Beoordelingen over Hotel Stadtpalais Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Deutz-Kalker-Straße 52, Deutz, 50679 Keulen, Duitsland

#12 van de 223 hotels in Keulen

helaas hebben we niet kunnen parkeren in de garage van het...

het niet kunnen parkeren in de garage terwijl op uw side stond dat wij niet hoefden te reserveren. parkeren in de omgeving was geen probleem doch er was gerommeld met de parkeermeters er kon geen betaalkaart in, alleen munten.

helaas hebben we niet kunnen parkeren in de garage van het hotel, deze was vol. verder was het hotel prima, aardige mensen vooral in de bar en bij het ontbijt. de kamers voldeden aan onze verwachting. ook de receptie was prima in orde

Als je naar de Arena moet is dit echt een super ligging.

Ligt net te ver buiten t centrum om aan te lopen.

Als je naar de Arena moet is dit echt een super ligging. Binnen 2 minuten ben je bij de ingang. Hotel heeft een eigen afgesloten parkeergarage voor 18 euro per dag. Ontbijt is echt super, kamers erg schoon en comfortabel.

Mooie hotel met goede faciliteiten

De parkeergarage was niet te gebruiken. De garagedeur was kapot. Maar is overmacht dus dat kan gebeuren. In het Lanxess Station geparkeerd was 3 euro goedkoper.

Het is een mooi hotel gelegen in een rustige wijk van Köln. Het ligt tegen over het Lanxess station en dus een ideale uitvalsbasis. Na afloop van het concert kun je nog lekker iets drinken aan de bar in het hotel. De kamers zijn ruim en schoon.

fijn verblijf voor die 1 nacht die wij daar gepland hadden

Het restaurant 's avonds was gesloten omwille van het gering aantal gasten die dag. er werden ons wel een aantal suggesties gedaan om te gaan eten in de buurt. Dat viel bij ons zeer in de smaak

De kamers waren heel mooi en praktisch. Het ontbijt was super, dat maak je zelden mee. De locatie is ook goed maar hangt er een beetje van af waar in keulen je moet zijn en hoe mobiel je zelf bent. U baan is vlakbij. Voor ons was het prima .

Prima verblijf met uitstekende persoonlijke service.

Jammer dat er geen Nederlandse televisie te ontvangen was, en dat het niet mogelijk bleek een film te bekijken op de kamer.

Uitstekende persoonlijke service. Prima kamer.

Op goede loopafstand van het centrum en tegenover de Lanxess...

Geen koffie of theefaciliteit op de kamer. Via een trede het bad in om te douchen.

Op goede loopafstand van het centrum en tegenover de Lanxess Arena. Parkeergarage aanwezig. Goed ontbijt met genoeg keuzes

Heel erg goed

De prijs van de parkeergarage is nogal aan de hoge kant.

De kamer was groot genoeg en keurig en schoon. De bedden waren heerlijk en het ontbijt was super! Fijn was ook dat er een parkeergarage bij is waar je de auto kunt stallen. Met een speciale sticker kun je voor veel minder geld buiten op straat parkeren. Het allerfijnste was dat we alleen maar de straat hoefden over te steken naar de Lanxess Arena waar we naar het concert van André Rieu gingen.

Fijn!

Matras had wat steviger gemogen. Een bad was lekker geweest. Kamer mag iets gezelliger ingericht worden.

Ontbijt was heel goed. Kamer was heerlijk stil.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

kamers schoon en ruim, veelzijdig ontbijt !

Bar niet echt ruim opgezet en restaurant zijn ze aan het uitbreiden (moet in de toekomst goed zijn) Kaart op dit moment niet veel keus maar zal dan misschien ook wel ruimer worden.

kamers schoon en ruim, veelzijdig ontbijt !

Voor een enkele nacht oké.

Ramen in de kamer zitten erg hoog waardoor je je toch wat opgesloten voelt. Voor een douche moet je in het gladde bad stappen. Los van de gladde ondergrond kan mijn partner door de hoge rand er niet eens inkomen. Zoals veel restaurants in dit soort hotels een veel te beperkte menukaart tegen veel te hoge prijzen. Dus maar elders gegeten.

Goede niet al te grote kamer en bed met een goed matras.

Verwenweekend!

Parkeren onder het hotel moest extra voor betaald worden, dat is jammer gezien het bedrag wat ik moest betalen. In de buurt was het even zoeken voor een plaatsje maar scheelt in de kosten.

Kamer was echt superschoon. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. We voelden ons op ons gemak. En natuurlijk erg fijn om aan de overkant het Lanxess Arena te hebben. Genoten van de 2cellos!

• Beoordeeld op: 14 november 2017

I.v.m. karnavalsgekte (11/11) laatste kamer. Gratis parkeren had ik pluspunt gevonden

bij de boeking was niet duidelijk dat er bij aankomst separaat nog toeristenbelasting afgerekend moest worden, waarmee de totale rekening ruim 80 euro hoger uitpakte.

Het ontbijt was fantastisch, incl. Prosecco, waarom wel even gevraagd moest worden. De badkamer was geschikt voor mensen met rolstoel en op drie plaatsen hing een alarmknop - die we per ongeluk activeerden. Er was een flesje water, prima! Koffie/thee had uitgebreider gekund. Het is heerlijk een keuze uit diverse smaken te hebben.

Mooi hotel!

Weinig tot geen P-gelegenheid door het hotel aangeboden

Ligging net buiten het centrum. Parkeergelegenheid aan de overkant van de straat in de Lanxess Arena met een 24uurstarief van €12

Fijn verblijf voor een paar nachten, niet geluidsdicht.

Er lag een grote dooie mot op de grond toen wij net waren ingecheckt, er waren tevens nog wat beestjes tussen en op het gordijn. Daarnaast was onze kamer niet geluidsdicht (ondanks expliciet aangegeven bij het boeken). De kamer lag blijkbaar vlakbij de tram/metro, want om de paar minuten denderde dat hard langs tot ver na middernacht. Ook konden wij gasten in andere kamers duidelijk horen praten en lachen. Dat de kamers geluidsdicht zijn klopt dus niet bepaald.

Mooie, schone kamers en heerlijk bed. Fijne badkamer en goede douchestraal. Airco werkte prima. Bij aankomst koekjes en een flesje water op de kamer. Goede locatie, op loopafstand van het centrum (ongeveer 20 min).

Voldeed volledig aan het doel en de verwachting

Her restaurant was gesloten en de in de bar geserveerde gerechten beperkt.

De ligging t.o.v de Lanxess arena is geweldig omdat we naar een optreden gingen. En het ontbijt was lekker en uitgebreid.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Zeer aangenaam verblijf; LANxess arena ligt tegenover hotel

De kamers waren modern, licht & fris ingericht; mooie badkamer, met grote doucheruimte. Airco aanwezig op de kamer. Hotel beschikt over een eigen, ondergrondse parking (ligt om de hoek v.h. hotel). Hotel ziet er van binnen mooi uit. Ontbijt-buffet was ook prima in orde. We hebben het hotel geboekt ivm bezoek aan een concert, in het LAnxess arena. Die arena ligt aan de overkant v.d. straat waarin het hotel is gevestigd. Aanrader: op 10 - 15 minuutjes lopen ligt een groot, overdekt winkelcentrum. Arcaden heet dat. Heel veel winkeltjes en heel veel gelegenheden om te eten. Het was buiten erg warm, 35 graden, derhalve prettig om in dat gekoelde winkelcentrum rond te lopen. Ligt ook een grote parkeergarage bij.

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Ideaal voor een bezoek aan Lanxess Arena.

Gelegen aan een betrekkelijk drukke doorgaande straat.

Dicht bij Lanxess Arena. Makkelijk wanneer je daar een evenement bezoekt, na afloop geen gedoe in de parking - je loopt een paar minuten na afloop van de voorstelling het hotel in.

Standaard hotel kussens die óf te hard zijn óf te zacht, ook vielen de bedden tegen.

Prima ontbijt en handig tegenover de Lanxess Arena, alleen wel veel lawaai als je niet zelf ook naar een evenement in de Arena gaat (bij ons heel veel ijshockey fans)

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Goed en comfortabel hotel

Parkeertarief a 18 euro per dag is extreem. Tip: dagkaart voor parkeren op straat is 4 euro.

Zeer uitgebreid en goed verzorgd ontbijt. Kamer zeer schoon en comfortabel.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Prettig verblijf

Uitstekende ligging t.o.v. Lanxess Arena. Gezellige bar. Gelegenheid tot parkeren. Op loopafstand van de stad. Prima kamer. Goed bed. Ruim bureau .Mooie badkamer. Uitstekend en heel uitgebreid ontbijt met veel verse producten. Leuk hotel en vriendelijke medewerkers

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Ideaal als je naar Lanxess Arena gaat

Parkeer garage is beetje lastig te vinden. Mag wel iets beter aangegeven worden want je ziet het makkelijk over het hoofd.

Mooie, grote ruime kamer met een grote badkamer. Lekker bed. Vriendelijk personeel en lekker ontbijt. Als je naar de Lanxess gaat is dit ideaal want met twee keer rollen ben je er. Eet tip, pizzaria Diana. Tien min lopen. Heel vriendelijk personeel en lekker eten voor weinig geld.

• Beoordeeld op: 17 februari 2017

Super relaxed verzorgd hotel en uitstekende ligging.

Jammer dat ik van gemeente keulen een bekeuring kreeg omdat ik de milieusticker niet had. Ik dacht op een kaart gezien te hebben dat de Lanxess arena net buiten milieuzone lag en dus het hotel ervoor ook. Maar ja dat is mijn schuld.

uitstekende locatie t.o.v. centrum (2km lopen) en voor ons Lanxess arena (voor de deur).

Mooi, modern, goede ligging.

Sauna was wel erg krap, wij zaten er met 4 in en hij was vol. Ook zijn er maar 4 relaxstoelen. Ontbijt was goed en verzorgt maar door de grote bezetting moest het allemaal snel vooruit gaan. Borden en koffie werd al afgeruimd toen wij nog volop aan het ontbijten waren.

Mooi modern hotel op wandelafstand van het centrum. Dus kerstmarkten kan je makkelijk te voet doen, als je toch moe bent kan je de tram nemen, die komt vlak bij het hotel.

Uitstekend hotel

Kamers waren heel ruim en super proper!! Ontbijt was heel rijkelijk en super heerlijk!! Het personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Uitstekende ligging om de sfeerrijke kerstmarkten te bezoeken.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Prima ontbijt, ruime kamer gekregen.

De bar heeft weinig plaats dus zat snel vol.

Prima ontbijt, ruime kamer gekregen. Dicht bij openbaar vervoer dus zo in het centrum of elders. Geen enkele last van de Arena aan de overkant. Tip, koop een dagkaart voor het openbaar vervoer, kost 12,50 voor 5 personen.

• Beoordeeld op: 12 november 2016

Ideaal hotel voor bezoek van concert (van The Cure) in Lanxess Arena

Personeel was niet echt vriendelijk. We hadden 2 kamers geboekt en er was slechts 1 kamer gereserveerd. Uiteindelijk kwam alles in orde maar het was toch even spannend. Was het de fout van Booking.com?

Zeer ruime kamers met 2 aparte bedden. Een uitgebreid ontbijtbuffet met veel vers fruit/groente, noten, 2 soorten gerookte zalm, ... Aangename bar voor na het concert van The Cure! Parking onder het hotel (18 euro per dag/nacht).

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Super ontbijt en heerlijk bed

Als roker dien je voor het hotel te roken, geen faciliteit in het hotel om te roken.

De kamer was groot, het bed sliep heerlijk! Strak ingericht. Vriendelijk personeel en het ontbijt is super uitgebreid!

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Goede locatie

Tegenover de Lanxess Arena. Het ontbijt

Luxe verblijf dicht bij de lanxess arena

niets!

Mooie grote kamers, super attent personeel, sfeer en ontbijt was heerlijk

• Comfort Eenpersoonskamer

Kleine kamer en steenharde matras

Top ontbijt, zeer vriendelijk personeel

Top ontbijt, zeer vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Perfect voor Keulen city&concert

Ligging recht tegenover lanxess arena

Super ontbijt.

Super ontbijt. Goeie ligging

Luxe verblijf naast Lanxess Arena

Volle parkeergarage, gelukkig kan je bij P4 van Lanxess Arena parkeren

Grote kamer, groot en zeer comfortabele bed, net buiten de drukke binnenstad

ruime schone kamer, uitstekend ontbijt, vriendelijk...

ruime schone kamer, uitstekend ontbijt, vriendelijk personeel, parkeerruimte

Uitstekend verblijf dichtbij Lanxess arena

Het is aardig aan de prijs...

De entree, het personeel, het comfort van de kamer

zeer fijn hotel!

Fijn verblijf, alles vlakbij en toch rustig gelegen. Lekker en uitgebreid ontbijt. komen zeker terug!

Prima hotel in een leuke stad!

Schone kamer en badkamer en een uitstekend bed.

Zeer goed

Receptionistes wat koel, maar netjes

De kamer en ontbijt perfect. Geen enkel geluidshinder van buitenaf (arena)

Correct ontvangst

Correct ontvangst Vriendelijk personeel Zalige kamer en heerlijk ontbijt Mooi gebouw!

Praktisch gelegen, parkeergarage, goed ontbijt

Praktisch gelegen, parkeergarage, goed ontbijt

kamer was wel ok.

veel lawaai in de nacht . Lagen precies net naast een lift die heel de nacht op en neer ging.

kamer was wel ok. ontbijt was verzorgd

Kamer was brandschoon en comfortabel. De kwaliteit van het eten uitstekend

mooie kamer, goed ontbijt.

mooie kamer, goed ontbijt. ideale ligging voor concerten in de Lanxess Arena.

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Lekker ontbijt.

Prijs te hoog voor een eerder zakelijke kille kamer. Bepaalde personeelsleden kunnen moeilijk lachen.

Lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Geweldig hotel, mooi gebouw, vriendelijk personeel.

Perfect ontbijt. Mooie en ruime kamer. Badkamer was tip top, schoon en goede waterdruk!

Als ik weer naar kohln kom blijf ik hier weer overnachten

Het was allemaal super. Alleen weinig parkeerplaatsen in de garage voor alle bezoekers

Concert

Parkeergarage is klein en manoeuvreren is lastig met iets grotere auto.

Badkamer

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Kamer

Kamer

Fantastisch ontbijtbuffet

Fantastisch ontbijtbuffet

Wij komen al 5 jaar en hopen nog 10 jaar te kunnen komen TOP!

Wij komen al 5 jaar en hopen nog 10 jaar te kunnen komen TOP!!

• Beoordeeld op: 29 november 2017

erg comfortabele kamers, uitstekend ontbijt

erg comfortabele kamers, uitstekend ontbijt

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Leuk mooie kamer en lekker ontbijt

Niets michien een ding dat je moeten betalen voor de parking maar voor de rest is alles top leuk personeel

Heel goed hotel komen zeker weer

parkeergelegenheid van bus met trailer, prijs restaurant

hygiëne, netheid

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Super ontbijt

Super ontbijt

Mooi hotel , erg rustig . Prima voor bezoek aan Messe en stad

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Het ontbijt was zeer uitgebreid Afstand tot de Lanxess Arena ,de straat over steken ,geweldig

toppie

bij de receptie mogen ze wat meer lachen

was gewoon heel goed

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Uitstekend,was hier voor het concert Helene Fischer(subliem)en de locatie aan de Lanxess Arena was s

Geen klachten

Ontbijt uitstekend,resto uitstekend,kamer uitstekend,personeel uitermate vriendelijk.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

zeer goed

beste ontbijt

Weekend Keulen.

Personeel receptie kan vriendelijker

Hotel is geweldig mooi alles ziet er heel goed uit.

Heerlijk!

De locatie is minder dicht bij de stad dan aangegeven

Het ontbijt was fantastisch!

Prachtige ruime kamer!

Prachtige ruime kamer!

Geen vers fruitsap bij het ontbijt

Geen vers fruitsap bij het ontbijt

Keurig

Alles was keurig verzorgd.

Het waren heel mooie en ruime kamers het ontbijt was super.

Eigenlijk niets.

Het waren heel mooie en ruime kamers het ontbijt was super.

1 grote matras ipv 2 aparte

Zeer goede kamers!

Zeer verzorgd hotel.

Uitstekend ontbijtbuffet.

Aanrader bij bezoek Lanxess Arena.

Het horen van openbaar vervoer.

Het heel uitgebreid ontbijt en het bijhouden van bagage indien nodig. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

dicht bij Lanxess arena

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Tot rust komen na Phil Collins in Lanxess Arena
    • Comfort Eenpersoonskamer

Heel proper en ook lekker ontbijt!

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

Prima comfortabel hotel

Het hotel was prima, maar voor de prijs had ik een iets luxere uitstraling verwacht.

Geen herrie en de bedden waren heerlijk.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Heerlijk comfortabel

Douchen in het bad.

Mooie kamer, heerlijke bedden, goede douche