Beoordelingen over Grieshaber's REBSTOCK Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Hauptstr. 183, 77694 Kehl am Rhein, Duitsland

#4 van de 13 hotels in Kehl am Rhein

Culinair een topper

Geen koffie/thee mogelijkheden op kamer (waterkoker). Geen huisbar aanwezig, dat zou geen probleem zijn als er op de kamer een koelkast met drank aanwezig zou zijn. Dat ontbrak helaas. Afstand van Hotel tot Kehl Station te doen maar net iets te ver 1,6 km.

Badkamer: Plachetruimte (voor hem/haar) was hier goed. Ontbijt was uitgebreid. Parkeren direct aan huis perfect. Het restaurant was uitstekend en zullen wij niet zo snel vergeten. Iedereen was erg professioneel en aardig. Jenna heeft ons heel vriendelijk en met een lach altijd goed geholpen. Moderne inrichting was erg aantrekkelijk.

Goed hotel voor korte verblijfsperiode.

Helaas was het restaurant tijdens onze verblijfsperiode gesloten, dit was niet duidelijk bij het boeken van het hotel aangegeven.

Ontbijt en hygiëne waren goed.

Pro's en contra's van het hotel

De kamer was zeer klein (nr.12) en het bed, spijtig genoeg ook. Te weinig opbergruimte of plek om iets te zetten. Wij verbleven er 6 nachten en dit stoorde ons. Voor een doorreishotel of na het bezoeken van het restaurant is dit een prima hotel. Alhoewel ik het dubbele bed (140cm) dan nog te klein vind. De straat ligt in het verlengde van de winkelstraat van Kehl. Naar het hotel op vind je er veel gokzaken, shishabars en pitazaken. Dit staat wat in contrast met de toon die het hotel en het restaurant zetten. Wij hebben er dikwijls doorgewandeld. Dit brengt echter geen onveilig gevoel teweeg. Wij sliepen aan de voorkant, boven de ingang. Het was warm en geen airco dus beide ramen open. We hadden dan wel wat hinder van de gasten die toekwamen of nog erger na een uitgebreide maaltijd doorgingen. Het restaurant wordt aangeprezen. Echter konden wij als hotelgasten er niet in terecht wegens volboekt op 2 avonden. Een beetje spijtig. De andere avonden sloot het wegens jaarlijkse vakantie. 2 maal pech dus. Spijtig dat dit niet vermeld stond op de website. Als je achteraan slaapt, kan je ook wel hinder hebben van de gasten die op het terras eten. Het is een aangenaam terras voor de eters. In het laat, minder aangenaam voor de mensen die proberen te slapen. Ik hou er een dubbel gevoel aan over: prijs-kwaliteit vind ik het iets te duur.

Zeer vriendelijk personeel. Mooi ingericht hotel. Het mooie terras om het schitterende ontbijt op te nuttigen. Met de auto 15' van Straatsburg centrum. Of met de tram en de P+R in Kehl 20'. Wij waren met de fiets daar en konden onze fietsen in een garage stallen. Handig.

Prima voor zakelijke gast of doorreis. Geen langer verblijf.

Onpraktische kleine kamer, geen ruimte voor koffers, bijzonder warm, kleine badkamer, geen faciliteiten zoals waterkoker. Lawaaierige omgeving aan drukke straat. Kamer 12 rookplaats onder het raam.

Prima verzorgd ontbijt met vriendelijke bediening

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

Slechste ervaring met een hotel tot nu toe

Hotel totaal niet klantvriendelijk. Bij de boeking bij Booking.com was er iets mis gegaan. Een kwartier na boeking bleek in het hotel dat er foutief 2 kamers geboekt waren in plaats van 1 kamer? De eigenaresse zei dat dit jammer was en dat we dus 2 kamers moesten betalen terwijl we maar 1 kamer gebruikt hebben (geen discussie mogelijk). Ook was de kamer niet in verhouding tot de prijs, warm, klein en aan een drukke weg.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Gastvrijheid en gezellig en goed restaurant .

Gastvrijheid en gezellig en goed restaurant .

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Aangenaam verblijf een aanrader !
    • Studio Appartement

Perfect!

Heerlijk ontbijt

Zuiver en schone kamer.

Restaurant was in de zomervakantie gesloten. Geen airco.

Zuiver en schone kamer.

twee persoonskamer voor 1 persoon geboekt, 1 persoonskamer...

twee persoonskamer voor 1 persoon geboekt, 1 persoonskamer onder dak gekregen.

• Beoordeeld op: 29 maart 2016

Ontbijt en diner uitstekend.

Hadden om een kamer aan de achterkant gevraagd en kregen toch weer de straatkant.

Ontbijt en diner uitstekend. Personeel erg vriendelijk en voorkomend.

• Beoordeeld op: 29 maart 2016

Zeer rustig.

Te zachte slappe kussens. Onhandige zogenaamde design-deurknoppen op kamer 68. Parking gauw vol. Redelijk aan de prijs voor zo'n achteraf plekje.

Zeer rustig. Modern en ruim appartement. Goede douche.

• Beoordeeld op: 27 maart 2016

het ontbijt was goed alles aanwezig, croissants,...

niets de zeepdispenser waren leeg

het ontbijt was goed alles aanwezig, croissants, koffiekoeken, lekker gebakken eitje of gekookt, verse fruitsalade een woord lekker

• Beoordeeld op: 27 september 2015

We boekten dit hotel omdat we op doorreis waren.

We kozen het hotel omdat er een restaurant was. Bij aankomst aan het hotel om 19u bleek dat het restaurant volboekt was. Gezien er in de buurt weinig alternatieven zijn, was dit een probleem. Men haalde uiteindelijke de bazin erbij die zich verontschuldigde. We konden om 21u aan tafel gaan.

We boekten dit hotel omdat we op doorreis waren. Goede parking, zeer leuke kamers en schitterend restaurant.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

Heel vriendelijk, en zonder bijbetaling een mooier kamer...

We hadden een airco wel fijn gevonden maar de design ventilator voldeed ook goed

Heel vriendelijk, en zonder bijbetaling een mooier kamer gekregen omdat de andere al bezet waren. De vraag of er meerdere ( onze oudste zoon met zijn gezin die in de buurt waren) mee mochten aan het ontbijt was geen probleem. Zelden zo een mooi ontbijt gezien en zulke schone kamers, die ook heel apart ingericht waren. allemaal hun eigen thema.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

Dicht bij snelweg en daardoor mooi gelegen als doorreis...

Was erg warm op de kamer op de bovenste etage, geen airco. Pffff

Dicht bij snelweg en daardoor mooi gelegen als doorreis hotel. Strasbourg op 8km afstand, superleuke stad. Ontbijt zeer compleet en in mooie buitentuin op te eten.

• Beoordeeld op: 19 juli 2015

'

Onze kamer beschikte niet van een airco, waardoor onze kamer heel erg warm was.

's Avonds hebben we lekker gegeten in het restaurant van het hotel zelf en dit is zeker een aanrader. We hadden een standaard tweepersoonskamer geboekt, dit was een mooie kamer maar ietwat aan de kleine kant.

• Beoordeeld op: 24 januari 2016

Vriendelijk en attent personeel.

Er hing in de kamer een apart geurtje...

Vriendelijk en attent personeel. Leuke inrichting. Heel erg proper. Is zijn prijs zeker waard !

• Beoordeeld op: 2 oktober 2015

Smaakvolle inrichting.

Smaakvolle inrichting.Zeer goed ontbijt en uit stekende maaltijden met vriendelijke ,behulpzame bediening.Fraai terras

• Beoordeeld op: 14 juli 2015

de tuin en het ontbijt

geen koffie of thee faciliteit op de kamer was jammer en geen airco

de tuin en het ontbijt

• Beoordeeld op: 2 juli 2015

Leuk hotel !

Leuk hotel ! Super ontbijt.

• Beoordeeld op: 2 juni 2015

De maaltijden, echt super!

Slechts 1makkelijke stoel op de kamer.krui

De maaltijden, echt super!

• Beoordeeld op: 7 april 2015