Beoordelingen over Hotel Greif

#41 van de 45 hotels in Karlsruhe

Gebaseerd op 1914 beoordelingen over dit hotel

Prima voor 1 nacht als je op doorreis bent
    • Appartement

We moesten 8 trappen omhoog zaten bovenste verdieping en er was geen lift. Zaten ook niet in het hotel zelf in een kamer maar kregen een appartement een deur verder naast het hotel

Aparte slaapkamer en eigen badkamer. Ruim balkon erbijen een keukentje met koelkast

Korte nacht onderweg naar huis.
    • Appartement

Personeel bij aankomst, was niet vriendelijk. Veel verkeershinder/- geluid, m.n. van trams. Gordijnen waren erg lichtdoorlatend. De helft van de bedden was niet comfortabel. (Het gaat hier om een appartement.)

Hygiene, het was schoon.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Verschrikkelijk.

Kamer geboekt met drie bedden. In eerste instantie geplaatst in een kamer voor twee personen met een doorgezakte slaapbank. De kamers met drie bedden bleken vol. Uiteindelijk een sleutel gekregen voor een extra kamer (gezellig met drie personen in twee kamers op twee verschillende verdiepingen). Vervolgens moesten we die sleutel weer inleveren, omdat er geen extra kamer mocht worden 'weggegeven'. Daarna zijn we verplaatst naar een naar rook stinkend appartement met koud water op de vierde verdieping (zonder lift). Gelukkig was het maar voor één nacht.

Echt heel vervelend
    • Appartement

We werden als gezin met kleine kinderen, 4 en 8 jr, geplaatst naast een oude man, die niet uitblonk in hygiene, die elke keer op de muur ging bonzen als de kinderen iets te luid spraken. Continue moesten we de kinderen manen tot zachter te praten. Echt heel vervelend. En maar 10 parkeer plaatsen die al bezet waren.

Eigen keuken

Nooit meer
    • Appartement

Verouderd, slecht ontbijt, zeer beperkt. Het appartement wat we hadden was heel klein en superwarm, geen airco, niet superschoon. Was een druk kruispunt met trams die ook s’nachts reden. Geen oog dicht gedaan.

Niks, alleen dat we een koelkast hadden

Je kan boeken voor 4 personen op 1 kamer terwijl er maar drie bedden staan. Nou zijn onze kinderen niet zo heel groot dus die pasten samen in 1 bed.

Het lag op de doorreis route

Erg warm geen airco, personeel was niet al te vriendelijk! Boeking klopte niet met wat we hadden opgegeven (let op bij een boeking voor een kamer van 3 personen)

Het lag op de doorreis route

Ik zoek volgende keer naar iets anders

Parkeren onder hotel was net mogelijk, er zijn 10 plekken voor wat de receptie zij 120 kamers dus in de straten van de voor ons gevoel buitenwijk, flinke afstand van hotel, wat niet "veilig" voelde omdat je auto tot de nok toe volgeladen is na vakantie en geen enkel toezicht heeft. Bedden hadden plastic matjes onder t laken wat kraakte en zeer zweterig was. Badkamer verouderd, vlekken op de muur, toilet rook naar oude urine. De kamer was ontzettend heet (waar het hotel niets aan kon doen omdat het al dagen heel heet is), maar een raam open is niet te te doen snachts door de herrie en uitlaatgassen stank van de straat.

Een bad in de badkamer. Er is een lift. Er stonden 2 ventilaroren tegen de warmte. De meneer aan de receptie probeerde vriendelijk onze zorgen betreft parkeren weg te nemen door de zeggen dat de garage in de kelder nog minder veilig was omdat daar helemaal niemand ziet wat men doet. De dame aan de receptie smorgens was vriendelijk en voor de kindertjes snoepjes aan voor onderweg.

Life @ Greif 😁

Geen airco op de kamer en helaas alleen ontbijten mogelijk, hotel heeft geen (eigen) restaurant. Parkeergelegenheid was er maar was belabberd; de 'parkeergarage' bleek een tot parking omgebouwde kelder met weinig en krappe ruimte

Redelijk midden in het centrum van Karlsruhe en gelukkig een paar goede restaurants vlakbij op korte loopafstand

Prima geschikt voor een tussenstop, maar kies bij een langer verblijf voor een ander hotel.

De lift ging maar tot de 6de verdieping en we zaten op de 7de. Het was niet meer mogelijk om een baby bedje op de kamer te plaatsen omdat dit niet bij de boeking is aangegeven. Verder was er geen luchtbehandeling op de kamer en was de badkamer gedateerd en oogde het niet heel schoon en de omgeving was nogal luidruchtig. Ook was niet meer mogelijk om in de parkeergarage te parkeren bij het hotel.

Het ontbijt was naar verwachting en het personeel was vriendelijk.

Bedden sliepen goed en opzicht wel fijne locatie.

Kamers waren wat oud en wat schimmel aan de muren.

Bedden sliepen goed en opzicht wel fijne locatie. Prijs kwaliteit verhouding was goed! Bakkertje en supermarkt 100 m lopen en tram voor het hotel (met 10 min ben je in de stad).

Is prima voor een nacht.

Is op zzich een redelijk ud pand. Ontvangst was vriendelijk en de prijs is prima.

Is prima voor een nacht. Kan er parkeren in een zgn. Tiefgarage voor €5,-- Prima grieks restaurant vlakbij.

Ontbijt was Prima, Locatie was Goed.

Hotel maakte een Muffe indruk, kamers waren erg benauwd en geen Airco, bed en badkamer niet goed, wel schoon overigens.

Ontbijt was Prima, Locatie was Goed. € 5 parkeren per nacht is zeer voordelig.

Kamer niet groot, maar schoon.

Klein 2 persoonsbed, denk 180 cm lang dus moest krom liggen. Moeilijk parkeerplaatsen in de buurt te vinden. Hotel parkeerplaats was 2 dagen al vol. En ja je hoort de trambaan redelijk goed zelfs op de 4de verdieping

Kamer niet groot, maar schoon. Fijne badkamer. Italiaan tegenover het hotel heeft lekker eten.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Voor 1 nacht is het goed te doen

Als je vooraf het hotel belt om een babybedje te regelen en er wordt aangegeven dat je dit bij de boeking moet aangeven bij opmerkingen, vervolgens kom je daar aan om 21.00 uur en het is er gewoon niet !!!! Booking.com heeft zich ingespannen om dit voor elkaar te krijgen bij het onvriendelijk en ongeïnteresseerd personeel maar uiteindelijk hadden we om 23.00uur een babybedje.

Het ontbijt was erg lekker.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Op de site staat vermeld dat het verkrijgen van een extra bed of baby bed geen enkel probleem is. Ik heb bij mijn reservering ook specifiek gevraagd om een baby bed. Bij aankomst bleek er in het hele hotel geen baby bed te zijn maar ook geen enkel extra matras of iets dergelijks waardoor mijn kind op een paar kussens van tuinstoelen op de grond heeft geslapen.

Het ontbijt was goed verzorgd. Personeel daar vriendelijk

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Het personeel bij het inchecken, het bed lag heerlijk en de...

Prijs/kwaliteit van het ontbijt was iets minder, net als de badkamer, we zaten met onze knieën tegen de muur op de wc

Het personeel bij het inchecken, het bed lag heerlijk en de WiFi was top

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Prima stadshotel niet ver het hauptbahnhof en niet duur

Kamers een beetje gehorig WC op de gang Simpel ontbijt

Een prima hotel voor een citytrip of voor een overnachting onderweg. Vlakbij Hauptbahnhof Niet duur: een 1psk met douche voor 31 euro per nacht is niet duur. Ontbijt is ook maar 7 euro.

kort maar plezierig

douche met douche gordijn

eenpersoonskamer, was groot genoeg, lift in het gebouw was praktisch, douche was wat gedateerd. Prima garage voor onze motorfietsen, hotel was op 15 minuten lopen van het centrum

prima hotel voor doorreis.

Prima goedkoop hotel voor doorreis. We waren laat aangekomen, maar met de 24 uurreceptie was dit geen probleem (vriendelijke receptie). De kamer was prima voor de prijs.

Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding en zeer vriendelijk personeel!!!!

Parkeergelegenheid viel tegen, maar we hadden dan ook een grote bus bij ons en we kwamen midden in de nacht aan. Alles was bezet en de garage was te laag voor onze bus. Daarnaast bevond de ingang van het hotel zich op een paar meter afstand van een drukke kruising, dat vond ik niet zo prettig met een klein kindje van 1 jaar.

Het ontbijt was heerlijk, de accomodatie was schoon en vooral de vriendelijkheid van het personeel hebben we als zeer positief ervaren!

Prima hotel, veilige omgeving, centrale ligging.

Het ontbijt. 9,90 euro is duur voor wat er wordt aangeboden.

De ligging, dit ivm doorreis. Onze twee persoonskamer was goed. De andere drie persoonskamer was ook prima, de badkamer gedateerd.

Goed hotel alleen duur ontbijt

10 euro per persoon voor het ontbijt. Wij zijn naar de bakker geweest om een broodje te kopen was stukken goedkoper.

mooie kamer voor 3 personen. kamer was ingedeeld in 2 kamers 1 x 2 persoons en 1 x 1 persoons. Goede locatie. Goede plaats om te parkeren alleen beetje smal. Parkeren was 5 euro per nacht per auto is een mooie prijs.

Prima tussenstop vanuit Italië.

Kamer voor 3 personen met 2 apparte slaapkamers. Prima ontbijt met uitzicht op een kruising met passerende trams. Auto parkeren voor €5,- naast het hotel in de parkeergarage. Wel even goed sturen op de onderste verdieping.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Het hotel heeft zeker nood aan een grondige opknapbeurt, maar prijs/kwaliteit zat goed.

De staat van het hotel, is aan renovatie toe, daardoor gaf het geen propere indruk.

Het ontbijt was zeker goed. Het hotel is rustig en zeker goed gelegen als je met de trein gaat. het personeel is vriendelijk en flexibel

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Prima locatie, uitstekend voor een doorreishotel.

De aanbieding was goed geprijsd. Echter een ontbijt van €20,-- valt dan wel tegen, vooral omdat het niet mogelijk bleek om 's morgens alleen een kopje koffie te bestellen... Dat is jammer en ook niet goed!

Goed bereikbaar, prima locatie voor een nachtje onderweg.

• Beoordeeld op: 16 maart 2017

We waren op doorreis van wintersport.

Parkeren in de straat was lastig, het was erg druk. Parkeren in hotel was ook vol. Kamer was een ex-rokers kamer hoewel er al een paar jaar niet meer gerookt werd jn de kamer. Helaas waren alle kamers vol dus was er geen alternatief. Kinderen hadden met zn 3-en een prima kamer.

Ontbijt was prima en zeer betaalbaar.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Matig hotel

3kamer appartement net zo groot als 2 kamer. Klein dus. Veel verkeerruis (trams). Geen parkeerruimte onder hotel, terwijl wel gereserveerd.

Ontbijt goed, personeel aardig, vlakbij snelweg

• Beoordeeld op: 24 februari 2017

Prima doorreis hotel, waarbij je niets speciaals moet wensen/verwachten

Er stond geen babybed klaar en er was geen plek in de parkeergarage. Terwijl wij dit beide expliciet hadden verzocht. Toen ik er bij aankomst (23 uur) naar vroeg, belandden we in een akelige discussie met degene bij de receptie. Ze kon niets meer doen en er was geen collega die kon helpen. Ze wist ook niet waar kinderbedden zouden staan. En ze beweerde dat we dat niet hadden gereserveerd. Uiteindelijk toch een collega die de reservering had uitgeprint en toen moesten ze toegegeven dat ze het niet goed hadden. Uur later hadden we een babybed. Onacceptabel.

Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 9 februari 2017

Alles correct, erg vriendelijk onthaal, prima ontbijt naar...
    • Eenpersoonskamer met Gedeeld Toilet

Zoals aangekondigd, toilet op de gang maar dat bleef altijd proper.

Alles correct, erg vriendelijk onthaal, prima ontbijt naar keuze voor zeer goedkope prijs

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Eenvoudig, maar proper hotel. Ideaal voor 1 nacht
    • Kleine Eenpersoonskamer

OP de gang op het eerste verdiep is er een grote vlek op de vloer, geeft geen positieve indruk

Ontbijt was vrij uitgebreid en verzorgd

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Verouderde kamers, maar prijs/kwaliteit zeker niet slecht.

Lekker en vers ontbijt.

Te veel lawaai van het verkeer en trams

Te veel lawaai van het verkeer en trams

Kamer was perfect, goede douche-had combi met lekker veel...

Kamer was perfect, goede douche-had combi met lekker veel waterdruk

Lawaaiig, geen airco

Lawaaiig, geen airco

ontbijt was ok

lawaai van de tram

ontbijt was ok kamers zijn ruim

ideaal voor doorreis-hotel

verkeer ,lawaai

grootte van de kamer was ok ,badkamer iets kleiner ,wel warm op de kamer en aan drukke straat (tram)

We gaan er niet nog een keer heen

De kamer en de plek

De auto dicht bij

Verblijf is prima wanneer je op doorreis bent.

Iets vriendelijkere ontvangst

Ontbijt was niet inbegrepen,maar in de buurt kun je lekker eten

Kamers zijn schoon, eigen parkeerruimte (E 4,-). Ontbijt, zeer uitgebreid en rijkelijk aan diversiteit. Diner, prima gesmaakt en service: goed.

Dat we weer weg konden

Dat we weer weg konden

Benauwde nacht waardoor we zeer slecht sliepen.

Ligging aan een drukke weg zodat 's nachts de ramen niet open konden.

Aardig personeel, goed ontbijt en schoon.

Hygiëne, badkamer zat schimmel en veel stof in de slaapkamer. De kamers waren erg gehorig.

Ontbijt was goed

Oude smoezelige kamers. Personeel niet erg klantgericht.

Ontbijt was goed

Fantastisch!!

nvt

Super ontbijt en en geweldige locatie!

• Beoordeeld op: 1 december 2017

matig

oud en ouderwets

ontbijd was ok

Perfect voor een tussenstop

Vriendelijk personeel en zeer schone kamers! Je bent er heel snel zodra je van de snelweg komt

Weinig parkeerplaatsen

Kamer

Voldeed aan onze verwachtingen

Gewoon koffie, geen capacinno mogelijk.

Goed en genoeg keus. Vers.

Het bad

niet langer als 1 nacht

zeer slechte bedden

ontbijt was in orde

Op wandelafstand van het centrum

De kamers zijn zeer gedateerd

Op wandelafstand van het centrum

Hier wil niet dood gevonden worden.

Oudbollig, niet vriendelijke receptie, oude matrassen zonder fatsoenlijke beddengoed.

De prijs

Dicht bij de snelweg.

Parkeren was niet zo handig met aanhanger.

Dicht bij de snelweg.

Niet voor herhaling vatbaar

Kamer geen airco Lift kapot En maar 10 plaatsen in parkeergarage Auto moest in de wijk gezet worden

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Prima overnacht locatie

Kwaliteit van de bedden (harde bedden)

Ligging en hygiene

Toilet op de gang

Ontbijt was een btje prijzig, maar ruim voldoende

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Niet geslapen

Naast trambaan, ook met ramen dicht lijkt het erop alsof je er op ligt. Niet geslapen.

Dat we snel weer weg konden.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Geen bar aanwezig alleen drank automaat

Geen bar aanwezig alleen drank automaat

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Verouderde meubels, maar alles was netjes en schoon

Schoon

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Zeer tevreden - prijs kwaliteit: niet duur en alle n orde (en dicht bij station)

alles OK

Zeer goed ontbijt Kamer eenvoudig maar goed

• Beoordeeld op: 18 maart 2017

Ouder hotel, wel zeer proper. Geschikt als overnachtingshotel.

Duidelijk een ouder hotel, kamer niet gemoderniseerd. Slechts een beperkt aantal parkeerplaatsen beschikbaar.

Ligt kort bij grote doorgangsweg

• Beoordeeld op: 5 september 2015

Auto kon in de garage (wel tegen betaling )

Hotel staat op heel druk kruispunt met ook langsgierende trams. Geen airco; bij warmte moet dus het raam open. Zeer gedateerde inrichting. Hoog smal hotel met slechts 1 kleine oude lift. Wifi moet je pp bijbetalen.

Auto kon in de garage (wel tegen betaling )

• Beoordeeld op: 24 april 2016

Mooie kamer met douche en toilet, en de locatie is perfect!

nvt

Mooie kamer met douche en toilet, en de locatie is perfect!! goed ontbijt!

• Beoordeeld op: 14 oktober 2015

Het ontbijt was goed

Het ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 19 september 2015

Ruime kamer

Klantvriendelijkheid viel tegen. Badkamer viel ook tegen.

Ruime kamer

• Beoordeeld op: 20 augustus 2015

SLECHTE ISOLATIE

SLECHTE ISOLATIE

• Beoordeeld op: 20 maart 2015

goed ontbijt, best uitgebreid.

goed ontbijt, best uitgebreid.

• Beoordeeld op: 23 februari 2015

Vriendelijk personeel en een goed ontbijt.

Vriendelijk personeel en een goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 15 februari 2015

Zeer vriendelijke uitbating met mogelijkheid tot zeer laat...

Zeer vriendelijke uitbating met mogelijkheid tot zeer laat inchecken en vrij vroeg ontbijten

Er zijn ook 45 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.