Beoordelingen over Holiday Inn Düsseldorf Hafen Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Volmerswerther Str. 35, 40221 Düsseldorf, Duitsland

#85 van de 197 hotels in Düsseldorf

• Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De vriendelijkheid van het personeel. Ik spreek zelf een aardig woordje Duits maar ondanks dat we elkaar soms niet helemaal begrepen bleef het personeel vriendelijk en behulpzaam.

Comfortabel verblijf voor zéér goede prijs in Düsseldorf!

Helemaal niets!

Zeer ruime en comfortabele kamers. Bijzonder vriendelijk personeel. Hier krijg je veel "Hotel" voor een normale prijs. Makkelijk te bereiken met openbaar vervoer. De "Kö" is met tram binnen 15 min te bereiken.

Prettig maar niet uitstekend.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij de reservering hadden we de voorkeur aangegeven voor een rustige kamer.Jammer dat dit niet gehonoreerd werd.We kregen een kamer aan de voorzijde.We hebben veel hinder gehad van het verkeerslawaai.De achterzijde is een stuk rustiger.Omdat we in het verleden een paar keer een kamer aan de achtezijde hebben gehad.Dit was bij de vorige hotelketen.Mercure.

Het ontbijt was goed, De kamer was goed verzorgd.Ook het sanitair zag er keurig uit.

Weekendje uit

Er was een probleem met de airco in het hotel, technisch ons niet over ingelicht en het was een bloedhete dag voor de tijd van het jaar. Men kwam ons tegemoet met een ventilator oké, maar het bleef ontzettend warm waardoor wij niet optimaal hebben kunnen slapen de ramen stonden open maar de kamers lagen aan de voorzijde van het hotel, aan een doorgaande weg dus was het luid door verkeer. Het zou een geste vanuit het management zijn geweest als men niet alleen hun verontschuldiging daarvoor maar dat ze bijvoorbeeld ons een lekker drankje aan de bar van het hotel had aangeboden.

Het ontbijt was heerlijk en de kamers zijn prima.

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Prima verblijf - voldeed aan de verwachtingen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was erg warm, begrijpelijk wellicht in de wintertijd , maar nauwelijks/geen mogelijkheid de verwarming uit te schakelen. Enige optie was het raam open maar dat is ook niet ideaal. Zou in de zomer anders kunnen zijn uiteraard.

Ligging is centraal, tramlijn voor de dear alsmede een treinstation om de hoek

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Twijfelaar ipv twee aparte bedden
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hadden aangegeven zeer grote voorkeur te hebben voor twee aparte bedden, maar toch 1 tweepersoonsbed gekregen, dat ook nog zeer smal was (meer een twijfelaar). Daarnaast ook erg warm bed (synthetische dekens?). Dus we hebben beiden zeer slecht geslapen. Bij uitchecken werd ons verder niet gevraagd of alles naar wens is geweest, was ook wel opvallend.

Lekker ontbijt, grote kamer, schoon, niet gehorig

Prima hotel, aardig personeel en ruime kamers, maar ook wat minpunten.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Was erg warm op de kamer en tarief voor eigen parkeergarage zou wel wat goedkoper kunnen dan € 15,- per dag!

Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid. De kamer was ruim, mooie badkamer met fijne douche.

Zeker een tweede bezoek waard

Hoewel de badkamer mooi en netjes was, zorgde de half open douche voor redelijk wat nattigheid op de vloer en het toilet. De muren tussen de kamers zorgden voor weinig geluid tussen de kamers, doch wel wat geluidshinder van de gang in de ochtend.

Zeer nette accomodatie met super vriendelijk personeel. Vlakbij openbaar vervoer. Ontbijtbuffet heeft voldoende keuzes alsook de mogelijkheid om een zelf samengestelde omelet te bestellen. Ook super om iets te eten na een drukke shoppingdag.

Prima verblijf gehad.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt was erg goed, de prijs wat minder.

Keurig hotel, schone kamers, vriendelijk personeel, zeer uitgebreid ontbijtbuffet (dit mag ook wel, vond de prijs van het ontbijt in verhouding met de prijs van de kamer, erg duur).

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Mooie kamer, lekker bed en schoon.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zelfs met verwarming uit veel te warm in de kamer en veel te droge lucht. Daardoor moesten we het raam open doen en dat was heel erg veel lawaai (zelfs door oordoppen heen). Wij hadden een kamer aan de straatkant en er rijden trams en veel auto’s door de straat. Parkeren was erg onduidelijk bij aankomst.

Mooie kamer, lekker bed en schoon. Wifi was ook goed. Met tram of bus ben je zo in het centrum. En vele bakkers in de buurt.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Prettig
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bar al om 22.30 uur gesloten terwijl er 00.00 uur wordt gecommuniceerd. Kamer voor 2 volwassenen en een kind van 11 geboekt. Bij aankomst was alleen een tweepersoons kamer zonder 3e bed aanwezig en bekend bij het hotel. Gelukkig stond het wel in de reservering en uiteindelijk ook netjes opgelost door hotel.

Kamers netjes

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Mooi hotel, handige ligging
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamers waren vrij warm, geen "niet storen"-kaartjes voor aan de deur (schoonmaaksters klopten meerdere keren per ochtend aan of we al weg waren).

Prima kamers, zeer gunstige ligging naast een S-Bahn-station, verkoop van allerlei snacks en dranken bij de receptie.

Hotel op een goede locatie, met goede faciliteiten, maar veel te gehorig voor de prijs

De kamer was erg gehorig. Bij het dichtgaan van deuren van andere kamers rammelden de muren van onze kamer. Het betrof een kamer in het bijgebouw. Het ontbijt was ok, maar voor de prijs mag je net iets meer verwachten.

Kamer was groot en netjes. Ook de badkamer was netjes en luxe ingericht.

Een leuke verassing en het overtrof onze verwachtingen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er waren geen Double bed meer beschikbaar voor de standaard kamers. De heer aan de Front Desk was zo vriendelijk om een kosteloze upgrade te geven aan ons. De kamers zijn zeer ruim, moderne stijl en zeer schoon. We zijn zeer blij met de Maisonette. De service van deze hotel overtreft al onze verwachtingen. De personeel zijn zeer vriendelijk en helpen je maar al te graag. Ik kom ZEKER weer terug!!

Ontzettend gastvrij!!!

Ontbijt vonden wij aan de dure kant 19 pp, dit hebben wij niet gedaan.

Wat een top service! De stad is prima te bereiken met de tram! Het personeel wilde je precies uitleggen hoe je er kwam! En de tram komt om de 10 minuten (heerlijk)! Onze kamer zag er super schoon uit en wat een heerlijk bed!

• Beoordeeld op: 15 december 2017

reden om terug te komen!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij houden van een iets hardere matras, maar dat is persoonlijk.

Kamer was compleet uitgerust. gebruik gemaakt van zelf koffie/thee maken .Kamer en sanitair schoon en netjes. Misschien ook een nederlandse TV zender toevoegen? ook koelkastje is door ons gebruikt. Zeker een reden om nog eens terug te komen.

Kamers waren prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt was keurig. Alleen de prijs was veel te hoog. € 19,- p.p is echt te veel. Hadden wij er ook niet bijgeboekt. Bij aankomst blijkt er ineens een aanbieding te zijn voor het ontbijt, namelijk € 13,- p.p. Nog steeds aan de prijs, maar wel meer in verhouding met hetgeen aangeboden word. Tevens is het parkeren a € 15,- per nacht aan de prijzige kant.

Kamers waren prima. Ruime en schone kamer

niet slecht , maar zal er geen tweede keer boeken .
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de kamers waren veel te warm ook als de verwarming af stond. je kon geen raam open zetten want er was s'nacht veel lawaai . had gezocht na een dunner deken of laken maar er was niets. en dan wij hadden 3 kamers en 2 daar van hadden de douce deur stuk . hadden het gemeld ,maar is niet gemaakt . alleen tegen elkaar gezet (en dat werkt niet)

kamers waren netjes en verzorgd , het geluid viel mee als je de raam dicht liet. Tram bijna voor u hotel ( 200m)

Het ontbijt was uitstekend en rijkgesorteerd.

De bedden zijn met een breedte van 140 hooguit 160 cm veel te smal. Het matras is zodanig dat als de een zich omdraait de ander flink meebeweegt. Met twee volwassenen is hier niet goed op te slapen. Wie een groter bed wil mag een upgrade betalen van 20 euro. Schoonmaak van de kamer is niet standaard, wie housekeeping wil moet zelf zijn kaartje aan de deur hangen. Parkeren voor 15 euro (t.o. dagtarief 7 euro) vind ik vrij prijzig. Jammer dat er niets in de koelkastjes staat op de kamers.

Het ontbijt was uitstekend en rijkgesorteerd. De ligging is ook goed, vlakbij de Lorettostraat met leuke winkels en cafeetjes, tram voor de deur en Medienhafen op loopafstand. UItchecken om 12:00 uur is erg fijn. Sfeer en inrichting van café en ontbijtruimte zijn goed.

Een onverwachts ideale locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was heel erg warm, het voelde af en toe als een sauna. Zelfs nadat we de airco aan hadden gedaan was het nog warm.

De bedden waren heel erg fijn en de locatie was ideaal. De tram en metro waren heel erg dichtbij, waardoor we alles goed konden bereiken.

Ons eerste en tevens laatste bezoek hier :(
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De verhouding prijs/prestatie was abominabel. 10 weken van tevoren 2 tweepersoonskamers geboekt voor een bedrag van ruim € 450,- incl. ontbijt. Er was niet eens een grote beurs in Düsseldorf. Volgende week kosten twee kamers bij elkaar € 100,-. Als ik dát moet betalen klaag ik niet over de geur in de kamers, de te hoge temperatuur ondanks een airco, het lawaai van de straat (tram), de sobere inrichting van de 'executive' kamer en het weinig gastvrije/sociale gedrag van een leverancier van het hotel die met zijn vrachtwagen in de ochtend doodleuk de uitgang van het parkeerterrein blokkeert en geen zin heeft zijn koffiepauze in te korten omdat wij weg moesten rijden. Dat doe ik wèl als ik bovengenoemd bedrag mag afrekenen. Dan verwacht ik wel meer dan ons werd geboden.

Het personeel aan de receptie en in het restaurant was zeer vriendelijk, spontaan en professioneel. Kleine 'kiosk' bij de receptie (snoep, tandpasta, etc.). De badkamer: modern en fijn.

mooi gerenoveerde kamers en luxe badkamers
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

bed was een twijfelaar incl een smal deken. Grootste nadeel van het bed dat het weinig stabiliteit toont. Wanneer een ander beweegt, beweegt het hele bed mee.

mooi gerenoveerde kamers en luxe badkamers

Prima locatie. Hotel zelf niets bijzonders.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hotel zat midden in een verbouwing. Voorkant in de steigers etc. Om bij de provisorische receptie te komen moesten wij slalommen langs afzettingen en werklui. Eerste kamer stonk naar rook. Kamer net wat te warm.

Eerste 'rookvrije' kamer stonk enorm naar rook. Na navraag hierover bij de receptie een andere kamer gekregen, die was prima. Locatie is in orde: ongeveer vijftien minuten lopen naar de binnenstad. OV stopt ook in de buurt van het hotel.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Goede accommodatie voor een scherpe prijs.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De douche was vrij klein. We misten in de kamer een onthaalbrochure. De kamer was relatief warm.

De kamer was groot en comfortabel. De accommodatie was zeer net.

Prima hotel, maar de parkeerkosten zijn teveel!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bovenop de kosten vd kamer, moesten we 15 euro per auto betalen om te kunnen parkeren in de garage. Dat vond ik erg veel! Hotel ligt niet centraal, waarom zo duur? Dat vond ik belachelijk. Werd op booking niet goed aangegeven.

Kamer was lekker ruim, comfortabel en warm ingericht. Heel hygienisch.

rustig prettig vriendelijk hotel in een verder drukke stad
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

ligging t.o.v. binnenstad. we moesten met de tram nog een eindje de stad in. aan de receptie vertelden ze dat we met muntjes een kaartje konden trekken maar dat was niet zo. het moest met een betaalkaart, alleen de Nederlandse werkte niet daarin.

ontbijt was behoorlijk duur €19,- pp, maar zeer zeker de moeite waard. zalige koffie in alle variaties, lekkere yoghurt, lekker brood alle soorten eigerechten. heel vriendelijke bediening. kortom, heel gastvrij en royaal!

Het personeel deed er alles aan om aan onze...

lobby van het hotel oogt niet aantrekkelijk

Het personeel deed er alles aan om aan onze soms-wel-uitzonderlijke vragen (deelname EK Triatlon, start 08u 's morgens, 05u30 kunnen ontbijten, pasta, rustige kamer, ...) tegemoet te komen. Top!

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Slecht geslapen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De airco maakte ontzettend veel lawaai. Zonder airco werd het heel erg snel warm. Een raam openen hielp niet echt, want op straat was veel lawaai van het verkeer.

Lokatie

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Pure verwennerij

Zoals reeds gezegd het receptiepersoneel mag gerust een tandje bijsteken qua vriendelijkheid.

Het dinner in het hotel was zeer goed. Ik had een typisch duits gerecht besteld dat niet op de kaart stond en de chef kok kwam aan de tafel informeren hoe ik dat exact wou, wat hij dan met plezier klaarmaakte. En om de tijd te doden voor een "speciale besteling" kreeg ik er nog een aperitief bovenop, super gewoon. Deze bediening heeft mijn verwachtingen ruim overtroffen. Tenandere al het personeel in het hotel was zeer vriendelijk uitgezonderd de receptiebezetting. Die konden van hun collega's leren wat het betekent om intresse te tonen.

Het was een heerlijk en uitgebreid ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De ligging is wat minder. Geen restaurants in de buurt, geen bezienswaardigheden. Je bent verplicht om eerst 15 min met de bus te rijden om in het interessante gedeelte van dusseldorf te komen.

Het was een heerlijk en uitgebreid ontbijt. De kamers zijn goed onderhouden en voorzien van airco. En het personeel deed hun best om Engels te praten. Het is vlak bij een bus/treinhalte gelegen.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Het was wel goed
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik had een kamer waar de airco niet optimaal wekte en je kon het raampje niet opzetten omdat ik langs de grote weg lag te veel lawaai.

Ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Tegenvaller
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hotel ligt aan een drukke straat. We moesten 15 euro extra betalen om te parkeren(dat zijn we niet gewend bij een hotel). Bii boeken stond aangegeven incl. ontbijt dat was ineens niet inbegrepen( 40 euro extra). S nachts niet geslapen door geluidsoverlast en rokende gasten onder ons raam. Faciliteiten die aangegeven stonden (sauna) waren niet in hotel aanwezig maar in een aangrenzende sportclub. Problemen met reservering creditcard, er werd ruim twee keer het afgesproken bedrag afgeboekt zonder overleg. Later teruggekregen na betaling kamer maar dat kostte ons wel telefoontjes naar de creditcard maatschappij! Kortom, wij vonden dit niet zo geslaagd...

De kamer was mooi, schoon en nieuw. Goede badkamer (douche wel krap).

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Erg tevreden!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We sliepen bij ons eerste bezoek van dit hotel, aan de voorzijde vh hotel. Daar hoor je al vroeg in de ochtend de geluiden vh verkeer. Maar dat is maar net welke kamer je krijgt toegewezen. Aan de achterzijde is het erg rustig, daar kregen we de tweede keer een kamer.

Fijn hotel, mooie kamers, zeer netjes en het personeel is zeer vriendelijk!

Gemiddeld

Foto's stemmen niet overeen met de werkelijkheid (het wordt beter voorgesteld door lichtinval en slechts delen van een ruimte te fotograferen.

Ontbijt was zeer lekker

top!

De ontbijtzaal mag wat groter.

Het ontbijt was goed veel keuken. De kamers waren top!! Zeer vriendelijk personeel. Senseo apparaat op de kamer was ook een plus punt. En in de kast stond een strijkplank met strijkijzer.

Had potentieel om prima te zijn, maar werk aan personeel en gebouwen

Zo jammer ,1 van de 2 dames aan het onthaal was zo verschrikkelijk nors,ook geen enkele moeite om andere taal te spreken dan Duits,en dat voor een hotel... Even gedacht,ok,deze dame heeft n slechte dag,maar dag erna zo mogelijk nog slechter..die dame zucht al als ze n klant ziet binnen komen...En weg is de vakantiesfeer dan... Het hotel staat mooi afgebeeld op de foto's maar ligt in werkelijkheid op drukke straat tussen de huizenrij geplakt, met zeer vuile voorgevel, er is ook geen parkeerplaats,dus verplicht hun parking te gebruiken tegen 15€/dag

Het bed was zeer ruim,goede matras

Comfortabel hotel

Ontbijt was prijzig, €20,- pp, zag je er niet vanaf.

Ruime kamer en schoon, grote en goede bedden, prima badkamer. Parkeren kan in de garage onder het hotel voor € 15,- per dag. Klein half uurtje lopen naar de binnenstad anders wel tramhalte voor de deur.

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Prima prijs/kwaliteit-verhouding

De kamer was niet voorzien van airconditioning. Dat maakte - ondanks de lage buitentemperatuur - de kamer toch relatief benauwd. In deze tijden eigenlijk niet meer nodig...

Zeer snel in- en uitchecken. Nette kamer welke aan de straatzijde lag maar uitstekend geïsoleerd. Dus als een roos geslapen. Prima badkamer; van alle gemakken voorzien. Het ontbijt diende aanvullend te worden geboekt, maar was van een prima kwaliteit en gevarieerdheid.

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Ik zou er de volgende keer weer naar toe gaan.

Ontbijt uitstekend maar aan de prijs.

Goede prijs/kwaliteitverhouding. Kamers goed uitgerust. Waarschijnlijk net gerenoveerd. Goede locatie t.o.v. openbaar vervoer.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Heel prettig verblijf gehad!!

We hadden een grote moderne kamer! Hele nette moderne badkamer met aanwezige verzorgingsproducten. Koffie,thee en water gratis op de kamer. Heerlijk uitgebreid ontbijt. Super!!

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

• Maisonnette Suite

Afstand naar het centrum, overigens wel goed te bereiken met taxi of ov.

Het ontbijt is een pluspunt, alles vers en een ruime keuze. Ook de kamers zijn zeer schoon en netjes

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Altijd even goed

Ook deze kamer was weer prima. Goede parkeergarage, makkelijk met de tram de stad in. We komen hier vaker; de kwaliteit van hotel en overnachting is altijd even goed!

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Nette kamers, ontbijt was goed

Geen wifi op de kamer

Nette kamers, ontbijt was goed

Liggen en inrichting waren top.

Bedden waren iets te klein

Liggen en inrichting waren top.

Perfecte uitvalsbasis voor citytrip.

Het was er vrij warm

Ruime kamer en badkamer. Zeer compleet.

Zeker aan te raden. Openbaar vervoer (tram) was vlakbij. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt was wat je mag verwachten van zo'n hotel. De kamer was ruim en er was zelfs een strijkplank en -ijzer aanwezig.

Prima locatie om Düsseldorf te verkennen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Met openbaar vervoer was het centrum prima en snel bereikbaar.

Prima deal! Meer sterren ivm de prijs

Prijs kwaliteit verhouding en gemak van inchecken

Heerlijk ontbijt, mochten eerder op de kamer, tram voor de deur.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Genoten
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen deur in de douche vond ik wel apart

Leuke kamer Ontijt was uitgebreid

• Binnenplaats King Kamer

Netheid

Prijs

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Super voor een klein weekendje weg!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Aardig personeel, goede locatie! Skylounge zeker een aanrader en loopafstand naar altstad! Hotel was keurig schoon en lekker rustig.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

PRIMA

ONTBIJT PERFECT,KAMERS OOK

Prijs kwaliteit verhouding

Erg warm in de kamer

Prijs kwaliteit verhouding

Schoon en verzorgd
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Uitbreiden van de kaart in restaurant

Erg duur

Ontzettend veel geluid in de straat.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontzettend veel geluid in de straat.

Het ontbijt was erg goed.

Het twee-persoonsbed was aan de kleine kant.

Het ontbijt was erg goed.

Leuk voor een paar dagen weg.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Temperatuur van hotel stond te hoog, waardoor je in de winter met raam open moest slapen.

Mooi prijs kwaliteit met goed personeel.

Modern ingerichte hotelkamer
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was niet mogelijk de verwarming hoger of lager te zetten. Hierdoor was het erg warm op de hotelkamer

Modern ingerichte hotelkamer

De accommodatie

Prijs van het ontbijt

De accommodatie

Een heerlijk hotel voor een fijn verblijf in Dusselsorf.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ondanks dat de verwarming uit stond en het raam open was het erg warm op de kamer.

De hygiene was top! Tevens een goede keuken!

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Zeer goed hotel net buiten het stadscentrum
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Uitgebreid en goed ontbijt, propere kamer en stijlvol ingericht

Badkamer

Badkamer

Kamer was ruim en netjes, vriendelijk personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prijs van het ontbijt was erg hoog

Kamer was ruim en netjes, vriendelijk personeel

Prima, voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er zat een vlek in de vloerbedekking. Er was geen shampoo.

Heerlijk prijs kwaliteits hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De badkamer was klein met vergeleken de rest van de kamer.

onze hotelkamer was gelegen op de bovenste etage. Heerlijk ruimtelijk ingericht.

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Tram naar centrum voor De deur 5 minuten naaan koningsallee
    • Binnenplaats King Kamer

Tram naar centrum voor De deur 5 minuten naaan koningsallee

Prima locatie en prijs/kwaliteit!

Dame van de receptie was ietswat nors. Verder alles prima!

Locatie en prijs goed

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Ruime kamer, faciliteiten

Ruime kamer, faciliteiten

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Er zit een grote parkeergarage onder het hotel, vind alleen...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er zit een grote parkeergarage onder het hotel, vind alleen belachelijk dat ze daar € 15,00 per nacht voor rekenen.

Alles was helemaal top!! Niks over te klagen! Schoon, netjes, vriendelijk personeel, mooie kamers.

Alles was top!

Heerlijk uitgebreid ontbijt, super lekkere douche en schone...

Heerlijk uitgebreid ontbijt, super lekkere douche en schone kamers

Super hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Toch iets verder van het centrum dan gedacht

Leuk hotel lief personeel heerlijk ontbijt

Ruime en schone kamer

Hard dichtvallen van de buitendeur, we zaten in 'het paviljoen'

Ruime en schone kamer

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Holiday Inn Düsseldorf Hafen