Beoordelingen over Hotel Grüner Jäger Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Itzenbütteler Waldweg 35, 21266 Jesteburg, Duitsland

#2 van de 4 hotels in Jesteburg

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

kan ik aanbevelen, maar weet dat er geen restaurant is

op de site van Booking.com wordt vermeld dat er een restaurant is waar, zo vermelden zij, streekgerichte gerechten geserveerd worden. Dat was een van de redenen dat ik voor dit hotel heb gekozen, na een lange reis had ik geen zin nog een eetgelegenheid te zoeken na aankomst , Er is geen restaurant, wel worden er drankjes op verzoek geserveerd die je vervolgens, bij goed weer buiten kunt nuttigen of elders in het hotel Na de lange reis en inchecken kon ik dus alsnog op zoek naar een restaurant in de buurt van het hotel. De eigenaar van het hotel verwees ons door naar een bevriend restaurant in de buurt, op loopafstand, voor ons goed te doen omdat we goed ter been zijn maar toch.. Het aanbevolen restaurant en het diner was uitstekend.

Ontvangst, indeling kamer, bed en badkamer ,en ontbijt uitstekend. Rustige omgeving en voldoende parkeergelegenheid. Prachtig gebouw met mooie karakteristieken. En, heel vriendelijke medewerkers

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Helemaal niets

Het hotel bevindt zich in een prachtige bosrijke omgeving. De kamer is ruim en van alle gemakken voorzien. Het ontbijt is uitgebreid en erg smakelijk. Personeel is vriendelijk. Helaas was er geen kamer meer beschikbaar op de terugweg naar huis (vanuit Denemarken) anders hadden wij hier zeker weer overnacht.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

smaakvol modern ingericht, iets wat je niet verwacht bij de...

Wel voorbereid zijn op muggen in het buitengebied.

smaakvol modern ingericht, iets wat je niet verwacht bij de naam!! Rustige omgeving, geen Wifi, ook lekker rustig.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

overnachting in Gruener Jaeger

Er was wel een minibar op de kamer, maar die functioneerde niet. Je kunt er savonds niet avond eten (vroeger kon dat wel, maar het restaurant is inmiddels gesloten) maar vlakbij is er een prima restaurant-boerderij, waar je geweldig kunt eten in een gezellige sfeer. Als je hiernaar vraagt in het hotel, dan zegt men je precies waar je moet zijn.

Ontbijt was prima, locatie ook. Erg rustige omgeving, prima geschikt om te wandelen, paard te rijden e.d. Personeel is vriendelijk en behulpzaam

Comfortabel, gezellig en netjes

Nette en verzorgde kamers in een heel knus en landelijk hotel

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Mooi gelegen en erg rustig in de nacht.

Mooi gelegen en erg rustig in de nacht. Heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Jammer dat er avonds niets gedronken kan worden

Jammer dat er avonds niets gedronken kan worden

• Beoordeeld op: 13 augustus 2015

een mooi stuk bos bij het hotel, de service is ook prima: er...

heel bijzonder dat we de enige gasten waren..en dat in het hoogseizoen!

een mooi stuk bos bij het hotel, de service is ook prima: er stond zo koffie en thee voor je klaar als je daar om vroeg!

• Beoordeeld op: 16 januari 2015

Ontbijt was prima.

Er was geen gelegenheid om iets te eten of drinken in de avond. Zelfs geen minibar. Dit werd wel gemeld bij het inchecken. Er was toen wel gelegenheid om alvast voor de avond een fles wijn te bestellen.

Ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 15 april 2016

Aan de bosrand gelegen hotel , geweldige lokatie voor mensen...

Aan de bosrand gelegen hotel , geweldige lokatie voor mensen die op zoek zijn naar een rustige omgeving.Aan te bevelen!

• Beoordeeld op: 10 april 2016

Zeer rustig gelegen en goede kamer.

Avondeten niet mogelijk.

Zeer rustig gelegen en goede kamer. Ontbijt ruim voldoende.