoeken worden niet vervangen, drie dagen moeten wachten op een deftig hoofdkussen, DE TELEVISIE IS ZELFS NOG GEEN FLATSCREEN laat staan dat de afstandsbediening werkt, ontbijt tot half elf maar om kwart na tien is alles wel al weg, enz enz ... gewoon een schande!!!

de handdoeken waren proper

Niet nog eens.

Ver reizen naar de stad, slecht bed met erg dun kussen. Verder een groot hotel waar vooral veel groepen verblijven daardoor veel kans op overlast van jeugd groepen in de avond.

Het ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 11 maart 2017

Kamer. Slechts 1 dun kussentje. Geen reserve. Kregen we wel de dag erop netjes extra kussens op de kamer na een telefoontje aan de receptie. Kon die avond niet meer gebracht worden omdat de receptie met 1 man bemenst was. Te weinig stroom outlets bij het bed. Ontbijt uitgebreid en wederom vriendelijk personeel. Kamer badkamer hebben ze geen thermostaat kraan. Goedkoop garnituur. Dientengevolge moet je te vaak onder de douche uitspringen. Te koud en te warm. Hele slechte zaak en voor het geld 170 + per nacht vind ik dit bijzonder slechte beslissing om hier op dit punt goedkoop te gaan. Algemene indruk is dat de kamer 'goedkoop' is.

Personeel heel vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

niet voor herhaling vatbaar

internet dramatisch slecht. en veiligheid in hotel is slecht. toegang tot hotel hoeft niet via lobby. Tijdens mijn verblijf in meerdere kamers ingebroken. Wordt ook voor gewaarschuwd via aanplakbiljetten in lift etc, maar geeft onveilig gevoel

ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

Was toch gezellige mooie stad

Dat je voor parkeerplaats en WiFi extra moet betalen en dat het personeel niet professioneel overkomt maar zijn wel vriendelijk. dingen vergeten zoals wifi code moesten we 2x voor terug Een bed hadden ze wel op de kamer gezet maar helemaal niet opgemaakt stond nog op de zijkant zijn we ook 2x voor terug geweest

Kamer

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

Teleurstellend
    • Business Tweepersoonskamer

Er zijn blijkbaar twee types kamers: de ene zijn al gerenoveerd, de anderen zijn verouderd en niet meer van deze tijd. We hadden eerst zo'n verouderde versie, die helemaal niet op de foto's lijkt zoals op de website Booking aangegeven. Daarom vroegen we een aanpassing, die we ook kregen: eenzelfde kamer (beetje sober ingericht), maar gerenoveerd. Een stuk beter, maar nu ook niet waw: zeker niet zoals op de foto's weergegeven! In lange tijd geen zo'n ongeïnteresseerd en tam personeel gezien. Niet snel tot hulp bereid. We wisten dat het hotel wat verder lag van het centrum, maar je hebt er echt NIETS in de buurt. Een erg afgelegen buurt, omgeven door sociale woningen. Op zich niet zo erg, maar had het niet zo erg verwacht, dus toch wel wat teleurgesteld. Als je 's avonds nog wat drank nodig had, was je gedoemd tot de frisdrankautomaten in het hotel... toen wij drank zochten, was deze echter zo goed als leeg. Het personeel was duidelijk niet van zin om deze bij te vullen, of ons uit de nood te helpen. Niet echt een viersterren waard als je het mij vraagt.

Goede prijs-kwaliteitsverhouding: we hadden een grote korting.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Redelijk hotel met wat minpunten. Ik zal er niet zo snel weer naar toe gaan.

De doucheruimte was tamelijk ouderwets met randen bij de grepen en kranen. Verder vind ik het niet meer van deze tijd om in het bad te moeten douchen. Dat is gevaarlijk (uitglijden etc.) Als een bad en een douche te veel ruimte neemt, dan alleen een douche. Met Oud-en-Nieuw is de prijs-kwaliteitverhouding niet goed: 9 dagen betaalde ik € 47,88 per nacht (dat is prima), maar op 30, 31 december en 1 januari respectievelijk € 165,48, € 173,88 en € 98,28. Dat is echt te veel voor dit hotel. Wat ik tenslotte erg raar vind is dat je voor Wifi € 5 per dag moet betallen.

De kamer was recent opnieuw ingericht met uitzondering van het tv-toestel. Dat was een oud bakbeest dat slecht functioneerde. Verder ben je erg vrij, je hoeft niet eens langs de receptie bij binnenkomst of vertrek.

• Beoordeeld op: 21 december 2016

Bezoeken van berlijn

Ik vind de check out ronduit miserabel..werd ons bijna nogmaals parkeergeld in rekening gebracht...er werd niet eens gevraagd of alles naar wens was geweest maar misschien waren de mensen van slag vanwege de aanslag van de avond ervoor...en dat îs wel begrijpelijk

Het ontbijt was goed alleen soms wel erg druk..De bar bij het restaurant îs niet gezellig de andere bar die wel gezellig îs ingericht îs zelden open. Toen ik om een 2de kussen vroeg werd dit ook direct geregeld. Over het algemeen zijn we wel tevreden en mochten we nog eens naar berlijn gaan zou ik dit hotel zeker weer boeken

• Beoordeeld op: 9 december 2016

Aangenaam verblijf. Helaas slechte wifi.

Zeer slechte wifi ontvangst. Gedurende twee dagen van mijn verblijf(totaal 4) helemaal geen ontvangst gehad. Heb hierover mijn beklag gedaan bij de receptie. Uiteindelijk níet hoeven te betalen hiervoor(€5,= per dag) jammer dat ze dit niet op orde hebben.

Ruime kamers. Goede ligging t.o.v. openbaar vervoer naar de stad. Veel gratis parkeerruimte in de omgeving.

• Beoordeeld op: 16 november 2016

ja, het is een voordelige manier om berlijn te bezoeken maar...

De bedden zijn écht heel erg slecht door de ouderdom. Het skai van de onderbedden hangt er aan vellen aan. Tip neem geen betaalde WIFI; werkt niet op android, windowsphone of laptop

Kamer ziet er op het eerste oog erg mooi uit

• Beoordeeld op: 12 november 2016

Doordat ik aan de balie gratis lid werd van het hotelketen...

Doordat ik aan de balie gratis lid werd van het hotelketen Hg en een pasje kreeg hoefde ik de parkeerplaats van 12€ en de WiFi van 5€ niet te betalen.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

tegenvallend

Kamers zeer gehorig we hadden kamer 1446 met tussendeur na 2 rustige nachten kwam een stel langs ons door de dunne tussendeur konden we letterlijk verstaan wat er gezegd werd ook teidens de sex.De volgende morgen ons beklag gedaan en gevraagd voor een andere kamer. Moest wel ruim 30 euro extra voor betaald worden. Wifi kost 5 euro per dag geen kofie of thee faciliteit.

Geen airco veel stof in de kamer geen schone handdoeken

Geen airco veel stof in de kamer geen schone handdoeken

6,0
    Was goed

Airco werkt niet

Was goed

Het verblijf was heel goed, eenzeer goed verzorgd ontbijt is beschikbaar.

De televisie op de kamer is niet meer van deze tijd.

De faciliteiten zijn heel goed gebouwd, de deuren en ramen etc. zijn van goede kwaliteit.

weinig flexibel en star

service

Slecht

Matras en douch

Eigenlijk niets

lles

Goed hotel, ontbijt prima, dichtbij de tramhalte,!

Prima hotel! Bedden zijn goed en de kamer schoon! Douche /bad prima

Armoedig

Gedateerd hotel met geen enkele luxe

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

ik zat in gedeelte van dubbele kamer gescheiden door deur ik...

geeb helft van dubbele kamers verhuren

ik zat in gedeelte van dubbele kamer gescheiden door deur ik kon alles van de gasten in andere gedeelte horen.

Prima verblijf!

Mooie kamer, prima badkamer. Goed ontbijt.

Kamer was beetje stoffig.

Kamer was beetje stoffig.

Locatie niet ideaal achteraf gezien.

Locatie niet ideaal achteraf gezien. Plus onduidelijkheid in het begin. Aangezien het hotel valt onder Holiday Inn.

De kamer op zich

De badkamer en met name de douche

De kamer op zich

Kamer is heel luxe

Tv

Kamer is heel luxe

• Beoordeeld op: 23 november 2017

prima, een aanrader

communicatie over parkeren

kamers en bedden waren uitstekend. Fijne service, kleine waterkoker met koffie en thee.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Geweldig!
    • Standaard Driepersoonskamer

De upgrade naar een suite!! Dat was echt geweldig!!!!

• Beoordeeld op: 16 november 2017

De hoofdkussen waren heel dun

De hoofdkussen waren heel dun

• Beoordeeld op: 4 november 2017

voor herhaling vatbaar

Niet al het personeel is vriendelijk, gelukkig de meerderheid wel

Een bad aanwezig en mogelijkheid tot rokers kamer te vragen

Erg goed hotel voor relatief weinig geld

de kosten voor het parkeren kost 12,50

De kamers waren erg netjes en modern

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Goed voor verblijf, perfect gratis en veilig parkeren op terrein achter parkeerplek hotel

Ongezellig en te groot

Ruime kamer

Goede ervaring

Dat er geen waterkokker in de kamer aanwezig was, geen thee koffie

Vriendelijkheid van personeel en ontvangst

Kramer was boven verwachting goed.

Kramer was boven verwachting goed.

Betalende wifi, die nog niet eens goed werkte.

Betalende wifi, die nog niet eens goed werkte. Personeel was ook niet echt gemotiveerd. Ongezellig groot hotel.

Om te overnachten alleen zeer goed!

Wifi verbinding was niet alles

Schone kamer en ruime kamer

Prijs kwaliteit is niet goed

Bed heel slecht badkamer slecht kwartier nodig om de douche op temperatuur te krijgen

Ontbijt goed kamers slecht

Een goed maar kort verblijf gehad ook slecht geslapen door de platte kussen

De slaap kussens

De hygiene en de ruimte in de kamer

Goede prijs/kwaliteit

Badkamer was gedateerd, paar tegels zaten los.

Schone hotelkamer. Vriendelijk personeel.

Aanbieding was toch geen aanbieding

€12 parkeergeld voor een plek bij het hotel is wel een beetje veel.

Mooie ruime kamer

Prima verblijf, goed te bereizen naar het centrum

Personeel was niet sociaal

Goede prijs op een goede locatie!

Betalen voor Wi-FI en dan nog .

Betalen voor Wi-FI en dan nog ... problemen Het is 2017 en de prijs is voor free Wi-Fi

Korte vakantie in berlijn

Mooie ruime hotelkamer, en super ontbijt ! 5 minuten lopen naat tram station richting centrum.

Bed ivm plastic onderlegger en uitgeschakelde airco waardoor het klam werdt met slapen

Locatie en kamer

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van City Hotel Berlin East