Beoordelingen over Centro Hotel Kommerz Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Johannisstraße 30 - 34, Altstadt-Nord, 50668 Keulen, Duitsland

#125 van de 223 hotels in Keulen

Een redelijk hotel voor in voor- en najaar op een prima locatie

Het was erg warm buiten toen wij hier waren. De kamer wordt 's avonds en 's nachts niet geventileerd. 's Morgens deed de enige ventilatie in de badkamer het wel weer. Er is GEEN AIRCO in de kamer aanwezig. Als het erg warm is, dan is het zeer warm op de kamer. Het goed geluiddichte raam kan dan wel open, maar dan heb je wel weer erg veel geluid van het station en de weg.

Het ontbijt was prima en de locatie naast het station is heel handig als je met de trein komt. Daarmee is ook de Altstad met de mooie Dom op 2 minuten lopen erg fijn. Als je restaurants zoekt, loop dan niet de stad in maar loop richting het water bij de brug. Daar zijn er erg veel. Erg gezellig ook.

Dicht bij het centrum en de Rijn

Lift deed het heel slecht, was ook even out of order. Ik was er met mijn moeder die moeilijk trappen af kan. Het viel dus tegen. Er was bloed op een van de dekbedden. Wij hebben het vermeldt bij de receptie maar het dekbed werd niet vervangen.

Dicht bij het centrum en de Rijn

het was wel goed maar he kon beter.
    • Standaard Eenpersoonskamer

allen vond ik de kamers te klein en er kan nog wel wat meer in. dan alleen een tv en bed

het ontbijt was goed. allen vond ik de kamers klein en mag wel nog meer in. de wifi was slecht viel steeds uit.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

De locatie is echt perfect.

Erg klein bed, maarja, wel erg goedkoop voor in het centrum

De locatie is echt perfect. Tijdens het ontbijt uitzicht op het Centraal Station, dus genoeg te kijken. Het hotel ligt midden in het centrum

Een zeer mooi hotel, ideaal qua ligging, dicht bij het centrum en vlakbij het station.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Het feit dat kinderen jonger dan 6 jaar bij de ouders in bed moeten slapen. Dit is niet ideaal!

Alles was zoals we verwachten van een hotel. Netheid, vriendelijkheid, uitgebreid ontbijt.

Goed hotel met een TOP locatie!

Hotel ligt super goed gelegen. Op 100 meter van het Centraal Station en 200 meter van de Dom en het centrum. Wij hebben bij aankomst 's ochtends onze koffers afgegeven bij het hotel, en 's middags ingecheckt. Prima kamer met heerlijke bedden! Vooral de locatie is echt top. Zeker een aanrader voor als je in Keulen verblijft!

Silvester in Köln
    • Standaard Eenpersoonskamer

De handdoeken en badlakens vond ik aan de dunne kant maar dat is ook het enige.

Een ontvangst met veel humor maar dat hangt af van wie je treft. Andere collega's waren wat strikter maar altijd beleefd en correct. Nette kamer, erg schoon, formaat was ook netjes ik heb veel kleinere kamers gezien. Locatie is top naast Hauptbahnhof en korte loopafstand naar het centrum van de stad. Kamers zijn goed geïsoleerd tegen geluid moet wel zeggen dat ik er was op oudejaarsavond wat toch wel een bijzondere nacht is. Mooie grote ontbijtzaal met een goed ontbijt.

de ligging van het hotel is naast het centraal station en...

Onvriendelijk personeel, geen geduld, kleine bedden, zit bijna geen vulling in de kussens.

de ligging van het hotel is naast het centraal station en vlakbij de cathedraal.

Ontbijt was heel uitgebreid, kamer en badkamer ruim...

We kregen een kamer toegewezen die niet schoon gemaakt was, bedden beslapen, geen schone handdoeken. Werd wel direct opgelost. We checkten pas om 21.30 uur in, maar er was gelukkig een andere kamer beschikbaar die er wel keurig uitzag. De receptionist reageerde geërgerd over het niet schoon zijn van de kamer, schoot uit zijn slof met commentaar op de housekeeping. Niet heel professioneel.

Ontbijt was heel uitgebreid, kamer en badkamer ruim (comfortkamer). En geweldige locatie dicht bij station en centrum.

Teleurstelling

Handtas gestolen in lobby hotel 3 uur op politie gewacht en nog geen tas koffie aangeboden gekregen door hotel geen camera aanwezig in een hotel op 50 m van station

Accomodatie was erg slecht en viel erg tegen Keulen daartegen ene prachtige stad, maakt veel goed!

Erg onvriendelijk personeel. Konden niet inchecken omdat kas opgemaakt moest worden. Zaten met ongeveer 10 andere gasten half uur in lobby te wachten om uiteindelijk te 'mogen' inchecken. 2 persoonskamer geboekt, maar uiteindelijk 1persoons comfort kamer gekregen met bed van 1,20cm....... Kamer was niet schoon, haren op toilet en in wastafel Kussens waren erg dun, bij receptie om extra kussens gevraagd, werden afgesnauwd dat het druk was en dat de receptionist ook maar alleen was... Ontbijtzaal was te klein, zondagmorgen geen vrije tafel, moesten dus wachten. Geen eigen parkeergelegenheid, moesten parkeren in publieke parkeergarage voor € 20,- per dag

Ontbijt was prima verzorgd. (op ruimte in ontbijt zaal na)

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Eens maar nooit weer.

Kamer 214 hangt letterlijk over het busstation. Raam sluit niet goed, uitlaatgassen komen de kamer in. De vloer trilt door het stationair draaien van de bussen. Het kussen is zo dun dat je eigenlijk plat op de matras ligt. Aan de dagploeg gevraagd of we extra kussens konden krijgen. Ze lagen niet op het bed toen we laat terug kwamen. We hebben (met toestemming van de licht overspannen nacht auditor/avond receptionist) 2 sierkussens van de bank bij de receptie 'geleend'. 2 Persoonskamer is een bed van 1,40 m met 1 kant tegen de muur. Wasbakkraan moet worden afgesteld, water schiet eruit. Warm water word niet heet genoeg. Geen waterkoker. Bij aankomst nog een keer toeristenbelasting moeten betalen.

Hilarische, overspannen, ontevreden avond receptionist. Zeer behulpzame nacht beveiliger. Locatie, dichtbij het station.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Prima ligging met prima ontbijt

Onze kamer lag tegenover de concertzaal en 's nachts werd ingeladen waardoor er veel geluid waarneembaar was. Onder ons keerden bussen hun route en hadden daar hun pauze. Niettegenstaande de kamers vrij goed geïsoleerd zouden zijn, stoorde het onze nachtrust toch wat.

Zeer goed ontbijt, nette kamers, ligging

• Beoordeeld op: 17 november 2017

De ligging to het station is ideaal.

Koffie en thee faciliteiten op de kamer zou wel prettig zijn Ietwat overlast van het busstation

De ligging to het station is ideaal. Je loopt zo het centrum in

Mwa
    • Standaard Eenpersoonskamer

Douchekop draaide steeds weg, de houten wand van het bed zat los dus kon je niet zittend tegenaan leunen. Had zelf ook een slecht kussen wat vergelijkbaar was met geen. Ook een douchegordijn gekregen in plaats van glazen wand, andere kamer dan op de foto. Tijdens het douchen werd het water steeds warmer en kouder. Het enigste wat eigenlijk goed is, is dat het erg dichtbij het station was maar was zelf met de auto gerezen.

Goed kunnen slapen geen last gehad van het drukke verkeer.

Fijn voor een stedentrip

Het was enorm benauwd in de kamer en door de deur te openen werd het iets minder maar ik denk dat als het overdag 30 graden zou zijn je het niet zou overleven in deze kamer

De locatie en prijs

Heel aardig personeel, goed verzorgde kamers.

Bij warm weer is het erg warm in de kamer en er is geen airco. 's Nachts zijn straatgeluiden goed te horen in de kamer.

Heel aardig personeel, goed verzorgde kamers.

Prima, service gericht, klantvriendelijk en schoon en een aanrader
    • Superior Eenpersoonskamer

Het hotel is zeer super gelegen vlakbij het Station en vlakbij het centrum, het personeel is heel erg aardig en de kamer is super schoon en het ontbijt erg goed. Kortom een prima hotel en fijn verblijf

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Goede prijs/kwaliteitverhouding
    • Standaard Eenpersoonskamer

Ik vond het verschrikkelijk warm in het hotel en op de kamer. Ik heb de ramen opengezet maar hierdoor had je veel last van het geluid. Dus de warmtehuishouding in het hotel zou wel veel beter kunnen. Er is geen airco op de kamer.

Het ontbijt was heerlijk en ook de bedden waren prima! Aardig personeel!

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Erg aardig personeel. dichtbij het station en altstad.

De kamer was erg warm. Er was geen airco. Omdat het naast het station ligt is de overlast van de treinen/ metro en bussen groot. Raam openzetten bijna niet te doen wegens lawaai

Het is een prima hotel wat betreft ligging. Vlak bij het station en busstation. De kamer is goed en schoon. Zakelijke uitstraling. Goede bedden.

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Samen slapen in een twijfelaar?

Personeel niet vriendelijk..en erg klein bed met slechts één 1 persoons dekbed. 2 persoonskamer geboekt maar dit was duidelijk een 1 persoons.

Locatie perfect en écht geluidsarm wat daar ook nodig is. Het ontbijt was super, heerlijk en een prachtige eetzaal met uitzicht! Staat niet in verhouding met de simpele, te kleine kamer.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Praktisch dichtbij bezienswaardigheden, maar geen topper.

Nadeel is de bus en taxi standplaats onder het raam. Tevens is het station ook op enkele meters afstand waardoor er veel geluidsoverlast is als het raam open staat. Erg warme kamer zonder goede ventilatie. Het bed was nogal klein voor 2 personen.

De ligging is ideaal. Met een paar minuten sta je in het centrum. Station ligt naast het hotel. Ramen zijn zeer goed geïsoleerd.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Uitstekende ligging vlakbij Centraal Station

Het ontbijt was niet duur (met goede broodjes) maar er was weinig fruit beschikbaar en de koffie is smakeloos.

Uitstekende ligging vlakbij Centraal Station

• Beoordeeld op: 25 april 2017

De locatie is geweldig.

De kamers zijn zeer klein. Je krijgt een bed van 140x200 welke tegen de muur staat. Heerlijk voor alleenreizigers, voor stellen misschien heerlijk intiem, maar het feit dat je over elkaar heen moet kruipen, viel ons toch wat tegen. Gelukkig konden wij upgraden naar de penthouse, en die kamer was heerlijk!

De locatie is geweldig. Vanaf het station is het maar 50-100 meter lopen naar het hotel. Het is stil, de kamers zijn schoon en het personeel is vriendelijk.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Locatie perfecte om Keulen te ontdekken. Slaapcomfort kan beter.

Het bed was echt heel klein (1.20 m). De kussens waren dun. Al met al niet geweldig slapen Het douchegordijn is wat gedateerd. De douche en badkamer was prima. Er was wat stress bij het personeel merkbaar, men was wat kortaf (beide dagen). Er werd niet geïnformeerd naar ons verblijf bij vertrek (anders had ik bovenstaand mondeling toegelicht). Prijs-kwaliteit vonden wij teleurstellend.

Locatie is perfect voor de treinreiziger Badkamer is schoon, douche is goed. geen geluidsoverlast (ontbijt niet genuttigd).

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

Goedgelegen en net hotel!

Ideale ligging, goed ontbijt, parkeergelegenheid nabij maar betalend, 15 eur / 24 u. Dicht bij station en busterminus, maar zonder geluidsoverlast.

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Heerlijk ontbijt, de kamer had een prachtig zicht op de Dom,...

het 2-persoonsbed was eerder klein, stond met 1 zijde tegen de muur waardoor je er maar langs 1 kant in kon, de hoofdkussens waren veel te dun

Heerlijk ontbijt, de kamer had een prachtig zicht op de Dom, uitstekende ligging

• Beoordeeld op: 21 december 2016

Dicht bij station gelegen hotel !!!

Vermits het hotel vlakbij het station ligt heb je wel last van de voortdurend vertrekkende en inkomende treinen én van hetgeen constant wordt omgeroepen op de perrons toch tot 0u30' en terug van om +/- 6 u.

Goed uitgebreid ontbijt !!!

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Kamers waren mooi,goede bedden.

De badkamer viel wat tegen,was wat veroudert,er hing een douche gordijn en was niet echt heel proper

Kamers waren mooi,goede bedden.Bij het ontbijt was er zeker voldoende keuze.Ligging van het hotel was super.

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Afstand kerstmarkt.

Een man aan het onthaal.Het was werkelijk tegen zijn goesting.Hij kreeg zijn pensioen niet denk ik.De spiegel op de badkamer stond werkelijk te ver af.je kon je moeilijk scheren.Drukke straat beneden veel lawaai.

Afstand kerstmarkt.Vriendelijke mensen aan het ontbijt.Goed bijgevuld.

• Beoordeeld op: 8 december 2016

Overnachting Keulen

Het personeel was onbeleefd. We kregen de sleutel pas klokslag 15.00 uur. Badkamer/toilet was niet schoon.

Zeer centraal gelegen, meteen achter het station. Kamer en ontbijt prima.

• Beoordeeld op: 30 november 2016

Een nacht? Is mogelijk maar breng bij voorkeur je eigen kussen mee!

Het bed! Voor 2 volwassen mensen, was dit echt veel te klein. En dan krijg je er een kussen bij waarvan die even dik is als een bananenblad... Dit was voor mij persoinlijk echt wel een minpunt want hierdoor zen hele dag nek en rugpijn gehad!

Het ontbijt was zeer goed. Alleen de 2 dames die voor het ontbijt zorgen doen volgens mij hun job nie zo graag. Maar bon ze hadden hun werk wel goed gedaan. Verder was de locatie top voor stadsbezoek en kerstmarkten.

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Top Locatie, standaard kamer met een heerlijk ontspannen ontbijt

Het sanitair was zichtbaar verouderd en hierdoor bepaalde punten aan renovatie toe (kamer 212), roestige verwarming, montage elementen wc bril, badkamer deur kon niet gesloten worden. Miste een "zichtbare tijdsaanduiding/ wekker" voor in de nacht.

De ontbijtruimte was erg goed ingericht waardoor "doorstroom en rust" goed samen gaan met een vermakelijke uitzicht.

• Beoordeeld op: 27 november 2016

heel erg basic, komen nie terug

Slechte hoofdkussens, klein bed en donsovertrek. Er lag nog haar in badkamer van vorige gasten. Ontbijt is heel basic

Hotel is dicht bij centrum , gemakkelijk om spullen naar kamer te brengen en verder op stap te gaan

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Een leuk hotel dat de gast een goed gevoel geeft in een juiste prijs/kwaliteitsverhouding.

dat ik maar een dag had gereserveerd en via Booking.com

Prachtige locatie voor diegene die dicht in het centrum wilt verblijven op korte loopafstanden van leuke bezienswaardigheden en de avond wilt doorbrengen in een restaurant onder het genot van een glas wijn of bier. De hygiëne is top voor een hotel in deze prijs/ kwaliteitverhouding. Het ontbijt is goed verzorgd en de keuze is riant verzorgd door een team personeelsleden wat echt voor u aanwezig is.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Topie

Geen airco op de kamer. Ramen moeten dicht blijven door het lawaai van het station.

Lekker ontbijt en super vriendelijk personeel. Centraal gelegen ! Openbare parking naast de deur .

• Beoordeeld op: 19 juli 2016

Kölner Lichter 2016.

Helemaal niets tegengevallen.

Fantastische locatie achter het station en vlakbij de Rheinboulevard. Personeel zeer vriendelijk. Uitgebreid ontbijt wat telkens goed werd bijgevuld.

Eenvoudig net en schoon hotel, ideale locatie dichtbij binnenstad
    • Standaard Eenpersoonskamer

Schoonmakers al om negen uur op deur kloppen, vervolgens gelijk half uur later weer.

Toplocatie

Heel erg warm

Toplocatie

Super!

Locatie,het bed en ontbijt

was ok.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Verouderd interieur. Slechte ventilatie. Geen parkeren. Sofabed was niet comfortabel.

Het ontbijt was voortreffelijk verzorgd, uitgebreid en goede...

Het ontbijt was voortreffelijk verzorgd, uitgebreid en goede locatie!

De accomodatie, geen last van het spoor, overal dichtbij

Goed ontbijt.

Goed ontbijt.

Direct naast station en centrum

Prijs

Direct naast station en centrum

Schitterende locatie op loopafstand van het centrum.

Schitterend uitzicht vanuit onze kamer op het Hauptbahnhof en uitstekende wifi. Het was goed een goed ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Slaapt goed

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Geweldige locatie

Personeel tijdens het ontbijt werken serieus tegen hun zin

Geweldige locatie

Dichtbij de stad

Onvriendelijk personeel en parkeren in de garage

Dichtbij de stad

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Prima hotel op goede afstand van het centrum

Perfekt ontbijt

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Prima ontbijt en ruime kamer met prima bedden

Prima ontbijt en ruime kamer met prima bedden

goed maar geen vertier in het hotel

geen lounge of bar

goede kamer en ontbijt

Kussen en bed

Kussen en bed

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Kan beter..

Rioolgeur uit de badkamer. Personeelsleden niet echt vriendelijk eens ze weten dat je buitenlander bent.

Goede ligging. Goed ontbijt.

Tevreden met locatie, service en prijs

Grote mooie kamer. Goed ontbijt

uitstekende ligging, grote comfortabele kamer & verzorgd...

uitstekende ligging, grote comfortabele kamer & verzorgd ontbijt

• Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Administratie was niet op orde en hygiëne kon een stuk beter.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Voor herhaling vatbaar.

Kleine bedden. Geur in badkamer.

Goed ontbijt. Propere kamers. Goede ligging. Goede prijs.

Het was voor ons een fantastisch weekend.

De kamers waren in orde. Het ontbijt was voor ons perfect,er was een zeer uitgebreid ontbijtbuffet.

Zeer centraal gelegen

Buffet mocht iets vlotter aangevuld worden

Zeer uitgebreid ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Lekker ontbijt

Te zachte en kleine kussens

Lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Goed , goed geslapen in goed bed

Kamers , ontvangst , ontbijt , ligging, weinig geluid van straat of station

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Verblijf in Keulen.

Het personeel.

De locatie alles op loopafstand van het centrum en de kerstmarkten.

Super hotel

Lokatie en super bedden

• Beoordeeld op: 4 november 2017

dichtbij de stad

dichtbij de stad

Best goed, behalve bed.

Het bed was wel erg smal.

Heerlijk ontbijt. Ligging van hotel was prima.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

De temperatuur op de kamer. Ik heb het raam opengezet en met oordopjes geslapen

Ontbijt is erg goed

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Ideale ligging van het hotel, maar oncomfortabel bed

Smal bed op standaard kamer. Muur aan een kant van het bed, dat ook niet te verplaatsen was

Ligging tov station en stadscentrum

heel fijn

haakje aan muur voor jasse hotelkamer eigenlijk iets te duur.

ontbijt goed.fijn dat er airco w as

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Lekker centraal . Overal dichtbij .naast het station maar daar hoor je niets van .

Eigenlijk niets . Was gewoon goed .

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Heel leuk, hotel minder

Het personeel,

Om 9.

Om 9.30 was alles op van het ontbijt.

Warm op de kamers

Hebben heel fijn genoten.

Alles goed.

Het ontbijt was zeer goed kamers zeer netjes mag de airco wel aan was erg warm.

zeer geschikt voor reizigers ivm de locatie vlak bij station

Goed ontbijt en airco op de kamer

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Centro Hotel Kommerz